Tämän vuoden ekat bileet!

Mentiin eilen miehen kaverin lùo juhlimaan. Istuttiin iltaa juotiin käytiin saunassa. Mies joì itsensä sammuksiin.
Naapurin rouvva lähti melko aikaisin kun olì pieniä lapsia ja piti päästää lapsenlikka pois.
Olisi ollut parempi sammua itsekkin.
Päädyin kuitenkin miesten kanssa saunomaan ja kun miehiĺlä oli jotain selvästi mielessä alkoi tulla seisonkeja.
Yritin herättää miestäni. Se oli toivotonta. Sen jälkeen aloin miesten kanssa kimppaseksiin.
Miehet nuoli pillua ja tissejä. Oli kiihoittavaa kun oli mies kummassakin tississä ja yksi nuoli pillua. Nautin täysin yön kun jokainen pani ja useasti. Olin kuin taivaassa yksin kolmen kiimaisen miehen panemana. Sain kunnolla munaa.
Ei muuten mitään mutta kun aamulla menin vesssaan ja näin itseni peilistä näin että tissini ja pilluni olivat aivan mustat fritsuista. Olen täysin sheivattu niin arvaatteko miltä näyttää kun olisi kolme isoa pyöreätä mustaa maalitaulua, niinhän ne oli yön ajan ollutkin. En tiedä mitä kerron miehelleni kun en voi olla kolmea viikkoa näyttäytymättä miehelleni alasti.

51

3771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro, että sua pantiin ja kunnolla ja että mitäs nukahti eikä edes herännyt, vaikka herättelit. Oma syynsä.

    • Anonyymi

      Kerro ukollesi huoranneesi kun hän oli sammuneena. Miehesi sydän särkyy mutta parempi niin kuin kuulla kavereiltaan. Älä harrasta seksiä kuin korkeintaan kumin kanssa ennen kun olet saanut sukupuolitauti testeistä puhtaat tulokset. Mieti miksi menit naimisiin kun uskollisuus ei merkitse sinulle mitään.

      • Anonyymi

        Juurikin näin yök


    • Nyt olisi bileet 1N ja 4Miestä ja vaimoni avuksi haemme naista mukaan.

      • Anonyymi

        Sulla on selvästi joku ongelma.Mikä tauti sulla mahdollisesti Hiv


      • Anonyymi

        Täällä on kaa rajut bileet 22miestä 1n pitäis saada huoratalo tänne avuksi.Toinen kierros menossa muija ihan poikki.


      • Anonyymi

        Dorka! Vittu sä et oikeesti hiffaa yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Tää oli ihan sua varten laitettu.arvasin et urpo nappaa kiinni


      • Anonyymi

        Sulla on oikeesti päässä iso ongelma mee ihmeessä lääkäriin.Turhaa varmaan on sun pääs on jo menetetty.Missä noin vitun typerrys elää,jossain peräkammarissa hyvässä piilossa.Tuskin tietää mitään maailmanmenosta.Eikö olis kaikkien etu jos menisit kuuluisaan kaulakiikkuun.Toi jutun loppu vahvistaa sen mikä idiooti olet


      • Anonyymi

        Kumminkin tunnistit itses.


    • Anonyymi

      Hieno homma että sait kunnolla seksiä.mietin vain että olikohan kaikki reijät käytössä siis suu pimppa ja peppu.

    • Kun mieheni tuli niin näytin rintani ja pillun ympäryksen, mies katsoi ja pyysi anteeksi.
      Olin jokseenkin hämmästynyt kunnes selvisi että hänen kaverinsa oli kertonut hänen itsensä olleen aloitteen tekijä. Ja kaikki kolme miestä tuli pyytämään anteeksi.
      Mieheni houkutteli minut nyt kuulemma siistimpään kimppaan.
      Sain olla neljän miehen kanssa yhden yön ja kolmen kanssa loppiaiseen asti.
      Olin jälleen miesten yhteinen maalitaulu

      • Anonyymi

        Jakaisit itsekin niin helpottaisi olo, vai eikö sun rasia kelpaa


      • Olen vain mieheni mieliksi alkanut antamaan pillua hänen kavereilleen kimpassa hänen kanssaan.
        Kun nyt on yksi mies ollut kolmantena jo 17 vuotta niin ei ole helppoa palata yksi avioiseksi. Mies ei myöskään halua menettää hypitään.
        Mieheni saa kiksejä kun olen hänen kaverien ja hänen kimppa panna.
        Miehet ainakin ovat mielissään kun on nainen jolta saavat pillua aina kun panettaa.
        Voisin antava sinullekkin pillua niin saisit paremman mielen.


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Olen vain mieheni mieliksi alkanut antamaan pillua hänen kavereilleen kimpassa hänen kanssaan.
        Kun nyt on yksi mies ollut kolmantena jo 17 vuotta niin ei ole helppoa palata yksi avioiseksi. Mies ei myöskään halua menettää hypitään.
        Mieheni saa kiksejä kun olen hänen kaverien ja hänen kimppa panna.
        Miehet ainakin ovat mielissään kun on nainen jolta saavat pillua aina kun panettaa.
        Voisin antava sinullekkin pillua niin saisit paremman mielen.

        Hei! olen vanhempi mies joka innostuin sinusta ja voisin tulla


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Olen vain mieheni mieliksi alkanut antamaan pillua hänen kavereilleen kimpassa hänen kanssaan.
        Kun nyt on yksi mies ollut kolmantena jo 17 vuotta niin ei ole helppoa palata yksi avioiseksi. Mies ei myöskään halua menettää hypitään.
        Mieheni saa kiksejä kun olen hänen kaverien ja hänen kimppa panna.
        Miehet ainakin ovat mielissään kun on nainen jolta saavat pillua aina kun panettaa.
        Voisin antava sinullekkin pillua niin saisit paremman mielen.

        Okei,sehän olis kivaa ,joko tänään saisin ?


      • Onko se huoraamista jos vähän kaverien kanssa pidetään hauskaa kun oma aviomies hyväksyy eikä ketään pakoteta, kaìkki olivat omasta vapaasta tshdosta mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei,sehän olis kivaa ,joko tänään saisin ?

        Jos käyn suihkussa ja ajan sinne, voitko kirjoitella sähköpostilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käyn suihkussa ja ajan sinne, voitko kirjoitella sähköpostilla?

        Laita viestiä,[email protected]


      • Minkä helvetin takia sinä roikut tällä palstalla, kun sinulla ei ole mitään älyllistä sanottavaa? Voisit aivan hyvin runkkailla noille viisauksillesi omissa oloissasi.


      • Anonyymi

        Miten joku voi olla kiinnostunut jauhamaan peräsuolesta.Et todellakaan ole ihan terve.


      • 38v.vaimo kirjoitti:

        Onko se huoraamista jos vähän kaverien kanssa pidetään hauskaa kun oma aviomies hyväksyy eikä ketään pakoteta, kaìkki olivat omasta vapaasta tshdosta mukana.

        Kaverit saa meilläkin tulla mukaamme samaan sänkyyn ja vaimoani panemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! olen vanhempi mies joka innostuin sinusta ja voisin tulla

        Yhteystietoja niin saan otettua yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! olen vanhempi mies joka innostuin sinusta ja voisin tulla

        Yhteystietoja niin saan otettua yhteyttä.


      • 38v.vaimo kirjoitti:

        Onko se huoraamista jos vähän kaverien kanssa pidetään hauskaa kun oma aviomies hyväksyy eikä ketään pakoteta, kaìkki olivat omasta vapaasta tshdosta mukana.

        Ei ole huoraamista.
        Itselläkin oma mies haluaa eniten toisia miehiä panemaan minua.
        Tykkään kun miehet panee kimpassa ja erikseen.


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Onko se huoraamista jos vähän kaverien kanssa pidetään hauskaa kun oma aviomies hyväksyy eikä ketään pakoteta, kaìkki olivat omasta vapaasta tshdosta mukana.

        Ei ole huoraamista jos kimpassa vähän pannaan huvin vuoksi.
        Omalla miehellä on pakko mielle luvata muille miehille seksiä kansani.
        Mieheni kavereita ja työkavereita sekä puolituttuja on pannut kañssani kolmen vuoden aikana noin 25-30 miestä ja suurin osa useasti.
        Mies on joskus mukana ja joskus vain katselee tai on toisessa huoneessa.


      • Anonyymi

        On sulla leikit kaikkee se sairaan mieli tekee.Toivottavasti työntää letkun tarpeeksi syvälle,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei,sehän olis kivaa ,joko tänään saisin ?

        Huomenna päivällä klo 12?


    • Ymmärrän tunteesi porukasta joka tuomitsee kimppaseksin.
      Meitäkään ei oikein hyväksytä kun vaimolla on kaksi miestä sängyssä useasti viikossa.
      Tämän ei oiken pitäisi kuulua tuomitsijoille koska vaimoni antava vain omaa pillua miehille oman miehen suosiollisella avustuksella ilman rahaa.
      Me tykkäämme kun vaimon pilluun tulee useampia kuin yksi mies.
      Kaksi tai kolme miestä on pararasta mitä vaimo tietää siksi meillä on niin usein kavereita yökylässä.

      • Anonyymi

        Kolmen miehen käsittelyssä on parasta kun kuusi kättä ja kolme suuta hyväilee.
        Ei myöskään tunnu pahalta kun kolme miestä panee vuorotellen ja yhtäaikaa.


      • Anonyymi

        kateeksi käy.nyt menenkäyttämään dildoa,rupes niin haluttamaan.


    • Eihän tuossa ole mitään väärää.
      Jos on miehet tulleet panemaan niin ei ole väärin jos he saavat myös panna.
      Oma mies otti alkuaikoina liikaa "rohkaisua" ja sammui.
      Panin muiden kanssa koko yön ja hyvältä se tuntui enkä kadu yhtäkään kimppapanoa oli mieheni mukana tai ei.

      • Anonyymi

        Jäin kiinni pettämisestä kun mieheni oli sammunut ja vieraamme oli kiinnostunut minusta aviossa oleva mies aviossahan olin itsekin.
        Suudeltiin ja halut pääsi yllättämään päädyttiin vierashuoneen sänkyyn panemaan ja hyvältä tuntui kunnes oma mies yllätti. Vieras poistui ja mies oli vihainen.
        Mies sanoi että olisi tarvinnut vain sanoa niin olisin saanut vierasta kimpan muodossa ja hän halusi panna minua ystävänsä kanssa ja myöhemmin lukuisten miesten kanssa.
        En oikein voinut kieltäytyä koska olin jäänyt kiinni vieraan muna pillussa.


    • Anonyymi

      aloittaja on varmaan mies jonka mielikuvitus laukkaa

    • Anonyymi

      Jos mieheni sammuu bileissä niin olen ollut valveilla olevien kanssa.
      Kerran sain viideltä mieheltä, ei ollut esileikkejä oli pelkkää rynkytystä ja teki hyvää. Haluan vielä joskus kunnon rynkytys illan 5-6 miestä ja minä.

      • Anonyymi

        Sotä sattuu että miesten aisa upppaa naisen pilluun ihan vahingossa, ei sille aina mitään voi se on kohtaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotä sattuu että miesten aisa upppaa naisen pilluun ihan vahingossa, ei sille aina mitään voi se on kohtaloa.

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki


    • Anonyymi

      Tilaisuus tekee varkaan ja varattua naissta on mielekästä panna.

    • Anonyymi

      Porukalla pannuksi tuleminen kiihoittaa mielettömästi.
      Haluaisin itse kokea joskus samaa.
      Jos mieheni joskus haluaisi minulle toisen miehen mukaan niin suostuisin heti.

      • Anonyymi

        Naisten kimppa kokemuksia ei ilmeisesti luulla olevan.
        On kuitenkin melko yleistä 5 vuotta aviossa olevan naisen saaneen vierasta miestä tai useampaa.
        Jos paikka lainataan miehen kaverilta niin useimmiten molemmat panevat naista kimpassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten kimppa kokemuksia ei ilmeisesti luulla olevan.
        On kuitenkin melko yleistä 5 vuotta aviossa olevan naisen saaneen vierasta miestä tai useampaa.
        Jos paikka lainataan miehen kaverilta niin useimmiten molemmat panevat naista kimpassa.

        Opiskeluaikana soluasunnoissa ollessa tuli monta kertaa oltua kaikkien miesten kansa.
        Jos ravintolasta ei saanut pano kaveria niin kämppiksiltä sai kaveri panon.


      • Anonyymi

        Miehesi voi tuskailla rohkeutensa kanssa eikä tiedä miten uskaltaa kysyä.
        Itse mietin pitkään miten kysyä ja vaimo ei uskaltanut kysyä.
        Kun lopulta rohkenin kysyä vaimoani niin suostui kysyttyään olenko tosissani. Sinä iltana panimme vaimon kanssa 6 kertaa.
        Sovimme että kysyn kaveriani mukaan ja silloin oli keskiviikko.
        Perjantaina kaveri tuli meille viikon
        loppu vierailulle.
        Vaimo oli 22-vuotias minä 24-vuotias kaverkni 25-vuotias.
        Vaimoa alettiin silittelemään ja nuolemaan rinnoiista ja kaveri halusi nuolla vaimoni pillua.
        Vieraskoreana annettiin kaverin panna ensimmäisenä vaimoni kanssa.
        Sinä viikonloppuna ei paljon sängystä poistuttu.
        Nyt 17 vuotta myöhemmin meillä synkkaa hyvin kaveri käy yhä ainakin yhden pitkän viikonlopun meillä ja panemme vaimoani kimpassa ja erikseen.
        Nykyään on 3 vakituisempaa miestä.
        1 on yli muiden ja 2 tulee sovitusti halujen mukaan, ja joskus on satunnaisia joita vaimo haluaa mukaan, ja minä kysyn miehet.


    • Anonyymi

      Pyrin aikoinaan erääseen ns. motoristikerhoon jäseneksi. Yhtenä ehtona oli että tuon yhteisiin bileisiin hyvännäköisen naisen - silloin en tiennyt, että nussittavaksi porukalla. Mistä sellainen löytyisi? Niinpä vein silloisen morsiameni. Booli oli vahvaa ja pian kaikki umpi humalassa. No - mitäpä minä muutakaan olisin voinut kuin katsella sivusta kun kolme "kaveriani" pani puolitajutonta ja puolipukeista morsiantani. En liittynyt porukkaan emmekä puhuneet asiasta koskaan myöhemmin. Nykyinen vaimoni kai uskoi tapahtunutta omaksi syykseen eikä kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Itsekin olin niin juovuksissa, etten osaa sanoa oliko sen katseleminen kauhean kiihottavaa. Vasta jälkeenpäin tajusin, että tilanne oli oikeastaan aika pelottava - joku heistä olisi voinut vahingoittaa avutonta morsiantani.

      • Anonyymi

        Kaveri pyysi mua vastaaviin Hyväksymisjuhliin. Tosin kaveri kertoi jäsenistön olevan perheellisiä kaappihomoja. Kerhotilaisuuksissa saivat vapaasti olla sitä mitä olivat.
        Nuori "viaton" poika takasi pääsyn kaverille sisäpiiriin ja minulle tavasi viikon jolloin en istunut.


    • Anonyymi

      Minun mies haluaa minun antavan miesten panna ja hänellä on jonkinlainen pakkomieli kokeilla montaako miestä jaksaisin tyydyttää.
      Haluaisi minulle paljon miehiä panemaan.
      Olin kuuden miehen pantavana ja se ei ole riittävä määrä haluaisi enemmän miehiä!

      • Anonyymi

        Voinko kirjoitella? Haluaisin vaihtaa kokemuksia.


      • Anonyymi

        Siihen tulee tapa. Jotenkin rupeaa haluamaan kimppakivan osaan.


    • Anonyymi

      Meidän kaverien kanssa tulee mentyä sänkyyn.
      Meidän porukka koostuu olemme ainoa vihitty pari ja on 2 avoparia sekä 2 poikamiestä j
      Miehistä jokainen on pannut vaimoani.
      Parien kanssa ollaan vaihdettu paria ja miehet7 on olleet lisänä vaimon kimppa panossa.

    • Anonyymi

      Ei tuossa enää tarvitse mitään sanoa sinä itse olet enemmän kuin 1000 samaa mustine tauluinesi.

    • Anonyymi

      Hyvä Matti, sulla vilkas mielikuvitus

    • Anonyymi

      Vaimo riisuttiin uudenvuoden aattona ja oltiin alussa 3M ja 1N.
      Yksi joutui lähtemään jo uudenvuoden päivänä mutta kaksistaan pantiin vaimoa 4.1 asti kunnes kaveri pantuaan vielä aamulla hörppäsi kahvin ja lähti töihin.
      Itseäni kiihoitti kimpassa nussittu kiimainen vaimoni ja jatkoimme kaksistaan.
      Kyllä halutaan useasti kimppaseksiä oli niin kiihoittavaa panna kaverien kanssa omaa vaimoa ja vaimo oli kiimainen nainen oikea "narttu".

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe