Tuksu mesoaa netissä Janitalle

Anonyymi

Tuksu: Sinua ei voi kauniit kasvosi pelastaa eikä mikään... olen täysin kypsä tähän sinun touhuusi... KYPSÄ!!!!

Vihaisena mesoaa ja lähestyy kameraa uhkaavan oloisena sormi pystyssä.
Toivottavasti tuksulta on pääsy Janitan luokse kielletty.

58

2248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös ne ollu kavereita?

      • Anonyymi

        Olihan ne, sen hetken kun tuksu laskelmoi hyötyvänsä Janitan tilasta kuten marraskuulla 2018 tapahtunut ihmeparantuminen tuksun ja Taakaloiden ansiosta, josta tuksu piti kovaa meteliä ja jota ei sitten loppuviimein tapahtunutkaan.

        Nyt tuksu on hyvin hyvin vihainen kun toinen puhuu omista kauniista kasvoistaan ja saa ihmiset lahjoittamaan rahaa tililleen.
        Sitä en tiedä enkä lähde arvailemaan että onko Janita oikeasti saanut mitään lahjoituksia, mutta jo se mahdollisuus kyrsii tuksua enemmän kuin paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan ne, sen hetken kun tuksu laskelmoi hyötyvänsä Janitan tilasta kuten marraskuulla 2018 tapahtunut ihmeparantuminen tuksun ja Taakaloiden ansiosta, josta tuksu piti kovaa meteliä ja jota ei sitten loppuviimein tapahtunutkaan.

        Nyt tuksu on hyvin hyvin vihainen kun toinen puhuu omista kauniista kasvoistaan ja saa ihmiset lahjoittamaan rahaa tililleen.
        Sitä en tiedä enkä lähde arvailemaan että onko Janita oikeasti saanut mitään lahjoituksia, mutta jo se mahdollisuus kyrsii tuksua enemmän kuin paljon

        Vihainen Tuksu on vaarallinen. Voi puhua sivu suunsa, jos tietää tuosta Janitan terveydentilasta jotain 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihainen Tuksu on vaarallinen. Voi puhua sivu suunsa, jos tietää tuosta Janitan terveydentilasta jotain 🤔

        Ei ole mitään " sivu suun" puhuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään " sivu suun" puhuttavaa.

        Oletko aivan varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan ne, sen hetken kun tuksu laskelmoi hyötyvänsä Janitan tilasta kuten marraskuulla 2018 tapahtunut ihmeparantuminen tuksun ja Taakaloiden ansiosta, josta tuksu piti kovaa meteliä ja jota ei sitten loppuviimein tapahtunutkaan.

        Nyt tuksu on hyvin hyvin vihainen kun toinen puhuu omista kauniista kasvoistaan ja saa ihmiset lahjoittamaan rahaa tililleen.
        Sitä en tiedä enkä lähde arvailemaan että onko Janita oikeasti saanut mitään lahjoituksia, mutta jo se mahdollisuus kyrsii tuksua enemmän kuin paljon

        Tää on yksi näitä Tuksun satumaisia itku-potku-raivareita.


    • Anonyymi

      Aivan shooshissa, en finne igen.

    • Anonyymi

      Tukiainen on mielenterveyspotilas ja tarvitsee hoitoa.

      • Anonyymi

        Kannattaa muistaa, että lähtökohtaisesti kaikki, mitä Tuksu sanoo tai kirjoittaa, on valhetta, keksittyä ja mielikuvituksen tuotetta. Ja mitä enemmän Tukiainen sekoilee ja mokailee känni- ja pillerihuuruissaan, sitä enemmän hän valheselityksiä suoltaa, jotta saisi hämättyä lukijoiden huomion pois mokailuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa muistaa, että lähtökohtaisesti kaikki, mitä Tuksu sanoo tai kirjoittaa, on valhetta, keksittyä ja mielikuvituksen tuotetta. Ja mitä enemmän Tukiainen sekoilee ja mokailee känni- ja pillerihuuruissaan, sitä enemmän hän valheselityksiä suoltaa, jotta saisi hämättyä lukijoiden huomion pois mokailuista.

        KUKAAN ei usko hänen juttujaan, me pörröhännät tiedämme totuuden.


    • Entäpä, jos tuon otsikon kääntää niin, että; Näädät mesoavat netissä Johannalle?

      Sitähän te näädät teette. Syytätte Johannaa mesoamisesta, mutta itse joukolla teette Johannaa kohtaan ihan samaa. Olette te kyllä melkoisen nurinkurista porukkaa.

      • Anonyymi

        Onko näätiä vielä? Luulin, että netissä mesoavat näädät olisivat kuolleet sukupuuttoon 😁


      • Anonyymi

        Raililla on mielipide joka asiaan, vaikka ei olisikaan tietoa. Noita olevinaan kaikentietäviä besserwissereitä piisaa. Raili on nyt aktivoitunut. Tulee kiukkunen terrieri mieleen.


      • Anonyymi

        Oot tainnut Tuksulta kopsata ton näätä jutun kun sitä jatkuvasti heität täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot tainnut Tuksulta kopsata ton näätä jutun kun sitä jatkuvasti heität täällä.

        Näädät ovat itse lanseeranneet olevansa näätiä. He ovat ylpeitä näätänimityksestä.


      • Puolustan sairasta ihmistä.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Puolustan sairasta ihmistä.

        Silloin ei auta muu kuin vetää ranteet auki tai ryypätä aivonsa.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Puolustan sairasta ihmistä.

        ”Shä hävishit!!!”


    • Anonyymi

      Voi Raili, Raili. Emme me mesoa. Lähinnä paljastelemme kusetuksia ja varoittelemme ihmisiä, jotka ovat jäämässä tuon jyrän alle. Näädät ovat rauhaa rakastavaa porukkaa.

      • Anonyymi

        Presiis näin. Oli JouHanna tarinoinut olleensa jossain clubilla tanssimassa lavalla Tukkiholmassa ja ihmiset ihastelleet, että miten on oppinut tanssimaan tuolla tavalla. No eipä sitä ylipainoisen ja kulahtaneen keski-ikäisen töppöjalan liikehdintää viitsi tanssiksi sanoa. Rytmitajua ei yhtään, treenattu ei ole koskaan ja "koreografiat" sitä samaa tukanheilutusta, pershiille läpsyttelyä, pyörähtely-hyrräystä ja kurkunleikkaus-käsiliikkeitä. Ihan tavis-taina osaa tanssia paremmin mennen, tullen ja palatessa. Mutta eipä kertonut JouHanna että kuinka monta ihanaa ruåtsalaista tuli pelastettua tuolla clubikeikalla. Deittejä on niin paljon kuin ehtii tehdä, sanoi hän ja vahingossa lähes lipsautti että...

        Mutta summa summarum, ei jaa Tukiaisen tytär taivaspaikkoja, on vain kateellinen Janitan saamasta huomiosta. Sairaalloisen kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Presiis näin. Oli JouHanna tarinoinut olleensa jossain clubilla tanssimassa lavalla Tukkiholmassa ja ihmiset ihastelleet, että miten on oppinut tanssimaan tuolla tavalla. No eipä sitä ylipainoisen ja kulahtaneen keski-ikäisen töppöjalan liikehdintää viitsi tanssiksi sanoa. Rytmitajua ei yhtään, treenattu ei ole koskaan ja "koreografiat" sitä samaa tukanheilutusta, pershiille läpsyttelyä, pyörähtely-hyrräystä ja kurkunleikkaus-käsiliikkeitä. Ihan tavis-taina osaa tanssia paremmin mennen, tullen ja palatessa. Mutta eipä kertonut JouHanna että kuinka monta ihanaa ruåtsalaista tuli pelastettua tuolla clubikeikalla. Deittejä on niin paljon kuin ehtii tehdä, sanoi hän ja vahingossa lähes lipsautti että...

        Mutta summa summarum, ei jaa Tukiaisen tytär taivaspaikkoja, on vain kateellinen Janitan saamasta huomiosta. Sairaalloisen kateellinen.

        En yhtään ihmettele että tuksun tanssia on tukholmassa katsottu suut ammollaan ihmetyksestä, muija kun oli pukeutunut juuri vesirajan peittävään villapaitaan ja niihin ylipolvensaapikkaisiin.... kuten me kaikki tiedetään tuksun vaatetukseen ei alushousut kuulu.
        Kovasti oli vanhat karvakäsiäijät tuksusta innoissaan ja keikkaa ei kun treffejä rupesi riittämään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään ihmettele että tuksun tanssia on tukholmassa katsottu suut ammollaan ihmetyksestä, muija kun oli pukeutunut juuri vesirajan peittävään villapaitaan ja niihin ylipolvensaapikkaisiin.... kuten me kaikki tiedetään tuksun vaatetukseen ei alushousut kuulu.
        Kovasti oli vanhat karvakäsiäijät tuksusta innoissaan ja keikkaa ei kun treffejä rupesi riittämään...

        Kauppa se on mikä kannattaa. Ja senhän Tukiainen osaa. "Uskoon tulo" ei tarjonnut elantoa niin Johanna siirtyi tienaamaan taas luontaisella tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppa se on mikä kannattaa. Ja senhän Tukiainen osaa. "Uskoon tulo" ei tarjonnut elantoa niin Johanna siirtyi tienaamaan taas luontaisella tavallaan.

        Tuksu postannut aamulla video jostain hotellihuoneesta muka Tukholmasta mutta oikeasti sollentuunasta.
        Oli aamupalalle menossa eli keikka taas heitetty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu postannut aamulla video jostain hotellihuoneesta muka Tukholmasta mutta oikeasti sollentuunasta.
        Oli aamupalalle menossa eli keikka taas heitetty?

        Jokohan Veijo on hakemassa tuksua suomeen, vai vieläkö siellä ruottisessa keikkoja... eikä kun treffejä piisaa.
        Nyt on tunkilla pussukan pohjalla rahaa millä mällätä.


    • Anonyymi

      Tuksu kerää nyt netissä uskis porukoita Janitan luokse evankelioimaan ja käännyttämään Janitaa.
      Mitkään lempeät esirukoilijat ei riitä vaan pitää olla voimakkaita käännyttäjiä, koska Janita ei ole tuksun mukaan uskossa koska on kolmasti torjunut jeesuksen eli tuksun evankeliointimolotuksen.
      Että kuolemansairaan pitäisi vielä viimeisillään moista kuunnella ja sietää... aivan uskomatonta toimintaa ja häiriköintiä.

      • Anonyymi

        Siis apua, onko tää totta? Toivottavasti siellä missä Janita on olis jonkinlainen vartiointi ettei tää sekopää pääse häiriköimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis apua, onko tää totta? Toivottavasti siellä missä Janita on olis jonkinlainen vartiointi ettei tää sekopää pääse häiriköimään.

        Samanlaisia sekopäitä molemmat J:llä alkavat!!


      • Anonyymi

        Tuohan on nyt aivan sekopäistä! Että alkaa strippaamaan keskellä Kuopion toria! Hullujenhuoneelle mars!


    • Anonyymi

      Tuksu on paraskin puhuja . Eikö neiti evankelistalle ole tullut mieleen se, että aika moni on täysin kyllästynyt hänenkin touhuisinsa.

      Pata kattilaa soimaa, molemmilla musta kylki.

      • Anonyymi

        Johannan teot ovat aika tyrmistyttäviä. Sen omat uskonhorinat ja itse itsensä julistaminen profeetaksi ja evankelistaksi ovat bullshittiä.


    • Anonyymi

      Mikä on kurkunleikkaus-käsiliike? :D :D :D

      • Anonyymi

        No Tukiainen on sen verran häiriintynyt, että löntystäessään yli satakiloisena lavalla, näyttää samalla kädellänsä sahaavan kurkkuaan. Vain pöpi itse tietää miksi tätä tekee.


      • Anonyymi

        Sellanen, että pyörähdetään mukaseksikkäästi, tömähdetään ja jähmetytään paikalleen, etusormella ollaan leikkaavinaan sormella kurkku katki. Sitten osoitellaan sormella katsojaa, heristetään sormea, käänytään mukaseksikkäästi moppitukka heiluen ja tömpsyttely jatkuu.
        On Facen uumenissa sulokas tanssinumero ja joku Bnäätä laittoi videon Myhyn palstalle ja Pienten elefanttien marssin siihen musaksi. Sori sivuhuutelu.
        Mutta Jeshuan verannan nimeen toivon, että uskisinvaasio torjutaan ja Janita saa olla helevetinlieskajeesustelulta rauhassa.


    • Anonyymi

      Nyt on tuksu saanut harhan hermostumaan, jos Janitan häiritseminen ei lopu saattaa harha hoitaa homman.

      • Anonyymi

        Mikä on harhan FB? Ei löydy nimellä vai enkö osaa hakea ..?


    • Kun se yx akka kuoloop niin Mika Niikko, Markku Koivisto, Patrick Tiainen, Tuxu yms hörhöhihhulit herättää sen kuolleista. Vaikka ois Janitalta aivotkin poistettu... HÄLLEELYYYYJÄÄÄ!!!

      • Anonyymi

        Aika näyttänee tämän jutun laidan. AAAmeeen!!11!!


    • Anonyymi

      Pihvi unohtui.

    • Anonyymi

      Tuksun ainoo vika on kun nostanut peräpukamansa naamalleen muuten ihan ok näköinen eläkeläinen.

    • Anonyymi

      Muuttaisi Tunkki nyt vaan Ruotsiin ja jättäisi julkisuuden. Ruotsissa olisi hyvä aloittaa uusi, glamourinen elämä, kun läheisetkin olisivat siellä. Eikä kukaan tietäisi paljoakaan ensi alkuun. Menisi oikeisiin töihin siellä.

      • Anonyymi

        Tuksu porskuttaa kohta ulkomaille kohti uusia seikkailuja. :)


    • Anonyymi

      Onko Janita Lukkarisella viranomaisen lupa rahankeräyksen järjestämiseen?

    • Anonyymi

      Johannalla on todella huono itsetunto, mutta alkoholi antaa itsevarmuutta.

    • Anonyymi

      Toivottavasti janitan loppuliuku on säällinen.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe