Sinua nainen. :( joko olet saunonut? Vai ootko niin kiireinen ollut ettei sinne kerennyt? ;)
Mulla tuli kova ikävä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle menee?:)
- Anonyymi
Joko luit sen kirjan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko luit sen kirjan?
Mistä tiet et kirja luettavana..)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko luit sen kirjan?
Kirja jäi kesken, kun tuli muuta ajateltavaa. Ei pysty nyt keskittymään enää siihen ;)
- Anonyymi
En ole käynyt saunassa vielä. Pitää ensin käydä pitkällä lenkillä. On minulla kirjakin lukematta, sellanen todella paksu.
- Anonyymi
Mikäs kirja :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs kirja :)
Talo jonka Esko rakensi
- Anonyymi
Kiireet tältä päivältä loppuneet:) Just saunasta tulin:)
- Anonyymi
Mulla tuli yhtäkkiä ikävä siskoja, ja niitä on monta. Aivan älytön ikävä :(
Ois niin kiva rupatella. - Anonyymi
Joo olen saunonut ja ajattelin lähteä mieheni kanssa laulamaan karaokea :) ehkä
- Anonyymi
Huomenna saunotaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna saunotaan
Muistakaa myös joogata.😘😜
Minä en mene saunaan ollenkaan vaan haisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa myös joogata.😘😜
Minä en mene saunaan ollenkaan vaan haisen.Eihän saunaan ole pakko mennä, voi sitä suihkussa käydä.
- Anonyymi
Mistä muistitkin, että mulla oli tänään saunavuoro :) ja kyllä kävin siellä. Olisit tullut mukaan ;)
Taijjampa tästä lähteä lauteille. Ja saunakaljat mukaan.
- Anonyymi
Juu, en ole. Oon niin kiireinen tässä sohvalla maatessa, ettei saunaan kerkee :) Sauna on ollut käyttämättä viimeiset 10 v. Minullakin ikävä yhtä remonttireiskaa, mutta et taida olla sinä :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724949Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164669- 804143
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223074- 352808
- 282747
- 372722
- 402713
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232554