Mietin sua nainen paljon.
Ajattelenkin sua.
Anonyymi
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro se hänelle ☺️
Satuuuu - Anonyymi
Joo kiitos
- Anonyymi
Juuri minua?
Se on hyvä ajatella välillä.
- Anonyymi
Mies olet käynyt ajatuksissani myös laita viestiä IRL
- Anonyymi
Olisipa se mukavaa jos eräs mies ajattelisi minua. Itse ajattelen häntä paljonkin.
- Anonyymi
Millainen mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mies?
R mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mies?
Mukava. Itseäni nuorempi mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava. Itseäni nuorempi mies.
Lisää
Kannnattaa kertoa se 🥰✨💕🧸
Näin sivusta.- Anonyymi
Millaista naista ajattelet?
- Anonyymi
Hymyilevää, iloista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyilevää, iloista
noniin eli varmasti minua 😄
- Anonyymi
Kai laitat hänelle jotain viestiä? Ehkä hänkin ajattelee sinua 😇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483