Ensimmäistä kertaa Thaimaaseen

Anonyymi

Hei! Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Thaimaaseen lomalle (viikoksi). Antakaa neuvoja kokemattomalle! Miten siellä ollaan ja mitä pitää huomioida? Onko miten halpaa syöminen ulkona? Tarviiko malarialääkkeet? Antakaa vinkkejä!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun menet Thaimaaseen niin olet Thaimaasessa. Kun lähdet pois niin lähdet Thaimaasesta ja tulet ilmeisesti Suomeeseen. Onnea matkallesi.

    • Anonyymi

      Malarialääkkeitä et tarvitse, mutta ota riittävästi Tummelia mukaan.

      • Anonyymi

        Mihin tarvitaan Tummelia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarvitaan Tummelia?

        huassa tummelille on käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tarvitaan Tummelia?

        Leipoikia varten, koska anukseni on vielä tiukka. Olenhan menossa ensi kertaa Thaimaaseen.


    • Anonyymi

      En ole ennen kuullut, että joku lentäisi lomalle 8000 kilometriä viikoksi. Taitaa olla taas näitä naispuolisen ylläpidon aloituksia. Vuorokauden aikakin sopisi hyvin.

      • Anonyymi

        On taas thaimaalaisen joulukinkun savustaja hienon aloituksen laatinut..


      • No nyt kuulet. Itse olen viimeksi ollut vuosi sitten Tammikuussa viikon (seitsemän yötä perillä, yksi matkoihin) viikon Thaimaan matkalla. Olimme naisystäväni kanssa ja hänellä oli Tammikuussa viikon talviloma (ja sai siihen muutaman päivän vapaata toiseen päähän lisäksi hoidettua), joten pidempään matkaan ei ollut mahdollisuutta. Silloin otimme parin päivän varoitus-ajalla Aurinko-matkojen äkkilähtö lentopaikat Phuket:iin, muistaakseni hintaan 379€/hlö (lentohan on suora Finnairin reittilento, jota Finnair itse myö samalle ajankohdalla yli tuplat kalliimmalla hinnalla, taisi olla 799€/hlö).
        Eli on paljon työpaikkoja joiden loma-aikaan tuo viikon kaukoloma on maksimi minkä pystyy viettämään, joten vaihtoehdot kun ovat joko viikon matka, taikka ei matkaa olleenkaan, niin itse mielummin valitsen sen viikon matkan...
        Ja esimerkiksi matkatoimstot myyvät ihan runsaassa määrin myös noita viikon kaukomatkoja, niitä tuskin olisi myynnissä, mikäli kukaan ei niillä matkustaisi...


    • Anonyymi

      Ulkona syöminen on halpaa kun viet hullun miekkamiehen burgeribaariin pyydystämäsi rotat. Hullu miekkamies grillaa sinulle viidestä rotasta yhden ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Mihin päin Thaimaata olet menossa?
      Voin antaa muutaman vinkin, mutta esim. Changille, Pattayalle, Phuketiin ja Krabille ne on aika erilaisia :-)
      Malarialääkettä et tarvitse, koska tuskin ensimmäisellä reissullasi suuntaat viikoksi viidakkoretkelle.
      Hyvää matkaa kuitenkin! nauti!

      • Anonyymi

        Minä olen menossa Thaimaaseen, tosin en tiedä missä päin maailmaa kyseinen maa sijaitsee.


    • Anonyymi

      Varmaankin olet menossa Thaimaahan.

      • Anonyymi

        Usko nyt, olen menossa Thaimaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt, olen menossa Thaimaaseen.

        Älä mene Thaimaahan, vaan kouluun opettelemaan Suomen kieltä.


    • Anonyymi

      Monta kertaa olen tehnyt vain noin viikon reissun.
      Kun on noi duunit hoidettavana, ei monesti voi paljoa pitempään olla.
      Aloittaja ole vähän vaikea vastata kun ei tiedä minne hän menee.
      Ruoka on halpaa kun syö siellä missä paikalliset kun, ja välttää hotellin ravintolaa mikäli siellä käy paljon turisteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe