koko virpomistouhu on suurta kusetusta.lopettakaa ihmisten kiusaaminen niillä risuillanne.
Vastaukset 5
- MEE ITSEES
zzzzzen voi muuta sanoo enää kuinka ihmiset on tullu noin ilkeiksi ja ahneiksi ettei pienelle noidalle avaa ovea aina sitä jotain keksii.
Ei rahaa tarvii antaa riittää vaikka valmiiksi maalattuja pääsiäismunia esim..tai jotain.
Minulla oli aivan ihanat muistot pääsiäisestä kun virvoin ja ihmisetkin oli ystävällisempiä kun nykyään lapsille.
Minun lapselle oli sanottu ilkeästi ja tuli ikävällä mielellä kotiin pois virpomasta. Siihen loppui pääsiäis fiilis lapsella itsekkään aikuisen takia joka purki ahdistustaan lapseen.
Olis jättäny mielummin avaamatta kun ilkee olla.
Voi herran jumala en ihmettele mikä nyky nuorison saa tuollaisiksi.- Tietäjä2005
Heillä on menossa se vaihe jolloin ei olla enää lapsia mutta ei haluta olla vielä aikuisiakaan...Minä toisaalta ymmärrän nuo kapinoinnit-meistä itse jokainen on kokenut sen, kun ei olla vielä löydetty paikkaansa. Antakaa ymmärrystä sillä kapinoinnin kautta he yrittävät saada selville miten aikuiset elää..
- 1957
en oo nuori mut en ymmärrä miks kaikesta kauniista tehdään markkinajuhlaa?oli sitten pääsiäinen,juhannus,joulu tai mikä juhla hyvänsä.kaikki on alistettu markkinavoimille...sääli ennen pääsiäinenkin oli arvokas ja harras juhla vaan ei enää.virpojille ei euro riitä pitää olla 2 tai 5.jotain rajaa tähänkin hommaan.
- ansku
Ihmeellisiä mielipiteitä täällä palstoilla kyllä näkee virpomisesta ja juuri niistä virpojista. Meillä kävi yksi pieni virpoja ja hyvän mielen siitä sai kyllä molemmat, sekä virpoja että virvottavat. Lapsena muistan, että ei se palkka ollut kivointa siinä touhussa, vaan se että ihmiset tuli HYVÄLLE mielelle. Käytiin me pienenä vanhainkodissakin virpomassa,eikä niiltä tietenkään mitään palkkaa pyydetty.
Totta on, että vanhempien vastuulla on kasvattaa lapsensa kunnioittamaan tätä hienoa perinnettä ettei tästäkin tule sellaista rahankeruujuhlaa, mutta on kyllä ihmisten asenteissakin varaa muuttua. - Shadow007
Eipä niille virpojille todellakaan tarvitse rahaa antaa. Eikä se paljoa maksa kun kaupasta ostaa vähän ennen pääsiäistä jonkin "virvon varvon" -tyylisen pussin (hinta jotain alle kahden euron).
En minä ainakaan virpojille ikinä ole rahaa antanut, paitsi poikkeustapauksissa jos karkit ovat suuren kysynnän takia loppuneet ennen aikojaan. Mitä ei kyllä ole usein käynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?146775- 57666
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25663Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27521Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭79459- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29411En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390