Wau...löysin Lidlistä suomalaisia omenoita! Maukkaita ja edullisempia kuin...
Jokunen täällä mainitsi tässä hiljattain kyseisen kaupan kaurasydämmistä. Ostin niitä testatakseni ja tykästyin. Kiitos vain vinkistä, mikäli satut lukemaan.
Ajattelin, nyt näin, että ihana istahtaa hetkeksi ja näppäillä läppärii, mutta enhän ehdi.
Ajattelin valmistaa meksikolaista ruokaa, mutta oleellinen ruoka-aines puuttuu, se siitä näpyttelystä tällä kertaa.
Täytyy nyt kuiten lähteä luistelemaan kauppaan. Pidän sinut mielessäni, olethan turvanani, jotta en kaatuisi jäillä...
Aivan höpötystä näin...
Anonyymi
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Woi että. Meidän lidlistä oli suomalaiset omenat loppu, vaikka neljän jälkeen kävin vartavasten niitä hakemassa. Kaurasydämiä toin naapurin rouvallekin, joka ei päässyt tänään kauppaan!
- Anonyymi
Hienoa, kun otit myös naapurisi huomioon, oletpa sinä hyvällä sydämmellä varustettu ihminen.
Meidän Lidlissä oli neljä suomalaista omenaa minulle, loput olivat hiukan seisseen näköisiä. Kaurasydämmet olivat loppu! Ne ovat ilmeisesti hyvin suosittuja ja näin myöhäiseen aikaan ovat loppuunmyyty. : ( - Anonyymi
Voi herre gud! Voisitteko joskaan jollain muulla foorumilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38598
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446