Sinua nainen. :( joko olet saunonut? Vai ootko niin kiireinen ollut ettei sinne kerennyt? ;)
Mulla tuli kova ikävä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle menee?:)
- Anonyymi
Joko luit sen kirjan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko luit sen kirjan?
Mistä tiet et kirja luettavana..)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko luit sen kirjan?
Kirja jäi kesken, kun tuli muuta ajateltavaa. Ei pysty nyt keskittymään enää siihen ;)
- Anonyymi
En ole käynyt saunassa vielä. Pitää ensin käydä pitkällä lenkillä. On minulla kirjakin lukematta, sellanen todella paksu.
- Anonyymi
Mikäs kirja :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs kirja :)
Talo jonka Esko rakensi
- Anonyymi
Kiireet tältä päivältä loppuneet:) Just saunasta tulin:)
- Anonyymi
Mulla tuli yhtäkkiä ikävä siskoja, ja niitä on monta. Aivan älytön ikävä :(
Ois niin kiva rupatella. - Anonyymi
Joo olen saunonut ja ajattelin lähteä mieheni kanssa laulamaan karaokea :) ehkä
- Anonyymi
Huomenna saunotaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna saunotaan
Muistakaa myös joogata.😘😜
Minä en mene saunaan ollenkaan vaan haisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa myös joogata.😘😜
Minä en mene saunaan ollenkaan vaan haisen.Eihän saunaan ole pakko mennä, voi sitä suihkussa käydä.
- Anonyymi
Mistä muistitkin, että mulla oli tänään saunavuoro :) ja kyllä kävin siellä. Olisit tullut mukaan ;)
Taijjampa tästä lähteä lauteille. Ja saunakaljat mukaan.
- Anonyymi
Juu, en ole. Oon niin kiireinen tässä sohvalla maatessa, ettei saunaan kerkee :) Sauna on ollut käyttämättä viimeiset 10 v. Minullakin ikävä yhtä remonttireiskaa, mutta et taida olla sinä :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1703119Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441919Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K321908- 1981860
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261730Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771276Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja911225Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1821093Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2141086- 211049