koko virpomistouhu on suurta kusetusta.lopettakaa ihmisten kiusaaminen niillä risuillanne.
Vastaukset 5
- MEE ITSEES
zzzzzen voi muuta sanoo enää kuinka ihmiset on tullu noin ilkeiksi ja ahneiksi ettei pienelle noidalle avaa ovea aina sitä jotain keksii.
Ei rahaa tarvii antaa riittää vaikka valmiiksi maalattuja pääsiäismunia esim..tai jotain.
Minulla oli aivan ihanat muistot pääsiäisestä kun virvoin ja ihmisetkin oli ystävällisempiä kun nykyään lapsille.
Minun lapselle oli sanottu ilkeästi ja tuli ikävällä mielellä kotiin pois virpomasta. Siihen loppui pääsiäis fiilis lapsella itsekkään aikuisen takia joka purki ahdistustaan lapseen.
Olis jättäny mielummin avaamatta kun ilkee olla.
Voi herran jumala en ihmettele mikä nyky nuorison saa tuollaisiksi.- Tietäjä2005
Heillä on menossa se vaihe jolloin ei olla enää lapsia mutta ei haluta olla vielä aikuisiakaan...Minä toisaalta ymmärrän nuo kapinoinnit-meistä itse jokainen on kokenut sen, kun ei olla vielä löydetty paikkaansa. Antakaa ymmärrystä sillä kapinoinnin kautta he yrittävät saada selville miten aikuiset elää..
- 1957
en oo nuori mut en ymmärrä miks kaikesta kauniista tehdään markkinajuhlaa?oli sitten pääsiäinen,juhannus,joulu tai mikä juhla hyvänsä.kaikki on alistettu markkinavoimille...sääli ennen pääsiäinenkin oli arvokas ja harras juhla vaan ei enää.virpojille ei euro riitä pitää olla 2 tai 5.jotain rajaa tähänkin hommaan.
- ansku
Ihmeellisiä mielipiteitä täällä palstoilla kyllä näkee virpomisesta ja juuri niistä virpojista. Meillä kävi yksi pieni virpoja ja hyvän mielen siitä sai kyllä molemmat, sekä virpoja että virvottavat. Lapsena muistan, että ei se palkka ollut kivointa siinä touhussa, vaan se että ihmiset tuli HYVÄLLE mielelle. Käytiin me pienenä vanhainkodissakin virpomassa,eikä niiltä tietenkään mitään palkkaa pyydetty.
Totta on, että vanhempien vastuulla on kasvattaa lapsensa kunnioittamaan tätä hienoa perinnettä ettei tästäkin tule sellaista rahankeruujuhlaa, mutta on kyllä ihmisten asenteissakin varaa muuttua. - Shadow007
Eipä niille virpojille todellakaan tarvitse rahaa antaa. Eikä se paljoa maksa kun kaupasta ostaa vähän ennen pääsiäistä jonkin "virvon varvon" -tyylisen pussin (hinta jotain alle kahden euron).
En minä ainakaan virpojille ikinä ole rahaa antanut, paitsi poikkeustapauksissa jos karkit ovat suuren kysynnän takia loppuneet ennen aikojaan. Mitä ei kyllä ole usein käynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1331365Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️971085Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää254998On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75807- 54774
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35730- 66687
- 47675
- 43641
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164620Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä33614Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah192600Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus98535- 201524
- 105473
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18472- 34468
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468Olet oikeasti paras
Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e27456