Tunnen voimakkaasti kanssasi

Anonyymi

että meillä on yhteys. Se suunnaton vetovoima! Jotakin ihmeellistä sinussa on, joka toimii kuin magneetti minuun. Olen kuin sinussa. Onkohan molemminpuolista? Tekee mieli päästä todella lähelle sinua, nainen.

26

137

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi sitten juokset karkuun?

    • Anonyymi

      On molemminpuolista, jos sitä mietit. Ei voi mitään.

      • Anonyymi

        Miksi juoksit sitten pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juoksit sitten pois?

        Kävelin pois, en koskaan juossut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävelin pois, en koskaan juossut.

        Niin, et juossut vaan kävelit rauhallisesti pois ja pysähdyitkin vielä.

        Jutellaan vielä nainen, ja muutakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävelin pois, en koskaan juossut.

        Anteeksi kun utelen, vilkaisitko taaksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juoksit sitten pois?

        Milloin tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, et juossut vaan kävelit rauhallisesti pois ja pysähdyitkin vielä.

        Jutellaan vielä nainen, ja muutakin.

        Jutellaan vaan. Eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaan vaan. Eikö niin?

        Tietenkin jutellaan. Joskus toivon pidempää sessiota, siis istuisimme vierekkäin kuin joskus ennen ja lähentyisimme pikku hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin jutellaan. Joskus toivon pidempää sessiota, siis istuisimme vierekkäin kuin joskus ennen ja lähentyisimme pikku hiljaa.

        Sinäkö kirjoitit aloituksen? Milloinhan viimeksi istuttiin vierekkäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö kirjoitit aloituksen? Milloinhan viimeksi istuttiin vierekkäin?

        Kirjoitin. Muistatko sinä milloin? Haluaisitko vielä yhteisiä hetkiä ihan mistä syystä tahansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin. Muistatko sinä milloin? Haluaisitko vielä yhteisiä hetkiä ihan mistä syystä tahansa?

        En muista. Olisihan se virkistävää? Miten siihen hetkeen tulisi suhtautua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista. Olisihan se virkistävää? Miten siihen hetkeen tulisi suhtautua?

        Tietenkin teemme lähempää tuttavuutta. Enemmän kosketusta mm. ja lämmittäviä sanoja toisillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin teemme lähempää tuttavuutta. Enemmän kosketusta mm. ja lämmittäviä sanoja toisillemme.

        Milloin?


    • Anonyymi

      Nyt olen väsynyt,. Niin kauan netissä roikkunu mutta kiitos sanoista.

      Toivos että huomenna sais nukkua oikein ja pitkään.

    • Anonyymi

      Missä olette tutustuneet?

    • Anonyymi

      Juu tunnen sen, haluaisin olla sinussa.

      • Anonyymi

        Miten tunnet ja mitä?


      • Anonyymi

        Minäkin tunnen sen. Unelmoin sinusta minussa. 😊 Kelpaisi. 😁


    • Anonyymi

      Tämä ketju sopis hyvin. Vetovoima, vierekkäin oleminen. Parasta vaan sulkea palsta tältä illalta. Liian monta tuttua juttua tämään 🙄

      • Anonyymi

        Niinkuin itseenikin täsmää ja aloittaja ei voi tai kykene edes suorempia tunnisteita kirjoittaa josta sitten voitaisiin todennäköisesti osa karsiutua pois,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin itseenikin täsmää ja aloittaja ei voi tai kykene edes suorempia tunnisteita kirjoittaa josta sitten voitaisiin todennäköisesti osa karsiutua pois,,

        Ei kirjoittanut tunnisteita, mutta tunnistaa se minut. Ihana ajatus on varmasti ajatella, että tuo olisi kirjoitettu omalta kaivatulta.


      • Anonyymi

        😪😴❤


    • Anonyymi

      L->J todellakin...

    • Anonyymi

      Yhteys on kyllä viime aikoina pätkinyt kovasti, jostain kumman syystä? Ihastus ainakin minulla sinua kohtaan ei ole mihinkään kadonnut, kunhan vaan vielä joskus nähtäisiinkin.

      • Anonyymi

        Missä me nähtäisiin? Kerro joku paikka, minkä voisin tunnistaa 🤔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe