Sinua nainen. :( joko olet saunonut? Vai ootko niin kiireinen ollut ettei sinne kerennyt? ;)
Mulla tuli kova ikävä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle menee?:)
- Anonyymi
Joko luit sen kirjan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko luit sen kirjan?
Mistä tiet et kirja luettavana..)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko luit sen kirjan?
Kirja jäi kesken, kun tuli muuta ajateltavaa. Ei pysty nyt keskittymään enää siihen ;)
- Anonyymi
En ole käynyt saunassa vielä. Pitää ensin käydä pitkällä lenkillä. On minulla kirjakin lukematta, sellanen todella paksu.
- Anonyymi
Mikäs kirja :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs kirja :)
Talo jonka Esko rakensi
- Anonyymi
Kiireet tältä päivältä loppuneet:) Just saunasta tulin:)
- Anonyymi
Mulla tuli yhtäkkiä ikävä siskoja, ja niitä on monta. Aivan älytön ikävä :(
Ois niin kiva rupatella. - Anonyymi
Joo olen saunonut ja ajattelin lähteä mieheni kanssa laulamaan karaokea :) ehkä
- Anonyymi
Huomenna saunotaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna saunotaan
Muistakaa myös joogata.😘😜
Minä en mene saunaan ollenkaan vaan haisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa myös joogata.😘😜
Minä en mene saunaan ollenkaan vaan haisen.Eihän saunaan ole pakko mennä, voi sitä suihkussa käydä.
- Anonyymi
Mistä muistitkin, että mulla oli tänään saunavuoro :) ja kyllä kävin siellä. Olisit tullut mukaan ;)
Taijjampa tästä lähteä lauteille. Ja saunakaljat mukaan.
- Anonyymi
Juu, en ole. Oon niin kiireinen tässä sohvalla maatessa, ettei saunaan kerkee :) Sauna on ollut käyttämättä viimeiset 10 v. Minullakin ikävä yhtä remonttireiskaa, mutta et taida olla sinä :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.132537Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762368- 2021334
- 1181206
- 761146
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2701111Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,7936Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11904Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54816