Söin siis juuri purkista noin 9600 mg c-vitamiinia ja 1800 mg sinkkiä, kuolenko minä nyt?????!!! En halua kuolla!
Apua kuolenko minä?
6
199
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmeessä otit niitä noin paljon? Kannattaa ehkä varmuuden vuoksi hakeutua lääkäriin.
- Anonyymi
Mikä oli sy etä otit noin paljo nItse en viisti vetää pilllereitä vaikka reseptitkin on. joku vetää liikaa pillereitä??? Miksi?
- Anonyymi
C-vitskut ei haittaa. Sinkkiä aivan liikaa. Soita päivystykseen.
- Anonyymi
parempi käydä päivystyksessä
toki voi seksuaaliset halut reippaastikin lisääntyä mutta vain väliaikaisesti tuon sinkin suhteen
kuolet
- Anonyymi
C-vitamiini on vesiliukoinen vitamiini, eli se poistuu luonnollisesti. Sinkkiä on aivan liikaa. Siis oikeesti, mitä vittua sun päässä on liikkunut? Jos olet yrittänyt itsaria, niin noilla aineilla se ei onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348544- 434703
- 364664
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1903611- 132953
- 312716
- 392696
- 442393
- 1672082
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652056