Muutto: Vantaa-Oulu. Mitä maksaa

att

Kuka teksi halvalla muuttokeikan Ouluun? Lähtöpaikkana Vantaa. Asunnon koko n.60 neliötä.
Muutto tapahtuu kesäkuussa. Tarjouksia...

8

2683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus

Itse muutin aikoinaan päinvastoin.
      Hintoja tuli vertailtua melkoisesti. Päädyin lopulta maksamaan könttäsumman halvimmalle Oululaiselle muuttofirmalle, minkä usean hintavertailun ja "tarjous"-kyselyn jälkeen valitsin. Kantoivat pakatut tavarat autoon ja autosta pois. Kätevää.
      Maksoin tuosta lystistä muistaakseni n.350 euroa.
      Toinen vaihtoehto olisi ollut pakun vuokraaminen itse ja tavaroiden kuljetus paikasta toiseen omin voimin ja ajella eestaas. Ja maksaa bensa/dieseli kulut itse lisäksi. Ei sattunut nimittäin olemaan ketään tuttuakaan joka olisi lainannut omaa pakuaan tuommoiselle matkalle..talviaikakin sattui vielä olemaan.
      Lycka till. Olet ainakin hyvissä ajoin liikkeellä:)

• att

Parempi olla ajoissa liikkeellä :) Mikähän firma 350 eurolla muuttaa? (Oulu-Vantaa) Niillä on ollut paluukuorma varmaankin?

• muuttanut-x
        att kirjoitti:

Parempi olla ajoissa liikkeellä :) Mikähän firma 350 eurolla muuttaa? (Oulu-Vantaa) Niillä on ollut paluukuorma varmaankin?

Aikoinaan oli Helsingin Sanomissa juttua juuri kyseisestä aiheesta. Silloin Oulu-Helsinki välin muuttaminen maksoi 10.000mk vähintään.

Tuttu muutti viime kesänä jollaksesta tammisaloon, matkana ehkä 5km. 70m2 kolmion tavarat ja piano. Kaksi äijää hommissa ja kuorma-auto, hinta oli 450euroa.

• att
        muuttanut-x kirjoitti:

Aikoinaan oli Helsingin Sanomissa juttua juuri kyseisestä aiheesta. Silloin Oulu-Helsinki välin muuttaminen maksoi 10.000mk vähintään.

Tuttu muutti viime kesänä jollaksesta tammisaloon, matkana ehkä 5km. 70m2 kolmion tavarat ja piano. Kaksi äijää hommissa ja kuorma-auto, hinta oli 450euroa.

Olen tiedustellu hintoja. Halvin olisi 615e ja kalliimmat pyörii 1500 euron välillä. Tuossa halvimmassa tapauksessa itse pitää lastata/purkaa. Helsingissä muutaman kilometrin muutoissa on tuntitaksa. Ne on tosi kalliita

• kokemus vielä
        att kirjoitti:

Muutosta on aikaa jo muutama vuosi. Enkä muista firman nimeä. Samassa kyydissä ne toivat jonkun muunkin muuttajan tavarat kun hyvin mahtui. Eikä mulla ollut niin päivän päälle. Siksi kai oli hivenen halvempikin. Sen kuitenkin muistan etten mä 400 euroa enempää maksanut. Liekö hinnat sitten nousseet tuosta..

• muutto edessä
        att kirjoitti:

Olen tiedustellu hintoja. Halvin olisi 615e ja kalliimmat pyörii 1500 euron välillä. Tuossa halvimmassa tapauksessa itse pitää lastata/purkaa. Helsingissä muutaman kilometrin muutoissa on tuntitaksa. Ne on tosi kalliita

Itselläkin on HKI-Oulu muutto edessä lähiaikoina. Kyselin tarjouksia parista eri firmasta (auto kuski laatikot) ja hinta oli 1300-1600e. Kummasta päästä löytyy halvempia.. missä 615e??

• PenaHal
        kokemus vielä kirjoitti:

Muutosta on aikaa jo muutama vuosi. Enkä muista firman nimeä. Samassa kyydissä ne toivat jonkun muunkin muuttajan tavarat kun hyvin mahtui. Eikä mulla ollut niin päivän päälle. Siksi kai oli hivenen halvempikin. Sen kuitenkin muistan etten mä 400 euroa enempää maksanut. Liekö hinnat sitten nousseet tuosta..

Ylesesti ottaen muuttotarjouksia on kätevä kysellä www.muuttopaikka.fi, tarjouspyyntö menee yhdellä lähetyksellä moniin muuttofirmoihin.

• jorkki

Kysele oululaisilta muuttoliikkeiltä paluukuormaa. Saattaa onnistuakin jos Sinulla ei ole muutto niin päivän päälle. Terveisin Jorkki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      188
      5101
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      14
      1761
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      63
      1626
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      127
      1507
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      10
      1477
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      50
      1167
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      96
      1084
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      307
      980
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      195
      941
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      830
    Aihe