Persuja ei kiinnosta työttömät, sairaat eikä muut tukiaisten saajat. Myöskään matalapalkkaduunarit eivät ole persujen agendalla.
MIKSI EI, persut?
Mikseivät persut aja suomalaisten asiaa?
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vasureita ei kiinnosta työttömät, sairaat eikä muut tukiaisten saajat. Myöskään matalapalkkaduunarit eivät ole vasurien agendalla.
MIKSI EI, vasurit?
Terveisin Postin duunarit.- Anonyymi
Vasurithan ovat kiinnostuneet vain omista tukiaisistaan.
Ei niitä saa jakaa muille!!!!! - Anonyymi
Vastauksestasi huomaa, ettei sinulla riitä kompetenssi käytyihin aihekeskusteluihin. Sinulla ei ole koskaan mitään järkevää sanottavaa, vain näitä helvetin lapsellisia mussutuksia. Olet pelkkä palstan kiusanhenki. Kasva aikuiseksi!
- Anonyymi
Palaute? Siis suomeksi naaman aukominen? Ethän sinä muuhun kykene. Todisteita on tämä koko persupalsta pullollaan. Viljelet tuota typeryyttäsi siihen tahtiin, ettet enää itsekään pysy kärryillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaute? Siis suomeksi naaman aukominen? Ethän sinä muuhun kykene. Todisteita on tämä koko persupalsta pullollaan. Viljelet tuota typeryyttäsi siihen tahtiin, ettet enää itsekään pysy kärryillä.
Miten sinä poikkeat kommenttiesi sisällöllä tuosta kuvailemastasi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä poikkeat kommenttiesi sisällöllä tuosta kuvailemastasi ?
Käyn taatusti asiakeskusteluja. Tuon tyhjänpäiväisen nillittäjän kanssa se on sula mahdottomuus. Ei sillä ole sellaisia aikeitakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksestasi huomaa, ettei sinulla riitä kompetenssi käytyihin aihekeskusteluihin. Sinulla ei ole koskaan mitään järkevää sanottavaa, vain näitä helvetin lapsellisia mussutuksia. Olet pelkkä palstan kiusanhenki. Kasva aikuiseksi!
TenuKopsuPutinKiimaVassulla menossa pitkä ja katkeran vihantäyteinen päivä kopiovihakoneen äärellä.
Miten ajattelit katkerana vihata kaikkia itseäsi parempia PerusSuomalaisia taas tämänkin päivän???
Kerrohan, äläkä vain länkytä typeränä.
- Anonyymi
Sanna Marin tuhlaa rahaa avustajiinsa Anttiakin enemmän.
Lasku on miljoonaaluokkaa, mutta se ei herrademareita kiinnosta. - Anonyymi
Halla-Ahoa kiinnostaa työttömät. Siis jos ne ovat työttömiä maahanmuuttajia.
Halla-Ahoa kiinnostaa tukiaisten saajat. Siis jos ne tukiaiset menevät maahanmuuttajille.
Halla-Ahoa kiinnostaa banjonsoitto. Jos banjoa soittaa maahanmuuttaja.- Anonyymi
Persujen voimamiestä kiinnostaa kilometrikorvaukset. Suomen ennätys.
- Anonyymi
suomenuutiset.fistäkin tullu maailmanuutiset.fi
- Anonyymi
Asia kerrallaan.
Kunhan peruspersut ensin oppivat, edes jokseenkin auttavasti, kirjoittamaan ja lukemaan, ja vieläpä ymmärtämään lukemansa, niin sitten onkin jo suomalaisten avuntarvitsijoiden vuoro.- Anonyymi
Kunhan perusvasuri oppii kirjoittamaan jotain älykästä, niin keskustellaan sitten.
Pelkkä sairas persun vihahokeminen ei ole sitä.
Niin, miksieivät sinusta aja ?
Mitä oletat Persujen tekevän, miten ?- Anonyymi
Nyt esitit varsin hölmön kysymyksen. Kysypäs ensin itseltäsi, voivatko persut olla samanaikaisesti sekä yrittäjäpuolue että duunaripuolue? Näinhän puolueesta ollaan ihan julkisesti mainostettu. Jos vielä ei ole alkanut kipunoimaan, niin voit kuvitella, mitä tulevaisuudelta voi odottaa, kun jompikumpi osapuoli tulee pahasti pettymään eikä siihen välttämättä mene enää kauan.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt esitit varsin hölmön kysymyksen. Kysypäs ensin itseltäsi, voivatko persut olla samanaikaisesti sekä yrittäjäpuolue että duunaripuolue? Näinhän puolueesta ollaan ihan julkisesti mainostettu. Jos vielä ei ole alkanut kipunoimaan, niin voit kuvitella, mitä tulevaisuudelta voi odottaa, kun jompikumpi osapuoli tulee pahasti pettymään eikä siihen välttämättä mene enää kauan.
Mikä kysymys oli se hölmö ? Vastauksesi kyllä on, mutta mihin se on vastaus ?
"Niin, miksieivät sinusta aja ?
Mitä oletat Persujen tekevän, miten ?"- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Mikä kysymys oli se hölmö ? Vastauksesi kyllä on, mutta mihin se on vastaus ?
"Niin, miksieivät sinusta aja ?
Mitä oletat Persujen tekevän, miten ?"Älä nyt jumalauta siirrä maalitolppia. Aloittaja esitti selvän, hyvin yksinkertaisen väitteensä ja sinä vastaat siihen vastakysymyksellä. Etkö löytänyt vastaperusteluja, kyennyt myöntämään asian mahdollisen paikkansapitävyyden tai yksinkertaisesti voinut todeta, ettet tiedä? Siksi esittämäsi kysymys oli hölmö veto.
Vastaukseni oli ensinnäkin kohdistettu aloituksessa esitettyyn väitteeseen, mutta myös heitto sinun suuntaasi. Väitätkö, ettei esittämäni faktatilanne ole perussuomalaiselle puolueelle olemassaoleva dilemma, jopa hieman skitsofreeninen sellainen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt jumalauta siirrä maalitolppia. Aloittaja esitti selvän, hyvin yksinkertaisen väitteensä ja sinä vastaat siihen vastakysymyksellä. Etkö löytänyt vastaperusteluja, kyennyt myöntämään asian mahdollisen paikkansapitävyyden tai yksinkertaisesti voinut todeta, ettet tiedä? Siksi esittämäsi kysymys oli hölmö veto.
Vastaukseni oli ensinnäkin kohdistettu aloituksessa esitettyyn väitteeseen, mutta myös heitto sinun suuntaasi. Väitätkö, ettei esittämäni faktatilanne ole perussuomalaiselle puolueelle olemassaoleva dilemma, jopa hieman skitsofreeninen sellainen?Et ole vielä esittänyt yhtään faktaa, joten ei ole edes kysymystä.
Pelkkien valheellisten väitteiden esittäminen ei ole keskustelua, se on putinismia. Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt jumalauta siirrä maalitolppia. Aloittaja esitti selvän, hyvin yksinkertaisen väitteensä ja sinä vastaat siihen vastakysymyksellä. Etkö löytänyt vastaperusteluja, kyennyt myöntämään asian mahdollisen paikkansapitävyyden tai yksinkertaisesti voinut todeta, ettet tiedä? Siksi esittämäsi kysymys oli hölmö veto.
Vastaukseni oli ensinnäkin kohdistettu aloituksessa esitettyyn väitteeseen, mutta myös heitto sinun suuntaasi. Väitätkö, ettei esittämäni faktatilanne ole perussuomalaiselle puolueelle olemassaoleva dilemma, jopa hieman skitsofreeninen sellainen?No siinä meni taas kerran "pipa" silmille ja silakkamainen raivo nousi pintaan.
Aloittajan mielipide oli siis ettei;
"Persuja ei kiinnosta työttömät, sairaat eikä muut tukiaisten saajat. Myöskään matalapalkkaduunarit eivät ole persujen agendalla.
MIKSI EI, persut?"
Vastaukseni oli siis;
"Niin, miksi eivät sinusta aja ?
Mitä oletat Persujen tekevän, miten ?"
Olipas kohtuutonta,miksi ja miten esittää vastavätteitä heittoon, jolle ei anneta mitään perusteita. Olen siis eri mieltä kunnes saan jotain faktaa, perusteita asiaan.
Mikäli esität vastauksia aloitukseen, älä kommentoi niitä kommenttini alle, vaan suoraan vastaukseen. Heitto taas oli sellainen yksi huti, mutta sen olisi sitten voinut laittaa kommenttiini vastaukseksi - niin tämän pitäisi toimia, jotta edes pieni älyn ja järjen hiven häiriköinnissäkin pysyisi.
Persut haluvaa työllistää kakki Suomen tytöttömät kestitys leirin vartioiksi. isäm maaliset persu natsit SICKHAIL!
- Anonyymi
:DDDD
- Anonyymi
No olipas Huikean "älykäs" kommentti silakalta.
Ei ihme ettei vasemmistolaisuus toimi.
- Anonyymi
Mielestäni Perussuomalaiset on ainoa puolue, joka puolustaa pienituloisia ja pyrkii siihen, että jokainen hankkisi elantonsa itse joko palkkatyöllä tai yrittämisellä. Työttömyysavustekset on tarkoitettu tilapäiseksi, eikä niitä saa kukaan pitää vakituisena tulon lähteenä.
- Anonyymi
Kopiopersut ovat kopioineet tuon hokeman emopuolue Kansalliselta kokoomukselta. Kokoomuslaiset ovat tuota mainostaneet jo kolmenkymmenenvuoden ajan.
Suomi ei tarvitse vajaakykyisiä eli Persuja eli vajaavaltaisia hallitukseen. Tarvitaan kyvykkäitä vallankäyttäjiä & vastuunkantajia Suomen tasavallan palvelukseen, eikä mitään hihhulihörhöjä.
- Anonyymi
Sanoo tönkkösuolattu ankerias?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo tönkkösuolattu ankerias?
Katkeruutesi tekee sinusta sellaisen....
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614