Mikseivät persut aja suomalaisten asiaa?

Anonyymi

Persuja ei kiinnosta työttömät, sairaat eikä muut tukiaisten saajat. Myöskään matalapalkkaduunarit eivät ole persujen agendalla.

MIKSI EI, persut?

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vasureita ei kiinnosta työttömät, sairaat eikä muut tukiaisten saajat. Myöskään matalapalkkaduunarit eivät ole vasurien agendalla.

      MIKSI EI, vasurit?


      Terveisin Postin duunarit.

      • Anonyymi

        Vasurithan ovat kiinnostuneet vain omista tukiaisistaan.

        Ei niitä saa jakaa muille!!!!!


      • Anonyymi

        Vastauksestasi huomaa, ettei sinulla riitä kompetenssi käytyihin aihekeskusteluihin. Sinulla ei ole koskaan mitään järkevää sanottavaa, vain näitä helvetin lapsellisia mussutuksia. Olet pelkkä palstan kiusanhenki. Kasva aikuiseksi!


      • Anonyymi

        Palaute? Siis suomeksi naaman aukominen? Ethän sinä muuhun kykene. Todisteita on tämä koko persupalsta pullollaan. Viljelet tuota typeryyttäsi siihen tahtiin, ettet enää itsekään pysy kärryillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palaute? Siis suomeksi naaman aukominen? Ethän sinä muuhun kykene. Todisteita on tämä koko persupalsta pullollaan. Viljelet tuota typeryyttäsi siihen tahtiin, ettet enää itsekään pysy kärryillä.

        Miten sinä poikkeat kommenttiesi sisällöllä tuosta kuvailemastasi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä poikkeat kommenttiesi sisällöllä tuosta kuvailemastasi ?

        Käyn taatusti asiakeskusteluja. Tuon tyhjänpäiväisen nillittäjän kanssa se on sula mahdottomuus. Ei sillä ole sellaisia aikeitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksestasi huomaa, ettei sinulla riitä kompetenssi käytyihin aihekeskusteluihin. Sinulla ei ole koskaan mitään järkevää sanottavaa, vain näitä helvetin lapsellisia mussutuksia. Olet pelkkä palstan kiusanhenki. Kasva aikuiseksi!

        TenuKopsuPutinKiimaVassulla menossa pitkä ja katkeran vihantäyteinen päivä kopiovihakoneen äärellä.

        Miten ajattelit katkerana vihata kaikkia itseäsi parempia PerusSuomalaisia taas tämänkin päivän???

        Kerrohan, äläkä vain länkytä typeränä.


    • Anonyymi

      Sanna Marin tuhlaa rahaa avustajiinsa Anttiakin enemmän.

      Lasku on miljoonaaluokkaa, mutta se ei herrademareita kiinnosta.

    • Anonyymi

      Halla-Ahoa kiinnostaa työttömät. Siis jos ne ovat työttömiä maahanmuuttajia.

      Halla-Ahoa kiinnostaa tukiaisten saajat. Siis jos ne tukiaiset menevät maahanmuuttajille.

      Halla-Ahoa kiinnostaa banjonsoitto. Jos banjoa soittaa maahanmuuttaja.

      • Anonyymi

        Persujen voimamiestä kiinnostaa kilometrikorvaukset. Suomen ennätys.


    • Anonyymi

      suomenuutiset.fistäkin tullu maailmanuutiset.fi

    • Anonyymi

      Asia kerrallaan.
      Kunhan peruspersut ensin oppivat, edes jokseenkin auttavasti, kirjoittamaan ja lukemaan, ja vieläpä ymmärtämään lukemansa, niin sitten onkin jo suomalaisten avuntarvitsijoiden vuoro.

      • Anonyymi

        Kunhan perusvasuri oppii kirjoittamaan jotain älykästä, niin keskustellaan sitten.

        Pelkkä sairas persun vihahokeminen ei ole sitä.


    • Niin, miksieivät sinusta aja ?
      Mitä oletat Persujen tekevän, miten ?

      • Anonyymi

        Nyt esitit varsin hölmön kysymyksen. Kysypäs ensin itseltäsi, voivatko persut olla samanaikaisesti sekä yrittäjäpuolue että duunaripuolue? Näinhän puolueesta ollaan ihan julkisesti mainostettu. Jos vielä ei ole alkanut kipunoimaan, niin voit kuvitella, mitä tulevaisuudelta voi odottaa, kun jompikumpi osapuoli tulee pahasti pettymään eikä siihen välttämättä mene enää kauan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt esitit varsin hölmön kysymyksen. Kysypäs ensin itseltäsi, voivatko persut olla samanaikaisesti sekä yrittäjäpuolue että duunaripuolue? Näinhän puolueesta ollaan ihan julkisesti mainostettu. Jos vielä ei ole alkanut kipunoimaan, niin voit kuvitella, mitä tulevaisuudelta voi odottaa, kun jompikumpi osapuoli tulee pahasti pettymään eikä siihen välttämättä mene enää kauan.

        Mikä kysymys oli se hölmö ? Vastauksesi kyllä on, mutta mihin se on vastaus ?

        "Niin, miksieivät sinusta aja ?
        Mitä oletat Persujen tekevän, miten ?"


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Mikä kysymys oli se hölmö ? Vastauksesi kyllä on, mutta mihin se on vastaus ?

        "Niin, miksieivät sinusta aja ?
        Mitä oletat Persujen tekevän, miten ?"

        Älä nyt jumalauta siirrä maalitolppia. Aloittaja esitti selvän, hyvin yksinkertaisen väitteensä ja sinä vastaat siihen vastakysymyksellä. Etkö löytänyt vastaperusteluja, kyennyt myöntämään asian mahdollisen paikkansapitävyyden tai yksinkertaisesti voinut todeta, ettet tiedä? Siksi esittämäsi kysymys oli hölmö veto.

        Vastaukseni oli ensinnäkin kohdistettu aloituksessa esitettyyn väitteeseen, mutta myös heitto sinun suuntaasi. Väitätkö, ettei esittämäni faktatilanne ole perussuomalaiselle puolueelle olemassaoleva dilemma, jopa hieman skitsofreeninen sellainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt jumalauta siirrä maalitolppia. Aloittaja esitti selvän, hyvin yksinkertaisen väitteensä ja sinä vastaat siihen vastakysymyksellä. Etkö löytänyt vastaperusteluja, kyennyt myöntämään asian mahdollisen paikkansapitävyyden tai yksinkertaisesti voinut todeta, ettet tiedä? Siksi esittämäsi kysymys oli hölmö veto.

        Vastaukseni oli ensinnäkin kohdistettu aloituksessa esitettyyn väitteeseen, mutta myös heitto sinun suuntaasi. Väitätkö, ettei esittämäni faktatilanne ole perussuomalaiselle puolueelle olemassaoleva dilemma, jopa hieman skitsofreeninen sellainen?

        Et ole vielä esittänyt yhtään faktaa, joten ei ole edes kysymystä.

        Pelkkien valheellisten väitteiden esittäminen ei ole keskustelua, se on putinismia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt jumalauta siirrä maalitolppia. Aloittaja esitti selvän, hyvin yksinkertaisen väitteensä ja sinä vastaat siihen vastakysymyksellä. Etkö löytänyt vastaperusteluja, kyennyt myöntämään asian mahdollisen paikkansapitävyyden tai yksinkertaisesti voinut todeta, ettet tiedä? Siksi esittämäsi kysymys oli hölmö veto.

        Vastaukseni oli ensinnäkin kohdistettu aloituksessa esitettyyn väitteeseen, mutta myös heitto sinun suuntaasi. Väitätkö, ettei esittämäni faktatilanne ole perussuomalaiselle puolueelle olemassaoleva dilemma, jopa hieman skitsofreeninen sellainen?

        No siinä meni taas kerran "pipa" silmille ja silakkamainen raivo nousi pintaan.

        Aloittajan mielipide oli siis ettei;
        "Persuja ei kiinnosta työttömät, sairaat eikä muut tukiaisten saajat. Myöskään matalapalkkaduunarit eivät ole persujen agendalla.

        MIKSI EI, persut?"

        Vastaukseni oli siis;
        "Niin, miksi eivät sinusta aja ?
        Mitä oletat Persujen tekevän, miten ?"

        Olipas kohtuutonta,miksi ja miten esittää vastavätteitä heittoon, jolle ei anneta mitään perusteita. Olen siis eri mieltä kunnes saan jotain faktaa, perusteita asiaan.

        Mikäli esität vastauksia aloitukseen, älä kommentoi niitä kommenttini alle, vaan suoraan vastaukseen. Heitto taas oli sellainen yksi huti, mutta sen olisi sitten voinut laittaa kommenttiini vastaukseksi - niin tämän pitäisi toimia, jotta edes pieni älyn ja järjen hiven häiriköinnissäkin pysyisi.


    • Persut haluvaa työllistää kakki Suomen tytöttömät kestitys leirin vartioiksi. isäm maaliset persu natsit SICKHAIL!

      • Anonyymi

        :DDDD


      • Anonyymi

        No olipas Huikean "älykäs" kommentti silakalta.

        Ei ihme ettei vasemmistolaisuus toimi.


    • Anonyymi

      Mielestäni Perussuomalaiset on ainoa puolue, joka puolustaa pienituloisia ja pyrkii siihen, että jokainen hankkisi elantonsa itse joko palkkatyöllä tai yrittämisellä. Työttömyysavustekset on tarkoitettu tilapäiseksi, eikä niitä saa kukaan pitää vakituisena tulon lähteenä.

      • Anonyymi

        Kopiopersut ovat kopioineet tuon hokeman emopuolue Kansalliselta kokoomukselta. Kokoomuslaiset ovat tuota mainostaneet jo kolmenkymmenenvuoden ajan.


    • Suomi ei tarvitse vajaakykyisiä eli Persuja eli vajaavaltaisia hallitukseen. Tarvitaan kyvykkäitä vallankäyttäjiä & vastuunkantajia Suomen tasavallan palvelukseen, eikä mitään hihhulihörhöjä.

      • Anonyymi

        Sanoo tönkkösuolattu ankerias?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo tönkkösuolattu ankerias?

        Katkeruutesi tekee sinusta sellaisen....


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe