Ensimmäistä kertaa Thaimaaseen

Anonyymi

Hei! Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Thaimaaseen lomalle (viikoksi). Antakaa neuvoja kokemattomalle! Miten siellä ollaan ja mitä pitää huomioida? Onko miten halpaa syöminen ulkona? Tarviiko malarialääkkeet? Antakaa vinkkejä!

15

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun menet Thaimaaseen niin olet Thaimaasessa. Kun lähdet pois niin lähdet Thaimaasesta ja tulet ilmeisesti Suomeeseen. Onnea matkallesi.

    • Anonyymi

      Malarialääkkeitä et tarvitse, mutta ota riittävästi Tummelia mukaan.

      • Anonyymi

        Mihin tarvitaan Tummelia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarvitaan Tummelia?

        huassa tummelille on käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarvitaan Tummelia?

        Leipoikia varten, koska anukseni on vielä tiukka. Olenhan menossa ensi kertaa Thaimaaseen.


    • Anonyymi

      En ole ennen kuullut, että joku lentäisi lomalle 8000 kilometriä viikoksi. Taitaa olla taas näitä naispuolisen ylläpidon aloituksia. Vuorokauden aikakin sopisi hyvin.

      • Anonyymi

        On taas thaimaalaisen joulukinkun savustaja hienon aloituksen laatinut..


      • No nyt kuulet. Itse olen viimeksi ollut vuosi sitten Tammikuussa viikon (seitsemän yötä perillä, yksi matkoihin) viikon Thaimaan matkalla. Olimme naisystäväni kanssa ja hänellä oli Tammikuussa viikon talviloma (ja sai siihen muutaman päivän vapaata toiseen päähän lisäksi hoidettua), joten pidempään matkaan ei ollut mahdollisuutta. Silloin otimme parin päivän varoitus-ajalla Aurinko-matkojen äkkilähtö lentopaikat Phuket:iin, muistaakseni hintaan 379€/hlö (lentohan on suora Finnairin reittilento, jota Finnair itse myö samalle ajankohdalla yli tuplat kalliimmalla hinnalla, taisi olla 799€/hlö).
        Eli on paljon työpaikkoja joiden loma-aikaan tuo viikon kaukoloma on maksimi minkä pystyy viettämään, joten vaihtoehdot kun ovat joko viikon matka, taikka ei matkaa olleenkaan, niin itse mielummin valitsen sen viikon matkan...
        Ja esimerkiksi matkatoimstot myyvät ihan runsaassa määrin myös noita viikon kaukomatkoja, niitä tuskin olisi myynnissä, mikäli kukaan ei niillä matkustaisi...


    • Anonyymi

      Ulkona syöminen on halpaa kun viet hullun miekkamiehen burgeribaariin pyydystämäsi rotat. Hullu miekkamies grillaa sinulle viidestä rotasta yhden ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Mihin päin Thaimaata olet menossa?
      Voin antaa muutaman vinkin, mutta esim. Changille, Pattayalle, Phuketiin ja Krabille ne on aika erilaisia :-)
      Malarialääkettä et tarvitse, koska tuskin ensimmäisellä reissullasi suuntaat viikoksi viidakkoretkelle.
      Hyvää matkaa kuitenkin! nauti!

      • Anonyymi

        Minä olen menossa Thaimaaseen, tosin en tiedä missä päin maailmaa kyseinen maa sijaitsee.


    • Anonyymi

      Varmaankin olet menossa Thaimaahan.

      • Anonyymi

        Usko nyt, olen menossa Thaimaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt, olen menossa Thaimaaseen.

        Älä mene Thaimaahan, vaan kouluun opettelemaan Suomen kieltä.


    • Anonyymi

      Monta kertaa olen tehnyt vain noin viikon reissun.
      Kun on noi duunit hoidettavana, ei monesti voi paljoa pitempään olla.
      Aloittaja ole vähän vaikea vastata kun ei tiedä minne hän menee.
      Ruoka on halpaa kun syö siellä missä paikalliset kun, ja välttää hotellin ravintolaa mikäli siellä käy paljon turisteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe