Elämä pilalla

Anonyymi

Rakastuin varattuun, joka päätti lietsoa tunteita. Muuten ok, tunnetilat samat, mutta ei aio erota koskaan. Mulla ei ole sanoja niille tunteille, joita olen käynyt läpi. Vuoristorata. Miten tästä pääsee eteenpäin?

49

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseäsi niskasta kiinni ja menoksi. Muuta vaihtoehtoa ei ole jos aiot säilyttää mielenterveytesi.

    • Anonyymi

      Päivä kerrallaan räpiköiden eteenpäin. Aika oikeasti auttaa vaikka se ei sua nyt lohduta yhtään.

    • Anonyymi

      Mistä tiedät ettei aio erota? Mä en ainakaan tiedä nykysin mistään paskaakaan. Minet sellasetkin eronneet, joista ei olis ikinä uskonut eli ei pääse ees jälkikäteen sanoon, että kyllä jo alussa näki, että ette aovi toisillenne.

    • Anonyymi

      Oon mennyt jo pidempään räpiköiden. On-off tiloissa. Se, että toinen ei hellitä minusta, on aika kuluttavaa. Toki voisin laittaa estot ym joka paikkaan, ja silti ajaudutaan jossain vaiheessa taas yhteen. Tunteita ei myöskään saa off tilaan. Aika lailla kaikkea olen koittanut. Ehkä en halua luopua hänestä, ja ei eroa kun siitä puhuttu, paljonkin. Ymmärrän toisaalta, minun paras ei ole toiselle paras...

    • Anonyymi

      Turvaudu Herraan hän nostaa sinut tästä suosta ylös. Saat sellaisen auttajan mitä et ole koskaan elämäsi aikana kokenut.

      Minäkin olin vajoamassa suohon mutta Jumala kutsui hän ei anna yhdenkään vajota.
      Jeesus rakastaa sinua ja täyttää sinun sydämessäsi tyhjän paikan.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä jäät junnaamaan paikallesi,kun voisit edetä jonkun
      toisen kanssa.Avioliitto on monilla
      elinikäinen sopimus ,turha on jäädä
      haikaileen,koska liittoa sitoo monet
      asiat,eikä se joka jatkuvasti rikkoo
      sopimuksensa ole ihan viisas.Kyllä
      avioliittokin on koetuksella ,mutta
      yleensä se kestää elämisen paineet
      Ja molemmat puolisot ovat uskollisia
      toisilleen. Älkää menkö avioliittoon
      ,jos haluatte ateistista narsiutta.

      • Anonyymi

        Totta tämäkin. Olen koittanut, mutta niitä tunteita ei voi kääntää toiseen vain siksi, että tämä on vapaa. ei ole tullut vastaan toista ihmistä, johon olisin voinut tuntea samalla tavalla. Eihän tässä enää uskollisuudesta voi puhua. T. Ap


      • Anonyymi

        Heh-heh...
        Jokatoinen avioliitto päättyy eroon.
        Kannattaa ottaa se pää pois syvältä sieltä että näkee totuuden.
        Myönnän , on kunnioitettava suoritus olla kuolemaan asti yhdessä mutta valitettavasti emme kaikki ole niin täydellisiä että kykenisimme siihen. Elämän varrella kun sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Kumppani voi haluta lähteä vaikka itse kuinka haluaisit olla yhdessä.
        Tai mitä vaan voi tapahtua mikä johtaa avioliiton päättymiseen.


    • Anonyymi

      Sano yhdessä minun kanssani aloittaja että Jeesuksen nimessä tahdot irtautua sitovista tunteista tuota ihmistä kohtaan. Saat luottaa että Jumalan avulla pääset eroon jos muuten et pääse.

      • Anonyymi

        Ai kauhee. En ole uskovainen, vaan ateisti, en kuulu kirkkoon. Mitenköhän satuolennon avulla voi auttaa elämässään eteenpäin menoa... terapiaa olen harkinnut, uskon siitä olevan enemmän apua. T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kauhee. En ole uskovainen, vaan ateisti, en kuulu kirkkoon. Mitenköhän satuolennon avulla voi auttaa elämässään eteenpäin menoa... terapiaa olen harkinnut, uskon siitä olevan enemmän apua. T. Ap

        En tarkoittanut että olet uskovainen vaan että jos tuntuu ettet omin voimin pääse yli niin Jeesus auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut että olet uskovainen vaan että jos tuntuu ettet omin voimin pääse yli niin Jeesus auttaa.

        Ei voi kyllä auttaa kun en jeesusmieheen usko


    • Anonyymi

      Älä luovuta, jos rakastat!
      Asioilla on taipumus järjestyä ja mahdottoman voi tehdä mahdolliseksi.

      • Anonyymi

        Joskus se usko parempaan vaan loppuu, kun sitä ei ole näköpiirissä. En ole luovuttajatyyppiä, mutta kuinka kauan pitää odottaa? T. Ap


    • Anonyymi

      Aapee läski lyllerö paskanarttu miten kehtaat RAKASTUA VARATTUUN???? MIssä vitussa sun moraali on?????

      • Anonyymi

        Onneksi koulut alkavat kohta niin päästään näistä teinipissiksistä eroon!


    • Anonyymi

      OOT HUORA! Avionrikkoja! SE SÄ OOT VITUN LUUSERI!

      • Anonyymi

        Hän ei kuitenkaan ole IBESILLI, niinkuin kommentoija. Voit sanakirjasta katsoa mitä se tarkoittaa, kun et kuitenkaan tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei kuitenkaan ole IBESILLI, niinkuin kommentoija. Voit sanakirjasta katsoa mitä se tarkoittaa, kun et kuitenkaan tiedä.

        IBESILLI=IMBESILLI


    • Anonyymi

      Hyvä Ap!
      Oletko puhunut hänelle tunteista?
      Jos et ole, kannattaisi.
      Varatut eivät eroa ns. tyhjän päälle.
      Kerro hänelle, että rakastat ja haluat hänet.
      Terveisin
      Varattuun rakastunut ja hänet saanut

      • Anonyymi

        VÄHÄNKÖ NOLOO! SAATANAN AVIONRIKKOJALUMPPUOERSEET PALATTE HELVETISSÄ IKUISEDTI!!


      • Anonyymi

        Onnekas sinä! Kyllä tietää tunteeni. Monesti kertonut ja myös sen, että haluaisin hänet omakseni. Mutta ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VÄHÄNKÖ NOLOO! SAATANAN AVIONRIKKOJALUMPPUOERSEET PALATTE HELVETISSÄ IKUISEDTI!!

        Et voi noin sanoa kellekään Jumalalla ainoastaan tuomiovalta. Varo sanojasi joudut itse niistä tilille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VÄHÄNKÖ NOLOO! SAATANAN AVIONRIKKOJALUMPPUOERSEET PALATTE HELVETISSÄ IKUISEDTI!!

        Uskis sai raivarit, kun Jeesus ei kelvannut ja armon kohde paljastui ateistiksi? :DD Raamatustahan toi aviorikos on peräisin, vanhan testamentin ja koraanin mukaan pitäisi kivittää kuoliaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskis sai raivarit, kun Jeesus ei kelvannut ja armon kohde paljastui ateistiksi? :DD Raamatustahan toi aviorikos on peräisin, vanhan testamentin ja koraanin mukaan pitäisi kivittää kuoliaaksi.

        10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VÄHÄNKÖ NOLOO! SAATANAN AVIONRIKKOJALUMPPUOERSEET PALATTE HELVETISSÄ IKUISEDTI!!

        Opettele sinä ensin oikein kirjoitus ennenkuin haukut jotain toista.


    • Anonyymi

      Tämä on syy, miksi en hanki itselleni rakastajaa, vaikka en ole vuosikausiin saanut seksiä kotona yhtään. Enkä hellyyttä enkä mitään.

      Siinä kävisi yhtä huonosti

    • Anonyymi

      Näissä painaa melkein aina eniten taloudellinen epävarmuus. Ei haluta, että elintaso laskee, elämästä tulee epävarmaa ja omaisuutta pitää jakaa. Asuntomarkkinoillakin on jo sellaista epävarmuutta, että saako kämpän myytyä tarvittaessa.

      Yleensä ero tulee väistämättä kumppanin saadessa selville ja heittäessä toisen pihalle. Sitten mennäänkin yleensä nopeasti yksiin toisen kanssa. Ei helppo lähtökohta suhteelle, jos vanhat ongelmat jäävät käsittelemättä.

      Ainoastaan välien katkaisu voi auttaa, mutta se ei ole helppoa. Tunteiden hiipumisessa meneekin sitten se väh. 2 vuotta jos ei uutta tule vastaan. Tsemppiä.

      • Anonyymi

        Totta tämäkin. Silti. Toivon että tunteet voisivat voittaa järkisyyt. Näin tuskin tulee tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tämäkin. Silti. Toivon että tunteet voisivat voittaa järkisyyt. Näin tuskin tulee tapahtumaan.

        Toivon aina, että tunteet voittaisivat jos on aidosta rakkaudesta kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon aina, että tunteet voittaisivat jos on aidosta rakkaudesta kyse.

        Tässä tapauksessa järki/ pelko, mikä lie, ajaa tunteiden ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa järki/ pelko, mikä lie, ajaa tunteiden ohi.

        Tiedättekö mikä ajaa ohi. Täällä kun ei tiedä kuka henkilö edes on, saatikka minkä näköinen. Jos toinen osapuoli tietää, välttämättä toinen ei.


    • Anonyymi

      Jos hän ei tiedä tunteistasi mitään, niin hän kuvittelee olevansa pelkkä pano.
      Kukaan ei panosuhteen takia eroa!

      • Anonyymi

        Tietää tunteet ja kumpikaan ei ole toiselle pano. Eikä koskaan ole ollut. T. Ap


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Antipatiat😈


    • Anonyymi

      Pankaa vähemmän ja puhukaa enemmän.
      Ongelmat ratkeavat puhumalla, ei tällä palstalla!!

    • Anonyymi

      Kyllä se siitä ajan kanssa kunhan et enää itse lietso tunteita häntä kohtaan. Eli vieroitat itsesi hänestä. Kun ajatus karkaa haihattelemaan hänen suuntaan, teet jotain mikä vie ajatuksen muualle. Myönnät tosiasiat: tunteita heräsi mutta tilanne on mahdoton. Moni koukuttaa itsensä varattuun kun ei pysty myöntämään sitä asiaa että suhde ei ole mahdollinen koska toinen on varattu. Vaan elättelevät jotain romanttista mielikuvaa jospa sittenkin. Jos hän olisikin just se oikea, he jossittelevat. Hän ei voi olla oikea koska on sitoutunut toisaalle ja haluaa näin olevankin.

      • Anonyymi

        Niinpä, vaikka molemmista on tuntunut, että oltaisiin ne oikeat toisillemme ja iso rakkaus. Olen koittanut tolkuttaa itselleni, että.jos tosirakkaus olis kyseessä, olisimme jo yhdessä. Viimeinen lause, haluaa näin olevankin, kertoo se. T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, vaikka molemmista on tuntunut, että oltaisiin ne oikeat toisillemme ja iso rakkaus. Olen koittanut tolkuttaa itselleni, että.jos tosirakkaus olis kyseessä, olisimme jo yhdessä. Viimeinen lause, haluaa näin olevankin, kertoo se. T. Ap

        Kuulostaa erittäin tutulta, mutta sillä erotuksella että rakkaus-sanoja emme ole käyttäneet ja olemme molemmat varattuja. Rakastuminen vain tapahtui vahingossa, en sille minkään voinut, enkä voi vieläkään. Yritämme tehdä oikein, jatkaa omilla tahoillamme, emmekä halua pettää, edes henkisesti. Omatunto kaihertaa jatkuvasti, mutta myös järjetön ikävä vaivaa. Haluaisin vain unohtaa, enkä satuttaa ketään, mutta aikaa vain kuluu ja hän ei katoa millään ajatuksistani. Olisiko rehellisyys ja eroaminen sittenkin se oikea, suoraselkäinen teko?

        ps. "Ihastuksia tulee ja menee" tai "kaikki suhteet väljähtyy, haluat vain seikkailua" -fraasit saa unohtaa, tiedän mitä tunnen ja pähkäillyt tätä loputtomiin kaikilta kanteilta.


    • Anonyymi

      Täällä vai oikeassa elämässä. Jos täällä niin oletko aivan varma ettet ole itse ymmärtänyt väärin?

      • Anonyymi

        Ihan oikeassa elämässä. T. Ap


    • Anonyymi

      Mikään ei oo mahrootonta!
      Älä luovuta ja tapa tunteitasi. Muutoin tulet katumaan.
      Jotkut rakkaudet on vaan luotu kestämään.

      • Anonyymi

        Niin, kyllä sen tuntee milloin on kyseessä tunne, jota ei voi unohtaa, joka kestää elämän loppuun asti. Harva kokee sellaista tunnetta, Sitä ei voi kuvailla sanoin.
        Olen kokenut ja tiedän, että en voi rakastaa enää ketään toista, koska en voi ottaa ensimmäistäkään askelta. Silloin suhteesta toisen kanssa ei luonnollisesti voi tulla mitään.
        Ei vaikka en saisi koskaan rakastamaani omaksesi.
        K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä sen tuntee milloin on kyseessä tunne, jota ei voi unohtaa, joka kestää elämän loppuun asti. Harva kokee sellaista tunnetta, Sitä ei voi kuvailla sanoin.
        Olen kokenut ja tiedän, että en voi rakastaa enää ketään toista, koska en voi ottaa ensimmäistäkään askelta. Silloin suhteesta toisen kanssa ei luonnollisesti voi tulla mitään.
        Ei vaikka en saisi koskaan rakastamaani omaksesi.
        K

        Omaksesi po. omakseni. (pahuksen automaatti)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä sen tuntee milloin on kyseessä tunne, jota ei voi unohtaa, joka kestää elämän loppuun asti. Harva kokee sellaista tunnetta, Sitä ei voi kuvailla sanoin.
        Olen kokenut ja tiedän, että en voi rakastaa enää ketään toista, koska en voi ottaa ensimmäistäkään askelta. Silloin suhteesta toisen kanssa ei luonnollisesti voi tulla mitään.
        Ei vaikka en saisi koskaan rakastamaani omaksesi.
        K

        Veit sanat suusta. Kyllä sen tuntee, koska se on menoa. Ja silloin ei kannata himmailla. Suurta rakkautta ei tule toiste enää vastaan. Tsemppiä sulle, listen to your heart.


    • Anonyymi

      Jätä varattu rauhaan, ap!

      Jumala, enkelit ja Jeesus auttavat tässä.
      Kyllä, varmasti löydät paremman.

      Avioliitot kestävät yllättävän paljon asioita.

      • Anonyymi

        No varattu ei jätä minua rauhaan, vaikka hänet oon jättänyt rauhaan jo useasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2085
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      173
      1508
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1465
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1199
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1159
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      775
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      734
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe