Millaisen kuvan nainen haluaisit minulle itsestäsi antaa?

Anonyymi

Olisiko se mielikuva kiltistä viehättävästä naisesta vai pirullisesta pirttihirmusta? Vai haluaisitko mieluummin antaa ihan valokuvan? Olisiko siinä duck-face vai lähettäisitkö kenties alastonkuvan itsestäsi? Vai olisiko se jotain muuta?

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mitään. Saisit ihan itse ottaa selvää musta ja muodostaa itse oman käsityksesi. Jos sulla siis on normaalit aistit ja silleen.

• Anonyymi

Miksi koet tarvetta kommentoida näin? Miten toisten asiat kuuluu sulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi koet tarvetta kommentoida näin? Miten toisten asiat kuuluu sulle?

Kysyit naiselta ja mä vastasin kuten ajattelen. Ei siinä sanottu kenelle naiselle kysymys on.

• Ei helevetti näitä kysymyksiä.

• Anonyymi

Eli pirullinen pirttihirmu?

• Anonyymi

Anu ole hiljaa äläkä kiroo

• Anonyymi kirjoitti:

Eli pirullinen pirttihirmu?

Ei kun seksikäs sisäkkö 😱

• Anonyymi

Sellaisen tooosi naturalistisen: alasti, paskanen tukka, ei meikkiä ja rivo ilme. Happy?

• Anonyymi

Oletko osallistunut rikokseen?

• Anonyymi

Lähettäisin kuvan itsestäni juuriheränneenä ryönävaatteissa. Olen sellainen variksenpelätin 24/7.

• Anonyymi

Olemalla oma itseni niin hyvinä kuin huonoina aikoina. Antaen aitojen tunnetilojen virrata läpi kehon.

• Anonyymi

Eiköhän me naiset olla sekä miellyttäviä ja kilttejä että pirttihirmuja kun sille päälle satutaan!

• Anonyymi

Joillakin toinen puoli noista korostuu enemmän kuin toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillakin toinen puoli noista korostuu enemmän kuin toinen.

Joidenkin seurassa ihmisistä tulevat puolin ja toisin esille heidän parhaat puolensa.

Joidenkin kanssa taas vain huonot. Luultavasti esimerkiksi sellaisten lapsellisten ihmisten kanssa, jotka antavat omalle sukupuolelleen aina kaikessa vastuuvapauden mutta kehtaavat arvostella ja vaatia toiselta sukupuolelta mitä hyvänsä. Vain Huonot puolet tuovat toisistaan esille myös ihmiset, jotka eivät mitenkään sovi yhteen oikein edes tuttavina.

Ja pitkissä parisuhteissa luultavasti esiin tulevat vähitellen hyvät ja huonot puolet, puolin ja toisin. Vaikka periaatteessa enemmän hyviä, kun on yhteen menty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joidenkin seurassa ihmisistä tulevat puolin ja toisin esille heidän parhaat puolensa.

Joidenkin kanssa taas vain huonot. Luultavasti esimerkiksi sellaisten lapsellisten ihmisten kanssa, jotka antavat omalle sukupuolelleen aina kaikessa vastuuvapauden mutta kehtaavat arvostella ja vaatia toiselta sukupuolelta mitä hyvänsä. Vain Huonot puolet tuovat toisistaan esille myös ihmiset, jotka eivät mitenkään sovi yhteen oikein edes tuttavina.

Ja pitkissä parisuhteissa luultavasti esiin tulevat vähitellen hyvät ja huonot puolet, puolin ja toisin. Vaikka periaatteessa enemmän hyviä, kun on yhteen menty.

Fiksu, hyvä vastaus!

• Anonyymi

En oleta että minulta kukaan haluaa kysyä tämmöistä, koska en kuulu nuorempaan ikäluokkaan.

• Anonyymi

Eipä se ikää kysy millaisen kuvan haluaa antaa itsestään muille.

• Anonyymi

Haluan antaa aidon kuvan, olla sellainen kuin olen. Kertoa rehellisesti mistä pidän, mitä toivon ja missä omat rajani menee. Ei kiiltokuvaa pysty ylläpitämään pitkällä jänteellä ja jos aito ja rehellinen ihminen ei kiinnosta, ei tulevaisuutta yhdessä olisi.

Jokaisessa meistä on virheitä, sisäisiä tai ulkoisia. Kukaan aikuinen tuskin edes kuvittelee, että täydellisiä ihmisiä on olemassa. Myös vastapuolelta toivon aitoutta ja rehellisyyttä, S

• Anonyymi

Miksi matkit yhtä kirjoittajaa?

Oletko kateellinen sen vastauksista?
        Haukuit sen pystyyn! Varastit sen tekstit ja kirjoitat koko ajan niitä itsellesi omina sanoina!

Ei ihme et vihasit sitä!

Hän oli kaunis! Kirjoitti älykkäitä! ja oli sinkku toisin kuin sinä!

Täydellinen paketti joka piti saada valokeilasta pois jotta itse pääset sinne!

• Anonyymi

Koska nautit hänen savustamisesta ulos ja otit hänen ajatukset omikses niin lue mitä ajatteli pettämisestä!

Ota oppi siitä! Fiksu likka ja kirjoitti nasevasti! Ota vanhempi varattu rouva siitä mallia

• Anonyymi

Hyvä kuvaus itsestäsi! T:ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuvaus itsestäsi! T:ap

Minusta Sinna ei elä totuudessa! Sillä on mies ja kaipaa täällä vierasta P miestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi matkit yhtä kirjoittajaa?

Oletko kateellinen sen vastauksista?
        Haukuit sen pystyyn! Varastit sen tekstit ja kirjoitat koko ajan niitä itsellesi omina sanoina!

Ei ihme et vihasit sitä!

Hän oli kaunis! Kirjoitti älykkäitä! ja oli sinkku toisin kuin sinä!

Täydellinen paketti joka piti saada valokeilasta pois jotta itse pääset sinne!

En matki ketään, kirjoitan mitä itse tunnen ja ajattelen. Emme me ihmiset ole ajatuksinemme niin ainutkertaisia etteikö muitakin samoin ajattelevia löydy.

En kyllä ymmärrä yhtään tuota valokeilajuttua. 😂 Ei palstalla kirjoittaminen mitään valokeilaa tuo. 😂😂😂 Olen ihan muussa asiassa hyvä oikeassa elämässä, en täältä tarvitse tyhjänpäiväistä ”hohtoa” enkä ymmärrä miten palsta sitä voisi tuoda.

En ole ketään haukkunut: en täällä enkä irl. Sinulla 22:15 taitaa viirata pahemmin mielikuvituksen kanssa. Enkä ole edes kenellekään velvollinen parisuhdemielessä, enkä ole edes pettänyt. Sävysi kuulostaa siltä, että uskoisit minun vieneen miehesi tai ihastuksesi. En minä ketään ole vienyt.

Jos uskot tuohon kaikkeen mitä väität, kannattaa jalat palauttaa maahan ja antaa mielikuvitukselle pienempi valta. Se ei tee sinulle hyvää eikä paranna oloasi. Et taida voida kovin hyvin.

• Anonyymi

Minulla ei ole mitään väliä millaisen kuvan saat minusta kun et kiinnosta minua yhtään. Voin kuvassa piereskellä, olla tukka sekaisin juuri heränneenä tai vaikka kaivaa nenääni.

• Anonyymi

Eli luonnollinen kuva.

• Anonyymi

Juhalle meinasin vuosi sitten antaa lahjaksi
      Alastonkuvan ja tänä vuonna sitten olis ollut vähän jotain muuta.. siis sellainen minkä voisi kai muillekin näyttää.. vaikka oli henkilökohtaisesti hänelle tehty ja häilyi siinä K18 rajalla osittain. Ei lapsille ehkä kuitenkaan soveliasta.

Mutta ne jäi antamatta koska Juha ei saanut viestiä anteeksi pyynnöllä varustettuna tänäkään jouluna lähetettyä.

Tiukassa on se

”Anteeksi”

Viesti. Mutta vastaan en enää tule. Tulin jo tarpeeksi monta kertaa pelastusrenkaan kanssa mut kun apu ei kelpaa niin ei sitte. Kiukuttele kunnes lahjat kelpaa

• Anonyymi

Tää aloitus on moraalittomuudessaan ihan omaa luokkaa taas. Millaisen kuvan annat itsestäsi kun stalkkaan sua omassa kodissasi, jossa luulet olevasi rauhassa ja turvassa. Ei, minä pääsen sinnekin arvioimaan ja lyttäämään sut. Kuvottavaa

• Anonyymi

Etkö nyt nainen laittautuisi mua varten, kun stalkkaan sua?

Voiko tällainen olla edes totta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö nyt nainen laittautuisi mua varten, kun stalkkaan sua?

Voiko tällainen olla edes totta?

Ikävä kyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä on.

Paha olo, oksettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha olo, oksettaa

Sama täällä.

• Anonyymi

Millainen mielikuva sinulla tuli hänestä ketä ikinä ajatteletkaan? Itse mietin yhtä miestä ja kuvittelen hänen olevan täällä?, mutta ajatukseni ovat tällä hetkellä hyvin sekavat. Olen jotenkin pettynyt tähän paikkaan ja elämään yleensäkin. Jotenkin mikään ei tunnu miltään ilman häntä ja nyt on juuri sellainen tunne, että en häntä tavoita mistään. Välillä toivoisi hänen olevan täällä, mutta aina havahtuu realisuuteen, että kaikki on kuvitelmaa ja pettyy. Ajattelee, että meillä oli jotain kohtaamisissa erityistä, mutta ei nähtävästi ollut mitään. Se oli kai omaa kuvitelmaa ja oma ihastus ilman vastakaikua.

• Anonyymi

Haluaisin olla ihan vaan itseni ja että juuri se miellyttäisi häntä. Valokuvissa en poseeraa, kun en ole kuvauksellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8229
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2224
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2102
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1657
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1327
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe