Mitä uskallat tänne laittaa?
Kerro minulle jotain mitä en sinusta tiedä
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on lyhyet hiukset, josta et tullut tietämään.
- Anonyymi
Pari vuotta tienny et käytät peruukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari vuotta tienny et käytät peruukkia.
Syöpähoitojen takia vain
- Anonyymi
Olen psykoosissa.
- Anonyymi
Olethan hoidon piirissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan hoidon piirissä?
En. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. :/
Hae oikeasti apua. Psykoosin ennuste on sitä parempi mitä nopeammin hoidetaan.
Et tiedä mitään.
- Anonyymi
mut kuka?
- Anonyymi
Tiedän paljon enemmän, kuin uskotkaan!
- Anonyymi
Taiteilijasielu. Taidan kuulua heihin.
Onkohan se totta että taiteilijat ovat vähän niinkuin hulluja välillä. Mietin vaan.
- Anonyymi
Eikö se mene vähän hukkaan, kun et ees tiedä sen olevan multa/häneltä. Nappaat ihan väärän kertomukseen ja luulet kaikenlaista turhaan. Tykkään susta, sitä et vielä taida tietää livessä :) ehkä myöhemmin, nyt ulos.
- Anonyymi
Ymmärrän kieltäsi, mutt oletkohan erehtynyt henkilöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kieltäsi, mutt oletkohan erehtynyt henkilöstä?
Melko varmasti olen.
- Anonyymi
Ystäväpariskunta ja eräs mies luuli vedättävänsä mua ja naureskeli huvittuneena miten muhun muka meni täydestä. Mä nauroin mukana mut mä nauroin sille et mä vien koko kööriä kuus-nolla eikä ne kukaan älyä sitä! Kieltämättä oli nautollista vedättää vedättäjiä ja voittaa kaikki! Vaikka muuten koko pelleily enemmänkin itkettänyt
- Anonyymi
Yleensähän tollaset kieroilijat liittoutuu yhtä ihmistä vastaan ja luulevat olevansa kovinkin fiksuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensähän tollaset kieroilijat liittoutuu yhtä ihmistä vastaan ja luulevat olevansa kovinkin fiksuja.
Ilmeisesti hyvä tahto oli taustalla, mutta kyllä mä aloin näkeen tiettyjen eleissä ja sävyissä myös arvostelua ja piilovittuilua.
Mä olin vaan hiljaa ja säilytin salaisuuteni.
Olen tiennyt kaiken siitä lähtien kun ystäväpariskunnan naisihmiselle ilmaisin epäilleeni kaveerauksen taustalla olevan jotain taka-ajatuksia ja kolmannan osapuolelle tietojen välitystä. Eli hyvin hyvin hyvin kauan aikaa jo.
Olen oikeasti monet kerrat miettinyt että missä noiden ihmisten tunneäly menee kun ei niillä yhtään välähdä et tiedän kaiken.
Oon vaan odottanut ja katellu et kuinka pitkälle vie ennen kuin alkaa niillä välähtään - Anonyymi
Mä en ymmärrä miksi ihmiset jää katsomaan jotain vedätystä ja kisailee kuusnolla aikuiset ihmiset. Itse sanoisin moi enkä tuollaisia ihmisiä enää ajatuksiini päästäisi. Elämä on aivan liian lyhyt mihinkään paskaläjäkisoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi ihmiset jää katsomaan jotain vedätystä ja kisailee kuusnolla aikuiset ihmiset. Itse sanoisin moi enkä tuollaisia ihmisiä enää ajatuksiini päästäisi. Elämä on aivan liian lyhyt mihinkään paskaläjäkisoihin.
Mä jäin koska en tiennyt onko takana hyvä vai paha tarkoitus. En halua toimia harkitsemattomasti ja tehdä hätiköityjä päätelmiä.
- Anonyymi
haukotuttaa. Toisko joku mulle kaupasta suklaata.
- Anonyymi
Siis koko ketju ja se että viitsitte/viitsit kirjoitella tänne joutavuuksia.
- Anonyymi
Joo, kyllä tuntevani ihmisen kyllin hyvin, etten edes milloinkaan ole halunnut ketään mielistellä. Tiedän kuitenkin ettei maailmasta kurjuus lopu, sillä kilpailuyhteiskunta estää sen. En ole milloinkaan kilpaillut, siksi luulen ymmärtäväni sen.
- Anonyymi
Et tiedä, et kirjoitan tänne ;)
- Anonyymi
Miehelle voisin kertoa sen, että olet ollut ajatuksissa jo pitkän aikaa, mutta jostain syystä uskon tämän olevan yksipuolista ajattelua.
- Anonyymi
Ethän sinä voi sitä satavarmasti tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä voi sitä satavarmasti tietää?
Hän on ollut välinpitämätön, on mennyt vuosia ja hän ei halua tutustua minuun. Uskon yksipuolisuuteen sen takia.
- Anonyymi
Mulla on mustat sukat.
- Anonyymi
Kirjoitin sinulle kymmeniä viestejä joita en koskaan uskaltanut lähettää.
- Anonyymi
Voi harmien harmi!
- Anonyymi
Et tiedä että tiedän sinun kirjoittelevan pahaa täällä minusta. Olet tehnyt sitä vuosia. Yrität esittää minua minusta kuulemiesi juttujen perusteella ja olet häiriintynyt nulikka joka sai aina kaiken haluaman ja jonka mentaliteetti ei riitä mihinkään taitavampaan kuin palstavittuiluun. Jos haluat tulla kostamaan / aukomaan päätäsi kasvotusten niin odotan innolla. Tule sitten yksin kertomaan niitä "hauskoja" vanhentuneita köpsiä homoläppiäsi ja muuta älytöntä kuraa kuinka olen paska ihminen josta kukaan ei tykkää kun kukaan narriseurueestasi ei ole taputtamassa. Kyllä muutkin osaa vittuilla ilman oikeita nimiä, ei vain jaksa kiinnostaa tuollainen nössöjen lässytys.
- Anonyymi
Mikset kerro nimeä, kuka sua kiusaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset kerro nimeä, kuka sua kiusaa?
Näytän hänelle ja heille parille muulle tosielämässä joku kerta oikein kunnolla. Jos ei muuten niin väkivalta lopettaa veetuilun.
- Anonyymi
Vaikka, että, juon nykyään kahvia myös.
- Anonyymi
Sydämessä olet edelleen, vaikka aikaa on kulunut melkein kaksi vuotta.
Tämä ei taida loppua ikinä.- Anonyymi
Täällä sama juttu. Kohta kaksi vuotta kulunut ja mietin erästä naista yhä joka päivä.
- Anonyymi
En ole välttämättä enää koskaan työkykyinen.
- Anonyymi
Mulla on pieni peeenis.
- Anonyymi
Mul on sopiva seisoKiSSA 16 cm 👌 niele se.
- Anonyymi
Olen temperamenttinen herkkis.
- Anonyymi
Että just nyt mun kasvoilla on kuivumassa kuorintanaamio, vulkaanista tuhkaa ja aktiivihiiltä ;D
- Anonyymi
Ja nyt kuorinnan jälkeen on yövoide kasvoilla ;D
Tämä on heteromieheltä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822