Ensimmäistä kertaa Thaimaaseen

Anonyymi

Hei! Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Thaimaaseen lomalle (viikoksi). Antakaa neuvoja kokemattomalle! Miten siellä ollaan ja mitä pitää huomioida? Onko miten halpaa syöminen ulkona? Tarviiko malarialääkkeet? Antakaa vinkkejä!

15

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun menet Thaimaaseen niin olet Thaimaasessa. Kun lähdet pois niin lähdet Thaimaasesta ja tulet ilmeisesti Suomeeseen. Onnea matkallesi.

• Anonyymi

Malarialääkkeitä et tarvitse, mutta ota riittävästi Tummelia mukaan.

• Anonyymi

Mihin tarvitaan Tummelia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

huassa tummelille on käyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leipoikia varten, koska anukseni on vielä tiukka. Olenhan menossa ensi kertaa Thaimaaseen.

• Anonyymi

En ole ennen kuullut, että joku lentäisi lomalle 8000 kilometriä viikoksi. Taitaa olla taas näitä naispuolisen ylläpidon aloituksia. Vuorokauden aikakin sopisi hyvin.

• Anonyymi

On taas thaimaalaisen joulukinkun savustaja hienon aloituksen laatinut..

• No nyt kuulet. Itse olen viimeksi ollut vuosi sitten Tammikuussa viikon (seitsemän yötä perillä, yksi matkoihin) viikon Thaimaan matkalla. Olimme naisystäväni kanssa ja hänellä oli Tammikuussa viikon talviloma (ja sai siihen muutaman päivän vapaata toiseen päähän lisäksi hoidettua), joten pidempään matkaan ei ollut mahdollisuutta. Silloin otimme parin päivän varoitus-ajalla Aurinko-matkojen äkkilähtö lentopaikat Phuket:iin, muistaakseni hintaan 379€/hlö (lentohan on suora Finnairin reittilento, jota Finnair itse myö samalle ajankohdalla yli tuplat kalliimmalla hinnalla, taisi olla 799€/hlö).
        Eli on paljon työpaikkoja joiden loma-aikaan tuo viikon kaukoloma on maksimi minkä pystyy viettämään, joten vaihtoehdot kun ovat joko viikon matka, taikka ei matkaa olleenkaan, niin itse mielummin valitsen sen viikon matkan...
        Ja esimerkiksi matkatoimstot myyvät ihan runsaassa määrin myös noita viikon kaukomatkoja, niitä tuskin olisi myynnissä, mikäli kukaan ei niillä matkustaisi...

• Anonyymi

Ulkona syöminen on halpaa kun viet hullun miekkamiehen burgeribaariin pyydystämäsi rotat. Hullu miekkamies grillaa sinulle viidestä rotasta yhden ilmaiseksi.

• Anonyymi

Mihin päin Thaimaata olet menossa?
      Voin antaa muutaman vinkin, mutta esim. Changille, Pattayalle, Phuketiin ja Krabille ne on aika erilaisia :-)
      Malarialääkettä et tarvitse, koska tuskin ensimmäisellä reissullasi suuntaat viikoksi viidakkoretkelle.
      Hyvää matkaa kuitenkin! nauti!

• Anonyymi

Minä olen menossa Thaimaaseen, tosin en tiedä missä päin maailmaa kyseinen maa sijaitsee.

• Anonyymi

Varmaankin olet menossa Thaimaahan.

• Anonyymi

Usko nyt, olen menossa Thaimaaseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko nyt, olen menossa Thaimaaseen.

Älä mene Thaimaahan, vaan kouluun opettelemaan Suomen kieltä.

• Anonyymi

Monta kertaa olen tehnyt vain noin viikon reissun.
      Kun on noi duunit hoidettavana, ei monesti voi paljoa pitempään olla.
      Aloittaja ole vähän vaikea vastata kun ei tiedä minne hän menee.
      Ruoka on halpaa kun syö siellä missä paikalliset kun, ja välttää hotellin ravintolaa mikäli siellä käy paljon turisteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      936
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      929
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe