Minulle soitettiin Tampereen yliopistollisestakeskussairaalasta poikanen on kuollut lääkkeiden yliannostukseen.
Viime keväänä minulle ilmoitettiin,että poikani on joutunut työmatkalla pahoinpiteilynkohteeksi tämä viimeinen poikani.
Hän kuoli saamiinsa vammoihin.
Täällä tuntuu olevan heitä, jotka eivät ole kokeneet näitä menetyksiä ja jopa ilkkuuvat,että mene hoitoon.
Ei se aman päivä ollut tavanomainen.
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tämä menehtynyt henkilö sukulaisesi?
Otan osaa suruusi. Voimia Sinulle.
Itsekin olen kokenut kovia, Ei sitä sivulliset ymmärrä toisen tuskan suuruutta, tiedän.Kiitos sinulle!
Olet mukana menetyksessäni ja kiitos siitä!
Eihän sen asian ymmärtäminen aina ole pääasia,vaan olla mukana surussa ja mukanakulkeminen,hän kulki mukanani ja kiitos siitä
- Anonyymi
Älä välitä kovista ja ymmärtämättömistä ihmisistä,
joita täälläkin on jokunen.
Se on vain sanonta, että ikä tekee ihmisestä viisaan ja armollisen.
Meillä on jokaisella katkeamispisteemme
emmekä kaikesta toivu koskaan.
Voimme vain yrittää elää eteenpäin tuskamme kanssa.
En ole itsekään päässyt täysin menetysten yli
enkä tule tietenkään pääsemäänkään,
ei kukaan pääse.
Toivotan sinulle siunausta ja armollisuutta,
että se tuska vähän hellittäisi.
terv. kaukainen iltarukoilijaKiitos sinulle ja haleja!
Surun vangiksi ei pitäisi jäädä.
Minä älä olen jäänyt.
Sitä läheisen menetystä saati epäoikeutusta menetystä väkivallankautta voimme vain koettuamme sen kohdallaan
Menettää lapsi väkivaltaisen kuoleman kautta on se pysähdys raaistuneesta maailmasta.
Hän poikani yksityiyrittäjä palasi kotiinsa ja tappaja valitsi uhrinsa sattumalta..
Olen todella ihmisenä rikkirevitty.
Minulle tosin tukea luvattiin kuudenkymmenen kilometrin päästä.
Sinne olisi pitänyt kertomaan,että miltä minusta äitinä tuntuu.
Mielestäni henkineapu on todella kaukana.
Kunta jossa asun riistää veron ja se ihmisestä välittäminen jaa mitä se on?
Kaiketi,kun jätän veron maksamatta,he huomaavat ottaa yhteyttä.
Olen kuollut ja nyt täytyykin ryhtyä toimenpiteisiin?
Me olemme nykyään vain hyödykkeitä tälle yhteiskunnalle.
Anteeksi taisin poiketa aloituksesta tonne lepikönpuolelle alta yksikön.
No ei se mitään ama jollei lievästi muistisairas, niin menosuunta siihen suuntaan.- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos sinulle ja haleja!
Surun vangiksi ei pitäisi jäädä.
Minä älä olen jäänyt.
Sitä läheisen menetystä saati epäoikeutusta menetystä väkivallankautta voimme vain koettuamme sen kohdallaan
Menettää lapsi väkivaltaisen kuoleman kautta on se pysähdys raaistuneesta maailmasta.
Hän poikani yksityiyrittäjä palasi kotiinsa ja tappaja valitsi uhrinsa sattumalta..
Olen todella ihmisenä rikkirevitty.
Minulle tosin tukea luvattiin kuudenkymmenen kilometrin päästä.
Sinne olisi pitänyt kertomaan,että miltä minusta äitinä tuntuu.
Mielestäni henkineapu on todella kaukana.
Kunta jossa asun riistää veron ja se ihmisestä välittäminen jaa mitä se on?
Kaiketi,kun jätän veron maksamatta,he huomaavat ottaa yhteyttä.
Olen kuollut ja nyt täytyykin ryhtyä toimenpiteisiin?
Me olemme nykyään vain hyödykkeitä tälle yhteiskunnalle.
Anteeksi taisin poiketa aloituksesta tonne lepikönpuolelle alta yksikön.
No ei se mitään ama jollei lievästi muistisairas, niin menosuunta siihen suuntaan.Antaa ihmisen puhua, tarpeeseen täällä avaudutaan, kuka mistäkin.
Itse en osaa edes kuvitella miten selviäisin täysjärkisenä kahden lapseni väkivaltaisesta kuolemasta, joten puhukoon vaikka joka päivä, jos on tarvetta!
Nimimerkkiäni en laita, vaikka satuin olemaan ensimmäinen jolle hän ketjussa kertoi menetyksestään. Kaiken myötätunnon annoin itsestäni silloin, toistamaan sitä en ala.
Muistan miten olin ihan shokissa monta päivää, mutta en pystynyt muuta kuin lukemaan kommentteja. Samoin teen nytkin olemalla vain mukana. Anonyymi kirjoitti:
Antaa ihmisen puhua, tarpeeseen täällä avaudutaan, kuka mistäkin.
Itse en osaa edes kuvitella miten selviäisin täysjärkisenä kahden lapseni väkivaltaisesta kuolemasta, joten puhukoon vaikka joka päivä, jos on tarvetta!
Nimimerkkiäni en laita, vaikka satuin olemaan ensimmäinen jolle hän ketjussa kertoi menetyksestään. Kaiken myötätunnon annoin itsestäni silloin, toistamaan sitä en ala.
Muistan miten olin ihan shokissa monta päivää, mutta en pystynyt muuta kuin lukemaan kommentteja. Samoin teen nytkin olemalla vain mukana.Anteeksi tämä palstatila on meille maksuton kanava.
Itkeä ikävää,kunnella musiikkia.Olen jäänyt surunvangiksi kerroin siitä..
Minä todella toivon,että elämä kohtelee sinua hellimminkäsin ja voime jatkaa
ajatustenkulkua vailla tätä tauttologiaa.
Oli aivan mahtavaa,että toit mielipiteesi meille luettavaksi, kiitollisena amaOnahan se todella ,kun äidinsyli jää tyhjäksi.
Turha odottaa äitienpäiväkkorttia.
Kun sain heidät ihanat lapset,sain olla äiti ja näin heidän kasvavan.
Se menetys ei siihen löydy sanoja.Anonyymi kirjoitti:
Antaa ihmisen puhua, tarpeeseen täällä avaudutaan, kuka mistäkin.
Muistan miten olin ihan shokissa monta päivää, mutta en pystynyt muuta kuin lukemaan kommentteja. Samoin teen nytkin olemalla vain mukana.Aivan todella!
Surunhetkellä se ystävyys punnitaan.
Usein surevat jätetään yksin.
Minä olin jokainen päivä Valmetille töissä poikani itsarin jälkeen.
Olisin tietty saanut sairaslomaa,olla yksin kotona ja nähdä vain pelkkiä seiniä.
Seiniin tuijottaminen on taitolaji,jota minä en hallitse.
Hän ymmärtävä pomoni sanoi,teet minkä jaksat tehdä ja pääasia että selviydyt.
Siis pääasia että selviydyin poikani itsemurhasta.
Selviytyminen elämänhaaksirikoista on todella aikaavievä elämänjatkumo.
No minä avoimena ihmisenä vuodatan tuskani tälle alttarille ja olen kiitollinen heille mukanakulkeville.
No heille joille olen ollut vain toistoja lataava ihminen,pyydän kiitä luojaasi ettei tämä kokemus ole osunut kohdallasi, kiitollisena ama
- Anonyymi
Nämä ovat asioita, joista pitää saada kertoa. Voisit kertoa ihan tarkemminkin, miten lääkkeiden yliannostus tapahtui. Oliko hänelle määrätty liikaa lääkkeitä vai halusiko hän itse käyttä lääkkeitä yli sallitun määrän.? - NÄin tietysti mikäli tässä puolessa ei ole mitään salattavaa.
- Anonyymi
Anonyymi 20:14 ei voi olla täysissä järjissä ja on ihan sairaalloisen utelias. Röyhkeä ja törkeä.
Kaikki harkintakyky puuttuu. Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi 20:14 ei voi olla täysissä järjissä ja on ihan sairaalloisen utelias. Röyhkeä ja törkeä.
Kaikki harkintakyky puuttuu.Kiitos sinulle!
Me olemme vain ihmisiä,
Muistan kun Helsinkiä pommitettiin?
Tuskin sitä muistan vaikka olin paikalla .
Kerronnallisista muistikuviista syntyvät
muistikuvat,että minä muistan tapahtuman.
Kaikesta huolimatta meidän ikäluokan varsinkin sotamuistoja
kaiketi jo tallennetaankin?
No se poikani lääkearsenaali ,jolla hän lähti tällä ikuisuuteen,tuskin tuskaasi lievittää.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki harkintakyky puuttuu.Kun kärsivä saa rauhassa esittää mieltä painvan asian ja purkautua, se voi auttaa häntä löytämään valoa varjojen maailmaan.. Kirjoittaja 20.14 on selvästikin kirjoittanut puheenvuoronsa rakentavassa ja hyväntahtoisessa hengessä osoittaen ymmärtäväisyyttä kovia kärsinyttä palstalaista, kanssaihmistä kohtaan
Kirjoittaja 21.00 osoittaa arvostelukyvyn puutetta ja näkee vain pahuutta tällä palstalla. Suhteellisen tajun puutteestaan huolimatta pyrkii kyllä loukkaamaan toisia. kirjoittajia eikä ollut ensimmäinen kerta. Mikä pahinta, on samalla väheksynyt tuon kovia kokeneen kanssaihmisemme tunteita.
Meitä on moneksi , kahdeksankymppisiäkin.Toisaalta on tärkeää ja hyväksyttävää,, että kirjoittaja 21.00 voi myös purkautua tänne. Ehkä se vähän hänen synkkää maailmaansa valaisee.. Muuten kyllä joutsisi pois täältä pilaamasta 80 -palstan muuten ymmärtäväistä, hyväntahtoista ja rakentavaa ilmapiiriä. Ei olisi ainakaan tähän ketjuun tullut pilaamaan ilmapiiriä..
Sitä saa , mitä tilaa.
En kerro,koska joku saattaa päätyä samaan.
Elämä on aina elämisen arvoista.- Anonyymi
Anonyymi 20:14 ei ole henkisesti tasapainoinen ihminen
se on huomattu hänen jokaisesta kommentistaan pitkältä ajalta.
Nm. Menköön ammattiauttajalle itse- Anonyymi
"... jokaisesta kommentistaan pitkältä ajalta ... läjäyttää kirjoittaja 09:06.
Vaatiikin aikamoista taitoa selvittää tässä Anonyymi-kirjoittajien joukossa, kuka ja millainen kukin on. Vaatii se kyllä kärsivällisyyttäkin.
Voi hyvin perustein olettaa, että kirjoittaja 09:06 joutuu käyttämään muiden kirjoittajien saavutusten ja terveydentilojen erittelyyn jopa vapaa-aikaansakin! Hyvin pyyhkii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"... jokaisesta kommentistaan pitkältä ajalta ... läjäyttää kirjoittaja 09:06.
Vaatiikin aikamoista taitoa selvittää tässä Anonyymi-kirjoittajien joukossa, kuka ja millainen kukin on. Vaatii se kyllä kärsivällisyyttäkin.
Voi hyvin perustein olettaa, että kirjoittaja 09:06 joutuu käyttämään muiden kirjoittajien saavutusten ja terveydentilojen erittelyyn jopa vapaa-aikaansakin! Hyvin pyyhkii!Tuollainen kristallipallon käyttäjä ja kokopäiväkyylääjä raakkuu jo täälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen kristallipallon käyttäjä ja kokopäiväkyylääjä raakkuu jo täälläkin.
.... kokopäiväkyylääjä raakkuu jo täälläkin ....
Onkin kirjoittaja ollut oikein tohkeissaan! Ja päälle päätteeksi vielä kristallipallon käyttäjä, heh-heh! On palstan parhainta antia.
- Anonyymi
Eikö siitä puhelusta ole jo monta vuotta?
Ei kai niin äärimmäistä ole tapahtunut, että olisit menettänyt kolmannen pojan yllättäen!- Anonyymi
On asioita joista ei toivu koskaan ja me kestämme erialailla asioita.
Jos olisin rituliini en varmaankaan toipuisi koskaan,
siksi toivotan rituliinille valoa elämään, mielenrauhaa ja jaksamista ! Aivan olet ajanhermolla!
Tsernobyl räjähti ja Kekkonen kuoli samana vuonna 1986.
Kaiketi sinä ystäväni jos olisit kokenut saman menetyksen,tuskin
irvailisit sitä palstalla.
Kaikesta huolimatta,olen otettu mielipiteestäsi ja yritä löytää rauha sinne
missä se rauhantyyssija sijaitsee rakkaudella ama
- Anonyymi
Lukekaapa huolella aloituksen ensimmmäinen virke, joka kuuluu seuraavasti.:
"Minulle soitettiin Tampereen yliopistollisestakeskussairaalasta poikanen on kuollut lääkkeiden yliannostukseen."
Ensinnäkään tuossa ei kerrota, milloin soitettiin, tänään vai 20 vuotta sitten.
Toisekseen aloituksessa käytetään sanaa poikanen, joka voi tarkoittaa ketä tahansa pikkupoikaa ilman mitään sukulaisuussuhdetta kirjoittajaan.
Tietenkin on ikävä tapaus, jos noin on käynyt. Toisaalta miksi otti "lääkkeitä" liikaa? Harvoin niitä vahingossa liikaa otetaan.- Anonyymi
Onhan Riruliini kertonut useaan kertaan poikansa tehneen itsemurhan! Ja kertoo varmaan uudelleen. Toinen poika joutui tapon kohteeksi.
Eihän ne pois mielestä voi jäädä, niin kauhistuttavia kokemuksia tuollaiset ovat. Terapiaa vaativia peräti, mutta saako sitä täältä kanssaihmisiltään, onkin jo eriasia. Anonyymi kirjoitti:
Onhan Riruliini kertonut useaan kertaan poikansa tehneen itsemurhan! Ja kertoo varmaan uudelleen. Toinen poika joutui tapon kohteeksi.
Eihän ne pois mielestä voi jäädä, niin kauhistuttavia kokemuksia tuollaiset ovat. Terapiaa vaativia peräti, mutta saako sitä täältä kanssaihmisiltään, onkin jo eriasia.Tiedän kyllä,ettei saa myötätuntoa.
Terapiassa olen ollut eilen ja tänään.
Pilkillä ja saanut todella hyvin kalaa.
Eilen tein ahven/särkikukon tämänpäivän annista teen kalapihvejä.
Jos minä kertoisin,että eilen join aamukaffeet tuvanpöydän ääressä
Tänääni ryystän kahvin keittiössä ja jos luoja suo,niin huomenaamulla
voisin tempasta ne plörötvaikka tuolla peräkammarissa.
Uskokaa tai älkää,minun kerrottaisiin kehuskelevan asumistilavuudellani.
Kuka meistä on täydellinen ei ama ainakaan- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Tiedän kyllä,ettei saa myötätuntoa.
Kuka meistä on täydellinen ei ama ainakaanLatinan kielessä sanan "ama" merkitys on "rakasta!"
- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Tiedän kyllä,ettei saa myötätuntoa.
Kuka meistä on täydellinen ei ama ainakaanTyöväentalolla on ainakin aikaisemmin ollut kerran kuussa tanssit. Niin lienee nykyäänkin. Käväisepä siellä mukavien ihmisten parissa.
Anonyymi kirjoitti:
Työväentalolla on ainakin aikaisemmin ollut kerran kuussa tanssit. Niin lienee nykyäänkin. Käväisepä siellä mukavien ihmisten parissa.
Olen ollut työväentalolla pari kertaa tyrkyllä ja vihka käynyt niinsanotusti vierestä.
En kehtaa sukakutimenkaan kanssa sinne mennä.
He entiset karjankasvattajat hakevat tuttujaan luullen että olen mamu.
Minä hommasin nelijalkaisen poikaystävän,nimi on Sikru ja rotu on ragdoll.
Hän tosin leikattu,ettei suku jatku.
Minä olen nyt siis yksinhuoltaja.Ensinnäkin pyydän anteeksi,minulla toi sanelukone on päällä ja aloituksessa piti olla poikani.
Yleensä tällä palstalla normaalisti huomioidaan jollei kirjaimet ole oikeassa järjestyksessä,
niin me osataan lukea tekstiä joka aukeaa luettavaksi.
Olisitko nyt aivan uusi tuttavuus palstalla?
No ei se mitään asia tuli meille kaikkien tietoisuuteen ja kiitos että osallistuit
Tietenkin pablstanjatkuvuudulle jokainen mielipide on tärkeä.
Kiitollisuus Ella ama.Anonyymi kirjoitti:
Latinan kielessä sanan "ama" merkitys on "rakasta!"
Voi kuinka romanttista?
No tosin toi ama on lyhenne amadeuksesta joka oli niccini aikoinaan.
Olen nainen ja amadeus oli mies loukkasin sukupuolisiveyttä,ja hän joka keksi tämän aman.
No hän on palstan kantava hahmo en minä
Otan osaa.
Olen menettänyt poikani syövälle, siitä tulee Maaliskuussa kymmenen vuotta. Vieläkään ei mene tuntiakaan ettei olisi mielessä.
Lapsen menetys on pahinta mitä äidille voi sattua.
Jaksamista Sinulle.Todella ymmärrän menetyksesi!
Syöpä toi kavala tauti on aivan hirveää.
Lapsen menetys hitaasti on mielestäni kidutusta vailla toivoa.
Tottakai jokainen äiti rukoilee,mutta joskus tuntuu,etteivät ne rukoukset kanna.
Se taivaskanava on suljettu kaikenmaailman avaruuteen lähetetyillä tietoliikennesateliiteillä?
Se lapsenuskoni kaiketi on se jalusta ja usko omiinvoimiini kantaa huomiseen näin amalla
- Anonyymi
Hei r i t u l i i n i ja muut ahdistukseen jääneet !
Äärimmäisen vaikeista tapahtumista itselleni jäi posttraumaattinen
stressihäiriö. Ajatukset tapahtuneista kiertävät päässäni
ja ahdistavat minua joka päivä. En saa rauhaa. 15. vuosi menossa.
Ettei niin kävisi, pitäisi saada heti apua eli kriisiapua. Kriisiapu voi auttaa toipumaan paremmin. Voi helpottaa toipumista.
Lääkärien kertomaa:
1/4 traumaattisia kokemuksia kokeneista saa apua kriisiavusta.
1/4 saa apua terapian ja lääkkeen yhdistelmästä.
1/4 toipuu itsekseen minkä toipuu ja
1/4 ei toivu millään, vaan tapahtumat jäävät elämään
mieleen posttraumaattisena stressihäiriönä.
On täysin ymmärrettävää, ettei kaikkien asioitten yli pääse koskaan.
Ihminen on tunteva olento, ei mikään robotti,
kun jotain "särkyy" ihmisessä, se voi särkyä iäksi.
On inhimillistä ja se on hvyäksyttävää puhua/kirjoittaa asiasta,
vaikka siitä olisi kymmeniä vuosia.
Ei tulisi mieleenkään väheksyä toisen tuskaa.
Sanon mieluummin: Otan osaa,
toivon että tuskasi hellittää edes hetkeksi edes joskus !Toi neurologia ei ole vahvin lajini, mutta selontekosi oli todella avartavaa.
Ja mikä parhainta,sinä tunsit, että nyt ihminen harhailee aivan liikaa muistelu planeetalla.
Nyt on aika laskeutua maanpinnalle.
Sinä teit sen todella tyylikkäästi.
Ama kiittää sinua ystävä ja tämänkaltaisia mielipiteitä KIITOS
- Anonyymi
Kyllä täällä myötätuntoa tunnetaan.
Kylmäkiskoiset vain on enemmän ja useammin äänessä.
Tänään liitän sinut iltarukoukseeni ja
lähetän sinulle sydämenlämpöä ja ymmärrystä.
t. kaukainen iltarukoilija - Anonyymi
Ama-kulta. Sinulle siunausta ja lohdutusta toivoen ja lämpimän myötätuntoisesti ajatellen ! Terveisin yksi monien Sinua rakkaudella ajattelevien puolesta.
- Anonyymi
Samaa mieltä tässä äijä, v.-38 syntynyt. Voimia sinulle Ama. Täällä Vt-6 tien varressa oli hieno, aurinkoinen päivä.
Aamulla päivän valjetessa olemme lusineet ensimmäisen kolmanneksen vuoden kylmimmästä tai ainakin pimeimmästä kuukaudesta.
Viime yönä näin aivan mielisairaita asioita unissani. Ne johtuvat inkontenenssilääkkeistä. Lääkkeen ohjeessa kiellettiin ottamasta alkoholia. Nyt koko päivän on "sätkinyt" päässä. Arvelen tämän johtuvan aivokäyrän muutoksista.
Kuitenkin ennen heräämistä unet selkiintyivät. Pieniä siistejä näkyi huoneessani tuhansittain. Uni ei näyttänyt olivatko ne tyhjiä...niiden täytyi olla. Unirytmi aivan kuusikossa. Oli pakko mennä matolle pötkölleen. Nukuin yli 2 tuntia. Ei heikilläkään kaikki ol vatupassissa, Ama hyvä! Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä tässä äijä, v.-38 syntynyt. Voimia sinulle Ama. Täällä Vt-6 tien varressa oli hieno, aurinkoinen päivä.
Aamulla päivän valjetessa olemme lusineet ensimmäisen kolmanneksen vuoden kylmimmästä tai ainakin pimeimmästä kuukaudesta.
Viime yönä näin aivan mielisairaita asioita unissani. Ne johtuvat inkontenenssilääkkeistä. Lääkkeen ohjeessa kiellettiin ottamasta alkoholia. Nyt koko päivän on "sätkinyt" päässä. Arvelen tämän johtuvan aivokäyrän muutoksista.
Kuitenkin ennen heräämistä unet selkiintyivät. Pieniä siistejä näkyi huoneessani tuhansittain. Uni ei näyttänyt olivatko ne tyhjiä...niiden täytyi olla. Unirytmi aivan kuusikossa. Oli pakko mennä matolle pötkölleen. Nukuin yli 2 tuntia. Ei heikilläkään kaikki ol vatupassissa, Ama hyvä!Kaikkea hyvää elämääsi ja kiitos että saan kuulua heihin armoitettuihin?
No tietty tiedän että jos sinä tuhlaat palstatilaa,niin se sanoma tulee sieltä sisäelimestä
SYDÄMESTÄ.
No minäkin tuskahduin tähän yksinolooni ja ostin nelijalkaisen .
Hän Tikru on aivan ihana ragdoll,joskin sekuri,niin hän on parasta mitä minulle on tapahtunut pitkään aikaan.
Nelijalkaisiin ystävääni voin aina luottaa,kaksilahkesiin olen pettynyt.
Kiitos sinulle ystäväni,olet minulle todella tärkeä.rituliini_38 kirjoitti:
Kaikkea hyvää elämääsi ja kiitos että saan kuulua heihin armoitettuihin?
No tietty tiedän että jos sinä tuhlaat palstatilaa,niin se sanoma tulee sieltä sisäelimestä
SYDÄMESTÄ.
No minäkin tuskahduin tähän yksinolooni ja ostin nelijalkaisen .
Hän Tikru on aivan ihana ragdoll,joskin sekuri,niin hän on parasta mitä minulle on tapahtunut pitkään aikaan.
Nelijalkaisiin ystävääni voin aina luottaa,kaksilahkesiin olen pettynyt.
Kiitos sinulle ystäväni,olet minulle todella tärkeä.Nyt pyyhin ne surunkyyneleet silmistäni ja kiitän teitä jokaista mukakulkemisesta.
Ama käänsi uuden lehden.
Ostin kissan,rakdoll in tosin sekuri.
Tosin sain tämän kissan myötä myös ystäviä.- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Nyt pyyhin ne surunkyyneleet silmistäni ja kiitän teitä jokaista mukakulkemisesta.
Ama käänsi uuden lehden.
Tosin sain tämän kissan myötä myös ystäviä.Ai kun ihanaa rituliini lukea iloisempaa rituliinia ! Voi kun voisit kissastasi kuvan laittaa meille tänne ! Minkä ikäinen se on ? Onko kissanpentu vielä ? Ne on hellyttävimpiä kaikista.
Kivaa päivää sinulle ! Anonyymi kirjoitti:
Ai kun ihanaa rituliini lukea iloisempaa rituliinia ! Voi kun voisit kissastasi kuvan laittaa meille tänne ! Minkä ikäinen se on ? Onko kissanpentu vielä ? Ne on hellyttävimpiä kaikista.
Kivaa päivää sinulle !Hän on kolmevuotias.
Hän alkaa sopeutumaan kerrostalosta tänne hieman avaraampaan ilmapiiriin.
Sain tietty sen kissan myötä myös heidät ihanat ihmiset.
He tulevat tänne tietty ja amakin saa potkua elämälleen.
Tiedän surussa rytminen ei kasvata ihmistä.
Vaikka kuinka lukisit selviytymisoppaita surutyön oudut kokemaan yksin- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Hän on kolmevuotias.
Hän alkaa sopeutumaan kerrostalosta tänne hieman avaraampaan ilmapiiriin.
Sain tietty sen kissan myötä myös heidät ihanat ihmiset.
He tulevat tänne tietty ja amakin saa potkua elämälleen.
Tiedän surussa rytminen ei kasvata ihmistä.
Vaikka kuinka lukisit selviytymisoppaita surutyön oudut kokemaan yksinOn suuri vaatimus "kasvaa ihmisenä ",
kun on kokenut paljon ja murheellisia asioita.
Kunhan selviää surun läpi ja kykenee jatkamaan elämäänsä jollain lailla kohtuullisesti,
se on tarpeeksi.
En ainakaan itse vaadi itseltäni minkäänlaista "kasvua" enää.
Kunhan pärjäilen ja jos "kasvan" ihmisenä siinä sivussa, hyvä on :))
Selviytymisoppaita olen minäkin plärännyt useita, ne perustuvat aika kuluneisiin
itsesuggestio-lauseisiin, joitten teho on lyhytaikainen.
Kun luovuin ajatuksesta, että minun pitäisi "työstää" tiedostaen suruani
lähes koko ajan, minua alkoi helpottaa.
Sen sijaan annan ajan hoitaa asian.
Suru ei lähde koskaan,
mutta vähitellen sitä on vähän helpompi kestää
ainakin hetkittäin.
Siunausta tällekin päivälle, rituliini ja muut ! - Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Nyt pyyhin ne surunkyyneleet silmistäni ja kiitän teitä jokaista mukakulkemisesta.
Ama käänsi uuden lehden.
Tosin sain tämän kissan myötä myös ystäviä.Internetissä on tästä kissarodusta artikkeleita. Lueskelin yhtä.
Minusta se on hauska kissa, naapurillani oli sellainen, vaikka emme läheisiksi ystäviksi tulleetkaan.
Kissa on aikamoinen velttovirtanen, retkottaa sylissä, kuulemma ystävällinen ja luottavainen.
Artikkelissa varotettiin päästämästä sitä yksin ulos, ilmeisesti se ei löydä enää kotiin.
Onnea uudelle perheenjäsenellesi, kerro hänestä lisää, kun olette paremmin tutustuneet.
Mkr. Anonyymi kirjoitti:
On suuri vaatimus "kasvaa ihmisenä ",
kun on kokenut paljon ja murheellisia asioita.
Kunhan selviää surun läpi ja kykenee jatkamaan elämäänsä jollain lailla kohtuullisesti,
se on tarpeeksi.
En ainakaan itse vaadi itseltäni minkäänlaista "kasvua" enää.
Kunhan pärjäilen ja jos "kasvan" ihmisenä siinä sivussa, hyvä on :))
Selviytymisoppaita olen minäkin plärännyt useita, ne perustuvat aika kuluneisiin
itsesuggestio-lauseisiin, joitten teho on lyhytaikainen.
Kun luovuin ajatuksesta, että minun pitäisi "työstää" tiedostaen suruani
lähes koko ajan, minua alkoi helpottaa.
Sen sijaan annan ajan hoitaa asian.
Suru ei lähde koskaan,
mutta vähitellen sitä on vähän helpompi kestää
ainakin hetkittäin.
Siunausta tällekin päivälle, rituliini ja muut !Aivan uskomaton ulostulo kirjoittajalta.
Oletettavasti hän on ,no jaa emmehän me täällä tarvitse mitään ,loppututkintoa.
Minäkin pärjään keskenjätetyllä keskikoululla.
Joskus todella,kun lukee mieliinpainuvia ja lohduttavaa kirjoituksia tuntee itsensä nöyrästi.
Olenko ansainnut tämun myötätunnon?
No seuraavassa mielipiteessä saattaakin tulla luntatupaan ja kirjoittaja kertoo,olet kertonut jo ton jo muutamia kertoja.
Kerroin joskus,että teen roskakalan poistoa ja verkkoihin olen uhrannut lähes tonnin.
Joku näki,että kehun omaisuudellani.
Kaiketi jos kirjoittelisin minkä sain,sen join kaiketi uppoais ja myötätuntoa tulis tuutintäydeltä
Toi palstalla miellyttäminen on taitolaji sitä ama ei harrasta
Nimenomaan toi vertauksesi velttovirtasesta sopii kuin nenä päähän.
Hän on todella aivan ihana pitkänhuiskea leikattu kolli.
Ajatelkaa tytöt,että minä retkahdin nelijalkaiseen?
Häntä ei voi silittää vastakarvaan ja häntä on aina pystyssä?
Kaksijalkaisilla no jaa,mitä kukin haluaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773