Ensimmäistä kertaa Thaimaaseen

Anonyymi

Hei! Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Thaimaaseen lomalle (viikoksi). Antakaa neuvoja kokemattomalle! Miten siellä ollaan ja mitä pitää huomioida? Onko miten halpaa syöminen ulkona? Tarviiko malarialääkkeet? Antakaa vinkkejä!

15

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun menet Thaimaaseen niin olet Thaimaasessa. Kun lähdet pois niin lähdet Thaimaasesta ja tulet ilmeisesti Suomeeseen. Onnea matkallesi.

• Anonyymi

Malarialääkkeitä et tarvitse, mutta ota riittävästi Tummelia mukaan.

• Anonyymi

Mihin tarvitaan Tummelia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

huassa tummelille on käyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leipoikia varten, koska anukseni on vielä tiukka. Olenhan menossa ensi kertaa Thaimaaseen.

• Anonyymi

En ole ennen kuullut, että joku lentäisi lomalle 8000 kilometriä viikoksi. Taitaa olla taas näitä naispuolisen ylläpidon aloituksia. Vuorokauden aikakin sopisi hyvin.

• Anonyymi

On taas thaimaalaisen joulukinkun savustaja hienon aloituksen laatinut..

• No nyt kuulet. Itse olen viimeksi ollut vuosi sitten Tammikuussa viikon (seitsemän yötä perillä, yksi matkoihin) viikon Thaimaan matkalla. Olimme naisystäväni kanssa ja hänellä oli Tammikuussa viikon talviloma (ja sai siihen muutaman päivän vapaata toiseen päähän lisäksi hoidettua), joten pidempään matkaan ei ollut mahdollisuutta. Silloin otimme parin päivän varoitus-ajalla Aurinko-matkojen äkkilähtö lentopaikat Phuket:iin, muistaakseni hintaan 379€/hlö (lentohan on suora Finnairin reittilento, jota Finnair itse myö samalle ajankohdalla yli tuplat kalliimmalla hinnalla, taisi olla 799€/hlö).
        Eli on paljon työpaikkoja joiden loma-aikaan tuo viikon kaukoloma on maksimi minkä pystyy viettämään, joten vaihtoehdot kun ovat joko viikon matka, taikka ei matkaa olleenkaan, niin itse mielummin valitsen sen viikon matkan...
        Ja esimerkiksi matkatoimstot myyvät ihan runsaassa määrin myös noita viikon kaukomatkoja, niitä tuskin olisi myynnissä, mikäli kukaan ei niillä matkustaisi...

• Anonyymi

Ulkona syöminen on halpaa kun viet hullun miekkamiehen burgeribaariin pyydystämäsi rotat. Hullu miekkamies grillaa sinulle viidestä rotasta yhden ilmaiseksi.

• Anonyymi

Mihin päin Thaimaata olet menossa?
      Voin antaa muutaman vinkin, mutta esim. Changille, Pattayalle, Phuketiin ja Krabille ne on aika erilaisia :-)
      Malarialääkettä et tarvitse, koska tuskin ensimmäisellä reissullasi suuntaat viikoksi viidakkoretkelle.
      Hyvää matkaa kuitenkin! nauti!

• Anonyymi

Minä olen menossa Thaimaaseen, tosin en tiedä missä päin maailmaa kyseinen maa sijaitsee.

• Anonyymi

Varmaankin olet menossa Thaimaahan.

• Anonyymi

Usko nyt, olen menossa Thaimaaseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko nyt, olen menossa Thaimaaseen.

Älä mene Thaimaahan, vaan kouluun opettelemaan Suomen kieltä.

• Anonyymi

Monta kertaa olen tehnyt vain noin viikon reissun.
      Kun on noi duunit hoidettavana, ei monesti voi paljoa pitempään olla.
      Aloittaja ole vähän vaikea vastata kun ei tiedä minne hän menee.
      Ruoka on halpaa kun syö siellä missä paikalliset kun, ja välttää hotellin ravintolaa mikäli siellä käy paljon turisteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe