Aikasta paljon näkyy huumeiden käyttöä/välitystä tietyissä paikoissa
Onko huume ongelmia
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olee hume ongelma meita bisnees.
- Anonyymi
Kylläpäs on, meinaan ,että olet menny äänestää halosen tarjaa. tule vaan kaapistas pois ja avaa oves, niuin katotaan, kova vilinä muuallakin käy ja selvinpäinhän ei kukaa äänestäis.
- Anonyymi
Onkelma ja onkelma. Meijän akallakin on alkoholiongelma. Meinaan minun juomisesta...
- Anonyymi
Kerro enemmän näistä tietyistä paikoista.
- Anonyymi
Me ei kertoa meita kaupapaika. Se ola erituissalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
myö ei mittee huumehia vejellä,
kiljuva tai ponatsoo se olla pittee... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin tissiltä en sinulta.
- Anonyymi
meinata hake kaupa, se löyty meidä kauta, hyvä aine ja paljo, ei lopeteta kesken
käy täälä katsele löydä heti paika myyjä lipseria - Anonyymi
Karsikon ostarilla pohjiksen kulmilla rehoittaa avoin huumekauppa yö aikaan. Itse en uskalla ilman koiraa kulkea karsikon ostarin ohi.
- Anonyymi
Jos näet karsikossa ostarin olet todennäköisesti tripillä.
- Anonyymi
Olen asunut karsikossa jonkin aikaa enkä tiedä siellä olevan toimintakeskusta saati kauppakeskusta. Se löytyy isosta myystä vähän matkan päästä.
- Anonyymi
Jep, Riipu tissi näkee myös muita hallusinaatioita johtuen luultavimmin vakavasta aivovammasta jonka sai nuorena kun tippui puusta oravaa kuksiessa.
Toimintojen talon huudeilla smyykaillaan ja sniiduillaan vipua
- Anonyymi
Ja sä vittu sökaat spittaa samoilla huudeilla. Blaisaat ja tsiikaat slurkkeja jottei betlehemi kutsu.
- Anonyymi
Kysy nyt tommoista, koko maankattavaksihan se leviää vihreänaallon mukana, onko se nyt sitten heidän mielestään ongelma vai ei. Käyttäävät tosi paljon, huumekauppiaiden markkinathan ne on. Poliiseillekin ilmeisesti hyvää pisnestä, kun itse huumepäällikkökin tukkukauppiaana.
- Anonyymi
Parhaillaan on meneillään Turun vankilan huumekaupasta oikeudenkäynti. Siinä yhteydessä mainitaan Riihimäen vankilassa yksinomaan huumekaupan arvo olisi
n. 80 000 euroa kuukaudessa.
Koko suomen huumekaupan arvo miljardeja.
Alkoholin käyttö Suomessa n. 40 miljoonaa litraa 100%:sata n. 60 euroa litra tekee
2,4 miljardia euroa
Alkoholin työllistävä vaikutus n. 30000 henkilötyö vuotta, tekee n. 1,5 miljardia euroa.
Alkoholi markkinat 3,9 miljardia euroa.Lisäksi ravintoloiden liksat.
Näin suuntaa antavana, voi jokainen päätellä itse, kuinka paljon kuluttajat käyttävävät alkoholijuomiin. Lisäksi huumeisiin, ohittanee pian alkoholijuomien arvon, jos ei ole jo ohittanutkin.
Tuleehan siihen päälle alkoholin ja huumeiden haitoista aiheutuvat kulut, jotka on arvioitu miljardeista aina kymmeneen miljardiin.
Kerrotaanhan, että presidentti Trampin vierailun jälkeen (kuvakin lehdessä) olisi kaljoilla ja viiniä juomassa. - Anonyymi
Ei muuta kun lapin erämaihin uudelleenkoulutus leirit näille hörhöille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433634Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4473340Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302959Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!852013- 1031642
- 1461579
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541400- 1141374
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.361113Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61035