Olisiko se mielikuva kiltistä viehättävästä naisesta vai pirullisesta pirttihirmusta? Vai haluaisitko mieluummin antaa ihan valokuvan? Olisiko siinä duck-face vai lähettäisitkö kenties alastonkuvan itsestäsi? Vai olisiko se jotain muuta?
Millaisen kuvan nainen haluaisit minulle itsestäsi antaa?
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En mitään. Saisit ihan itse ottaa selvää musta ja muodostaa itse oman käsityksesi. Jos sulla siis on normaalit aistit ja silleen.
- Anonyymi
Miksi koet tarvetta kommentoida näin? Miten toisten asiat kuuluu sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koet tarvetta kommentoida näin? Miten toisten asiat kuuluu sulle?
Kysyit naiselta ja mä vastasin kuten ajattelen. Ei siinä sanottu kenelle naiselle kysymys on.
Ei helevetti näitä kysymyksiä.
- Anonyymi
Eli pirullinen pirttihirmu?
- Anonyymi
Anu ole hiljaa äläkä kiroo
- Anonyymi
Sellaisen tooosi naturalistisen: alasti, paskanen tukka, ei meikkiä ja rivo ilme. Happy?
- Anonyymi
Oletko osallistunut rikokseen?
- Anonyymi
Lähettäisin kuvan itsestäni juuriheränneenä ryönävaatteissa. Olen sellainen variksenpelätin 24/7.
- Anonyymi
Olemalla oma itseni niin hyvinä kuin huonoina aikoina. Antaen aitojen tunnetilojen virrata läpi kehon.
- Anonyymi
Eiköhän me naiset olla sekä miellyttäviä ja kilttejä että pirttihirmuja kun sille päälle satutaan!
- Anonyymi
Joillakin toinen puoli noista korostuu enemmän kuin toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin toinen puoli noista korostuu enemmän kuin toinen.
Joidenkin seurassa ihmisistä tulevat puolin ja toisin esille heidän parhaat puolensa.
Joidenkin kanssa taas vain huonot. Luultavasti esimerkiksi sellaisten lapsellisten ihmisten kanssa, jotka antavat omalle sukupuolelleen aina kaikessa vastuuvapauden mutta kehtaavat arvostella ja vaatia toiselta sukupuolelta mitä hyvänsä. Vain Huonot puolet tuovat toisistaan esille myös ihmiset, jotka eivät mitenkään sovi yhteen oikein edes tuttavina.
Ja pitkissä parisuhteissa luultavasti esiin tulevat vähitellen hyvät ja huonot puolet, puolin ja toisin. Vaikka periaatteessa enemmän hyviä, kun on yhteen menty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joidenkin seurassa ihmisistä tulevat puolin ja toisin esille heidän parhaat puolensa.
Joidenkin kanssa taas vain huonot. Luultavasti esimerkiksi sellaisten lapsellisten ihmisten kanssa, jotka antavat omalle sukupuolelleen aina kaikessa vastuuvapauden mutta kehtaavat arvostella ja vaatia toiselta sukupuolelta mitä hyvänsä. Vain Huonot puolet tuovat toisistaan esille myös ihmiset, jotka eivät mitenkään sovi yhteen oikein edes tuttavina.
Ja pitkissä parisuhteissa luultavasti esiin tulevat vähitellen hyvät ja huonot puolet, puolin ja toisin. Vaikka periaatteessa enemmän hyviä, kun on yhteen menty.Fiksu, hyvä vastaus!
- Anonyymi
En oleta että minulta kukaan haluaa kysyä tämmöistä, koska en kuulu nuorempaan ikäluokkaan.
- Anonyymi
Eipä se ikää kysy millaisen kuvan haluaa antaa itsestään muille.
- Anonyymi
Haluan antaa aidon kuvan, olla sellainen kuin olen. Kertoa rehellisesti mistä pidän, mitä toivon ja missä omat rajani menee. Ei kiiltokuvaa pysty ylläpitämään pitkällä jänteellä ja jos aito ja rehellinen ihminen ei kiinnosta, ei tulevaisuutta yhdessä olisi.
Jokaisessa meistä on virheitä, sisäisiä tai ulkoisia. Kukaan aikuinen tuskin edes kuvittelee, että täydellisiä ihmisiä on olemassa. Myös vastapuolelta toivon aitoutta ja rehellisyyttä, S- Anonyymi
Miksi matkit yhtä kirjoittajaa?
Oletko kateellinen sen vastauksista?
Haukuit sen pystyyn! Varastit sen tekstit ja kirjoitat koko ajan niitä itsellesi omina sanoina!
Ei ihme et vihasit sitä!
Hän oli kaunis! Kirjoitti älykkäitä! ja oli sinkku toisin kuin sinä!
Täydellinen paketti joka piti saada valokeilasta pois jotta itse pääset sinne! - Anonyymi
Koska nautit hänen savustamisesta ulos ja otit hänen ajatukset omikses niin lue mitä ajatteli pettämisestä!
Ota oppi siitä! Fiksu likka ja kirjoitti nasevasti! Ota vanhempi varattu rouva siitä mallia - Anonyymi
Hyvä kuvaus itsestäsi! T:ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuvaus itsestäsi! T:ap
Minusta Sinna ei elä totuudessa! Sillä on mies ja kaipaa täällä vierasta P miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi matkit yhtä kirjoittajaa?
Oletko kateellinen sen vastauksista?
Haukuit sen pystyyn! Varastit sen tekstit ja kirjoitat koko ajan niitä itsellesi omina sanoina!
Ei ihme et vihasit sitä!
Hän oli kaunis! Kirjoitti älykkäitä! ja oli sinkku toisin kuin sinä!
Täydellinen paketti joka piti saada valokeilasta pois jotta itse pääset sinne!En matki ketään, kirjoitan mitä itse tunnen ja ajattelen. Emme me ihmiset ole ajatuksinemme niin ainutkertaisia etteikö muitakin samoin ajattelevia löydy.
En kyllä ymmärrä yhtään tuota valokeilajuttua. 😂 Ei palstalla kirjoittaminen mitään valokeilaa tuo. 😂😂😂 Olen ihan muussa asiassa hyvä oikeassa elämässä, en täältä tarvitse tyhjänpäiväistä ”hohtoa” enkä ymmärrä miten palsta sitä voisi tuoda.
En ole ketään haukkunut: en täällä enkä irl. Sinulla 22:15 taitaa viirata pahemmin mielikuvituksen kanssa. Enkä ole edes kenellekään velvollinen parisuhdemielessä, enkä ole edes pettänyt. Sävysi kuulostaa siltä, että uskoisit minun vieneen miehesi tai ihastuksesi. En minä ketään ole vienyt.
Jos uskot tuohon kaikkeen mitä väität, kannattaa jalat palauttaa maahan ja antaa mielikuvitukselle pienempi valta. Se ei tee sinulle hyvää eikä paranna oloasi. Et taida voida kovin hyvin.
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään väliä millaisen kuvan saat minusta kun et kiinnosta minua yhtään. Voin kuvassa piereskellä, olla tukka sekaisin juuri heränneenä tai vaikka kaivaa nenääni.
- Anonyymi
Eli luonnollinen kuva.
- Anonyymi
Juhalle meinasin vuosi sitten antaa lahjaksi
Alastonkuvan ja tänä vuonna sitten olis ollut vähän jotain muuta.. siis sellainen minkä voisi kai muillekin näyttää.. vaikka oli henkilökohtaisesti hänelle tehty ja häilyi siinä K18 rajalla osittain. Ei lapsille ehkä kuitenkaan soveliasta.
Mutta ne jäi antamatta koska Juha ei saanut viestiä anteeksi pyynnöllä varustettuna tänäkään jouluna lähetettyä.
Tiukassa on se
”Anteeksi”
Viesti. Mutta vastaan en enää tule. Tulin jo tarpeeksi monta kertaa pelastusrenkaan kanssa mut kun apu ei kelpaa niin ei sitte. Kiukuttele kunnes lahjat kelpaa - Anonyymi
Tää aloitus on moraalittomuudessaan ihan omaa luokkaa taas. Millaisen kuvan annat itsestäsi kun stalkkaan sua omassa kodissasi, jossa luulet olevasi rauhassa ja turvassa. Ei, minä pääsen sinnekin arvioimaan ja lyttäämään sut. Kuvottavaa
- Anonyymi
Etkö nyt nainen laittautuisi mua varten, kun stalkkaan sua?
Voiko tällainen olla edes totta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö nyt nainen laittautuisi mua varten, kun stalkkaan sua?
Voiko tällainen olla edes totta?Ikävä kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä on.
Paha olo, oksettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha olo, oksettaa
Sama täällä.
- Anonyymi
Millainen mielikuva sinulla tuli hänestä ketä ikinä ajatteletkaan? Itse mietin yhtä miestä ja kuvittelen hänen olevan täällä?, mutta ajatukseni ovat tällä hetkellä hyvin sekavat. Olen jotenkin pettynyt tähän paikkaan ja elämään yleensäkin. Jotenkin mikään ei tunnu miltään ilman häntä ja nyt on juuri sellainen tunne, että en häntä tavoita mistään. Välillä toivoisi hänen olevan täällä, mutta aina havahtuu realisuuteen, että kaikki on kuvitelmaa ja pettyy. Ajattelee, että meillä oli jotain kohtaamisissa erityistä, mutta ei nähtävästi ollut mitään. Se oli kai omaa kuvitelmaa ja oma ihastus ilman vastakaikua.
- Anonyymi
Haluaisin olla ihan vaan itseni ja että juuri se miellyttäisi häntä. Valokuvissa en poseeraa, kun en ole kuvauksellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860