Matkahuolto , osoite Mariankatu 22 Suurkirppiksen tiloissa Supermarkettia vastapäätä, myy bussilippuja :
paikallislippu 20 matkaa maksaa noin 55€ , kaupanpäälle saa kaksi matkaa eli yhteenstä 22 matkaa alueella 6km.
Aluerajalla 9km bussilippu maksaa hieman yli 60€, sillä pääsee Valkoon päätepysäkille asti.
Lisäksi myydään ns arvolippuja joihin voi ladata haluamansa euromäärän mutta sillä bussimatkan hinnaksi tulee noin 3,20 € kun taas tuolla aikaisemmalla vaihtoehdolla matkan hinnaksi tulee noin 2,50€.
Valitettavasti reittikarttaa en ole löytänyt mistään mutta se kulkee suunnilleen Määrlahden mäeltä asemalle ja torinlaitaa kirkon ohi rauhalaan ja sieltä Valkoon.
Eli paikallisbussilla ei pääse esim rantakadulle tai S-marketille tai Tokmannille.
Kysykää vain mitä haluatte tietää sillä näidenkin asioiden selivittämiseen meni vuosi.
Loviisalainen tiedotuskanava
Anonyymi
1
159
Vastaukset
- Anonyymi
Loviisan paikallisliikennettä hoitaa tällä hetkellä Kymen Charterline vaikka aikataulu on edelleen nimellä Savonlinja vuodelta 2016 , joten älä hämmästy jos saat etsiä sopivan bussin tuosta 4 vuotta vanhasta aikataulusta. Varsinkin suuremmasta kaupungista tänne muuttavaa tämä voi suuresti hämätä mutta kaikkeen sopeutuu :)
Loviisa kun ei osaa järjestää rahvaalle tarkoitettuja palveluja sen kummemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976