Tutustuttiin vasta tänää ja suunnitellaan jo nyt tapaamista. Mietittiin et tavattaisko jo ens viikolla. Oon 12v ja se 13v. Ajatellaan et voitais harrastaa seksii. Edetäänkö liian nopeesti? En haluu kertoo mun vanhemmille tästä koska luulen et ne ei anna mun tavata sitä tai seksii ne ei ainakaan anna harrastaa. Pääsen helposti tapaamaan sitä yksin.
Netissä tavatun poikaystävän tapaaminen
12
146
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vittuu😂hyvä läppä hei
- Anonyymi
Outoihminen kirjoitti:
Ei ees oo läppä
Vittu menkää takas leikkii niil nukeil.. Tapaamine voi ehk olla ok mut tiiäks ees mitä seksi on😂
Anonyymi kirjoitti:
Vittu menkää takas leikkii niil nukeil.. Tapaamine voi ehk olla ok mut tiiäks ees mitä seksi on😂
Kyllä tiiän. Ja ihan tiedoks en oo leikkiny nukeilla tai millään muullakaan lelulla 3-4 vuoteen..
- Anonyymi
Outoihminen kirjoitti:
Kyllä tiiän. Ja ihan tiedoks en oo leikkiny nukeilla tai millään muullakaan lelulla 3-4 vuoteen..
No nyt on kova, kerro ihmees meille muillekkin :)
- Anonyymi
aika nopeesti kyllä etenette
Itsehän olisin jo panohommissa
- Anonyymi
Juu, voisin kans päästä mestoille. Otan mukaan pörisevää
- Anonyymi
No meinaatteks panna?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14616822Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1573515Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k152385- 681917
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2311649- 711558
- 2611229
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351050Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.421033Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim501019