kusetusta

alas pääsiäinen

koko virpomistouhu on suurta kusetusta.lopettakaa ihmisten kiusaaminen niillä risuillanne.

5

700

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MEE ITSEES

zzzzzen voi muuta sanoo enää kuinka ihmiset on tullu noin ilkeiksi ja ahneiksi ettei pienelle noidalle avaa ovea aina sitä jotain keksii.
      Ei rahaa tarvii antaa riittää vaikka valmiiksi maalattuja pääsiäismunia esim..tai jotain.
      Minulla oli aivan ihanat muistot pääsiäisestä kun virvoin ja ihmisetkin oli ystävällisempiä kun nykyään lapsille.
      Minun lapselle oli sanottu ilkeästi ja tuli ikävällä mielellä kotiin pois virpomasta. Siihen loppui pääsiäis fiilis lapsella itsekkään aikuisen takia joka purki ahdistustaan lapseen.
      Olis jättäny mielummin avaamatta kun ilkee olla.
      Voi herran jumala en ihmettele mikä nyky nuorison saa tuollaisiksi.

• Tietäjä2005

Heillä on menossa se vaihe jolloin ei olla enää lapsia mutta ei haluta olla vielä aikuisiakaan...Minä toisaalta ymmärrän nuo kapinoinnit-meistä itse jokainen on kokenut sen, kun ei olla vielä löydetty paikkaansa. Antakaa ymmärrystä sillä kapinoinnin kautta he yrittävät saada selville miten aikuiset elää..

• 1957

en oo nuori mut en ymmärrä miks kaikesta kauniista tehdään markkinajuhlaa?oli sitten pääsiäinen,juhannus,joulu tai mikä juhla hyvänsä.kaikki on alistettu markkinavoimille...sääli ennen pääsiäinenkin oli arvokas ja harras juhla vaan ei enää.virpojille ei euro riitä pitää olla 2 tai 5.jotain rajaa tähänkin hommaan.

• ansku

Ihmeellisiä mielipiteitä täällä palstoilla kyllä näkee virpomisesta ja juuri niistä virpojista. Meillä kävi yksi pieni virpoja ja hyvän mielen siitä sai kyllä molemmat, sekä virpoja että virvottavat. Lapsena muistan, että ei se palkka ollut kivointa siinä touhussa, vaan se että ihmiset tuli HYVÄLLE mielelle. Käytiin me pienenä vanhainkodissakin virpomassa,eikä niiltä tietenkään mitään palkkaa pyydetty.
      Totta on, että vanhempien vastuulla on kasvattaa lapsensa kunnioittamaan tätä hienoa perinnettä ettei tästäkin tule sellaista rahankeruujuhlaa, mutta on kyllä ihmisten asenteissakin varaa muuttua.

• Shadow007

Eipä niille virpojille todellakaan tarvitse rahaa antaa. Eikä se paljoa maksa kun kaupasta ostaa vähän ennen pääsiäistä jonkin "virvon varvon" -tyylisen pussin (hinta jotain alle kahden euron).

En minä ainakaan virpojille ikinä ole rahaa antanut, paitsi poikkeustapauksissa jos karkit ovat suuren kysynnän takia loppuneet ennen aikojaan. Mitä ei kyllä ole usein käynyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      210
      5484
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4459
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      80
      3198
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      241
      2650
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      135
      2425
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      103
      1775
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1387
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      985
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      908
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      906
    Aihe