nyt huomasin että volvostanihan puuttuu lämpömittari. kai siellä joku sireeni tai valo sentään on ilmaisemassa jos alkaa liikaa lämmöt nousta että tienposkeen ymmärtää pysähtyä?
volvostami puuttuu lämpömittari
4
362
Vastaukset
- Anonyymi
Minä pidän kyllä Volvoista autoina, on hyvinkin suunniteltuja talvikäyttöön, lämmitys toimii hyvin, ja monia miellyttäviä suunnittelun yksityiskohtia on kyllä näissä.
- Anonyymi
Tuo on mielenkiintoinen päätös, että lämpötilamittari oli jätetty tietyssä aikavälissä kokonaan pois. Vaikka se lämpömittari ei nyt ikinä olekaan mikään absoluuttinen totuus, niin kyllä sillä nyt pitäisi ainakin nähdä kun termostaatti antautuu ja moottori ei lämpene normaalilämpöihin.
Onneksi vaikka se mittari puuttuisikin niin lämpötilan saa aina OBD-portin kautta vaikkapa puhelimeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on mielenkiintoinen päätös, että lämpötilamittari oli jätetty tietyssä aikavälissä kokonaan pois. Vaikka se lämpömittari ei nyt ikinä olekaan mikään absoluuttinen totuus, niin kyllä sillä nyt pitäisi ainakin nähdä kun termostaatti antautuu ja moottori ei lämpene normaalilämpöihin.
Onneksi vaikka se mittari puuttuisikin niin lämpötilan saa aina OBD-portin kautta vaikkapa puhelimeen.Mulla on ferrarissa kaikki mahdolliset mittarit, niitä melkoinen nippu ja ajankohtaista tietoa on saatavilla moottorista heti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ferrarissa kaikki mahdolliset mittarit, niitä melkoinen nippu ja ajankohtaista tietoa on saatavilla moottorista heti!
Ei ole herra kieltänyt suuria haaveilemasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997