kusetusta

alas pääsiäinen

koko virpomistouhu on suurta kusetusta.lopettakaa ihmisten kiusaaminen niillä risuillanne.

5

671

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MEE ITSEES

zzzzzen voi muuta sanoo enää kuinka ihmiset on tullu noin ilkeiksi ja ahneiksi ettei pienelle noidalle avaa ovea aina sitä jotain keksii.
      Ei rahaa tarvii antaa riittää vaikka valmiiksi maalattuja pääsiäismunia esim..tai jotain.
      Minulla oli aivan ihanat muistot pääsiäisestä kun virvoin ja ihmisetkin oli ystävällisempiä kun nykyään lapsille.
      Minun lapselle oli sanottu ilkeästi ja tuli ikävällä mielellä kotiin pois virpomasta. Siihen loppui pääsiäis fiilis lapsella itsekkään aikuisen takia joka purki ahdistustaan lapseen.
      Olis jättäny mielummin avaamatta kun ilkee olla.
      Voi herran jumala en ihmettele mikä nyky nuorison saa tuollaisiksi.

• Tietäjä2005

Heillä on menossa se vaihe jolloin ei olla enää lapsia mutta ei haluta olla vielä aikuisiakaan...Minä toisaalta ymmärrän nuo kapinoinnit-meistä itse jokainen on kokenut sen, kun ei olla vielä löydetty paikkaansa. Antakaa ymmärrystä sillä kapinoinnin kautta he yrittävät saada selville miten aikuiset elää..

• 1957

en oo nuori mut en ymmärrä miks kaikesta kauniista tehdään markkinajuhlaa?oli sitten pääsiäinen,juhannus,joulu tai mikä juhla hyvänsä.kaikki on alistettu markkinavoimille...sääli ennen pääsiäinenkin oli arvokas ja harras juhla vaan ei enää.virpojille ei euro riitä pitää olla 2 tai 5.jotain rajaa tähänkin hommaan.

• ansku

Ihmeellisiä mielipiteitä täällä palstoilla kyllä näkee virpomisesta ja juuri niistä virpojista. Meillä kävi yksi pieni virpoja ja hyvän mielen siitä sai kyllä molemmat, sekä virpoja että virvottavat. Lapsena muistan, että ei se palkka ollut kivointa siinä touhussa, vaan se että ihmiset tuli HYVÄLLE mielelle. Käytiin me pienenä vanhainkodissakin virpomassa,eikä niiltä tietenkään mitään palkkaa pyydetty.
      Totta on, että vanhempien vastuulla on kasvattaa lapsensa kunnioittamaan tätä hienoa perinnettä ettei tästäkin tule sellaista rahankeruujuhlaa, mutta on kyllä ihmisten asenteissakin varaa muuttua.

• Shadow007

Eipä niille virpojille todellakaan tarvitse rahaa antaa. Eikä se paljoa maksa kun kaupasta ostaa vähän ennen pääsiäistä jonkin "virvon varvon" -tyylisen pussin (hinta jotain alle kahden euron).

En minä ainakaan virpojille ikinä ole rahaa antanut, paitsi poikkeustapauksissa jos karkit ovat suuren kysynnän takia loppuneet ennen aikojaan. Mitä ei kyllä ole usein käynyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      51
      2685
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      88
      2316
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      6
      1679
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      54
      1190
    5. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      68
      1051
    6. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      276
      1046
    7. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      70
      899
    8. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      15
      894
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      21
      800
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      54
      761
    Aihe