koko virpomistouhu on suurta kusetusta.lopettakaa ihmisten kiusaaminen niillä risuillanne.
kusetusta
5
609
Vastaukset
- MEE ITSEES
zzzzzen voi muuta sanoo enää kuinka ihmiset on tullu noin ilkeiksi ja ahneiksi ettei pienelle noidalle avaa ovea aina sitä jotain keksii.
Ei rahaa tarvii antaa riittää vaikka valmiiksi maalattuja pääsiäismunia esim..tai jotain.
Minulla oli aivan ihanat muistot pääsiäisestä kun virvoin ja ihmisetkin oli ystävällisempiä kun nykyään lapsille.
Minun lapselle oli sanottu ilkeästi ja tuli ikävällä mielellä kotiin pois virpomasta. Siihen loppui pääsiäis fiilis lapsella itsekkään aikuisen takia joka purki ahdistustaan lapseen.
Olis jättäny mielummin avaamatta kun ilkee olla.
Voi herran jumala en ihmettele mikä nyky nuorison saa tuollaisiksi.- Tietäjä2005
Heillä on menossa se vaihe jolloin ei olla enää lapsia mutta ei haluta olla vielä aikuisiakaan...Minä toisaalta ymmärrän nuo kapinoinnit-meistä itse jokainen on kokenut sen, kun ei olla vielä löydetty paikkaansa. Antakaa ymmärrystä sillä kapinoinnin kautta he yrittävät saada selville miten aikuiset elää..
- 1957
en oo nuori mut en ymmärrä miks kaikesta kauniista tehdään markkinajuhlaa?oli sitten pääsiäinen,juhannus,joulu tai mikä juhla hyvänsä.kaikki on alistettu markkinavoimille...sääli ennen pääsiäinenkin oli arvokas ja harras juhla vaan ei enää.virpojille ei euro riitä pitää olla 2 tai 5.jotain rajaa tähänkin hommaan.
- ansku
Ihmeellisiä mielipiteitä täällä palstoilla kyllä näkee virpomisesta ja juuri niistä virpojista. Meillä kävi yksi pieni virpoja ja hyvän mielen siitä sai kyllä molemmat, sekä virpoja että virvottavat. Lapsena muistan, että ei se palkka ollut kivointa siinä touhussa, vaan se että ihmiset tuli HYVÄLLE mielelle. Käytiin me pienenä vanhainkodissakin virpomassa,eikä niiltä tietenkään mitään palkkaa pyydetty.
Totta on, että vanhempien vastuulla on kasvattaa lapsensa kunnioittamaan tätä hienoa perinnettä ettei tästäkin tule sellaista rahankeruujuhlaa, mutta on kyllä ihmisten asenteissakin varaa muuttua. - Shadow007
Eipä niille virpojille todellakaan tarvitse rahaa antaa. Eikä se paljoa maksa kun kaupasta ostaa vähän ennen pääsiäistä jonkin "virvon varvon" -tyylisen pussin (hinta jotain alle kahden euron).
En minä ainakaan virpojille ikinä ole rahaa antanut, paitsi poikkeustapauksissa jos karkit ovat suuren kysynnän takia loppuneet ennen aikojaan. Mitä ei kyllä ole usein käynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982