milläs välineillä niitä Linuxin teemoja kehitellään (ubuntu) ?
Stadium Ultima vai Blackstar Diamond Hyper Dimension Portal Linux Teemat
7
95
Vastaukset
- Anonyymi
Paikallnen ufo-mies?
- Anonyymi
Eikö niitä erilaisia ulkoasuhommia ole jo aivan tarpeeksi? Eli mitä semmosten kanssa näpertelemään?
- Anonyymi
Kiinankielisiä on tarpeeksi, miksi sitä pitäisi opiskella.
- Anonyymi
Nyt näyttää taas palaavan tuo tarpeeton ja aiheeton viestien poistelu. Pistin tuohon kaksi testi viestiä jotta saisin selvää poistuuko viesti siksi että siinä on kuvalinkki, vai siksi että siinä on minun puumerkki.
- Anonyymi
Kumpikin viesti poistui. Eli minun puumerkillä T. Jotakin ei viestiä voi allekirjoittaa, se poistetaan. Myös kuvalinkin liittäminen poistaa viestit. On palattu siihen vanhaan ja tosi ärsyttävään meininkiin takaisin. Miksiköhän niiden piti taas sotkea tuo moderointi piloille.
- Anonyymi
Kun tilanne on tämä ei opastusta voi suorittaa, se ei onnistu ennen kuin palauttavat moderoinnin takaisin toimivaksi. Harmillista kun useamman viikon toimi hyvin.
- Anonyymi
Tämä toimimattomuus alkoi ilmeisesti jo eilen, kun yhdessä ketjussa oli niin paljon poistettuja viestejä. Muutamaan viikkoon ei vastaavaa ole näkynyt. Minunkin kirjoitukset on saaneet olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974