Tottakai me jokainen tämän ikäiset tiedämme,ettemme nuoruutta saa takaisin,mutta voimme ajatella tietty näillä vanhoilla aivoillammekin nuorekkaasti
No sinisirkku sen taidon osaa ja eiköhän perusteta lössi siis salaseura
vanhuuden ehkäisemiseen?
Tottakai ylös ulos se oli tota Tarvajärveä
Pankitoiminnot muuttuvat,kuinka pärjäämme tässä muuttuvassa yhteiskunnassa?
Vanhuksena nykyyhteiskunnassa.
7
<50
Vastaukset
Tuskin tässä salaseuraan on mahdollisuuksia, jos ei haluakaan, mutta aloituksiin on aihetta toki.
Niin, hieman pölläsmystyneenä muutoksista vielä ollaan, kas' kun molemmat palstat on muutosten kourissa. En minä ole koskaan asettunut yhteen lohkoon, kirjoitan yhä siellä missä löydän aiheita, tai teen aloituksen,...tämä 80 kun tuntuu liian hiljaiselta joskus!
Nythän on tosin tuttuja paljonkin mukana, jatkaen edeltävän palstan linjaa. Se sopiikin parhaiten heille, jotka ei halua asettaa itseään alttiiksi aloittajana.
Tuskin palstan kymmenluku on muuttanut meitä millään lailla, elämähän virtaa edelleen kunkin kohdalla tuttuun tapaansa. Kiva nähdä ,että vauhtisi ja elämänhalusi Ama on jälleen virkeää! Kevätaikakin alkaa olla jo mielessä minullakin!
Mainitset nuorekkaasta ajattelutavasta, no, itse edustat paljon repäisevämpää vauhtia, energiaa on riittänyt jopa järkeviin muutoksiinkin 😄 )).
Katselin tuon Tastulan haastattelemat kirjailijaisä Petri Tamminen ja poika Antti Rönkä, jossa varsinkaan isää en tyyppinä ymmärtänyt!
Niin varovainen ihmisenä, niin pelokkaan ja epävarman tuntuinen, että vaimoihmiseltä on siinä taidettu vaatia pönkittämistä ! No. poika sen mukainen itsemurhaa yrittänyt,..kaipa ne lapsuuden haahuilut on kiinni kasvuympäristöstäkin.
Enpä jaksaisi kuunnella noin surkeita mietteita joka haastattelussa, vaikkakin kirjallinen ulosanti saattaa olla hyväksi sieluntuskaankin! Mistä sitten nekin kumpuaa !
Ei, peeveli elämäniloani minä yhä pursuan, jos turhia huolia kertoilisin, olisin mieluimmin hiljaa. Niin minut kasvatettiin, ettei kukaan ole kiinnostunut sairauksista (paitsi lääkäri 😊 ))
Onhan se suurenmoista saada kokea tämäkin elämänvaihe, kaikkineen. Tällä viikolla tapaan lapseni ravintolaympäristössä, haluavat juhlistaa merkkipäivääni yhteisellä aterialla.
Päivä ja hetki kerrallaan, on ihana neuvo! heippa,..- Anonyymi
Ei ihmisten huolet ole turhia kerrottavaksi. Tuskin sinunkaan elämä on pelkkää päivän paistetta nykyisin , puhumattakaan kovista lapsuuden ja nuoruuden vaiheistasi. Olet niistä palstalla paljon puhunut. Ei tarvitse esittää aina reipasta ja iloista. Tietysti ei aina valittaakkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisten huolet ole turhia kerrottavaksi. Tuskin sinunkaan elämä on pelkkää päivän paistetta nykyisin , puhumattakaan kovista lapsuuden ja nuoruuden vaiheistasi. Olet niistä palstalla paljon puhunut. Ei tarvitse esittää aina reipasta ja iloista. Tietysti ei aina valittaakkaan.
Kiitos mielipiteistäsi edellinen, vaikka enhän minä totta vieköön esitä reipasta! En ole koskaan esittänyt, vaikka alunalkaen oli kommentteja tekopirteydestä,.. Onko reippaus ja elämänilo niin harvinainen ominaisuus , ettei sitä pidetä aitona jos ei itse ole sen luonteinen,...joka todella näkee kaiken menneenkin olleen opin tietä, ja hyväksi kehittymiselle!
Iloluonteinen olen aina ollut, sukuvika äidiisän puolelta, ja kotonanikin viljeltiin huumoria , eikä maristu palkkoja eikä politiikkaa!
Sellaista se, oltavahan se on luonteensa mukaan jokaisen, mutta jos ei ole tarvetta huoliaan tuulettaa, miksi sitä tekisikään ?
Viittaat varmaan syöpäsairauteeni, ettei se helppoa ole,..ei tietenkään , mutta voi että, miten hyvää hoitoa olen kokenut ja hyviä lääkäreitä,..ihan olen ollut erityispoikkeus heillä 😊)) sanovat.
Muistavat vielä miehenikin, juuri joulukuussa mainitsi lääkärini hänestä, ja sain kaipauksen kyyneleet silmiini ilosta! Paljosta saan olla kiitollinen ❤️ ja pidän omat mielipiteeni ja viihdyn niissä!Katsoin ja samaa ihmettelin.
Koulukiusaaminen johti itsemurhaan,tosin hän jäi henkiin.
Minun Hannu poikani ei jäänyt.
Näin hänessä todella oman poikani Hannun.
Tastula on todella osaava taustatekijä.
Ajatelkaa olen minäkin ollut telkkarissa aikoinaan.
Kuvattiin minua ja työtäni,muistaakseni otsikolla tavallinen työpäivä.
Ne kirkkaat valot ja työskentely eivät olleet mitään huippukivaa
No sain Yleltä vielä korvausta, menetetystä työajasta.
Voihan hitsinhitsi en saa ,tai en osaa poistaa tota sanelukonetta.
Minä osaan kyllä aika paljon asioita,mutta en tota tietotekniikkaa hallitse.
Minä kyllä kehtaan tunnustaa siinä lajissa tyhmyyteni
- Anonyymi
" eiköhän perusteta lössi siis salaseura"
Mitä ihmettä sinun nuorekkaissa ajatuksissa on taas virinnyt, että oikein salaseura? Siis, sinä ja sini-sirkku?
Sielläkö sitten jaatte niitä syömisiä, joista sini-sirkku osaa kertoa niin makunystyröitä herättävästi ja sinä taas moitit rikkaiden ruoista.
Meneppä nyt sinne pilkille, jos saisit edes yhden ahvenen, tai vaikka särjen , koska siitä saa hyvän suolakalan.- Anonyymi
olihan oivaltavaa huuroria, 🤣🤣🤣 ))
yks salaseuralaainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olihan oivaltavaa huuroria, 🤣🤣🤣 ))
yks salaseuralaainenm-kirjain... silvo plee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743