Kuulaan mielellään matkakokemuksia, millaista oli Ramadanin aikaan Dubain "arki"? 50 v juhlamatka ja tarkoitus olisi myös maistella parit lasit viiniä ruokailun yhteydessä. Olen lukenut usealta sivustolta, että joustoa on jo Ramadaninkin suhteen lisätty varsinkin isoissa hotelleissa (yövymme One and Only Mirage Arabic Court hotlassa, jossa järjsetettäneen myös näitä paaston jälkeisiä ilta/yötelttoja jotka kuvien perusteella upeita ja laadukkaita. Onko jollain tietoa, saako ruokajuomaksi viiniä vai "pelkästään" vesi/tee/mehu tarjoilua. Ja ei, ei ole tarkoitus juopua...ymmärrämme myös kulttuurin päälle, mutta kyseessä on myös arvokas matka ja ainakin meillä hyvään illalliseen kuuluu myös pari lasia viiniä.
Mitä muita tipsejä sinulla olisi kerrottavan. Pukeutumis ja käyttäytymiskoodit on halussa yleisillä paikoilla, mutta esim safari kiinnostaisi, mutta poikkeaakohan nämäkin retket suuresti Ramadan aikaan?
Ramadanin aika Dubaissa
Anonyymi
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793