Kerro minulle jotain mitä en sinusta tiedä

Anonyymi

Mitä uskallat tänne laittaa?

41

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on lyhyet hiukset, josta et tullut tietämään.

      • Anonyymi

        Pari vuotta tienny et käytät peruukkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari vuotta tienny et käytät peruukkia.

        Syöpähoitojen takia vain


    • Anonyymi

      Olen psykoosissa.

      • Anonyymi

        Olethan hoidon piirissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan hoidon piirissä?

        En. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. :/

        Hae oikeasti apua. Psykoosin ennuste on sitä parempi mitä nopeammin hoidetaan.


    • Et tiedä mitään.

    • Anonyymi

      mut kuka?

    • Anonyymi

      Tiedän paljon enemmän, kuin uskotkaan!

      • Anonyymi

        Taiteilijasielu. Taidan kuulua heihin.
        Onkohan se totta että taiteilijat ovat vähän niinkuin hulluja välillä. Mietin vaan.


    • Anonyymi

      Eikö se mene vähän hukkaan, kun et ees tiedä sen olevan multa/häneltä. Nappaat ihan väärän kertomukseen ja luulet kaikenlaista turhaan. Tykkään susta, sitä et vielä taida tietää livessä :) ehkä myöhemmin, nyt ulos.

      • Anonyymi

        Ymmärrän kieltäsi, mutt oletkohan erehtynyt henkilöstä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kieltäsi, mutt oletkohan erehtynyt henkilöstä?

        Melko varmasti olen.


    • Anonyymi

      Ystäväpariskunta ja eräs mies luuli vedättävänsä mua ja naureskeli huvittuneena miten muhun muka meni täydestä. Mä nauroin mukana mut mä nauroin sille et mä vien koko kööriä kuus-nolla eikä ne kukaan älyä sitä! Kieltämättä oli nautollista vedättää vedättäjiä ja voittaa kaikki! Vaikka muuten koko pelleily enemmänkin itkettänyt

      • Anonyymi

        Yleensähän tollaset kieroilijat liittoutuu yhtä ihmistä vastaan ja luulevat olevansa kovinkin fiksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensähän tollaset kieroilijat liittoutuu yhtä ihmistä vastaan ja luulevat olevansa kovinkin fiksuja.

        Ilmeisesti hyvä tahto oli taustalla, mutta kyllä mä aloin näkeen tiettyjen eleissä ja sävyissä myös arvostelua ja piilovittuilua.

        Mä olin vaan hiljaa ja säilytin salaisuuteni.
        Olen tiennyt kaiken siitä lähtien kun ystäväpariskunnan naisihmiselle ilmaisin epäilleeni kaveerauksen taustalla olevan jotain taka-ajatuksia ja kolmannan osapuolelle tietojen välitystä. Eli hyvin hyvin hyvin kauan aikaa jo.

        Olen oikeasti monet kerrat miettinyt että missä noiden ihmisten tunneäly menee kun ei niillä yhtään välähdä et tiedän kaiken.

        Oon vaan odottanut ja katellu et kuinka pitkälle vie ennen kuin alkaa niillä välähtään


      • Anonyymi

        Mä en ymmärrä miksi ihmiset jää katsomaan jotain vedätystä ja kisailee kuusnolla aikuiset ihmiset. Itse sanoisin moi enkä tuollaisia ihmisiä enää ajatuksiini päästäisi. Elämä on aivan liian lyhyt mihinkään paskaläjäkisoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miksi ihmiset jää katsomaan jotain vedätystä ja kisailee kuusnolla aikuiset ihmiset. Itse sanoisin moi enkä tuollaisia ihmisiä enää ajatuksiini päästäisi. Elämä on aivan liian lyhyt mihinkään paskaläjäkisoihin.

        Mä jäin koska en tiennyt onko takana hyvä vai paha tarkoitus. En halua toimia harkitsemattomasti ja tehdä hätiköityjä päätelmiä.


    • Anonyymi

      haukotuttaa. Toisko joku mulle kaupasta suklaata.

      • Anonyymi

        Siis koko ketju ja se että viitsitte/viitsit kirjoitella tänne joutavuuksia.


    • Anonyymi

      Joo, kyllä tuntevani ihmisen kyllin hyvin, etten edes milloinkaan ole halunnut ketään mielistellä. Tiedän kuitenkin ettei maailmasta kurjuus lopu, sillä kilpailuyhteiskunta estää sen. En ole milloinkaan kilpaillut, siksi luulen ymmärtäväni sen.

    • Anonyymi

      Et tiedä, et kirjoitan tänne ;)

    • Anonyymi

      Miehelle voisin kertoa sen, että olet ollut ajatuksissa jo pitkän aikaa, mutta jostain syystä uskon tämän olevan yksipuolista ajattelua.

      • Anonyymi

        Ethän sinä voi sitä satavarmasti tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä voi sitä satavarmasti tietää?

        Hän on ollut välinpitämätön, on mennyt vuosia ja hän ei halua tutustua minuun. Uskon yksipuolisuuteen sen takia.


    • Anonyymi

      Mulla on mustat sukat.

    • Anonyymi

      Kirjoitin sinulle kymmeniä viestejä joita en koskaan uskaltanut lähettää.

      • Anonyymi

        Voi harmien harmi!


    • Anonyymi

      Et tiedä että tiedän sinun kirjoittelevan pahaa täällä minusta. Olet tehnyt sitä vuosia. Yrität esittää minua minusta kuulemiesi juttujen perusteella ja olet häiriintynyt nulikka joka sai aina kaiken haluaman ja jonka mentaliteetti ei riitä mihinkään taitavampaan kuin palstavittuiluun. Jos haluat tulla kostamaan / aukomaan päätäsi kasvotusten niin odotan innolla. Tule sitten yksin kertomaan niitä "hauskoja" vanhentuneita köpsiä homoläppiäsi ja muuta älytöntä kuraa kuinka olen paska ihminen josta kukaan ei tykkää kun kukaan narriseurueestasi ei ole taputtamassa. Kyllä muutkin osaa vittuilla ilman oikeita nimiä, ei vain jaksa kiinnostaa tuollainen nössöjen lässytys.

      • Anonyymi

        Mikset kerro nimeä, kuka sua kiusaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kerro nimeä, kuka sua kiusaa?

        Näytän hänelle ja heille parille muulle tosielämässä joku kerta oikein kunnolla. Jos ei muuten niin väkivalta lopettaa veetuilun.


    • Anonyymi

      Vaikka, että, juon nykyään kahvia myös.

    • Anonyymi

      Sydämessä olet edelleen, vaikka aikaa on kulunut melkein kaksi vuotta.
      Tämä ei taida loppua ikinä.

      • Anonyymi

        Täällä sama juttu. Kohta kaksi vuotta kulunut ja mietin erästä naista yhä joka päivä.


    • Anonyymi

      En ole välttämättä enää koskaan työkykyinen.

    • Anonyymi

      Mulla on pieni peeenis.

      • Anonyymi

        Mul on sopiva seisoKiSSA 16 cm 👌 niele se.


    • Anonyymi

      Olen temperamenttinen herkkis.

    • Anonyymi

      Että just nyt mun kasvoilla on kuivumassa kuorintanaamio, vulkaanista tuhkaa ja aktiivihiiltä ;D

      • Anonyymi

        Ja nyt kuorinnan jälkeen on yövoide kasvoilla ;D
        Tämä on heteromieheltä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe