Väsytä..........
<3
Valvomiseksi menee....
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kyllä väsyttää ja taidan nukkua koko torstain ja herätä vasta perjantaina..
Terveisiä ilosta. - Anonyymi
Ei mene... kun on hyvät lääkkeet <3
- Anonyymi
Täällä myös hereillä, taidan ottaa yöpalaa seuraavaksi.
Harkitsen irtisanoutuvat töistä; en yhtään tiedä että mihin ihmeeseen olisin sitten ryhtymässä, mutta tuntuu, että tuota hommaa en jaksa tehdä enää, motivaatio on jo pitkään ollut huono ja se väsyttää pitemmän päälle. Koen etten opi tuossa duunissa mitään, paraskin osuus on vain pelkkää tyhmää/tylsää byrokratiaa.... :/ - Anonyymi
Uskallanko kirjoittaa aloitukseesi mitään. Joskus huutia saaneena olen tullut aremmaksi aloituksiesi suhteen. Mikäs valvottaa?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Alkoholilakko valvottaa......
<3Tai yövuoro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai yövuoro.
Yö-vuoro. Huomenta......
😘😍😍💌 - Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Alkoholilakko valvottaa......
<3Eips, tiedät sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691601
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001000Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78904Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111853- 43796
- 115711
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä403614Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22604- 52584
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28583