Puoliso uskoo olevansa shamaani

Anonyymi

Puolisoni rakensi hirvenkalloista, linnun sulista ja linnun nokista mobileen, ja on laittanut sen seinälle. Kysyin mikä se on, ja hän sanoi, ettei tiedä vielä, mutta tietää, että sen kuuluu olla tuossa. Lisäksi hän poimii yrttejä ja kuivattaa niitä polttaakseen suitsukkeita, joilla häätää pahoja henkiä pois. Lisäksi hän uskoo eläinten puhuvan hänelle ja pyytävän apua. Ja luonnon kanssa myös keskustelee. On rakentanut itselleen noitarummun, ja rakentelee talismaaneja. Sitten hän opettelee rituaalitanssia. Hän kertoo tämän olevan hänen uskontonsa, jota hän harjoittaa. Lisäksi hänellä vaihtuu mielenkiinnonkohteet (tämä shamaaniharrastus kuitenkin pysyy); hän saattaa paljon käyttää aikaa matematiikan opiskeluun, kunnes se vaihtuu yks kaks vaikka musiikkiin. Lisäksi hänellä on ollut kymmeniä ammatteja, ja on nyt yli 40v. Hän ei ole saamelainen, jonka kautta voisin paremmin ymmärtää hänen intohimoaan shamanismiin. Ennakoiko sairastumista, ja jos kyllä, mihin?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En nyt näkisi minkään vakavan sairauden olevan taustalla. Kaikki naiset on vähän epävakaita. Ja on normaalia että mielenkiinnon aiheet vaihtelevat. Vähänkö olis tylsää jos sais vaan maalata samaa seinää samalla värillä.
      Luonnontieteet ja erilaiset kultit ym ovat joidenkin mielestä kiinnostavia. Ei kaikkia kiinnosta jääkiekko.
      Ole sitten huolissasi jos menee addiktion puolelle ja alkaa oleen ihan sekaisin.
      Olen itsekkin hyvin herkkä. Eläimet tulevat luokseni, on normaalia kommunikoida puheella ja ääntelyllä eläimille. Eri asia on sitten varmaan se, että uskottelee itselle tai muille että puhuu kissan kanssa. On eri asia jutella kissalle kuin keskustella kissan kanssa. Toki jos rakkaan eläimen tuntee hyvin niin välillä voi tuntua että pystyy kommunikoimaan . Itse ainakin tiedän ja tunnen mitä kissani pyytää tai yrittää kertoa.

      • Anonyymi

        Hän ei ääntele eläimille, vaan keskustelee eläinten kanssa "telepaattisesti". Villieläimistä kyse. Hän rakentelee kaikkea shamanismiin liittyvää, tekee tauluja, joissa on symboleja, talismaaneja, asuja.

        Mielestäni ihmisellä säilyy perusmielenkiinnonkohteet läpi elämän, esim. kiinnostus ajoneuvoihin, mutta puolisollani se vaihtelee koko ajan, paitsi tämä shamanismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ääntele eläimille, vaan keskustelee eläinten kanssa "telepaattisesti". Villieläimistä kyse. Hän rakentelee kaikkea shamanismiin liittyvää, tekee tauluja, joissa on symboleja, talismaaneja, asuja.

        Mielestäni ihmisellä säilyy perusmielenkiinnonkohteet läpi elämän, esim. kiinnostus ajoneuvoihin, mutta puolisollani se vaihtelee koko ajan, paitsi tämä shamanismi.

        Ehkä ei kannata ajatella noin mustavalkoisesti. Anna hänen toteuttaa itseään.


    • Anonyymi

      Kuulostaa mielenkiintoiselta ihmiseltä. Samoin aihe vaikken itse ole siihen perehtynyt. Olen samaa mieltä edellisen aknssa, anna hänen toteuttaa itseään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe