Kuka teksi halvalla muuttokeikan Ouluun? Lähtöpaikkana Vantaa. Asunnon koko n.60 neliötä.
Muutto tapahtuu kesäkuussa. Tarjouksia...
Muutto: Vantaa-Oulu. Mitä maksaa
8
2504
Vastaukset
- kokemus
Itse muutin aikoinaan päinvastoin.
Hintoja tuli vertailtua melkoisesti. Päädyin lopulta maksamaan könttäsumman halvimmalle Oululaiselle muuttofirmalle, minkä usean hintavertailun ja "tarjous"-kyselyn jälkeen valitsin. Kantoivat pakatut tavarat autoon ja autosta pois. Kätevää.
Maksoin tuosta lystistä muistaakseni n.350 euroa.
Toinen vaihtoehto olisi ollut pakun vuokraaminen itse ja tavaroiden kuljetus paikasta toiseen omin voimin ja ajella eestaas. Ja maksaa bensa/dieseli kulut itse lisäksi. Ei sattunut nimittäin olemaan ketään tuttuakaan joka olisi lainannut omaa pakuaan tuommoiselle matkalle..talviaikakin sattui vielä olemaan.
Lycka till. Olet ainakin hyvissä ajoin liikkeellä:)- att
Parempi olla ajoissa liikkeellä :) Mikähän firma 350 eurolla muuttaa? (Oulu-Vantaa) Niillä on ollut paluukuorma varmaankin?
- muuttanut-x
att kirjoitti:
Parempi olla ajoissa liikkeellä :) Mikähän firma 350 eurolla muuttaa? (Oulu-Vantaa) Niillä on ollut paluukuorma varmaankin?
Aikoinaan oli Helsingin Sanomissa juttua juuri kyseisestä aiheesta. Silloin Oulu-Helsinki välin muuttaminen maksoi 10.000mk vähintään.
Tuttu muutti viime kesänä jollaksesta tammisaloon, matkana ehkä 5km. 70m2 kolmion tavarat ja piano. Kaksi äijää hommissa ja kuorma-auto, hinta oli 450euroa. - att
muuttanut-x kirjoitti:
Aikoinaan oli Helsingin Sanomissa juttua juuri kyseisestä aiheesta. Silloin Oulu-Helsinki välin muuttaminen maksoi 10.000mk vähintään.
Tuttu muutti viime kesänä jollaksesta tammisaloon, matkana ehkä 5km. 70m2 kolmion tavarat ja piano. Kaksi äijää hommissa ja kuorma-auto, hinta oli 450euroa.Olen tiedustellu hintoja. Halvin olisi 615e ja kalliimmat pyörii 1500 euron välillä. Tuossa halvimmassa tapauksessa itse pitää lastata/purkaa. Helsingissä muutaman kilometrin muutoissa on tuntitaksa. Ne on tosi kalliita
- kokemus vielä
att kirjoitti:
Muutosta on aikaa jo muutama vuosi. Enkä muista firman nimeä. Samassa kyydissä ne toivat jonkun muunkin muuttajan tavarat kun hyvin mahtui. Eikä mulla ollut niin päivän päälle. Siksi kai oli hivenen halvempikin. Sen kuitenkin muistan etten mä 400 euroa enempää maksanut. Liekö hinnat sitten nousseet tuosta..
- muutto edessä
att kirjoitti:
Olen tiedustellu hintoja. Halvin olisi 615e ja kalliimmat pyörii 1500 euron välillä. Tuossa halvimmassa tapauksessa itse pitää lastata/purkaa. Helsingissä muutaman kilometrin muutoissa on tuntitaksa. Ne on tosi kalliita
Itselläkin on HKI-Oulu muutto edessä lähiaikoina. Kyselin tarjouksia parista eri firmasta (auto kuski laatikot) ja hinta oli 1300-1600e. Kummasta päästä löytyy halvempia.. missä 615e??
- PenaHal
kokemus vielä kirjoitti:
Muutosta on aikaa jo muutama vuosi. Enkä muista firman nimeä. Samassa kyydissä ne toivat jonkun muunkin muuttajan tavarat kun hyvin mahtui. Eikä mulla ollut niin päivän päälle. Siksi kai oli hivenen halvempikin. Sen kuitenkin muistan etten mä 400 euroa enempää maksanut. Liekö hinnat sitten nousseet tuosta..
Ylesesti ottaen muuttotarjouksia on kätevä kysellä www.muuttopaikka.fi, tarjouspyyntö menee yhdellä lähetyksellä moniin muuttofirmoihin.
- jorkki
Kysele oululaisilta muuttoliikkeiltä paluukuormaa. Saattaa onnistuakin jos Sinulla ei ole muutto niin päivän päälle. Terveisin Jorkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172