Kaivovedessämme on ajoittan runsaastikin rautaa.
Ostin raudanpoistosuodattimen OVO 55 ja OVO 300 painesäiliön.
Olen nyt pulassa koska laite on käytetty eikä ohjeita ole.
Suodattimessa on putkea ja venttiileitä sekä mittareita kuin Bonk taideteoksessa.
Samanlaista kyllä myydään toisella nimellä, mutta kun soitin sinne alkoivat myydä asennusta ja lisävarusteita. Samoin hiekkaa hinnaltaan 188 € / säkki.
Sen verran olen aineisiin perehtynyt että säiliöön täytetään puhdasta pestyä (kvartsi) hiekkaa ja mahdollisesti kaivokalkkia pH säätämiseksi.
Hiekka maksaa 22 € /säkki ja rakeinen kalkkikiv rouhe toiset 22 € / säkki.
Kysymys kuuluu onko kellään ko. laitteen käyttö tai asennusohjetta?
Kaukora OVO55
Anonyymi
0
226
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281848Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3551586- 1501217
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131174Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111024
- 2851005
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt5999- 81955