Mies, kumpaan ihastut nopeammin: brunetteen vai blondiin?
Tottakai kokonaisuus ratkaisee paljon enemmän, mutta noin keskimäärin? Jokainen mies tietää oman vastauksensa tähän, turha yrittää väittää muuta.
Itse olen ikäni ollut enemmän blondien perään, sellaisten fiksujen Elovena- tyttöjen. Tosin viimeisin ihastus oli brunette, taisivat ruskeat silmät viedä palan sieluani pysyvästi.
Tumma vai vaalea?
29
128
Vastaukset
- Anonyymi
Mystisistä syistä, voin vain todeta että hänellä on vaaleat hiukset. Silmien väristä en tiedä. Vielä...
- Anonyymi
Blondit niiden olla pitää
- Anonyymi
Mieskö kyselee mieheltä? Aloituksesta päätellen.
- Anonyymi
Vaaleahiuksiset on yleensä niitä mihin tunnen vetoa
- Anonyymi
Olen aina kuvitellut ettei hiusten värillä ole mitään merkitystä mutta empiria kertoo että vaaleus on se mikä vetoaa jossain syvemmällä. Hänkin taitaa olla luontaisesti vaalea vaikka nyt on tumma.
- Anonyymi
Brunetet.
- Anonyymi
Monet naiset "blonttaa" hiuksiaan ja miehet tietävät, että sellaiset ovat "helppoja naisia". He tekevät niin vain miellyttääkseen miehiä. Kuuluisin näistä naisista oli kai Marilyn joka oli alun perin prunetti.
Tumma ja tulinen, vaalea ja vetinen, luulisin.- Anonyymi
Mervi pää jo kiinni! Jos punetti kiinnostaa niin pidä pääs punettina jos kateellinen pondeille niin pondaa!
Mutta lopeta kilpailu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mervi pää jo kiinni! Jos punetti kiinnostaa niin pidä pääs punettina jos kateellinen pondeille niin pondaa!
Mutta lopeta kilpailuIlmanmuuta, mutta jos naisella on pitkät vaaleat hiukset, hoikka vartalo,isot rinnat ja hyvät sääret, niin kyllä siinä miehellä paikat pullistelee....😂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmanmuuta, mutta jos naisella on pitkät vaaleat hiukset, hoikka vartalo,isot rinnat ja hyvät sääret, niin kyllä siinä miehellä paikat pullistelee....😂.
Punetti tai ponti ihan sama sanoo Mervi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punetti tai ponti ihan sama sanoo Mervi
Värjää tukkasi niin tämäkin ongelma poistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Värjää tukkasi niin tämäkin ongelma poistuu.
Mutta löytääkö Mervi hiusväriä nimeltä Punetti tai ponti.
- Anonyymi
Tuu jo sieltä 50-luvulta tänne nykyaikaan :D Ihme stereotypioita.
- Anonyymi
Hmm, vaikea sanoa hiusten värin perusteella, mutta pitkät hyvin hoidetut hiukset naisella on seksikästä, kauniita naisia on molemmissa "väri skaaloissa". Kokonaisuus ratkaisee enemmän, you know silmät, hymy, ääni ja positiivinen elämänasenne. ;) rawr
- Anonyymi
Ei karvojen värillä ole väliä. Kyllä se, mikä on pään sisällä ratkaisee ja silmät ovat sielun peili.
- Anonyymi
Hiusten valkaiseminen on viattomuuden ja lapsenomaisuuden tavoittelua ja mahdollisimman valkoisen naisen esittämistä.
- Anonyymi
Naisen sisäinen minä ratkaisee. Olkoon hiukset vaikka palokunnan punaiset.
- Anonyymi
"Toinen tumma,vaalea taas on toinen,lemmin kumppaakin.
Oi jospa sulttaani nyt olisin,omakseni saisin heistä kummatkin."- Anonyymi
Samaa toivon minäkin välillä😎
- Anonyymi
Vaaleahiuksiset naiset
- Anonyymi
Sinä pieni urhea nainen,kaunis runo,vailla väriä ja turhuuksia.
- Anonyymi
Näkyy hyvin herättävän miehet tämä avaus.
Ja ihan mies olen itsekin, kun joku siitä epävarma oli. Ja kyllä se niin on, että hyväpeppuista, rintavaa sekä hymyilevää blondia katsoessa joutuu itsekin lyömään karatea vasempaan reiteen😂.
Ja tykkään kyllä paljon myös söpöistä bruneteista.
M40, pohjois- Suomi- Anonyymi
Sellaisesta aidosta punapäästä ei ole suurempaa kokemusta, joten en ota itse siihen kantaa. Värjättyjä punapäitä on tullut kohdalle, osa blondeja ja osa brunetteja. Väri on vain väri, ei aito asia. Vähän kuin ne silarit, joita en ole koskaan kaivannut...
Siltikin silmät ovat sielun peili: Siniset kuin kirkas
taivas, ruskeisiin uppoutuu mies kokonaan. Vihreillä veikeä viekoitteleva katse, killisilmät kummastuttaa. Ihanat naiset on ihania, eikä värillä niin paljoa väliä ole.
Aloittaja
- Anonyymi
Rintava blondi.
Mää oon ihastunu tummaan suklaaseen. Mut vielä parempaa soon, jos siinon marameltii tai marsulaa niiku sisällä. 👻
Ai pahkeine. Tuli taas Vistausin nikillä, ku ei menny ensmäsel kerral läpi. Ja toisel niiku kerral mää unohlin painaa näppylää, jostois tullu Anolyymi. Meku ollaan Virtausin kans hyvii kaverii, ja meillon säästösyistä yhteinen netti. 👻
- Anonyymi
Luonnollinen väri. Oli se sitten tumma tai vaalea. Pidän aidoista asioista.
- Anonyymi
Palstan Ristolle mitä tummempi parempi. Eikö niin? Kohta tulee vastaus. T) Tietäjä
- Anonyymi
Plonti on helppotapaus, varma saanti joka kylällä. Aino harmi on et jos vakavaa suhdetta meinaa, niin jakorasioita tuppaa oleen. Eli munahaukkoja kaikkitynni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172