Onko huume ongelmia

Aikasta paljon näkyy huumeiden käyttöä/välitystä tietyissä paikoissa

17

82

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei olee hume ongelma meita bisnees.

• Anonyymi

Kylläpäs on, meinaan ,että olet menny äänestää halosen tarjaa. tule vaan kaapistas pois ja avaa oves, niuin katotaan, kova vilinä muuallakin käy ja selvinpäinhän ei kukaa äänestäis.

• Anonyymi

Onkelma ja onkelma. Meijän akallakin on alkoholiongelma. Meinaan minun juomisesta...

• Anonyymi

Kerro enemmän näistä tietyistä paikoista.

• Anonyymi

Me ei kertoa meita kaupapaika. Se ola erituissalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myö ei mittee huumehia vejellä,
        kiljuva tai ponatsoo se olla pittee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin tissiltä en sinulta.

• Anonyymi

meinata hake kaupa, se löyty meidä kauta, hyvä aine ja paljo, ei lopeteta kesken
      käy täälä katsele löydä heti paika myyjä lipseria

• Anonyymi

Karsikon ostarilla pohjiksen kulmilla rehoittaa avoin huumekauppa yö aikaan. Itse en uskalla ilman koiraa kulkea karsikon ostarin ohi.

• Anonyymi

Jos näet karsikossa ostarin olet todennäköisesti tripillä.

• Anonyymi

Olen asunut karsikossa jonkin aikaa enkä tiedä siellä olevan toimintakeskusta saati kauppakeskusta. Se löytyy isosta myystä vähän matkan päästä.

• Anonyymi

Jep, Riipu tissi näkee myös muita hallusinaatioita johtuen luultavimmin vakavasta aivovammasta jonka sai nuorena kun tippui puusta oravaa kuksiessa.

• Toimintojen talon huudeilla smyykaillaan ja sniiduillaan vipua

• Anonyymi

Ja sä vittu sökaat spittaa samoilla huudeilla. Blaisaat ja tsiikaat slurkkeja jottei betlehemi kutsu.

• Anonyymi

Kysy nyt tommoista, koko maankattavaksihan se leviää vihreänaallon mukana, onko se nyt sitten heidän mielestään ongelma vai ei. Käyttäävät tosi paljon, huumekauppiaiden markkinathan ne on. Poliiseillekin ilmeisesti hyvää pisnestä, kun itse huumepäällikkökin tukkukauppiaana.

• Anonyymi

Parhaillaan on meneillään Turun vankilan huumekaupasta oikeudenkäynti. Siinä yhteydessä mainitaan Riihimäen vankilassa yksinomaan huumekaupan arvo olisi
      n. 80 000 euroa kuukaudessa.
      Koko suomen huumekaupan arvo miljardeja.
      Alkoholin käyttö Suomessa n. 40 miljoonaa litraa 100%:sata n. 60 euroa litra tekee
      2,4 miljardia euroa
      Alkoholin työllistävä vaikutus n. 30000 henkilötyö vuotta, tekee n. 1,5 miljardia euroa.
      Alkoholi markkinat 3,9 miljardia euroa.Lisäksi ravintoloiden liksat.
      Näin suuntaa antavana, voi jokainen päätellä itse, kuinka paljon kuluttajat käyttävävät alkoholijuomiin. Lisäksi huumeisiin, ohittanee pian alkoholijuomien arvon, jos ei ole jo ohittanutkin.
      Tuleehan siihen päälle alkoholin ja huumeiden haitoista aiheutuvat kulut, jotka on arvioitu miljardeista aina kymmeneen miljardiin.
      Kerrotaanhan, että presidentti Trampin vierailun jälkeen (kuvakin lehdessä) olisi kaljoilla ja viiniä juomassa.

• Anonyymi

Ei muuta kun lapin erämaihin uudelleenkoulutus leirit näille hörhöille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      357
      1106
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      481
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe