Ensiksikin,Vaala ei ole kainuuta vaan pohjois-pohjanmaata.Ollut 1.1.2016 lähtien.Tuulivoimapuistosta siellä kahta kuppikuntaa ja aikamoinen kädenvääntö kumpi voittaa.Tuntuvat vaan miettivän mitä kiinteistöverotuloilla tehdään,niillä kun kuulema kunta rikastuu.Asuminen ulkopaikkakuntalaisena vaikeaa,mihinkään ei pääse "sisälle",kovin on sisäänpäinlämpenevää porukkaa,vaik eivät sitä itse myönnä.On usean vuoden kokemus.
Tietoa Vaalasta
Anonyymi
2
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kainuu mikäs se on kun sanovat entinen oulun lääni onko se köyhää aluetta
ku Oulusa pohojanmaalla on eurooja - Anonyymi
Vaala on ihan paska paikka.Huomaahan sen kuinka sisäänpäin kääntynyttä porukka on.Yhenki perheen tiedän jossa lapset todella normaalista poikkeavia kun asuvat kaukana kylästä.Kyllä lasut paukkuis jos tiedettäis mitä siellä harrastetaan/tehdään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101403Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190933Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612