joskus Uimaan?

Anonyymi

Olen jo 50 ukkeli, joka on sairastanut psoria noin 10 vuoden ajan. Aiemmin kävin usein uimahallissa nauttimassa veden hyväilystä ja joskus lämpimän veden aikaan jopa uimarannoilla. nyt en ole kehdannut ajatellakkaan itseni näyttämistä muille ihmisille uimahousuissa, niin paljon oma olemukseni hävettää. Itse ajattelen kuinka käyttäytyisin "puhdasihoisena" jos joku minun näköiseni dalmatialainen astuisi samaan altaaseen? Käyttekö te muut kaltaiseni uimassa julkisesti. Minua kuitenkin ihmetytti tuon suurimman pudottajan Herlevi, että olipa rohkea mies, kun televisiossa itseään eitteli tuon näköisenä.

1

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrän kyllä pointtisi. Mulla on aika pieniläiskäistä "psoriasis guttata", ja käyn kyllä uimahallissa viikottain. Joillakin on siellä ihan näkyvän kokoisia läiskiä ja eipä niihin kovin paljoa kiinnitä huomiota, kun suurin aika kuitenkin ollaan veden alla. Itse olen huomannut, että silloin, kun käyn talviaikaan säännöllisesti altaassa, ihokin on pysynyt paremmassa kunnossa, joten senkin vuoksi voi suositella.
      Sitten tulee mukaan tietysti tulehtumisvaara, altaissahan on monen ihmisen ihosoluja ja mukana saattaa olla infektiota aiheuttaviakin. Samoin silloin kun ihossa on "läiskä", se saattaa herkemmin reagoida niihin vahvoishin veden desinfektioaineisiin, kloori ja mitä kaikkea niissä käytetäänkää.
      Mutta kokeilemallahan sekin selviäisi. Olisiko sinun mahdollista käydä sellaiseen aikaan, että olisi vähemmän ehkä ihmisiä? Esim juuri avaamista ja sulkemisaikaa lähellä? Siten saattaisi jonkin ajan kuluttua kynnys käydä madaltua, kun hommasta tulisi rutiinimpaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      4576
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      347
      3781
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3446
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      2980
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2543
    6. 279
      2323
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      1772
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      98
      1743
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      46
      1459
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1173
    Aihe