Muutto: Vantaa-Oulu. Mitä maksaa

att

Kuka teksi halvalla muuttokeikan Ouluun? Lähtöpaikkana Vantaa. Asunnon koko n.60 neliötä.
Muutto tapahtuu kesäkuussa. Tarjouksia...

8

2348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus

      Itse muutin aikoinaan päinvastoin.
      Hintoja tuli vertailtua melkoisesti. Päädyin lopulta maksamaan könttäsumman halvimmalle Oululaiselle muuttofirmalle, minkä usean hintavertailun ja "tarjous"-kyselyn jälkeen valitsin. Kantoivat pakatut tavarat autoon ja autosta pois. Kätevää.
      Maksoin tuosta lystistä muistaakseni n.350 euroa.
      Toinen vaihtoehto olisi ollut pakun vuokraaminen itse ja tavaroiden kuljetus paikasta toiseen omin voimin ja ajella eestaas. Ja maksaa bensa/dieseli kulut itse lisäksi. Ei sattunut nimittäin olemaan ketään tuttuakaan joka olisi lainannut omaa pakuaan tuommoiselle matkalle..talviaikakin sattui vielä olemaan.
      Lycka till. Olet ainakin hyvissä ajoin liikkeellä:)

      • att

        Parempi olla ajoissa liikkeellä :) Mikähän firma 350 eurolla muuttaa? (Oulu-Vantaa) Niillä on ollut paluukuorma varmaankin?


      • muuttanut-x
        att kirjoitti:

        Parempi olla ajoissa liikkeellä :) Mikähän firma 350 eurolla muuttaa? (Oulu-Vantaa) Niillä on ollut paluukuorma varmaankin?

        Aikoinaan oli Helsingin Sanomissa juttua juuri kyseisestä aiheesta. Silloin Oulu-Helsinki välin muuttaminen maksoi 10.000mk vähintään.

        Tuttu muutti viime kesänä jollaksesta tammisaloon, matkana ehkä 5km. 70m2 kolmion tavarat ja piano. Kaksi äijää hommissa ja kuorma-auto, hinta oli 450euroa.


      • att
        muuttanut-x kirjoitti:

        Aikoinaan oli Helsingin Sanomissa juttua juuri kyseisestä aiheesta. Silloin Oulu-Helsinki välin muuttaminen maksoi 10.000mk vähintään.

        Tuttu muutti viime kesänä jollaksesta tammisaloon, matkana ehkä 5km. 70m2 kolmion tavarat ja piano. Kaksi äijää hommissa ja kuorma-auto, hinta oli 450euroa.

        Olen tiedustellu hintoja. Halvin olisi 615e ja kalliimmat pyörii 1500 euron välillä. Tuossa halvimmassa tapauksessa itse pitää lastata/purkaa. Helsingissä muutaman kilometrin muutoissa on tuntitaksa. Ne on tosi kalliita


      • kokemus vielä
        att kirjoitti:

        Parempi olla ajoissa liikkeellä :) Mikähän firma 350 eurolla muuttaa? (Oulu-Vantaa) Niillä on ollut paluukuorma varmaankin?

        Muutosta on aikaa jo muutama vuosi. Enkä muista firman nimeä. Samassa kyydissä ne toivat jonkun muunkin muuttajan tavarat kun hyvin mahtui. Eikä mulla ollut niin päivän päälle. Siksi kai oli hivenen halvempikin. Sen kuitenkin muistan etten mä 400 euroa enempää maksanut. Liekö hinnat sitten nousseet tuosta..


      • muutto edessä
        att kirjoitti:

        Olen tiedustellu hintoja. Halvin olisi 615e ja kalliimmat pyörii 1500 euron välillä. Tuossa halvimmassa tapauksessa itse pitää lastata/purkaa. Helsingissä muutaman kilometrin muutoissa on tuntitaksa. Ne on tosi kalliita

        Itselläkin on HKI-Oulu muutto edessä lähiaikoina. Kyselin tarjouksia parista eri firmasta (auto kuski laatikot) ja hinta oli 1300-1600e. Kummasta päästä löytyy halvempia.. missä 615e??


      • PenaHal
        kokemus vielä kirjoitti:

        Muutosta on aikaa jo muutama vuosi. Enkä muista firman nimeä. Samassa kyydissä ne toivat jonkun muunkin muuttajan tavarat kun hyvin mahtui. Eikä mulla ollut niin päivän päälle. Siksi kai oli hivenen halvempikin. Sen kuitenkin muistan etten mä 400 euroa enempää maksanut. Liekö hinnat sitten nousseet tuosta..

        Ylesesti ottaen muuttotarjouksia on kätevä kysellä www.muuttopaikka.fi, tarjouspyyntö menee yhdellä lähetyksellä moniin muuttofirmoihin.


    • jorkki

      Kysele oululaisilta muuttoliikkeiltä paluukuormaa. Saattaa onnistuakin jos Sinulla ei ole muutto niin päivän päälle. Terveisin Jorkki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe