Ronski Gang

jiipeekootee

onko kukaan tietonen mitä kuuluu yllä mainitulle bändille?oli70-80 luvulla kova sana.hate soittaa daltonsissa mut mitähän muille kuuluu ja onkoha mitään toimintaa heillä?

11

2513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksajo-m

      Bändiltä on ilmestynyt uusi Still Shakin´- The Ronski Gang Anthology 2CD, bonuksena tuplalla viisi livetaltiointia viime vuoden Lohjan keikalta ja yksi uusi biisi.

    • fani lohjalta

      THE RONSKI GANG ”Still Shakin`-The Ronski Gang Anthology”
      2Cd 7243 8736902 3 (931) Capitol

      Tätä on odotettu kauan! The Ronski Gang yhtyeen parhaat palat vuosilta 1975-1983 sisältäen materiaalia seitsemältä studioalbumilta. Lisäksi mukana on harvinaisia, vain singlenä julkaistuja taltiointeja joukossaan mm. ”Baby Baby” vuodelta 1984 sekä ”I Am Broke” vuodelta 1978. Homman kruunaa viisi viime vuonna Lohjan Rantajameissa äänitettyä livetaltiointia sekä yksi uusi kappale ”Someone To Call My Own”. The Ronski Gang oli Hurriganesin ohella yksi 70-luvun suosituimmista englanniksi laulaneista yhtyeistä ja on edelleen oivassa iskussa. Mainittakoon että ”Hitch Hike” kappaleessa soolon soittaa Albert Järvinen!


      NYT KAIKKI OSTAMAAN RONSKIN UUSI TUPLA CD!!
      SUOMEN PARAS LIVE BÄNDI!!!

      • Larry and Johnny

        Ronski Gang TUPLA-Kokoelma ilmestyy 23.03.2005. Sisältää uudelleen masteroituja versiota koko tuotannosta sekä ennen julkaisematonta materiaalia live taltiointia vuodelta 2004 (Lohja Rantajamit) Hyvin varustellut levykaupat kautta maan.HAE OMASI.Myös Bändin keikkarintamalle on jotain tulossa, mutta niistä myöhemmin. STILL SHAKIN' - RONSKIA ROKKAUSTA VUODESTA 1968!


      • Kusa
        Larry and Johnny kirjoitti:

        Ronski Gang TUPLA-Kokoelma ilmestyy 23.03.2005. Sisältää uudelleen masteroituja versiota koko tuotannosta sekä ennen julkaisematonta materiaalia live taltiointia vuodelta 2004 (Lohja Rantajamit) Hyvin varustellut levykaupat kautta maan.HAE OMASI.Myös Bändin keikkarintamalle on jotain tulossa, mutta niistä myöhemmin. STILL SHAKIN' - RONSKIA ROKKAUSTA VUODESTA 1968!

        Järvenpää 30.6, Forssa 6.8.


      • Check it out!!!

        www.ronskigang.com


      • YleQ

        Ihan vaan tiedoksi:
        Teppo Nättilä Show YleQ:uussa lauantaina 21.1.2006 klo 18.03-21.00, mukana erikoisvieraana The Ronski Gangin Ronski ja Hate. Luvassa muun muassa useampikin ennenkuulematon livepiisi, muutakin ronskia musiikkia ja tarinoita matkan varrelta


    • jassu36

      Ronskilla on virgin oilissa keikka muistaakseni 25.11.06 hurriganesin kanssa. Bändi on mielestäni kovempi kuin ikinä. Suomen paras rock bändi sanon minä!

    • <<<

      EIKÖ TÄLLE BÄNDILLE VOITAISI PERUSTAA OMA SIVU TÄNNE

    • All night long

      www.ronskigang.com

    • Fiiliksiä lapsuudest

      Olin skidina kova Ronski Gans-fani mutta uskovainen mummo takavarikoi bändin kasetin kun kuunneltiin sitä kesälomalla 8-vuotiaana samanikäisen serkkupojan kaa

    • ronskigängi

      Larry and Johnny on kyllä kova biisi. Tuttu Levyraadista vuonna 1979.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe