Olen jo 50 ukkeli, joka on sairastanut psoria noin 10 vuoden ajan. Aiemmin kävin usein uimahallissa nauttimassa veden hyväilystä ja joskus lämpimän veden aikaan jopa uimarannoilla. nyt en ole kehdannut ajatellakkaan itseni näyttämistä muille ihmisille uimahousuissa, niin paljon oma olemukseni hävettää. Itse ajattelen kuinka käyttäytyisin "puhdasihoisena" jos joku minun näköiseni dalmatialainen astuisi samaan altaaseen? Käyttekö te muut kaltaiseni uimassa julkisesti. Minua kuitenkin ihmetytti tuon suurimman pudottajan Herlevi, että olipa rohkea mies, kun televisiossa itseään eitteli tuon näköisenä.
joskus Uimaan?
1
178
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä pointtisi. Mulla on aika pieniläiskäistä "psoriasis guttata", ja käyn kyllä uimahallissa viikottain. Joillakin on siellä ihan näkyvän kokoisia läiskiä ja eipä niihin kovin paljoa kiinnitä huomiota, kun suurin aika kuitenkin ollaan veden alla. Itse olen huomannut, että silloin, kun käyn talviaikaan säännöllisesti altaassa, ihokin on pysynyt paremmassa kunnossa, joten senkin vuoksi voi suositella.
Sitten tulee mukaan tietysti tulehtumisvaara, altaissahan on monen ihmisen ihosoluja ja mukana saattaa olla infektiota aiheuttaviakin. Samoin silloin kun ihossa on "läiskä", se saattaa herkemmin reagoida niihin vahvoishin veden desinfektioaineisiin, kloori ja mitä kaikkea niissä käytetäänkää.
Mutta kokeilemallahan sekin selviäisi. Olisiko sinun mahdollista käydä sellaiseen aikaan, että olisi vähemmän ehkä ihmisiä? Esim juuri avaamista ja sulkemisaikaa lähellä? Siten saattaisi jonkin ajan kuluttua kynnys käydä madaltua, kun hommasta tulisi rutiinimpaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477