Mitä kertoisit hänelle?

Anonyymi

Mitä tahtoisit kertoa ihastuksellesi juuri nyt?

422

3025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kosketa minua huomenna, niin, että tiedän sun katseilla olevan syvempi merkitys.

      • Anonyymi

        Pääsisinkin koskettamaan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisinkin koskettamaan sua.

        Katseeni huutaa että rakastan sinua, haluan sinua, olet elämäni valopilkku. En leikittele enkä hae seikkailua. En voi olla aloitteellinen (se olisi sopimatonta), katseissa kaikki pelissä. Tee edes pieni aloitteen tapainen sanoin tai kosketuksin niin tulen ryminällä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseeni huutaa että rakastan sinua, haluan sinua, olet elämäni valopilkku. En leikittele enkä hae seikkailua. En voi olla aloitteellinen (se olisi sopimatonta), katseissa kaikki pelissä. Tee edes pieni aloitteen tapainen sanoin tai kosketuksin niin tulen ryminällä vastaan.

        Tilanne on vaikea, ihan sama miten päin sitä tarkastelee. En voi olla myöskään aloitteellinen, tiedät sen itsekin. Olen miettinyt, että alan vetäytymään tilanteesta sen mahdottomuuden vuoksi. Kohtaat varmasti toisen, joka sopii paremmin eikä aiheuta ylimääräistä pohdintaa. Harmi, en ole sokea ja tunteita välillämme olen aistinut, jo pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on vaikea, ihan sama miten päin sitä tarkastelee. En voi olla myöskään aloitteellinen, tiedät sen itsekin. Olen miettinyt, että alan vetäytymään tilanteesta sen mahdottomuuden vuoksi. Kohtaat varmasti toisen, joka sopii paremmin eikä aiheuta ylimääräistä pohdintaa. Harmi, en ole sokea ja tunteita välillämme olen aistinut, jo pitkään.

        Minne nämä kommentit? Mahdottomasta tilanteesta siis


      • Anonyymi

        Kosketin. Halasin. Ainakin yritin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseeni huutaa että rakastan sinua, haluan sinua, olet elämäni valopilkku. En leikittele enkä hae seikkailua. En voi olla aloitteellinen (se olisi sopimatonta), katseissa kaikki pelissä. Tee edes pieni aloitteen tapainen sanoin tai kosketuksin niin tulen ryminällä vastaan.

        Sama tilanne. Koitan katsella kertoa, että olet niin törkeä. En voi pomoa töissä pokata, eikä hänkään oikein minua..
        Tänäänkin illalla hymyjä, puhetta, lähekkäin oloa hetkittäin. Ja silti mieletön epävarmuus, ehkä olet vain ystävällinen, etkä yhtään kiinnostunut tai koko asia tulisi sinulle järkytyksenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne. Koitan katsella kertoa, että olet niin törkeä. En voi pomoa töissä pokata, eikä hänkään oikein minua..
        Tänäänkin illalla hymyjä, puhetta, lähekkäin oloa hetkittäin. Ja silti mieletön epävarmuus, ehkä olet vain ystävällinen, etkä yhtään kiinnostunut tai koko asia tulisi sinulle järkytyksenä

        Siis tärkeä, et törkeä. Tekstinsyöttö..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kosketin. Halasin. Ainakin yritin.

        Taas riehuu epätoivo, minua ei ole kukaan halannut, sen kyllä muistaisin ikuisesti.


    • Anonyymi

      Anna mulle vielä joskus mahdollisuus. Jos et siihen pysty, niin edes yksi yö. Tämän haluaisin sanoa, jos uskaltaisin ja olisi sopiva hetki.

      • Anonyymi

        Minnepäin?


    • Anonyymi

      Kertoisin että hän on jäänyt ajatuksiini ja pyytäisin häntä kertomaan mitä hän ajattelee minusta.

    • Anonyymi

      Minä olen jo kertonut täällä mitä minä ajattelen, eikä tämmöisellä julkisella palstalla voi ihan kaikkea kertoakaan. Semmoisen minä vielä voisin kertoa, että minä olen vihainen hänelle siitä, että hän tahallaan flirttaili minulle niin kauan, että minä ihastuin häneen, vaikka se oli väärin siinä tilanteessa ja nyt minä en saa tätä tunnetta millään pois.

      • Anonyymi

        Tiedätkö, että hänellä oli vain flirtti mielessä?
        Hän on voinut olla ihan tosissaan ihastunut myös sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, että hänellä oli vain flirtti mielessä?
        Hän on voinut olla ihan tosissaan ihastunut myös sinuun.

        Ei ollut ihastunut ainakaan aluksi, kun hän katseli minua vaan aina seksuaalisesti, mutta minä huomasin kyllä, että loppuvaiheessa hänelle tuli itselleenkin vähän tunteita minua kohtaan, kun hän välillä alkoi katsella minua tunteellisesti, sillä tavalla "lammasmaisesti" kuin katsellaan silloin, kun on oikeita tunteita. Minusta se oli ihan oikein hänelle, kun kerran aloitti tämmöisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ihastunut ainakaan aluksi, kun hän katseli minua vaan aina seksuaalisesti, mutta minä huomasin kyllä, että loppuvaiheessa hänelle tuli itselleenkin vähän tunteita minua kohtaan, kun hän välillä alkoi katsella minua tunteellisesti, sillä tavalla "lammasmaisesti" kuin katsellaan silloin, kun on oikeita tunteita. Minusta se oli ihan oikein hänelle, kun kerran aloitti tämmöisen.

        Itse toimin juuri noin, toivon, että tunteeni huomattuaan hän olisi vastannut niihin.
        Sanoin myös suoraan mitä tunnen, mutta hän ei silloin niihin vastannut.
        Olisiko mahdonta keskustella asiasta.
        Että kummallekkaan ei jää jutusta paska maku.
        Itse kerään rohkeutta, että pääsen selvittämään asiat oman ihastukseni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse toimin juuri noin, toivon, että tunteeni huomattuaan hän olisi vastannut niihin.
        Sanoin myös suoraan mitä tunnen, mutta hän ei silloin niihin vastannut.
        Olisiko mahdonta keskustella asiasta.
        Että kummallekkaan ei jää jutusta paska maku.
        Itse kerään rohkeutta, että pääsen selvittämään asiat oman ihastukseni kanssa.

        Niin, mutta minun tilanne on erilainen kuin sinun, eikä ole mitään puhumista, kun asia on päivänselvä. Minä vaan halusin tässä sanoa, että minä olen vihainen, kun minä en saa tätä tunnetta lakkaamaan, vaikka yritän koko ajan ja minä toivon, että hänkin kärsii tästä jotenkin, kun kerran aloitti tämmöisen ihan turhaan. Sinun kyllä varmaan kannattaa puhua ihastuksesi kanssa, toivottavasti se onnistuu pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta minun tilanne on erilainen kuin sinun, eikä ole mitään puhumista, kun asia on päivänselvä. Minä vaan halusin tässä sanoa, että minä olen vihainen, kun minä en saa tätä tunnetta lakkaamaan, vaikka yritän koko ajan ja minä toivon, että hänkin kärsii tästä jotenkin, kun kerran aloitti tämmöisen ihan turhaan. Sinun kyllä varmaan kannattaa puhua ihastuksesi kanssa, toivottavasti se onnistuu pian.

        Toivottavasti et vihaa häntä vaan tilannetta.
        Tuskin hän tiesi mihin ahdinkoon hän sinut ajaa.
        Toisella puolella voi olla hyvinkin vahvat tunteen, jotka haudattu odottamaan sopivampaa hetkeä,tai haudattu koska uskonut sen olevan vain yksi puoleisesta.
        Ihastuminen ja tunteiden hallinta on välillä mahdotonta, eikä katso tilanteen sopivuutta.
        Paljon on varmasti vaatinut tuossa tilanteessa molemmilta, pitää tilanne asiallisuuden rajoissa.
        Se myös yks asia jonka takia tunteita on saattanut alkaa hautaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et vihaa häntä vaan tilannetta.
        Tuskin hän tiesi mihin ahdinkoon hän sinut ajaa.
        Toisella puolella voi olla hyvinkin vahvat tunteen, jotka haudattu odottamaan sopivampaa hetkeä,tai haudattu koska uskonut sen olevan vain yksi puoleisesta.
        Ihastuminen ja tunteiden hallinta on välillä mahdotonta, eikä katso tilanteen sopivuutta.
        Paljon on varmasti vaatinut tuossa tilanteessa molemmilta, pitää tilanne asiallisuuden rajoissa.
        Se myös yks asia jonka takia tunteita on saattanut alkaa hautaamaan.

        Niin, en minä vihaa, vaan olen vihainen, ne ovat ihan eri asioita. Ihastumisesta ei voi itse päättää, en kai minäkään muuten olisi häneen ihastunut, mutta minusta semmoinen on väärin, että alkaa flirttailemaan tahallaan, kun ei ole edes mitään tunnetta ja tietää, että tilanne on muutenkin mahdoton.


      • Anonyymi

        Olen yhtä naista katsellut silmiin paljon. Hän on tavattoman puoleensa vetävä minun silmissäni. Leijun pilvissä, kun katson hänen silmiin. Hän katsoo takaisin. Hän on varattu. Olin ajattelematon, kun annoin katseeni hakea hänen katseensa. Olisi pitänyt osata peruuttaa tilanteista.

        Sitten aloin vältellä katsettansa, kun ajattelin sen olevan epäsopivaa. Välillä huomaan, että katselemme toisiamme kuitenkin sivusilmällä hetkittäin. Jos katseemme vahingossa kuitenkin kohtaa, niin näen silmissäsi tunnetta. Luultavasti näet silmistäni saman. Haluaisin koskea sinua hellästi, pitää hyvänä. Tiedän, että voisin olla siinä tuntikausia. Tiedän myös ettei niin voi tapahtua. Tunteiden huumaa ja tuskaa yhtäaikaa. Vaan en tahtonut loukata. En tiedä miksi olet niin kiehtova silmissäni..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta minun tilanne on erilainen kuin sinun, eikä ole mitään puhumista, kun asia on päivänselvä. Minä vaan halusin tässä sanoa, että minä olen vihainen, kun minä en saa tätä tunnetta lakkaamaan, vaikka yritän koko ajan ja minä toivon, että hänkin kärsii tästä jotenkin, kun kerran aloitti tämmöisen ihan turhaan. Sinun kyllä varmaan kannattaa puhua ihastuksesi kanssa, toivottavasti se onnistuu pian.

        Minäkin olen vihainen yhdestä asiasta johon haluan palata.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä :)

    • Anonyymi

      Sinut minä halusin vain. Kokoajan. Et ikinä sitä huomannut, tai jos huomasit et tahtonut samaa. Nyt on minun voimat loppu ja aika myöntää itselleni, tunteet eivät olleet molemminpuolisia ja minunkin aika koettaa ymmärtää. Olla iloinen sinun puolestasi. Tuot silti iloa elämääni vaikka surullinen olenkin.

      • Anonyymi

        Siis toisen pitäisi huomata sun haluaminen ja jos ei huomaa niin luovutat? Osoititko sitä sun haluamista hänelle selkeästi vai tyydyitkö johonkin pitkiin katseisiin ja korkeintaan vihjailemaan epämääräisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toisen pitäisi huomata sun haluaminen ja jos ei huomaa niin luovutat? Osoititko sitä sun haluamista hänelle selkeästi vai tyydyitkö johonkin pitkiin katseisiin ja korkeintaan vihjailemaan epämääräisesti?

        Samaa ihmettelen aina näissä, itse ei ilmaista mitään, odotellaan vain ja jos toinen ei älyä toimia, niin asia jää siihen. Ei kukaan ole ajatustenlukija, sanokaa mitä haluatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelen aina näissä, itse ei ilmaista mitään, odotellaan vain ja jos toinen ei älyä toimia, niin asia jää siihen. Ei kukaan ole ajatustenlukija, sanokaa mitä haluatte.

        Näin on. Ja joskus toisen kiinnostus voi herätä vasta silloin kun toinen osapuoli rohkenee olla selkeän aloitteellinen. Miksi ajatellaan että toisen pitäisi olla valmiiksi kiinnostunut ennen kuin häntä voi lähestyä. Miksei yritetä hurmata toista ja saada ehkä näin kiinnostus heräämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ja joskus toisen kiinnostus voi herätä vasta silloin kun toinen osapuoli rohkenee olla selkeän aloitteellinen. Miksi ajatellaan että toisen pitäisi olla valmiiksi kiinnostunut ennen kuin häntä voi lähestyä. Miksei yritetä hurmata toista ja saada ehkä näin kiinnostus heräämään?

        Kohtuu vaikea hurmata ketään aivan tyhjästä ellei olla lemmenlomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtuu vaikea hurmata ketään aivan tyhjästä ellei olla lemmenlomalla.

        Ai miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten niin?

        Naiset ei ole vastaanottavia, jolleivat ole jo valmiiksi kiinnostuneita susta, eikä etenkään arkipäivässä. Lomafiiliksessä voi onnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten niin?

        Hommahan menee monesti niin, että ihastutaan ja sitten toivotaan että sattuu olemaan molemmin puolista ja odotellaan merkkejä toiselta ja mietitään onko toinenkin ihastunut. Jos on molemmin puolin, jossain vaiheessa selviää mutta voi mennä kauankin siinä kun odotellaan toisen aloitetta tai selvää merkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmettelen aina näissä, itse ei ilmaista mitään, odotellaan vain ja jos toinen ei älyä toimia, niin asia jää siihen. Ei kukaan ole ajatustenlukija, sanokaa mitä haluatte.

        Puskista ei kannata kenellekään ehdotella mitään. Ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ei ole vastaanottavia, jolleivat ole jo valmiiksi kiinnostuneita susta, eikä etenkään arkipäivässä. Lomafiiliksessä voi onnistua.

        Joo ja mistä se juttu edes lähtisi yhtäkkiä siinä, jos toinen ei kerran ole kiinnostunut tai ei ole huomannutkaan itseä tossa mielessä. Ei kai toista voi ihan puskista saada omaan juttuun mukaan, jos sitä ei itseä kerran kiinnosta yhtään.


    • Anonyymi

      Mielessäni hyväilen sinua toistuvasti tainnoksiin vaikka en saisi.
      Etkä sinä saisi hakeutua niin lähelle, katsoa palavasti perääni kuin ei olisi muita.

    • Anonyymi

      Ihanaa kun otat kainaloon ja silität. Sun suudelmat tuntuu taivaalliselta. <3

      Haluisin niin jo olla tyttöystäväsi. Tiiän, sua ahdistaa ja haluut edetä hitaasti. Sun takia oon valmis etenee hitaammin, jos se helpottaa oloa.

    • Anonyymi

      Haluaisin sanoa salaiselle ihadtuksrlkeni, että on ikävä. Nähtiin niin paljon viikonloppuna töissä, että tuntuu oudolta etten ehkä pariin viikkoon näe sinua.
      Haluaisin myös kysyä, huomaatko ihastukseni? Ja kuvittelinko vain, vai koskitko tarkoituksella kättäni, kun annoin sinulle avaimen (kuten minä teen välillä.).Voisin sen vaan pudottaa kädelkesi tai roikottaa nauhasta, mutta annan sen niin, että kosketan kättäsi. Sinä otit eilen avaimen vastaan ja samalla sivelut kämnensyrjääni. Ehkä vahingossa?

    • Anonyymi

      Jännite on niin suuri, että en ole sen vuoksi pystynyt katsomaan kunnolla silmiisi. Toivon ja odotan, että tulee tilanne ja minulla on riittävästi rohkeutta katsoa. Sanoisit vaikka vain käytävällä ohimennen nimeni ja odota! ... niin siitä tietäisin, että tuntemani veto ja jännite on molemmin puolista. En kysyisi mitään, ymmärtäisin siitä missä mennään... odotat että valmistun, ettet ole opettajani enään ja näkeminen olisi luvallista.

      Jos näytät tai sanot jotain selkeän rohkaisevaa, en aijo enään vetäytyä. Pienikin hyvin suora tai selkeä sana tai lause riittäisi saamaan minut aloitteellisemmaksi. Olen päättänyt mennä sitä kohti mitä todella tunnen ja se on aitoa ja pysyvää. Olen ollut sinuun ihastunut jo miltein kaksi vuotta. Olen myöhäänherännyt ja kun oma syvä totuus valkeni itselleni, kun tapasin sinut minulla ei ole pienintäkään epäilystä itsestäni. Olen niin varma ja tyyni.

      Ristiriitaiset viestit ovat olleet pelkoa, tyhmät kommentit ”hätä jarrutuksissa” anteeksi, ihmettelyä ja sinua on ollut turvallisempi ihastella etäältä. Polttaa fyysisesti, kun näen sinut tai ajattelen sinua. Olet kaunein koskaan näkemäni ihminen, nainen.
      Olen iloinen ja puhelias, mutta seurassasi en kykene mihinkään, tunteet ottaa vallan, on niin paljon mitä olen pitänyt sisälläni. Minulla olisi niin paljon annettavaa sinulle ja sen kaiken haluaisin antaa.

      Osaan kaikesta tunteen palosta käyttäytyä harkiten ja kypsästi, kummankin elämäntilanteeseen sopivalla tavalla. Tiedän, että sinulla on perhe ja vaativa työ, en ole tulossa viemään mitään sinulta pois vaan haluan antaa kaikkea hyvää elämääsi. ❤️

      • Anonyymi

        Jäitä hattuun, anna perheellisen olla rauhassa vai tarkoitatko perheellä vain lapsia? Opettajan ammattitaitoon kuuluu olla ystävällinen oppilaille. Monet ihastuvat opettajaansa, hänellekin se on tapahtunut jo monta kertaa. Jos opettaja sanoo käytävällä oppilaansa nimen, se ei ole mikään vihjaus tai aloite.


      • Tämä ihminen menee niin rikki, jos epätoivo saa voittaa.


    • Anonyymi

      Kiitos.
      Molemmat ovat päässeet sanomaan, mitä tuntevat.
      Huomaan, että meidän on helppo olla yhdessä. Sä luotat muhun,
      mä tiedän, et ole kiinnostunut musta.
      Ja sä tiedät,
      että mä en enään, koskaan tule sitä sulle sanomaan, miten hulluna Mä suhun olin.
      Olet mun mielestä edelleen ihana, mutta haaveet haalistuu, töissä olemme työkavereita.
      Ihana olla sun lähellä ja olla ystävä.

      • Anonyymi

        Niin, musta on ihana että oot mun elämässä ja että ollaan päästy tähän frendzonelle niin sanotusti. Sisimmässäni oon hulluna suhun, mutta siitä asiasta on vain syvä hiljaisuus meidän välillä, ei enää uskalla ja ei siitä varmasti sen kummempaa tuliskaan. Olet upea nainen. Näin mä sanosin hänelle. Kuulosti vaan tutulle tuo sinun teksti.


    • Anonyymi

      Olen ihastunut sinuun. Hullun lailla. Ollut jo pitkään. Ehkä olet huomannutkin. Siinä tapauksessa se ei näytä haittaavan. Kertoisin että minäkin näen miten katsot ja luet minua. Kertoisin että ymmärrän. Molemmat ymmärrämme. Ajatuksissani on aina mahdollisuus meille. Elämä ei ole reilua, joskus emme saa mitä tahtoisimme. Mitä tarvitsemme. Ainakaan juuri nyt. Niin kauan keskityn siihen mitä on ja se riittää. Sinä riität minulle näin, en koskaan vaatisi enempää. Toivon, että elämä tuo meille sen mitä tahdomme ja silloin kun sen aika on.

      • Anonyymi

        Onko tämä Tampereen lähettyville...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä Tampereen lähettyville...?

        Ei taida olla:(


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat sillä että hän lukee sinua? Miten hän katsoo sinua? :)


    • Anonyymi

      Nautin seurastasi olet rohkea suorasanainen valloittava nainen. Sinulla on lempeät tuikkivat silmät ja kaunis olet silmissäni päästä varpaisiin. Toivon, että tuntisit kuten minä tunnen sinua kohtaan. Tunteistasi en kuitenkaan tiedä. Haluaisin silittää hiuksiasi, halata ja suudella sinua. Käydä tutkimusmatkalle hellästi tutustuen joka sopukkaan sinussa ja tutustua perinpohjin ajatuksiisi sekä tapoihisi. Haluaisin sinut elämääni vahvemmin mukaan ja katsoa johtaako tunne suhteeseen ja yhteisen katon alle.

      • Anonyymi

        Haluaisin olla takkasi. Lämmittää sinua sopivalla etäisyydellä. Ei liian kaukana tai liian liki koko ajan.


      • Anonyymi

        Missä?


    • Anonyymi

      Pelottaa (ja haluttaa) tavata sun kanssa.

      • Anonyymi

        Minne päin tää menee?
        Itsellä nimittäin samanlaiset tuntemukset tällä hetkellä erästä erittäin viehättävää tapausta kohtaan. Ollaan juteltu kyllä muutaman kerran ohimennen, mutta ei vielä tavattu missään ihan kahden kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne päin tää menee?
        Itsellä nimittäin samanlaiset tuntemukset tällä hetkellä erästä erittäin viehättävää tapausta kohtaan. Ollaan juteltu kyllä muutaman kerran ohimennen, mutta ei vielä tavattu missään ihan kahden kesken.

        Minuakin kiinnostaa kun ihan samanlainen tilanne minullakin..olisin voinut juuri saman kirjoittaa itsekin ja olen Helsingissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaa kun ihan samanlainen tilanne minullakin..olisin voinut juuri saman kirjoittaa itsekin ja olen Helsingissä.

        Itse olen tavannut tämän viehättävän tapauksen sattumalta joka kerta ja lähes jokaisella kerralla kohtaminen on tapahtunut ruokakaupassa, Itä-suomessa. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen tavannut tämän viehättävän tapauksen sattumalta joka kerta ja lähes jokaisella kerralla kohtaminen on tapahtunut ruokakaupassa, Itä-suomessa. 😉

        E-Savo? 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-Savo? 😌

        Kyllä, sieläpä hyvinkin ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sieläpä hyvinkin ☺

        Kenties jopa Mikkeli? 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties jopa Mikkeli? 😇

        Valitettavasti S-linnaan menee


    • Anonyymi

      Kertoisin olevani surullinen ja pettynyt. Surullinen, koska asiat ovat menneet toisin kuin olisin toivonut. Pettynyt molempien tapaan toimia ja jättää toimimatta kaikista tilaisuuksista huolimatta. Kertoisin että mietin häntä ja että toivoisin saavani tuntea että kaikki ei ollut vain yksipuolista kuvitelmaa ja toivoa minun osaltani. Hän vaikuttaa etäiseltä ja välimme tuntuvat vaikeilta. Toivon että tämä menisi ohi, että hän ei muuttuisi kylmäksi minua kohtaan.

      • Anonyymi

        Puhukaa suoraan asianomaiselle, ei täältä ketään tavoita.


      • Anonyymi

        Missä päin tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhukaa suoraan asianomaiselle, ei täältä ketään tavoita.

        Niin, tottahan tämä on 😟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tottahan tämä on 😟

        Nää keskustelut on jotenkin sekaisin mun mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää keskustelut on jotenkin sekaisin mun mielestä.

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Mieti asiaa rauhassa. Mutta älä liian kauan...

    • Anonyymi

      Kertoisin, sen miten tunsin hyvää oloa sun lähellä.
      Kertoisin, miten kovasti olen toivonut kosketuksen hetkeä, luonnollista..
      Tänään sain koskea.
      Toivon, että et pitänyt sitä epäsopivana.
      Itse nautin niistä hetkistä, kun lasket kätesi hetkeksi olkapäälleni ja kosketat minua.
      Ihastuminen laantuu..
      muuttuu rakkaudeksi?
      En voi elää näin.

      • Anonyymi

        Millä tavalla koskit häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla koskit häntä?

        Hellästi kosketin hartiaa, sivelin, lohdutusta /myötätuntoa.
        Täysin viatonta.
        Olen useamman kerran ollut tilanteessa, jossa halaus olisi ollut luonnollinen ele, mutta koska olen tunteeni paljastanut, en ole voinut halata, edes ystävyydestä.
        Kumpa olisit hän ja huomenna kaikki olisi helpompaa.


    • Anonyymi

      Tulee mieleen Chydeniuksen : Sinua sinua rakastan ......

    • Anonyymi

      Voi saatana Emilia. Oot ihana. Aina kun nään sut tai kuulen sun äänes haluun vaan kävellä sun luo ja halata. Sulla on niin kaunis ääni. Aina kun meen nukkuun ajattelen sua. On ollu niin monta kertaa tarkotus pistää sulle viestii, mut ei sitte tullu laitettuu. Sä oot ihan julmetun mukava ja ystävällinen. Niin kiltti ja sydämellinen. Aivan helvetin fiksu ja suloinen. Sulla on niin kauniit kasvot ettei mitää järkee. Tiiän et sä et nää mua sillä tavalla. Et varmaan ees tykkää tytöistä, mut voi perkele ku mä tykkään susta.

    • Anonyymi

      Oli ihanaa nähdä sua pitkästä aikaa. Olet kasvotusten aina ihanampi kuin olin muistanutkaan. En ollut ikinä uskonut, että heti ensitapaamisesta lähtien jonkun kanssa voisi olla niin ihanan luonnollista olla. Sun lähellä olen paras versio itsestäni, hauska, rento, suloinen.

      Sun hymy ja nauru on parhaat asiat mun maailmassa. Olet kaunis, sisältä ja ulkoa.

      Harmi, että et taida tuntea samoin. Olit ehkä jopa vähän tyly kun erottiin.

    • Anonyymi

      Haluaisin kertoa, että laitoin koneeni tahallaan jumiin päästäkseni tapaamaan sinua ja juttelemaan. Olisin osannut korjata ongelman, mutta sinun kertomana tuollainenkin sisältö on enkelten kieltä 😀

      Haluaisin niin lähellesi. Viikonloppu tuntuu taas pitkältä välissä ennen kuin näemme

      • Anonyymi

        Voi helavata Pirkko, mulla oli just sillon lounastauko tulossa ja Skypepalaveri yhdeltä! Ens kerralla en enää tule.
        t: IT:n Marjukka


    • Anonyymi

      Haluaisin vetää sinut syliini ja suudella himokkaasti että tuntisit sen varpaissasi asti. Mutta tiedän ettet ole vapaa haluamaan. Toivon ettet tule taas niin lähelle, että sattuu jotain..

    • Anonyymi

      Kertoisin, että kun tänään uima-altaalla katselin käsikädessä kulkevaa naisparia, minulle tuli mieletön ikävä sua. Voi kun olisit täällä, olisin koskettanut sua kevyesti kysynyt, eikö mentäisi hetkeksi käymään huoneessa.. Saahan sitä haaveilla.

      • Anonyymi

        Älä viitsi mainita uima-altaita, kun minä ja moni muu emme voi nyt matkustaa ja täällä on ruma sää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi mainita uima-altaita, kun minä ja moni muu emme voi nyt matkustaa ja täällä on ruma sää.

        Onhan niitä altaita kotimaakin täynnä, uimahallit, kylpylät jne. No ok, mulla on ilo olla reissussa, mutta ikävä silti yhtä suloista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä altaita kotimaakin täynnä, uimahallit, kylpylät jne. No ok, mulla on ilo olla reissussa, mutta ikävä silti yhtä suloista naista.

        Niin, yritä nyt vaan keskittyä nauttimaan lomasta, äläkä käytä aikaa tämmöisiin palstoihin. Minä en ikinä ikävöi matkoilla ketään, kun on paljon kaikkea nähtävää ja muuta semmoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, yritä nyt vaan keskittyä nauttimaan lomasta, äläkä käytä aikaa tämmöisiin palstoihin. Minä en ikinä ikävöi matkoilla ketään, kun on paljon kaikkea nähtävää ja muuta semmoista.

        Tää on mukavaa ajankulua lueskella lepo hetkien aikana. Välillä on hiukan levähdettävä, että taas jaksaa.


    • Anonyymi

      Sen ainakin, että kaipaan, vaikkei olla nähty kuin pari kertaa. Että sulostutat elämääni.

      • Anonyymi

        Sama täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä.

        Samoin.


    • Anonyymi

      Sanoisin, että olen surullinen kun tilanne on mennyt tähän ja on niin monimutkainen. Ja että en saa sua mielestäni ja olen edelleen kiinnostunut tutustumaan paremmin jos vain haluat. Luulenpa vain ettet enää halua..

      • Anonyymi

        Meniks tämä kenelle? Vaikka etunimen kirjain?


      • Anonyymi

        Haluan, haluan. Ei mikään ole muuttunut siitä kun puhuimme. Vastaus kuin hänelle.


      • Anonyymi

        Kenelle?


    • Anonyymi

      Kertoisin sinulle kuinka kovasti odotan tapaamistamme ja toivon että pyytäisit mua luoksesi jossa harrastettaisiin villiä seksiä koko yö ihan kiinni toisissamme.
      Haluaisin tietää sinusta kaiken!

    • Anonyymi

      Huomenta

    • Anonyymi

      Kertoisin: Olet ollut muutamia päiviä pois Opistolta ja nyt kun näin sinut ruokalassa, katselin sen minkä kehtasin etäältä ja taas tuli se jännittävä olo, että ruoka ei mennyt alas millään.

      Näytit niin upealta sun boheemissa tyylissäsi ja niin itsevarmalta. Haikeus ja vaikeus, kun en yhtään uskalla lähestyä enään.

    • Anonyymi

      Rakkauskirje (se olisi ehkä tälläinen)

      Se kaikki mitä näet
      tunnet mun seurassa on aitoa.

      Tää kaikki miten mä tunnen sun seurassa, sen on oltava aitoa.

      Meidän välillä on uskomaton jännite,
      mä lataudu ja purkaudun meidän keskusteluissa, silti samalla sä maadotat siihen tilanteeseen, niin että mulla on rauha.
      Tää on jotain mikä voisi olla vielä kauniinpaa ja lopullista.
      Mä pelkäsin katsoa silmiin.
      Katsoin sinun.
      Sun katseesta sain lohdutusta, hyväksyntää, ja lämpöä.
      Jokainen katse sinulta, armahtaa mut.

      Haaveena mun, että olisin sun.

      Yön jälkeen,
      aamulla,
      Nähdä sun kasvosi, tahdon syleillä, pitää lähellä , ja kuulla äänesi,hengittää sun tuoksua.
      Koskea, silittää ja piirrellä sormella sun selkään...

      ... Voisin jatkaa ikuisesti,
      sun kanssa.
      ♥️:lla Naakka

      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitettu♥️olisitpa hän ketä kaipaan😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitettu♥️olisitpa hän ketä kaipaan😘

        Kiitos 💕
        Ehkä olen....


      • Anonyymi

        Wau! Resonoi kovasti, olispa tämä mulle... voi haikeus.


      • Anonyymi

        Naakka? Mistä voi tietää nimimerkkisi, voiko sen jotenkin yhdistää sinuun?


      • Anonyymi

        Oliko tämä kirjoitus ”vastaus” sitä edeltäneeseen?


      • Anonyymi

        Kyl nyt polttaa, en voi tietää, mutta jos tämä olis mun ihastukselta, niin niin olen kokenut jännitteen samalla tavalla. On niin hurjat tunteet ja jännitteet ja kun puhut rauhoitun. Ne muutamat lyhyet tilanteet ovat tuntunee ikuisuuden sekunneilta. Niihin sekuntteihin olen mielessäni palannut ja sina miettinyt, että voi kunpa olisin pystynyt sanomaan enemmän tai en olisi puhut päälle, että olisin tarkkaan kuullut joka sanasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 💕
        Ehkä olen....

        Näin ystävänpäivänä, jokainen toivottavasti näyttää rakkaalleen mitä tuntee.
        Vaikka sitten kauniin kirjeen muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ystävänpäivänä, jokainen toivottavasti näyttää rakkaalleen mitä tuntee.
        Vaikka sitten kauniin kirjeen muodossa.

        Joo saahan sitä toivoa. ♥️Toiveeksi varmaan myös jää. 🥰Olisin kyllä hyvin otettu, jos rakkauskirjeen saisin tai lämpimän puhelun kaivatultani😘


      • Anonyymi

        No mistä päin Naakka kirjoittelee? Kyllä rakkauskirjeen nyt perille täytyy löytää🙂😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä päin Naakka kirjoittelee? Kyllä rakkauskirjeen nyt perille täytyy löytää🙂😉

        Naakka on hämeestä.


      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitettu. Sama syvyys kuin Railo runossa!


    • Anonyymi

      Näytät erityisen pussattavalta tänään🥂😘

    • Anonyymi

      En tiedä mitä sanoa. Sä olet saanut mut tuntemaan niin syvästi ja mä pelkään, että menetän sut. Mulla on sua kauhea ikävä. Rakastan sua kulta ❤️

      • Anonyymi

        Tahtoisin sinut halauksella syliini sulkea
        Hellästi selkääsi silittää
        Olet rakas ystävä minulle
        paikka sydämessä on sinulle
        Tiellämme on suuria vaikeuksia
        Vielä enemmän kuin jo tiesinkään
        Aloittamamme Rehellisyyden tie
        on ainoa mikä nyt eteenpäin vie
        Minulla on edelleen myös romanttisia
        tunteita sinua kohtaan kyllä
        Toinen juttu kokonaan on se
        onko niillä tilaa esiin tulla
        Jos vain tahdot viellä
        Jatkan kulkemista kanssasi yhdessä
        tällä yhteisellä tiellä
        Katsotaan mihin tie tää meidät johtaa
        Mennään eteenpäin ystävinä
        tai ollaan viellä enemmän
        Annetaan ajan näyttää se
        Lämmöllä sinua ajattelen
        Sinä oot rakas ihminen♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisin sinut halauksella syliini sulkea
        Hellästi selkääsi silittää
        Olet rakas ystävä minulle
        paikka sydämessä on sinulle
        Tiellämme on suuria vaikeuksia
        Vielä enemmän kuin jo tiesinkään
        Aloittamamme Rehellisyyden tie
        on ainoa mikä nyt eteenpäin vie
        Minulla on edelleen myös romanttisia
        tunteita sinua kohtaan kyllä
        Toinen juttu kokonaan on se
        onko niillä tilaa esiin tulla
        Jos vain tahdot viellä
        Jatkan kulkemista kanssasi yhdessä
        tällä yhteisellä tiellä
        Katsotaan mihin tie tää meidät johtaa
        Mennään eteenpäin ystävinä
        tai ollaan viellä enemmän
        Annetaan ajan näyttää se
        Lämmöllä sinua ajattelen
        Sinä oot rakas ihminen♥️

        Missäpäin Suomea...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin Suomea...?

        Ruuhka Suomeen menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruuhka Suomeen menee

        Onko Turussakin ruuhkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Turussakin ruuhkaa?

        Se hänelle nyt kertokaa, kun itte en ma voi


      • Anonyymi

        Mihinpäin tää menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinpäin tää menee?

        Siis en tiedä mitä sanoa teksti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Turussakin ruuhkaa?

        Ihana vastaus! Tuli. Vain pikaisesti vilkaisemaan, niin en keksi tähän kohtaan yhtä hyvää vasta vastausta... kerään rohkeuteni ja katson silmiisi aina kun voin, niitä hetkiä ei tässä keväässä ole enään montaa, ellei sit järjestetä ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hänelle nyt kertokaa, kun itte en ma voi

        Ihana vastaus! Tulin vain pikaisesti vilkaisemaan, niin en keksi tähän kohtaan yhtä hyvää vasta vastausta... kerään rohkeuteni ja katson silmiisi aina kun voin, niitä hetkiä ei tässä keväässä ole enään montaa, ellei sit järjestetä ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana vastaus! Tulin vain pikaisesti vilkaisemaan, niin en keksi tähän kohtaan yhtä hyvää vasta vastausta... kerään rohkeuteni ja katson silmiisi aina kun voin, niitä hetkiä ei tässä keväässä ole enään montaa, ellei sit järjestetä ☺️

        ...lisään vielä, tehdään tavalla tai toisella siitä unesta totta! ”...jos nähdään samaa unta, niin onko se edes unta? ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana vastaus! Tulin vain pikaisesti vilkaisemaan, niin en keksi tähän kohtaan yhtä hyvää vasta vastausta... kerään rohkeuteni ja katson silmiisi aina kun voin, niitä hetkiä ei tässä keväässä ole enään montaa, ellei sit järjestetä ☺️

        ...lisään vielä, tehdään tavalla tai toisella siitä unesta totta! ”...jos nähdään samaa unta, niin onko se ees unta? ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hänelle nyt kertokaa, kun itte en ma voi

        Nyt menee tekstit sekaisin. Onko Naakan teksti Turkuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee tekstit sekaisin. Onko Naakan teksti Turkuun?

        Minun on helpompi olla. Nukun ällistyttävän hyvin, ilman mitään.
        Tunteeni ainua kohtaan ovat vähän laantuneet, mutta ne ovat lämpimiä.
        Kirjoitelmasi ovat ihania, jos ne ovatkaan sinun. . .
        Toivon rehellisyyden sanoja sinulta, oli tilanne mikä vain. Oletan sinun olevan aikas riippuvainen aineista. Olenko oikeassa?
        Teen töitä itsenikin kanssa. Elämän täytyy mennä vain parempaan suuntaan, takapakkia ei oteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun on helpompi olla. Nukun ällistyttävän hyvin, ilman mitään.
        Tunteeni ainua kohtaan ovat vähän laantuneet, mutta ne ovat lämpimiä.
        Kirjoitelmasi ovat ihania, jos ne ovatkaan sinun. . .
        Toivon rehellisyyden sanoja sinulta, oli tilanne mikä vain. Oletan sinun olevan aikas riippuvainen aineista. Olenko oikeassa?
        Teen töitä itsenikin kanssa. Elämän täytyy mennä vain parempaan suuntaan, takapakkia ei oteta.

        Nyt taitaa Naakalle kirjoitella kaksi eri henkilöä. Mä olen se toinen. Aineista en tiedä mitään, ollei nyt puhuta herkkujen syömisestä, olen pyöreä, mut ei enään maistu kun on muuta ajateltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taitaa Naakalle kirjoitella kaksi eri henkilöä. Mä olen se toinen. Aineista en tiedä mitään, ollei nyt puhuta herkkujen syömisestä, olen pyöreä, mut ei enään maistu kun on muuta ajateltavaa.

        Täällä voi kuka vaan kirjoittaa kelle vaan ja kokea kirjoituksen omakseen. Kirjoittajia voi olla vielä useampia kuin kaksi samalle henkilölle kirjoittavaa. Naakka nimimerkkinä olisi yhdistettävissä minunkin tuttuun vaan ei Turkuun ja olen päihteetön.

        Kysyn siis mihin suuntaan Naakan kirjoitus on osoitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä voi kuka vaan kirjoittaa kelle vaan ja kokea kirjoituksen omakseen. Kirjoittajia voi olla vielä useampia kuin kaksi samalle henkilölle kirjoittavaa. Naakka nimimerkkinä olisi yhdistettävissä minunkin tuttuun vaan ei Turkuun ja olen päihteetön.

        Kysyn siis mihin suuntaan Naakan kirjoitus on osoitettu?

        Taas menee asiat sekaisin. Selventäkää siten että asianomainen ymmärtää, jos haluatte jotakin tätä kautta viestittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas menee asiat sekaisin. Selventäkää siten että asianomainen ymmärtää, jos haluatte jotakin tätä kautta viestittää.

        Onko Turussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä voi kuka vaan kirjoittaa kelle vaan ja kokea kirjoituksen omakseen. Kirjoittajia voi olla vielä useampia kuin kaksi samalle henkilölle kirjoittavaa. Naakka nimimerkkinä olisi yhdistettävissä minunkin tuttuun vaan ei Turkuun ja olen päihteetön.

        Kysyn siis mihin suuntaan Naakan kirjoitus on osoitettu?

        😀 niin juuri, me ihastuneet kovin toivotaan, että kirjoitus on aina tietenkin itselle, vaikka täällä on monia samassa tilanteessa olevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀 niin juuri, me ihastuneet kovin toivotaan, että kirjoitus on aina tietenkin itselle, vaikka täällä on monia samassa tilanteessa olevia.

        Olishan se parempaa kuin lottovoitto, jos oma ihastus kirjoittaisi☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan se parempaa kuin lottovoitto, jos oma ihastus kirjoittaisi☺️

        Turha kuvitella että täältä jonkun heteron tavoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan se parempaa kuin lottovoitto, jos oma ihastus kirjoittaisi☺️

        Niin aika epätodennäköistä, että se oma ihastus kirjoittaisi. Saahan sitä kuvitella, että vastaa juuri hänelle ja samaa ajatteee moni muukin kun katsoo näitä hajanaisia vastauksia yhteen kirjoitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha kuvitella että täältä jonkun heteron tavoittaa.

        ...ei ole turha haave 😀, Mä ainakin olen muiden silmissä hetero, olen just vasta myöhäänherännyt. Mies ja läheiset tietää ja ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha kuvitella että täältä jonkun heteron tavoittaa.

        Luuletko ihastustasi heteroksi? Mä en ole vaan hetero, mutta aika harva sen tietää ellei lue käytöksestäni...Moni nainen on kyllä sen huomannut vastavuoroisesta flirtistä ja keimailusta päätellen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko ihastustasi heteroksi? Mä en ole vaan hetero, mutta aika harva sen tietää ellei lue käytöksestäni...Moni nainen on kyllä sen huomannut vastavuoroisesta flirtistä ja keimailusta päätellen..

        Ei kannata erehtyä luulemaan että oma ihastus täällä vastailee, aika epätodennäköistä meinaan, että joku olis pongannut just sut täältä, varsinkin jos oot kaapissa suurimmaksi osaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisin sinut halauksella syliini sulkea
        Hellästi selkääsi silittää
        Olet rakas ystävä minulle
        paikka sydämessä on sinulle
        Tiellämme on suuria vaikeuksia
        Vielä enemmän kuin jo tiesinkään
        Aloittamamme Rehellisyyden tie
        on ainoa mikä nyt eteenpäin vie
        Minulla on edelleen myös romanttisia
        tunteita sinua kohtaan kyllä
        Toinen juttu kokonaan on se
        onko niillä tilaa esiin tulla
        Jos vain tahdot viellä
        Jatkan kulkemista kanssasi yhdessä
        tällä yhteisellä tiellä
        Katsotaan mihin tie tää meidät johtaa
        Mennään eteenpäin ystävinä
        tai ollaan viellä enemmän
        Annetaan ajan näyttää se
        Lämmöllä sinua ajattelen
        Sinä oot rakas ihminen♥️

        Liittyykö viime kesäiseen iltaan eräällä jokilaivalla..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisin sinut halauksella syliini sulkea
        Hellästi selkääsi silittää
        Olet rakas ystävä minulle
        paikka sydämessä on sinulle
        Tiellämme on suuria vaikeuksia
        Vielä enemmän kuin jo tiesinkään
        Aloittamamme Rehellisyyden tie
        on ainoa mikä nyt eteenpäin vie
        Minulla on edelleen myös romanttisia
        tunteita sinua kohtaan kyllä
        Toinen juttu kokonaan on se
        onko niillä tilaa esiin tulla
        Jos vain tahdot viellä
        Jatkan kulkemista kanssasi yhdessä
        tällä yhteisellä tiellä
        Katsotaan mihin tie tää meidät johtaa
        Mennään eteenpäin ystävinä
        tai ollaan viellä enemmän
        Annetaan ajan näyttää se
        Lämmöllä sinua ajattelen
        Sinä oot rakas ihminen♥️

        Liittyykö viime kesäiseen iltaan eräällä jokilaivalla..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisin sinut halauksella syliini sulkea
        Hellästi selkääsi silittää
        Olet rakas ystävä minulle
        paikka sydämessä on sinulle
        Tiellämme on suuria vaikeuksia
        Vielä enemmän kuin jo tiesinkään
        Aloittamamme Rehellisyyden tie
        on ainoa mikä nyt eteenpäin vie
        Minulla on edelleen myös romanttisia
        tunteita sinua kohtaan kyllä
        Toinen juttu kokonaan on se
        onko niillä tilaa esiin tulla
        Jos vain tahdot viellä
        Jatkan kulkemista kanssasi yhdessä
        tällä yhteisellä tiellä
        Katsotaan mihin tie tää meidät johtaa
        Mennään eteenpäin ystävinä
        tai ollaan viellä enemmän
        Annetaan ajan näyttää se
        Lämmöllä sinua ajattelen
        Sinä oot rakas ihminen♥️

        Helsinkiin? vai mistäs olitkaan kotosin; Hämeenlinnasta vai Tampereelta🤔 ei ota selvää. yks pv yritin kysellä mut olit vaa hiljaa. Jännä vaikutus mulla suhun. Muitten kaa oot tosi puhelias. Mulle jotenki hiljasempi. Tiiä sit ootko vaan kiusaantunu siitä, et tiedät mun tykkäävän susta vai voisko sulla olla tunteita mua kohtaan. Nii työkaverii. pallo on sulla. mä en haluu ahdistaa sua. tullu vaan semmonen fiilis, et välität enemmän ku ystävästä. nii ja muut työkaverit kattoo mua ihan oudosti, sillee hymyilevästi. eiköhän tos oo riittävästi tunnisteita. myös se et pomo sano yks pv, et mun pitäis suudella sua👀 ja mulla oli eilen ihan oikeesti kiire, et ei mitään susta johtuvaa ja kaikki on hyvin.❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsinkiin? vai mistäs olitkaan kotosin; Hämeenlinnasta vai Tampereelta🤔 ei ota selvää. yks pv yritin kysellä mut olit vaa hiljaa. Jännä vaikutus mulla suhun. Muitten kaa oot tosi puhelias. Mulle jotenki hiljasempi. Tiiä sit ootko vaan kiusaantunu siitä, et tiedät mun tykkäävän susta vai voisko sulla olla tunteita mua kohtaan. Nii työkaverii. pallo on sulla. mä en haluu ahdistaa sua. tullu vaan semmonen fiilis, et välität enemmän ku ystävästä. nii ja muut työkaverit kattoo mua ihan oudosti, sillee hymyilevästi. eiköhän tos oo riittävästi tunnisteita. myös se et pomo sano yks pv, et mun pitäis suudella sua👀 ja mulla oli eilen ihan oikeesti kiire, et ei mitään susta johtuvaa ja kaikki on hyvin.❤

        Noista vaihtoehdoista Helsinki osuu lähimmäksi. Kiva, kun kaivataan.


    • Anonyymi

      Ainakin tämä menee Turkuun: harmittaa että tutustuin sinuun. En saa sua mielestäni vaikka kuinka yritän. Kohtelit mua epäreilusti.

      • Anonyymi

        Miten epäreilusti? ...mun ei ainakaan ollut tarkoitus. Aluksi olin hämmentynyt, sitten ”en kelvannut itselleni”, oli riittämätön olo, koska sinä olet niin upea ja nyt jännitettä on niin paljon, että se on saanut minut käyttäytymään ristiriitaisesti.


      • Anonyymi

        Jos olet mun ihastus, älä unohda minua. Selvitetään mihin tämä kevään jälkeen johtaa. Haluan tutustua sinuun oikeasti ja yritän käyttäytyä aina reilusti, omasta ujoudesta välittämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mun ihastus, älä unohda minua. Selvitetään mihin tämä kevään jälkeen johtaa. Haluan tutustua sinuun oikeasti ja yritän käyttäytyä aina reilusti, omasta ujoudesta välittämättä.

        Olen kirjoittanut tämän 13:15 viestin.
        Tuskin olet hän. Teit kyllä selväksi että tämä oli tässä.


      • Anonyymi

        Onko näitä Turun juttuja tässä nyt kaksi?


    • Anonyymi

      Onko Turun juttu jo selvinnyt?

      • Anonyymi

        Ei vielä. Jospa vaikka Naakka lentäisi linnuttoman puun oksalle 😉😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vielä. Jospa vaikka Naakka lentäisi linnuttoman puun oksalle 😉😘

        "Naakka on pariuskollinen, ja pari on tiivisti yhdessä koko elämänsä ajan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naakka on pariuskollinen, ja pari on tiivisti yhdessä koko elämänsä ajan."

        Naakan pariutumisesta sanotaan: ”Parin kihlautuminen valikoituu siten, että naaras on aina koirasta alempiarvoinen.”

        Jospa Naakka löytäisi oman naaraansa ja eläisi tasa-arvoisessa suhteessa lopun elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naakan pariutumisesta sanotaan: ”Parin kihlautuminen valikoituu siten, että naaras on aina koirasta alempiarvoinen.”

        Jospa Naakka löytäisi oman naaraansa ja eläisi tasa-arvoisessa suhteessa lopun elämäänsä.

        Ihana, että kirje on tavoittanut sinut.
        Tunnet minut täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, että kirje on tavoittanut sinut.
        Tunnet minut täydellisesti.

        Nyt en ole kovin romanttinen, mutta en ole saanut kirjettä, eikä muu kuin oma mielikuvitukseni ja nämä viestit täällä lesbo palstalla ruoki kaipuutani sinuun. Olet todellinen ja niin minäkin. Meidän yhteisestä haaveista en tiedä todellisuudessa, kuin oman kiihkeän puoleni.

        Jos joku jossain on saanut kirjeesi, se en ole minä, voi kunpa olisinkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naakan pariutumisesta sanotaan: ”Parin kihlautuminen valikoituu siten, että naaras on aina koirasta alempiarvoinen.”

        Jospa Naakka löytäisi oman naaraansa ja eläisi tasa-arvoisessa suhteessa lopun elämäänsä.

        No tuohan se on tavoite, löytää ihminen jonka kanssa sujuu ja suhde voi kestää lopun elämää. Toivon tosin tasa-arvoista suhdetta, jossa molempien on hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ole kovin romanttinen, mutta en ole saanut kirjettä, eikä muu kuin oma mielikuvitukseni ja nämä viestit täällä lesbo palstalla ruoki kaipuutani sinuun. Olet todellinen ja niin minäkin. Meidän yhteisestä haaveista en tiedä todellisuudessa, kuin oman kiihkeän puoleni.

        Jos joku jossain on saanut kirjeesi, se en ole minä, voi kunpa olisinkin!

        Ellet sitten kirjeellä tarkoita asoita joita sanot epäsuorasti eri tavoilla tilaisuuksissa, joihin saatamme sattua samaan aikaan. Tosin tämä minun havemaailmani ja tulkintani voi mennä ihan Metsään, koska toivon niin kovasti vastakaikua.

        Metsä tosin on kaunis kuin kirkko ( kirkoissa Naakat pesivät) ja kuin nimesi on kaunis, Metsässä minun olisikin hyvä olla, sinne mielelläni eksyisi ja siitä tekisin kirkkoni, jossa ylistää Luojaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ole kovin romanttinen, mutta en ole saanut kirjettä, eikä muu kuin oma mielikuvitukseni ja nämä viestit täällä lesbo palstalla ruoki kaipuutani sinuun. Olet todellinen ja niin minäkin. Meidän yhteisestä haaveista en tiedä todellisuudessa, kuin oman kiihkeän puoleni.

        Jos joku jossain on saanut kirjeesi, se en ole minä, voi kunpa olisinkin!

        Tässä ketjussa on alempana rakkauskirje.
        Se on kirje, ehkä sinulle.
        Tunnut lukevan nimimerkkiäni juuri, niin kuin se oli tarkoitettu, joten olin varma, että tunnistit tilanteemme kirjeestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa on alempana rakkauskirje.
        Se on kirje, ehkä sinulle.
        Tunnut lukevan nimimerkkiäni juuri, niin kuin se oli tarkoitettu, joten olin varma, että tunnistit tilanteemme kirjeestä.

        Pikkusen kesti tajuta 😅, osaan lukea, mutta odotan kovasti myös jotain konkreettista kun seuraavan kerran tapaamme, että tiedän, etten vain ole rakentanut haavemaailmaa oman pääni sisällä.

        Kiitos ihanasta rakkauskirjeestäsi 🥰, en kuitenkaan anna itseni olla vielä ihan liekeissä, ennen kuin saan konkreettisemmin vahvistuksen haaveilleni (kosketus, sanoja tai hiiirveään piiitkä katse😄) ...maltan tuskin odottaa, olen niin ihastunut sinuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusen kesti tajuta 😅, osaan lukea, mutta odotan kovasti myös jotain konkreettista kun seuraavan kerran tapaamme, että tiedän, etten vain ole rakentanut haavemaailmaa oman pääni sisällä.

        Kiitos ihanasta rakkauskirjeestäsi 🥰, en kuitenkaan anna itseni olla vielä ihan liekeissä, ennen kuin saan konkreettisemmin vahvistuksen haaveilleni (kosketus, sanoja tai hiiirveään piiitkä katse😄) ...maltan tuskin odottaa, olen niin ihastunut sinuun!

        Katseesta sen näkee, silmillä ei voi valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa on alempana rakkauskirje.
        Se on kirje, ehkä sinulle.
        Tunnut lukevan nimimerkkiäni juuri, niin kuin se oli tarkoitettu, joten olin varma, että tunnistit tilanteemme kirjeestä.

        Naakka, anna minulle tämä tänne kirjoittamasi tai jokin muu kirje käteen seuraavan kerran kun tapaamme, niin tiedän että sinä olet Naakka.
        Hetkessä on läsnä paljon muitakin ihmisiä, joten en kysy mitään laitan kirjeen pian käsilaukkuni ja iloitsen siitä vasta autossa ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, että kirje on tavoittanut sinut.
        Tunnet minut täydellisesti.

        Sulle Naakka: Veden alla, Emma Salonkoski

        ...tosiaan ollaan koettu jännitteet ja rauha samoin! Sun äänesi rauhoittaa mut❤️...olet niin upea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseesta sen näkee, silmillä ei voi valehdella.

        Niin minustakin, ihastuneella on semmoinen lammasmainen katse. Siitä minäkin yhtäkkiä huomasin, että seksinainen oli minuun ihastunut, kun hän alkoi katsella minua lammasmaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseesta sen näkee, silmillä ei voi valehdella.

        ...vielä kun uskaltaisi katsoa, kun paikalla on muitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin, ihastuneella on semmoinen lammasmainen katse. Siitä minäkin yhtäkkiä huomasin, että seksinainen oli minuun ihastunut, kun hän alkoi katsella minua lammasmaisesti.

        En lähtisi yleistämään. Joku voi olla ihastunut, vaikka ei katsoisikaan lammasmaisesti. Ihmistyypistä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin, ihastuneella on semmoinen lammasmainen katse. Siitä minäkin yhtäkkiä huomasin, että seksinainen oli minuun ihastunut, kun hän alkoi katsella minua lammasmaisesti.

        Mikä on lammasmainen katse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähtisi yleistämään. Joku voi olla ihastunut, vaikka ei katsoisikaan lammasmaisesti. Ihmistyypistä kiinni.

        Minä olen kumminkin sitä mieltä, että ihastunut katselee lammasmaisesti. Minä en ainakaan uskoisi kenenkään ihastumiseen ilman semmoista katsetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on lammasmainen katse?

        Se on semmoinen lempeä ja laupias katse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen lempeä ja laupias katse.

        Ei kaikki ole tollasia lampaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...vielä kun uskaltaisi katsoa, kun paikalla on muitakin.

        Mikä sua estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sua estää?

        Jännittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki ole tollasia lampaita.

        Samaa mieltä ja asiaan vaikuttaa myös missä ympäristössä ollaan. Vapaa-ajalla on eri kuin töissä tai muissa virallisissa tilanteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännittää

        ei jännittämiselle voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja asiaan vaikuttaa myös missä ympäristössä ollaan. Vapaa-ajalla on eri kuin töissä tai muissa virallisissa tilanteissa.

        Itse sanoisin että tunteellisemmat naiset katsovat ihastuneena "lammasmaisesti", ei suinkaan kaikki. Monet eivät ihastuneenakaan ole siinä määrin tunteidensa vallassa, eikä se silti tarkoita etteivät olisi ihastuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sanoisin että tunteellisemmat naiset katsovat ihastuneena "lammasmaisesti", ei suinkaan kaikki. Monet eivät ihastuneenakaan ole siinä määrin tunteidensa vallassa, eikä se silti tarkoita etteivät olisi ihastuneita.

        Ei tuommoiset asiat vaikuta mitään, minä olen nähnyt monen erilaisen ihmisen katselevan lammasmaisesti eri ympäristöissä ja olen takuuvarma, ettei voi olla ihastunut, ellei silmiin tule semmoinen katse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sanoisin että tunteellisemmat naiset katsovat ihastuneena "lammasmaisesti", ei suinkaan kaikki. Monet eivät ihastuneenakaan ole siinä määrin tunteidensa vallassa, eikä se silti tarkoita etteivät olisi ihastuneita.

        Must toi lammasmaisesti katsovista naisista puhe on jotenkin mauton ja halventava vertaus. Kuka haluaa olla lammasmainen? Ei kukaan, lampaat on tyhmiä eläimiä, vaikka muuten herttaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja asiaan vaikuttaa myös missä ympäristössä ollaan. Vapaa-ajalla on eri kuin töissä tai muissa virallisissa tilanteissa.

        Samaa mieltä! Lammasmaisesti vertaus on mielestäni sävyltään aika negatiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Must toi lammasmaisesti katsovista naisista puhe on jotenkin mauton ja halventava vertaus. Kuka haluaa olla lammasmainen? Ei kukaan, lampaat on tyhmiä eläimiä, vaikka muuten herttaisia.

        En aloittanut tätä "lammasmaisuuskeskustelua". Mielestäni on kuitenkin kyseessä neutraali sanonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aloittanut tätä "lammasmaisuuskeskustelua". Mielestäni on kuitenkin kyseessä neutraali sanonta.

        Minä sen aloitin, en tajua mitä loukkaavaa siinä on, lammasmainen katse on semmoinen yleinen ilmaisu, kun joku katsoo lempeästi, kumma kun ette ole kuulleet sitä ikinä, mitä pahaa siinä voi olla, se on minusta positiivisesti sanottu, jos joku sanoisi minusta vastaavasti, niin en loukkaantuisi, eikä lampaat ole tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sen aloitin, en tajua mitä loukkaavaa siinä on, lammasmainen katse on semmoinen yleinen ilmaisu, kun joku katsoo lempeästi, kumma kun ette ole kuulleet sitä ikinä, mitä pahaa siinä voi olla, se on minusta positiivisesti sanottu, jos joku sanoisi minusta vastaavasti, niin en loukkaantuisi, eikä lampaat ole tyhmiä.

        Arvelen ärsyyntymisen enimmäkseen johtuvan siitä, että tuo "lammasmainen katse" liitettiin naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvelen ärsyyntymisen enimmäkseen johtuvan siitä, että tuo "lammasmainen katse" liitettiin naisiin.

        Miten niin liitettiin naisiin, ei se sukupuoleen liity, miehetkin katselee lammasmaisesti, tässä nyt vaan keskustellaan naisista, minä en edelleenkään tajua, mitä pahaa minä kirjoitin, olen elämäni aikana sanonut vaikka kuinka monta kertaa samoin, eikä kukaan ole ikinä suuttunut, minä halusin vaan kertoa, mistä huomaa onko joku ihastunut, semmoinen on minusta positiivinen asia, eikä mikään suuttumisen aihe, minä ainakin tykkään, kun joku katselee minua lammasmaisesti, mutta minä en kirjoita enää lampaista mitään, enkä mistään muustakaan, vaikka olen edelleen sitä mieltä, että kaikki katselevat lammasmaisesti, kun ovat ihastuneita, se on semmoinen luontainen reaktio ja minä olen nähnyt sen vaikka kuinka monta kertaa, jos ei halua katsoa lammasmaisesti, niin sitten ei kannata ihastua ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin liitettiin naisiin, ei se sukupuoleen liity, miehetkin katselee lammasmaisesti, tässä nyt vaan keskustellaan naisista, minä en edelleenkään tajua, mitä pahaa minä kirjoitin, olen elämäni aikana sanonut vaikka kuinka monta kertaa samoin, eikä kukaan ole ikinä suuttunut, minä halusin vaan kertoa, mistä huomaa onko joku ihastunut, semmoinen on minusta positiivinen asia, eikä mikään suuttumisen aihe, minä ainakin tykkään, kun joku katselee minua lammasmaisesti, mutta minä en kirjoita enää lampaista mitään, enkä mistään muustakaan, vaikka olen edelleen sitä mieltä, että kaikki katselevat lammasmaisesti, kun ovat ihastuneita, se on semmoinen luontainen reaktio ja minä olen nähnyt sen vaikka kuinka monta kertaa, jos ei halua katsoa lammasmaisesti, niin sitten ei kannata ihastua ikinä.

        Ehkä olisi parasta ettei keskusteltaisi henkilöistä, koska osa lukee näitä kuin piru Raamattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olisi parasta ettei keskusteltaisi henkilöistä, koska osa lukee näitä kuin piru Raamattua.

        Miksi muut saavat kirjoittaa ihastuksistaan vapaasti ummet ja lammet, eikä kukaan ikinä suutu, mutta jos minä kirjoitan ihastuksestani, niin se on maailmanloppu, semmoinen on väärin ja epäoikeudenmukaista, mutta keskustelkaa mistä lystäätte, minä en kirjoita tänne enää ikinä mitään, tiedän kyllä semmoisiakin paikkoja, missä voi puhua mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin liitettiin naisiin, ei se sukupuoleen liity, miehetkin katselee lammasmaisesti, tässä nyt vaan keskustellaan naisista, minä en edelleenkään tajua, mitä pahaa minä kirjoitin, olen elämäni aikana sanonut vaikka kuinka monta kertaa samoin, eikä kukaan ole ikinä suuttunut, minä halusin vaan kertoa, mistä huomaa onko joku ihastunut, semmoinen on minusta positiivinen asia, eikä mikään suuttumisen aihe, minä ainakin tykkään, kun joku katselee minua lammasmaisesti, mutta minä en kirjoita enää lampaista mitään, enkä mistään muustakaan, vaikka olen edelleen sitä mieltä, että kaikki katselevat lammasmaisesti, kun ovat ihastuneita, se on semmoinen luontainen reaktio ja minä olen nähnyt sen vaikka kuinka monta kertaa, jos ei halua katsoa lammasmaisesti, niin sitten ei kannata ihastua ikinä.

        😂 Mä en ainakaan halua mitään lammas katsetta keneltäkään😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muut saavat kirjoittaa ihastuksistaan vapaasti ummet ja lammet, eikä kukaan ikinä suutu, mutta jos minä kirjoitan ihastuksestani, niin se on maailmanloppu, semmoinen on väärin ja epäoikeudenmukaista, mutta keskustelkaa mistä lystäätte, minä en kirjoita tänne enää ikinä mitään, tiedän kyllä semmoisiakin paikkoja, missä voi puhua mitä haluaa.

        Muakin suoraan sanoen vähän ihmetyttää, että tällaisesta tuli haloo. Yleensä palstalla on saanut keskustella melko rauhassa ihastumisasioista, vaikka muuta erimielistä keskustelua onkin ollut. Näköjään osa porukasta vetää herneen nokkaansa joka sanasta keskusteltiin mistä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin suoraan sanoen vähän ihmetyttää, että tällaisesta tuli haloo. Yleensä palstalla on saanut keskustella melko rauhassa ihastumisasioista, vaikka muuta erimielistä keskustelua onkin ollut. Näköjään osa porukasta vetää herneen nokkaansa joka sanasta keskusteltiin mistä tahansa.

        Tyypillistä taas että kaikille on eri säännöt. Liveryhmissä on parempi ilmapiiri, jos haluaa keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä taas että kaikille on eri säännöt. Liveryhmissä on parempi ilmapiiri, jos haluaa keskustella.

        Mikä täällä nyt taas on.... Joillakin on pinna kroonisesti kireällä, mä voin ihan suosiolla myöntää, että katson kaikkia naisia lammasmaisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä täällä nyt taas on.... Joillakin on pinna kroonisesti kireällä, mä voin ihan suosiolla myöntää, että katson kaikkia naisia lammasmaisesti!

        Joo aina tulee jotain sählinkiä, kohta varmaan taas hyytyy koko keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä täällä nyt taas on.... Joillakin on pinna kroonisesti kireällä, mä voin ihan suosiolla myöntää, että katson kaikkia naisia lammasmaisesti!

        Joku vois opettaa mullekin ton lammaskatseen, auttaisi varmaan saamaan seuraa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vois opettaa mullekin ton lammaskatseen, auttaisi varmaan saamaan seuraa..

        Sama kävi mielessä :D itse olen muutenkin huono kaikessa lepertelyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä taas että kaikille on eri säännöt. Liveryhmissä on parempi ilmapiiri, jos haluaa keskustella.

        Itsekin suosittelisin livetapaamisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin suosittelisin livetapaamisia.

        Missä näitä livetapaamisia on?


    • Anonyymi

      Ikävöin sinua. Odotan tapaamistamme. Tuskin osaan antaa itsestäni mitään uutta, mutta on mukavaa päästä viettämään aikaa kanssasi.

      • Anonyymi

        Tapaammeko pian?


    • Anonyymi

      Milloin nähdään seuraavan kerran?

      • Anonyymi

        Ehkä jo viikonloppuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jo viikonloppuna

        Missä merkeissä, missä ja milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä merkeissä, missä ja milloin?

        Minnepäin tämä on?


    • Anonyymi

      Että ikävä on aivan järjetön. En tule pääsemään tästä ikinä yli. Monta asiaa jäi kertomatta ja selvittämättä. Hävisit vain elämästäni, yhtä nopeasti kuin tulikin. Haluaisin niin vielä halata sinua, tuntea lämpimän poskesi ihoani vasten. Maailman lämpimin ja onnelliseksi tekevin halaus. Kuin olisit kuollut elämästäni noin vain, miksi? Et kai kaipaa minua ollenkaan ja sen kanssa on elettävä.

    • Anonyymi

      Juuri nyt kertoisin pelkääväni sydämeni särkymistä.

      • Anonyymi

        Onko se menettämisen pelkoa? Voitko kertoa jotakin muuta tilanteestasi..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se menettämisen pelkoa? Voitko kertoa jotakin muuta tilanteestasi..?

        Haluaisin nähdä halusi, edes pilkahduksen verran. Kokea rajan ylityksen, että paljastat tavalla tai toisella ,että tunnet vetoa minuun. Haluaisin vastata siihen. Haluaisin, että ylitämme toiveunen rajan, että se jännite mitä välillämme on paljastaisimme toisillemme todeksi hitaasti, mutta varmasti.
        Vastaisin eleisiisi tai sanoihisi. Tehtäisiin se yhdessä varovasti. Haluaisin nauttia ihmetyksen hetken tuomasta hyvästä olosta, jolloin ihastuminen paljastuisi vastavuoroiseksi. Haluaisin nauttia niistä sekunneista, kuin ikuisuudesta ja jatkaa sitä jännitteen purkua ja lataamista. Haluaisin paljastaa sinulle omat tunteeni ja kiihkeän haluni sinua kohtaan, tekisin sen taitavasti, varovasti, mutta varmasti. Haluaisin viedä sinulta ”jalat alta”. Haluaisin olla itse saman ihmetyksen voiman vallassa, kuin jalat ”alta vietynä”, kuitenkin tarmoa täynnä. Haluan kokea kanssasi poltetta ja turvaa.

        Antaisin sulle auringon kukkia, joissa viesti: ”kaikki muu on ajan hukkaa” haluaisin saada sulta meripihkaa, kaikki muu on katinkultaa...

        Haluaisin hengittää lähellä, tuntea sun hengityksen ja ihon. Maata vieressä lähellä ja katsoa silmiisi, koskea kasvoihisi, olkapäähän, käsivarteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä halusi, edes pilkahduksen verran. Kokea rajan ylityksen, että paljastat tavalla tai toisella ,että tunnet vetoa minuun. Haluaisin vastata siihen. Haluaisin, että ylitämme toiveunen rajan, että se jännite mitä välillämme on paljastaisimme toisillemme todeksi hitaasti, mutta varmasti.
        Vastaisin eleisiisi tai sanoihisi. Tehtäisiin se yhdessä varovasti. Haluaisin nauttia ihmetyksen hetken tuomasta hyvästä olosta, jolloin ihastuminen paljastuisi vastavuoroiseksi. Haluaisin nauttia niistä sekunneista, kuin ikuisuudesta ja jatkaa sitä jännitteen purkua ja lataamista. Haluaisin paljastaa sinulle omat tunteeni ja kiihkeän haluni sinua kohtaan, tekisin sen taitavasti, varovasti, mutta varmasti. Haluaisin viedä sinulta ”jalat alta”. Haluaisin olla itse saman ihmetyksen voiman vallassa, kuin jalat ”alta vietynä”, kuitenkin tarmoa täynnä. Haluan kokea kanssasi poltetta ja turvaa.

        Antaisin sulle auringon kukkia, joissa viesti: ”kaikki muu on ajan hukkaa” haluaisin saada sulta meripihkaa, kaikki muu on katinkultaa...

        Haluaisin hengittää lähellä, tuntea sun hengityksen ja ihon. Maata vieressä lähellä ja katsoa silmiisi, koskea kasvoihisi, olkapäähän, käsivarteen...

        Viesti yhdistyi vahingossa edelliseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä halusi, edes pilkahduksen verran. Kokea rajan ylityksen, että paljastat tavalla tai toisella ,että tunnet vetoa minuun. Haluaisin vastata siihen. Haluaisin, että ylitämme toiveunen rajan, että se jännite mitä välillämme on paljastaisimme toisillemme todeksi hitaasti, mutta varmasti.
        Vastaisin eleisiisi tai sanoihisi. Tehtäisiin se yhdessä varovasti. Haluaisin nauttia ihmetyksen hetken tuomasta hyvästä olosta, jolloin ihastuminen paljastuisi vastavuoroiseksi. Haluaisin nauttia niistä sekunneista, kuin ikuisuudesta ja jatkaa sitä jännitteen purkua ja lataamista. Haluaisin paljastaa sinulle omat tunteeni ja kiihkeän haluni sinua kohtaan, tekisin sen taitavasti, varovasti, mutta varmasti. Haluaisin viedä sinulta ”jalat alta”. Haluaisin olla itse saman ihmetyksen voiman vallassa, kuin jalat ”alta vietynä”, kuitenkin tarmoa täynnä. Haluan kokea kanssasi poltetta ja turvaa.

        Antaisin sulle auringon kukkia, joissa viesti: ”kaikki muu on ajan hukkaa” haluaisin saada sulta meripihkaa, kaikki muu on katinkultaa...

        Haluaisin hengittää lähellä, tuntea sun hengityksen ja ihon. Maata vieressä lähellä ja katsoa silmiisi, koskea kasvoihisi, olkapäähän, käsivarteen...

        Hieno kuvaus <3

        Voisitko ajatella olevasi se, joka paljastaa tunteensa tavalla tai toisella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti yhdistyi vahingossa edelliseen.

        Vahingossa yhdistyminen on parhautta :)

        Tuon kaiken mistä kerrot kokeneena yhdessä ja sitten hylkäys, se tuntuu liialta, ylitsepääsemättömän surulliselta :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä halusi, edes pilkahduksen verran. Kokea rajan ylityksen, että paljastat tavalla tai toisella ,että tunnet vetoa minuun. Haluaisin vastata siihen. Haluaisin, että ylitämme toiveunen rajan, että se jännite mitä välillämme on paljastaisimme toisillemme todeksi hitaasti, mutta varmasti.
        Vastaisin eleisiisi tai sanoihisi. Tehtäisiin se yhdessä varovasti. Haluaisin nauttia ihmetyksen hetken tuomasta hyvästä olosta, jolloin ihastuminen paljastuisi vastavuoroiseksi. Haluaisin nauttia niistä sekunneista, kuin ikuisuudesta ja jatkaa sitä jännitteen purkua ja lataamista. Haluaisin paljastaa sinulle omat tunteeni ja kiihkeän haluni sinua kohtaan, tekisin sen taitavasti, varovasti, mutta varmasti. Haluaisin viedä sinulta ”jalat alta”. Haluaisin olla itse saman ihmetyksen voiman vallassa, kuin jalat ”alta vietynä”, kuitenkin tarmoa täynnä. Haluan kokea kanssasi poltetta ja turvaa.

        Antaisin sulle auringon kukkia, joissa viesti: ”kaikki muu on ajan hukkaa” haluaisin saada sulta meripihkaa, kaikki muu on katinkultaa...

        Haluaisin hengittää lähellä, tuntea sun hengityksen ja ihon. Maata vieressä lähellä ja katsoa silmiisi, koskea kasvoihisi, olkapäähän, käsivarteen...

        Ihanasti kirjoitettu. Tahtoisin kokea nuo tunteet. Tämän lukeminen saa vatsanpojassa perhoset leijailemaan.♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kuvaus <3

        Voisitko ajatella olevasi se, joka paljastaa tunteensa tavalla tai toisella?

        Olen paljastanut tavallaan. Aiheesta lukee tällä palstalla enemmän viestiketjussa ”ihastunut musiikinopettajaan”. Olen se aikuisopiskelija joka ihastunut musiikin opettajaansa. Ja just vasta myöhäänherännyt 37v.

        Tosiaan kirjoitukseni paljastaa, että tunteeni on aidot ja syvät. Hienoa huomata, että liikuttaa monia. Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että todellisuudessa aika yksipuolisesti mennään. Ihastuminen antaa kuitenkin iloa ha elämänvoimaa, vaikka samalla onhan se aika riipaisevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitettu. Tahtoisin kokea nuo tunteet. Tämän lukeminen saa vatsanpojassa perhoset leijailemaan.♥️

        Kiva kuulla☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahingossa yhdistyminen on parhautta :)

        Tuon kaiken mistä kerrot kokeneena yhdessä ja sitten hylkäys, se tuntuu liialta, ylitsepääsemättömän surulliselta :(

        Olen pahoillani, jos joudut käymään hylkäämisen kipeän kokemuksen läpi, olen syvästi uskovainen (kristitty) ja jos tahdot voin kantaa sinua rukouksin? Voit myös itse turvautua Luojaan sydämessäsi huokaillen ja vaikka hakeutumalla paikkakuntasi seurakuntayhteiteen, silloin et olisi ainakaan yksin surusi kanssa. Halaus 🤗sinulle ja ihanaa kevättä ☀️❣️


    • Anonyymi

      Onko se sinulle helppoa, tyytyä vain ystävyyteen? Vaikutat ulospäin usein niin järkevältä kun näemme.

      • Anonyymi

        Jos olisit hän, niin vastaisin: Haluan olla ystäväsi, syistä jotka olen sanonut. En koe sitä tyytymisenä, vaan näen sen arvokkaana asiana. Tiedät kuitenkin kipuiluni, heikot kohtani ja sen että hylkäämisen pelko on voimakas johtuen lapsuudenaikaisista kokemuksista. Toivon, että ymmärrät sen aina. Odotan ja pelkään koko ajan sitä hetkeä koska lähdet pois elämästäni ja tiedän että samalla työnnän sinua pois, koska se on se mihin olen tottunut; Siihen, että kaikki lopulta jättävät.


      • Anonyymi

        Missä yleensä nähdään, nähtiinkö tällä viikolla?


      • Anonyymi

        Jos olisit ihastukseni kohde vastaisin näin: Ei ole helppoa, mutta jos niin tahdot en voi muutakaan. Vaikutan ulospäin järkevältä ja pakenen usein paikalta ja olen seurassasi hiljainen, koska olen niin ihastunut sinuun! Sattuu ajatella että haaveeni ei toteudu, en myönnä sitä itselleni. Elättelen toiveita, mitäpä jos meidän tiemme vielä johdattuu tavalla tai toisella yhteen, uskon että se tapahtuu, jos niin on tarkoitettu. Usko Jumalan hyvään tahtoon auttaa minua jaksamaan tämän läpi, mitä ikinä tapahtuukaan tai ei tapahdu, tapahtukoon Herran tahto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä yleensä nähdään, nähtiinkö tällä viikolla?

        Eli jos tämä on mulle, niin nähdään sellaisessa paikassa missä on pakko olla järkevä. Tiistainakin esimerkiksi.... Voi nähtäisiinkin jossain muualla edes kerran, voisitko antaa jonkin selkeän vinkin, laita vaikka kirje tai kortti mun takin taskuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos tämä on mulle, niin nähdään sellaisessa paikassa missä on pakko olla järkevä. Tiistainakin esimerkiksi.... Voi nähtäisiinkin jossain muualla edes kerran, voisitko antaa jonkin selkeän vinkin, laita vaikka kirje tai kortti mun takin taskuun...

        Tiistaina tosiaan nähdään järkevissä merkeissä, mutta mistä löytäisin sun takin, jonka taskuun voisin jotain sujauttaa?


    • Anonyymi

      Kertoisin että olet silmissäni täydellinen, niin mielenkiintoinen ja kiehtova nainen, niin fyysisesti kuin henkisesti. Rakastan olemustasi. Pelkkä äänesi kuuleminen saa minut sulamaan, katseesta tai hymystä puhumattakaan. Olet upea - kukapa sinuun ei hullaantuisi.

      Tiedostan että olen tunteineni kanssa yksin, eikä minulla ole suhteesi mitään konkreettisia odotuksia, vaikka ainahan sitä saa haaveilla. Olen onnellinen että olet jollain tapaa elämässäni.

      • Anonyymi

        Mikä hänessä kiehtoo erityisesti? :) oletko ilmaissut tunteesi?


      • Anonyymi

        Tässä kaikki, mitä itsekin tahtoisin tietylle ihanalle kertoa. Olet kaunis niin monella tapaa, kaikki sinussa saa syttymään. Herätät minussa lempeyttä, kiintymystä, halua edetä ystävyydessämme, näyttää että vaikka asetelmat ovat mutkikkaat, sinusta en aio luopua. Sinusta saan voimaa ja haaveilen. Tahtoisin selvittää, olisiko tässä mahdollisuuksia muuhunkin. Minäkin olen onnellinen jo siitä, mitä on. Salaa haaveilen paljon muustakin. Minustakin tuntuu, että olen tunteideni kanssa yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kaikki, mitä itsekin tahtoisin tietylle ihanalle kertoa. Olet kaunis niin monella tapaa, kaikki sinussa saa syttymään. Herätät minussa lempeyttä, kiintymystä, halua edetä ystävyydessämme, näyttää että vaikka asetelmat ovat mutkikkaat, sinusta en aio luopua. Sinusta saan voimaa ja haaveilen. Tahtoisin selvittää, olisiko tässä mahdollisuuksia muuhunkin. Minäkin olen onnellinen jo siitä, mitä on. Salaa haaveilen paljon muustakin. Minustakin tuntuu, että olen tunteideni kanssa yksin.

        Kirjoitat kauniisti. Olisin voinut itsekkin kirjoittaa tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kaikki, mitä itsekin tahtoisin tietylle ihanalle kertoa. Olet kaunis niin monella tapaa, kaikki sinussa saa syttymään. Herätät minussa lempeyttä, kiintymystä, halua edetä ystävyydessämme, näyttää että vaikka asetelmat ovat mutkikkaat, sinusta en aio luopua. Sinusta saan voimaa ja haaveilen. Tahtoisin selvittää, olisiko tässä mahdollisuuksia muuhunkin. Minäkin olen onnellinen jo siitä, mitä on. Salaa haaveilen paljon muustakin. Minustakin tuntuu, että olen tunteideni kanssa yksin.

        Kaunis teksti. Millä tavoin asetelmanne on mutkikas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis teksti. Millä tavoin asetelmanne on mutkikas?

        Jos jostain maailman ihmeestä ihastukseni lukisi tätä palstaa, hänellä ehkä kellot soisivat. Mutkikkaita tilanteita on monia, tämä on oikeastaan lähes toivoton. Silti elättelen sitä pientäkin toivoa. Kuten sanottu haaveilen. Välillämme on yhteys, jonka tiedän varmasti olevan molemmille tärkeä. Muulla ei ole minulle väliä. Mikä on tarkoitettu niin tapahtukoon. Uskon kohtaloon ja asioiden syvempään tarkoituksellisuuteen. Niin mekin olemme jostain syystä tavanneet ja jo siitä olen iloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jostain maailman ihmeestä ihastukseni lukisi tätä palstaa, hänellä ehkä kellot soisivat. Mutkikkaita tilanteita on monia, tämä on oikeastaan lähes toivoton. Silti elättelen sitä pientäkin toivoa. Kuten sanottu haaveilen. Välillämme on yhteys, jonka tiedän varmasti olevan molemmille tärkeä. Muulla ei ole minulle väliä. Mikä on tarkoitettu niin tapahtukoon. Uskon kohtaloon ja asioiden syvempään tarkoituksellisuuteen. Niin mekin olemme jostain syystä tavanneet ja jo siitä olen iloinen.

        Tekstisi oli hienoa luettavaa. Kuitenkin sen verran yleisluontoinen kuvaus, että tuskin hän sitä itseensä osaa yhdistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jostain maailman ihmeestä ihastukseni lukisi tätä palstaa, hänellä ehkä kellot soisivat. Mutkikkaita tilanteita on monia, tämä on oikeastaan lähes toivoton. Silti elättelen sitä pientäkin toivoa. Kuten sanottu haaveilen. Välillämme on yhteys, jonka tiedän varmasti olevan molemmille tärkeä. Muulla ei ole minulle väliä. Mikä on tarkoitettu niin tapahtukoon. Uskon kohtaloon ja asioiden syvempään tarkoituksellisuuteen. Niin mekin olemme jostain syystä tavanneet ja jo siitä olen iloinen.

        Itselläni ehkä kellot hieman soivat, vaikka maailman ihmeistä en uskokaan että hän olisi tämän kirjoittanut. Mutta toivoton tilanne ja yhteys välillämme kuulostaa tutuilta.
        Kohtaloon uskon sen verran että se on kenties johdattanut meidät samalla polulle, mutta uskon että loppuytyö on meidän käsissämme. Kaikki ei tipu taivaasta valmiiksi syliin... toivottomasta tilanteesta huolimatta jaksan haaveilla että hänet saisin joskus syliini <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jostain maailman ihmeestä ihastukseni lukisi tätä palstaa, hänellä ehkä kellot soisivat. Mutkikkaita tilanteita on monia, tämä on oikeastaan lähes toivoton. Silti elättelen sitä pientäkin toivoa. Kuten sanottu haaveilen. Välillämme on yhteys, jonka tiedän varmasti olevan molemmille tärkeä. Muulla ei ole minulle väliä. Mikä on tarkoitettu niin tapahtukoon. Uskon kohtaloon ja asioiden syvempään tarkoituksellisuuteen. Niin mekin olemme jostain syystä tavanneet ja jo siitä olen iloinen.

        Kauniisti kirjoitettu. Liittyykö toivottamaan tilanteeseen muita ihmissuhteita, lapsia, sairautta, päihdeongelmaa? Kirjoitat niin yleisluontoisesti, että tekstisi sopii monille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jostain maailman ihmeestä ihastukseni lukisi tätä palstaa, hänellä ehkä kellot soisivat. Mutkikkaita tilanteita on monia, tämä on oikeastaan lähes toivoton. Silti elättelen sitä pientäkin toivoa. Kuten sanottu haaveilen. Välillämme on yhteys, jonka tiedän varmasti olevan molemmille tärkeä. Muulla ei ole minulle väliä. Mikä on tarkoitettu niin tapahtukoon. Uskon kohtaloon ja asioiden syvempään tarkoituksellisuuteen. Niin mekin olemme jostain syystä tavanneet ja jo siitä olen iloinen.

        Uskon, että saamme ajan kanssa kaikki asiat kohdilleen. Olet ainut nainen mulle tässä maailmassa ja jaksan kyllä odottaa sopivampaa aikaa meille, vaikka siihen menisi vuosia. Olisi ihanaa jakaa loppuelämä kanssasi. Uskon johdatukseen ja uskon näihin tunteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että saamme ajan kanssa kaikki asiat kohdilleen. Olet ainut nainen mulle tässä maailmassa ja jaksan kyllä odottaa sopivampaa aikaa meille, vaikka siihen menisi vuosia. Olisi ihanaa jakaa loppuelämä kanssasi. Uskon johdatukseen ja uskon näihin tunteisiin.

        Tarkoitatko opettajaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni ehkä kellot hieman soivat, vaikka maailman ihmeistä en uskokaan että hän olisi tämän kirjoittanut. Mutta toivoton tilanne ja yhteys välillämme kuulostaa tutuilta.
        Kohtaloon uskon sen verran että se on kenties johdattanut meidät samalla polulle, mutta uskon että loppuytyö on meidän käsissämme. Kaikki ei tipu taivaasta valmiiksi syliin... toivottomasta tilanteesta huolimatta jaksan haaveilla että hänet saisin joskus syliini <3

        Olen itse siinä pisteessä ettei haaveilu riitä. Pakko hakea lohtua toisesta sylistä kun meillä on liikaa esteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko opettajaasi?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse siinä pisteessä ettei haaveilu riitä. Pakko hakea lohtua toisesta sylistä kun meillä on liikaa esteitä.

        Saatan ajautua myös tuohon...


    • Anonyymi

      Voi kumpa uskaltaisin kertoa tunteistani
      Olisi ihanaa saada vastakaikua
      rakkauden nälkääni
      Haluaisin niin silittää hiuksiasi
      Syleillä sinua ja suudella hellästi
      Katsella kauniisiin silmiisi
      Leijua hymysi lumoissa
      Kaipaan lämpöä ja hellyyttä
      Hyväksyntää elämääni
      Olisi ihanaa jakaa elämäänsä
      Välittävän ihmisen kanssa
      Antaa rakkautta ja tulla rakastetuksi

      • Anonyymi

        Miksi et uskalla kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et uskalla kertoa?

        Luulen, että yksipuolista on tää. Ystävää
        menettää tahdo en. Mieluummin odotan tunteiden haalistuvan ja löytäväni aikanani jonkun toisen jolta vastakaikua tunteisiini voisin saada..


      • Anonyymi

        Haluaisin niin jakaa tämän kaiken kuvaamasi kanssasi. Ken tietää, on tuleva ja oleva 😉😌
        Rauha sydämessä.


      • Anonyymi

        Haluaisin niin jakaa tämän kaiken kuvaamasi kanssasi. Ken tietää, on tuleva ja oleva 😉😌
        Rauha sydämessä.


    • Anonyymi

      Me ollaan edetty. Tahdon varata aikani sinulle. Teen itseni kanssa väliajalla töitä. On hyvä olla hyvässä kunnossa ja rakastaa itseäkin. Teet mut onnelliseksi. Upeus❤️

      • Anonyymi

        Tietääkö toinen, että olette edenneet? ajattelen ihan samoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö toinen, että olette edenneet? ajattelen ihan samoin!

        Olet mun mielikuvituspoikaystävä. Olenhan kertonut sen ennenkin


      • Anonyymi

        Hienoa, jos noin on. Itsestään kannattaa huolehtia, koska siitä on aina hyötyä. :) Oletteko sopineet yhdessä asioista vai mistä tiedät teidän edenneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, jos noin on. Itsestään kannattaa huolehtia, koska siitä on aina hyötyä. :) Oletteko sopineet yhdessä asioista vai mistä tiedät teidän edenneen?

        Samaa mieltä ja myös kiinnostunut tietämään?


      • Anonyymi

        Odotan kevättä ja kesää, että kohtaamme, koskemme ja katsomme toisiimme Honkapirtin takana 😀...vaikka😉


    • Anonyymi

      Olet tärkeä. En tahdo sinua menettää mutta en voi elää liian lähelläkään tietäen että sinua en voi saada. Ajattelin olevani ahdistava ja että parempi näin. Olet etäinen enkä tule koskaan tietämään mitä minusta ajattelit.

      • Anonyymi

        Minnepäin menee? Miksi et voi häntä saada? Eipä tämä taida minulle olla, se olisi aika ihme, mutta kuulostaa niin tutulta..


      • Anonyymi

        Tämä juuri on ongelmana täällä monilla, ei kerrota suoraan asianomaiselle omista tunteistaan ja ajatuksistaan. Ihmisten kanssa voi ja pitää puhua ihan suoraan, muuten saa arvailla koko elämänsä. Yleisluonteisten viestien kirjoittaminen palstalle ei edistä kenenkään asiaa, joten kannattaisiko käyttää sekin aika ottamalla kontaktia ihan aikuisten oikeasti tunteiden kohteeseen.


      • Anonyymi

        Kuin minun kynällä kirjoitettua. Juuri samoin ajattelen eräästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin minun kynällä kirjoitettua. Juuri samoin ajattelen eräästä.

        Milloin voi varata ajan sulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin voi varata ajan sulle?

        Sulle on aina aika varattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle on aina aika varattuna.

        Sattuipa sopivasti, että minunkin vuosikausien ihastuksen kohteeni on ihminen, jota pääsen näkemään lähinnä ajanvarauksen kautta. Ikävä kyllä pelkään, ettei tunne ole molemmin puolinen, vaikka ihastuksen kohde on aina ystävällinen, mukava ja ihana kun näemme. Varmaan samanlainen kaikille, kun on niin upea ihminen.


    • Anonyymi

      Sisällä outo tunne. Kaipaan. Sinua, yhteisiä hetkiä, iloa, naurua ja lämpöä. Kaipaan kosketustasi vaikka en edes kunnolla tiedä miltä se tuntuu. Ilmeisesti pelkkiä halauksia ja sipaisujakin voi ikävöidä. Olisin toivonut enemmänkin. Ehkä vieläkään ei ole myöhäistä. Jos voisin, tahtoisin nähdä sinua yhä useammin, juuri nyt en tiedä tahdotko sinä edes minua pitää elämässäsi. Toivon, ettemme etääntyisi. Mietin, oliko se sittenkin niin, että sinä merkitset enemmän minulle kuin minä sinulle. Tulevaisuus näyttää.

      • Anonyymi

        Tahdon pitää sinut elämässäni. Tule lähemmksi.


      • Anonyymi

        Tuttu tunnetila. Miten voikaan kaivata toisen hymyä, ääntä, halausta. Yhteistä juttelua ja asioiden pohdintaa ja yhdessä nauramista.
        Mietin myös, että hän on minulle tärkeämpi
        Kuin minä hänelle. Yhteistä aikaa löytyy
        harvakseltaan ja en tiedä onko se hänelle edes
        kovinkaan tärkeää. Minä saan voimaa tapaamisistamme. Olisin ollut valmis
        syvempään läheisyyteen, jos hän tuntee samoin.
        Epäilen vaan, että tunne on yksipuolinen
        eikä hän kaipaa mitään romanttista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunnetila. Miten voikaan kaivata toisen hymyä, ääntä, halausta. Yhteistä juttelua ja asioiden pohdintaa ja yhdessä nauramista.
        Mietin myös, että hän on minulle tärkeämpi
        Kuin minä hänelle. Yhteistä aikaa löytyy
        harvakseltaan ja en tiedä onko se hänelle edes
        kovinkaan tärkeää. Minä saan voimaa tapaamisistamme. Olisin ollut valmis
        syvempään läheisyyteen, jos hän tuntee samoin.
        Epäilen vaan, että tunne on yksipuolinen
        eikä hän kaipaa mitään romanttista.

        Missä mietit näin? T: aikaisempi kirjoittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mietit näin? T: aikaisempi kirjoittaja

        Eteläisessä Suomessa pääkaupunkiseudun kupeessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdon pitää sinut elämässäni. Tule lähemmksi.

        Tule puolimatkaan vastaan! <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunnetila. Miten voikaan kaivata toisen hymyä, ääntä, halausta. Yhteistä juttelua ja asioiden pohdintaa ja yhdessä nauramista.
        Mietin myös, että hän on minulle tärkeämpi
        Kuin minä hänelle. Yhteistä aikaa löytyy
        harvakseltaan ja en tiedä onko se hänelle edes
        kovinkaan tärkeää. Minä saan voimaa tapaamisistamme. Olisin ollut valmis
        syvempään läheisyyteen, jos hän tuntee samoin.
        Epäilen vaan, että tunne on yksipuolinen
        eikä hän kaipaa mitään romanttista.

        Jos kaipaat häntä, eikö kannattaisi silloin itse järjestää yhteistä aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaipaat häntä, eikö kannattaisi silloin itse järjestää yhteistä aikaa?

        Hänellä on monenlaista meneillään elämässä..Aikatauluja on vaikea sovitella yhteen..


    • Anonyymi

      Haluisin sanoa että haaveilen sinusta niin monella tavalla mutta myös käteni ovat sidotut monella tapaa... enkä rehellisesti usko että sinulla kävisi edes mielessä mikään romanttinen kanssani vaikka tilanne olisikin toinen.

      Ja koska jossittelu on turhaa, niin odotan että nämä romanttiset tuntemukset laantuvat joskus, sillä tiedän että arvostan ja pidän sua hyvänä tyyppinä silloinkin ja voin silloin vähän rennommin iloita siitä jos olet jollain tapaa elämässäni.

      • Anonyymi

        Hyvin ajateltu, samoin tullut mietittyä.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Tuoltahan se tuntuu. On ihana nähdä, mutta samalla myös tuskaista, kun on tunteita joille ei ole sijaa. Mieli halajaa syliin ja järki estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Tuoltahan se tuntuu. On ihana nähdä, mutta samalla myös tuskaista, kun on tunteita joille ei ole sijaa. Mieli halajaa syliin ja järki estää.

        💖😭💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Tuoltahan se tuntuu. On ihana nähdä, mutta samalla myös tuskaista, kun on tunteita joille ei ole sijaa. Mieli halajaa syliin ja järki estää.

        Yritän ajatella asiaa rationaalisesti, mutta jos sydämellään miettii niin helvetistihän se sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän ajatella asiaa rationaalisesti, mutta jos sydämellään miettii niin helvetistihän se sattuu.

        Niinpä, sattuu kun ei saa suudella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, sattuu kun ei saa suudella...

        Pitää pitää näppinsä kurissa ettei tee kuten sydän sanoo. Tahtois suudella, hyväillä hiuksia jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää pitää näppinsä kurissa ettei tee kuten sydän sanoo. Tahtois suudella, hyväillä hiuksia jne...

        Olisiko se katastrofi jos joskus lipsahtaisi eikä näpit pysyisikään kurissa... 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko se katastrofi jos joskus lipsahtaisi eikä näpit pysyisikään kurissa... 😘

        No riippuu siitä miten toinen reagoisi. Saattaisi olla katastrofi tai sitten ei..


      • Anonyymi

        Kuulostaa mutkikkaalta. Oletko ilmaissut tunteitasi toiselle mitenkään vai oletko pitänyt kaiken salassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa mutkikkaalta. Oletko ilmaissut tunteitasi toiselle mitenkään vai oletko pitänyt kaiken salassa?

        Mutkikasta se on. Tunteita on ollut vuosia. Kuvittelin, että ne saisi laantumaan. Vaan edelleen tunteet on ja vissiin pysyy. Toisesta on tullut muuten läheinen. On vaikea puhua asiasta. Ei haluaisi toista menettää elämästään eikä loukata. Kyllä tunteet katseesta, kosketuksesta ym varmaan näkee, jos osaa katsoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutkikasta se on. Tunteita on ollut vuosia. Kuvittelin, että ne saisi laantumaan. Vaan edelleen tunteet on ja vissiin pysyy. Toisesta on tullut muuten läheinen. On vaikea puhua asiasta. Ei haluaisi toista menettää elämästään eikä loukata. Kyllä tunteet katseesta, kosketuksesta ym varmaan näkee, jos osaa katsoa...

        Täällä samankaltainen tilanne. Paitsi molemmat suhteessa. Hänen tunteistaan en tiedä, eikä hän minun. Mutta läheisyys ja välittäminen, ne aistii eikä voi peitellä. Jos molemmat olette vapaita, älä anna jonkin hyvän mennä ohi. Itse en voi muuta kuin nauttia siitä että hän on elämässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä samankaltainen tilanne. Paitsi molemmat suhteessa. Hänen tunteistaan en tiedä, eikä hän minun. Mutta läheisyys ja välittäminen, ne aistii eikä voi peitellä. Jos molemmat olette vapaita, älä anna jonkin hyvän mennä ohi. Itse en voi muuta kuin nauttia siitä että hän on elämässäni.

        Katseessa kutsu vaaralliseen leikkiin, johon kumpikaan ei uskalla ryhtyä.
        Piinaavan pitkiä päiviä.
        Odotusta.
        Ajatuksia,
        joissa valmis hylkäämään kaiken
        nykyisestä elämästä,
        vain kosketuksen/ suudelman tähden.
        Tyytyen hengittämään hänen tuoksuaan, kuuntelemaan hänen ääntään ja odottaen seuraavaa päivää.
        (Itse ylemmän kirjoittajan kanssa lähes identtisessä tilanteessa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseessa kutsu vaaralliseen leikkiin, johon kumpikaan ei uskalla ryhtyä.
        Piinaavan pitkiä päiviä.
        Odotusta.
        Ajatuksia,
        joissa valmis hylkäämään kaiken
        nykyisestä elämästä,
        vain kosketuksen/ suudelman tähden.
        Tyytyen hengittämään hänen tuoksuaan, kuuntelemaan hänen ääntään ja odottaen seuraavaa päivää.
        (Itse ylemmän kirjoittajan kanssa lähes identtisessä tilanteessa)

        Odotatko jotain tapahtuvaksi kuitenki teidän välillä? Toisen ylittävän rajan..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotatko jotain tapahtuvaksi kuitenki teidän välillä? Toisen ylittävän rajan..?

        Kylla, kosketus tai sana riittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylla, kosketus tai sana riittaisi.

        Millainen kosketus riittäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen kosketus riittäisi?

        Kasivarresta tai hartiasta silitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasivarresta tai hartiasta silitys.

        Pitääkö nimenomaan silittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö nimenomaan silittää?

        Ei, koskeminen riittaisi mulle. Vaikka vain kaden laskeminen olkapaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, koskeminen riittaisi mulle. Vaikka vain kaden laskeminen olkapaalle.

        Itse tulkitsisin olkapäähän koskettamisen kaverilliseksi eleeksi. Sanoisin että selkeästi romanttinen kosketus on varmempi ele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tulkitsisin olkapäähän koskettamisen kaverilliseksi eleeksi. Sanoisin että selkeästi romanttinen kosketus on varmempi ele.

        Samoin. En osaisi pitää olkapäähän koskemista romanttisena eleenä. Moni koskee olkapäihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. En osaisi pitää olkapäähän koskemista romanttisena eleenä. Moni koskee olkapäihin.

        Olkapäähän koskeminen ei ole romanttista. Itse teen sitä juuri sen vuoksi, koska en tässä tilanteessa tohdi /voi enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tulkitsisin olkapäähän koskettamisen kaverilliseksi eleeksi. Sanoisin että selkeästi romanttinen kosketus on varmempi ele.

        Mun tilanne on sellainen, että uskaltaisin sen johdosta paljastaa omia tunteitani. Luulen, että ihastukseni kohde tietää kyllä, mutta luulen että on yksipuolista, jos hän lähestyisi millä tavalla tahansa niin se rohkaisisi mua toimimaan. Neutraalissa tilanteessa pelkkä kädennlaitto olkapäälle ei vielä kertoisi mitään.


    • Anonyymi

      Paula Vesala - Sinuun minä jään
      Kertoisin että tämä muistuttaa minua aina sinusta.

      • Anonyymi

        Missäpäin Suomea tämä? En tiedä jos ymmärsin oikein.


    • Anonyymi

      Olen miettinyt tätä seksinainen kirjoittelua. Toivottavasti en ole hän jota tarkoitat. Olen katsellut sinua silmiin ja sitä on jatkunut kauan. Kunnes yritin tietoisesti lopettaa katselun. Sinun silmäsi on kuin mangneetit jotka vetävät puoleensa. Kellun hyvänolon tunteensa pitkään, kun olen katsonut silmiisi. Katsot aina takaisin. Tuntuu kuin kaikki muu häviäisi ja on vaan tajuttoman hyvä olla. Anteeksi, jos loukkasin. Olin ajattelematon ja en tarkoittanut pahaa. Vieläkin, jos katson sinuun sama tunne läikähtää sisälläni. En tiedä miksi olet niin kiehtova. Tiedän etten sinua voi saada ja yritän olla ajattelematta. Silti, jos vain katson sinuun sama hellyyden tunne valtaa mieleni. Oi jos kahden kanssasi olla saisin, voisin sua silmiin katsella tuntikausia ja hellästi suudella uudelleen ja uudelleen. Kiirettä ei ois. Vaan rauhassa toisiamme tutkittaisiin...
      Yritän saada tunteen loppumaan, koska se on epäsopiva. Ei ollut tarkoitus sinua mihinkään houkutella. En tiedä miksi tunnen sinua kohtaan niin paljon ja alusta asti..

    • Anonyymi

      Niin monta kirjoitettua viestiä, niin monta kirjoitettua korttia ja kirjettä.

      Jokaisessa sanat, jotka eivät riitä.

      Et saa minulta kirjoitettuja sanoja.
      Ei ole mahdollista pakata näitä tunteita riveille.

      Sanoilla on merkitystä, kun olemme kaksin.
      Puhumme ja ymmärrämme.

      Se on se tietty taajuus, jolloin väreilemme vain toisillemme ja kaikki muu on merkityksetöntä.

      Tiedän, sä olet lukenut ne kortit, vaikka et koskaan niitä ole saanutkaan.

      Jos jotain saisin toivoa, niin sitä, että et koskaan muutu.
      Vaikka en koskaan sun olisi, niin pysy sä aina yhtä ihanana.
      Jokainen hetki sinua on kaunis.

      • Anonyymi

        Jokainen hetki yhdessä on kaunis ♥️


      • Anonyymi

        Jokainen hetki yhdessä on kaunis ♥️


      • Anonyymi

        Jokainen hetki yhdessä on kaunis ♥️


      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitat. Sinä olet kaunis. Se yhteys jonka jaamme, ei anneta sen kadota. Tahdon tuntea sen saman tunteen ja väreilyn yhä uudestaan ja uudestaan, aina kun kohdataan. Sinä olet osan kirjoituksistani lukenut ja saanutkin. On totta, että puoliakaan ei pysty sanoiksi pukea, eikä voisikaan sillä se olisi väärin. Yritän säilyttää itsessäni sen, mikä meitä yhdistää ja minkä näet minussa kauniina. Vaikka molemmat tiedämme, että elämä muokkaa ja kasvattaa. Toivon kasvavani sellaiseksi, jonka sinä tahtoisit ottaa itsellesi. Tahdon uskoa, että meille on vielä oma aikamme.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittakaa jo uus ketju,tätä ei jaksa vierittää enää, liika pitkä.

    • Anonyymi

      Sinä ja yhteiset hetkemme ovat kasvaneet osaksi minua. Nyt kun en ole siellä ja sinä et täällä, tuntuu kuin pala minusta olisi poissa, jossain muualla. En ole kokonainen. Tiedän, että sinun arvoissasi en ole se ensimmäinen. Olisin valmis antamaan sinulle pienen maailmani, toivon että tiedät sen. Yritän hyväksyä tosiasiat ja nauttia siitä mitä on nyt. Unelmat ne tuovat vuorotellen lohtua ja epätoivoa. Koen sinussa jotain kaunista, herkän yhteyden mitä en usko tulevani enää muiden kohdalla yhtä vahvasti kokemaan. Jos tunne on yksipuolinen, olen iloinen että ainakin olen saanut tuntea sen.

      • Anonyymi

        Mitä teillä on sitten/missä väleissä olette?
        Oletko kertonut hänelle tunteistasi?


      • Anonyymi

        Oletko kertonut hänelle sun tunteista? Jos et, niin miksi?


    • Anonyymi

      Kertoisin olevani pahoillani erostamme. Mimä halusin elää kanssasi loppuelämän, sinä et. Viimeiset puoli vuotta leikit kanssani, vedit ihan 5-0. Ja silti toivoin että puhuisimme ja kaikki olisi hyvin. Erehdyin. Sinä et halunnut puhua.

      Tuntui ettet koskaan halumnut ymmärtää tai kuunnella minua ja ajatuksiani, vain sinun sanoilla ja toiveilla oli merkitystä.

      Sinulle tärkeintä.oli ensin alkoholi ja sen jälkeen omat menot. Minun olisi pitänyt vain hyväksyä ne.

      Surullista.

      • Anonyymi

        Paljon voimia sulle, todella surullinen tilanne 😔

        Itselläni vähän samanlainen tunne, vaikka minä ja hän ei koskaan suhteessa oltukaan. Hyviä kavereita kuitenkin (tai niin luulin), ja se olisi mulle riittänyt oikein hyvin. En ikinä tunteistani mitään edes sanonut. Mutta alkoholi meni vaan lopulta kaiken, myös mun, edelle. Enää ei olla edes puheväleissä.

        Jostain syystä ikävä häntä on silti.


    • Anonyymi

      Älkää nostelko tätä lammasketjua.

      • Tämä on vissiin ns. Naakkaketju 😊 ja kyllä mä ainakin tykkäsin monesta kirjoituksesta 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämä on vissiin ns. Naakkaketju 😊 ja kyllä mä ainakin tykkäsin monesta kirjoituksesta 😉

        Niin, mutta kumminkin, miten sinä voit aina olla noin rempseä, eikö sinua vaivaa mikään asia ikinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta kumminkin, miten sinä voit aina olla noin rempseä, eikö sinua vaivaa mikään asia ikinä?

        Pidän juuri tuosta En_osaaEn_tunne-kirjoittajan rempseästä asenteesta. Kun on itsetunto ja elämänasenne kohdillaan, ei tarvitse antaa muiden ihmisten ja muiden asioiden vaivata itseään! Silloin on löytänyt elämäänsä sisäisen rauhan ja tasapainon, joka kantaa elämässä pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän juuri tuosta En_osaaEn_tunne-kirjoittajan rempseästä asenteesta. Kun on itsetunto ja elämänasenne kohdillaan, ei tarvitse antaa muiden ihmisten ja muiden asioiden vaivata itseään! Silloin on löytänyt elämäänsä sisäisen rauhan ja tasapainon, joka kantaa elämässä pitkälle.

        Niin, tietty semmoinen on hyvä asia, en minä sanonut ettei olisi, minä vaan ihmettelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tietty semmoinen on hyvä asia, en minä sanonut ettei olisi, minä vaan ihmettelin.

        Tasapainoa tavoittelen. Sitoutumisesta aloitetaan.

        Taidampa leipoa tänään muffareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasapainoa tavoittelen. Sitoutumisesta aloitetaan.

        Taidampa leipoa tänään muffareita.

        Jos minua tarkoitat, niin on ollut vaikeaakin. Olo paranee näissä olosuhteissa vuosi vuodelta.
        Elämän eri alueita pyrin parantelemaan. Päihteettömyys antaa parempaa oloa päivä päivältä. Kohtuus kaikessa pätee hyvin.
        Viisaat ovat kirjoittaneet hyviä opuksia, joista saa neuvoja.
        Minulla myös köyhä historia monella tapaa, jota ei kannata unohtaa. Löytyy paljon asioita, joista sopii olla kiitollinen. Korostuu koronan aikana.

        Erikoistyöni pitää hänestä huolta kriisin aikana. Työkin antaa siihen eväät.
        Toivon sinulla olevan puhtaat paperit aikeistasi minuun. Olisihan se ihan kohtuullista, vaikka tiedänkin tilanteesi altistavan sinut jatkuvalle epärehellisyydelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasapainoa tavoittelen. Sitoutumisesta aloitetaan.

        Taidampa leipoa tänään muffareita.

        Juu, hienoa, minä olen vähän semmoinen herkkis, vaikka olenkin tasapainoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta kumminkin, miten sinä voit aina olla noin rempseä, eikö sinua vaivaa mikään asia ikinä?

        Kyllä mua vaivaa välillä monikin asia live-elämässä, eikä kaikki mee aina niinkuin toivois 😉 Täällä palstoilla, niinkuin livenäkin pyrin keskustelemaan asiallisesti ja pitämään vähän pilkettä silmäkulmassa. Aina se ei ole onnistunut 😉
        Mukavaa päivää, rännästä ja satteesta huolimatta (vaikka enhän mä tiiä sattaako siellä, mutta täällä ainaki 😄)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän juuri tuosta En_osaaEn_tunne-kirjoittajan rempseästä asenteesta. Kun on itsetunto ja elämänasenne kohdillaan, ei tarvitse antaa muiden ihmisten ja muiden asioiden vaivata itseään! Silloin on löytänyt elämäänsä sisäisen rauhan ja tasapainon, joka kantaa elämässä pitkälle.

        Lammas kommentti 😂, nostin, kun kysyttiin Naakattaresta. Hänen tekstit ihanan syvällisiä tyylin tunnistaa, vaikka kirjoittaa harvoin.

        Sama täällä tykkään E.oE.t. asenteesta ja tyylistä kohdata asiat. Ei pieni aallokko venettä kaada selvästikään. Hän tuo tänne hyvää eloa! Olen miettinyt että voisin keksiä itsellekkin nimimerkin, mut minkä? Miten paljon kannattaa paljastaa itsestään, ettei joudu hampaisiin? Olen se syvästi uskovainen Wau tyyppi😅
        ...onkohan uskovaisuus täällä punainen vaate?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasapainoa tavoittelen. Sitoutumisesta aloitetaan.

        Taidampa leipoa tänään muffareita.

        Mitä muffinseja? Laitoitko marjoja vai suklaata, tuliko hyviä?

        Mä tein kuha keittoa ja sämpylöitä, nyt tauko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lammas kommentti 😂, nostin, kun kysyttiin Naakattaresta. Hänen tekstit ihanan syvällisiä tyylin tunnistaa, vaikka kirjoittaa harvoin.

        Sama täällä tykkään E.oE.t. asenteesta ja tyylistä kohdata asiat. Ei pieni aallokko venettä kaada selvästikään. Hän tuo tänne hyvää eloa! Olen miettinyt että voisin keksiä itsellekkin nimimerkin, mut minkä? Miten paljon kannattaa paljastaa itsestään, ettei joudu hampaisiin? Olen se syvästi uskovainen Wau tyyppi😅
        ...onkohan uskovaisuus täällä punainen vaate?

        "miten paljon kannattaa paljastaa itsestään" sen verran kuin olisit valmis kertomaan julkisesti missä tahansa, ei enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lammas kommentti 😂, nostin, kun kysyttiin Naakattaresta. Hänen tekstit ihanan syvällisiä tyylin tunnistaa, vaikka kirjoittaa harvoin.

        Sama täällä tykkään E.oE.t. asenteesta ja tyylistä kohdata asiat. Ei pieni aallokko venettä kaada selvästikään. Hän tuo tänne hyvää eloa! Olen miettinyt että voisin keksiä itsellekkin nimimerkin, mut minkä? Miten paljon kannattaa paljastaa itsestään, ettei joudu hampaisiin? Olen se syvästi uskovainen Wau tyyppi😅
        ...onkohan uskovaisuus täällä punainen vaate?

        Vau, kiitti Wau 😁
        Kiva saada täällä somessakin joskus kuran sijasta jotain nättiä, vaikka oon jo aika tottunut siihen, jotta tuota ensimmäistä tulee. Joskus jopa enemmän kun vappuna lunta 😄
        Musta tuntuu, että sun ei kannata ottaa kovin paineita tuosta nimmarista, jos siis semmosen päätät pykätä. Katoppa vaikka tuota mun, niin voit helpottuneena todeta, jotta siitä on jo vaikea huonommaks laittaa 😂 Jos saa vinkata tai ehottaa, niin tuo wau-sana sopis siihen tavalla tai toisella 😉
        Ps. Mulle tuo ei ainakaan oo punanen vaate😉 Vaatteissa tykkään muutenkin enemmän muista väreistä, vaikka kyllä punanenkin käy. Pääasia, että niitä värejä on ja vaatteetkin mielellään, ainaki ihmisten ilmoilla ja näillä säillä. Mukavaa torstain jatkoa 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vau, kiitti Wau 😁
        Kiva saada täällä somessakin joskus kuran sijasta jotain nättiä, vaikka oon jo aika tottunut siihen, jotta tuota ensimmäistä tulee. Joskus jopa enemmän kun vappuna lunta 😄
        Musta tuntuu, että sun ei kannata ottaa kovin paineita tuosta nimmarista, jos siis semmosen päätät pykätä. Katoppa vaikka tuota mun, niin voit helpottuneena todeta, jotta siitä on jo vaikea huonommaks laittaa 😂 Jos saa vinkata tai ehottaa, niin tuo wau-sana sopis siihen tavalla tai toisella 😉
        Ps. Mulle tuo ei ainakaan oo punanen vaate😉 Vaatteissa tykkään muutenkin enemmän muista väreistä, vaikka kyllä punanenkin käy. Pääasia, että niitä värejä on ja vaatteetkin mielellään, ainaki ihmisten ilmoilla ja näillä säillä. Mukavaa torstain jatkoa 😊

        Tossa sun nimmarissa on tietty rytmitys, mitä olit silloin kirjoittelemassa, kun päätit sen laittaa? Mihin se liittyi? Onko siinä kevyttä itsekritiikkiä?

        Mun nimimerkki vois olla vaikka WauLambi 😆, olen herkästi innostuva ja elämän ilmiöitä ihasteleva jollon Wau tulee herkästi. Aloin palstailemaan korona aikana, jolloin WC-paperi on kova juttu, myöskin pääsiäinen ja uskovaisuuteni yhdistyisi tuohon lampaaseen, jos on jollekin liikaa, niin teurastakoon🤣
        Harvemmin täällä kukaan kyselee nimimerkin merkitystä🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa sun nimmarissa on tietty rytmitys, mitä olit silloin kirjoittelemassa, kun päätit sen laittaa? Mihin se liittyi? Onko siinä kevyttä itsekritiikkiä?

        Mun nimimerkki vois olla vaikka WauLambi 😆, olen herkästi innostuva ja elämän ilmiöitä ihasteleva jollon Wau tulee herkästi. Aloin palstailemaan korona aikana, jolloin WC-paperi on kova juttu, myöskin pääsiäinen ja uskovaisuuteni yhdistyisi tuohon lampaaseen, jos on jollekin liikaa, niin teurastakoon🤣
        Harvemmin täällä kukaan kyselee nimimerkin merkitystä🙂

        Toisaalta se Tiuhtin ja Viuhtin tarina alkoi myös kiehtoa, siitäkin vois kehitellä jonkun nimimerkin🤔 siinä oli niin hieno koskettava tarina, just ku itsekkin vasta herännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa sun nimmarissa on tietty rytmitys, mitä olit silloin kirjoittelemassa, kun päätit sen laittaa? Mihin se liittyi? Onko siinä kevyttä itsekritiikkiä?

        Mun nimimerkki vois olla vaikka WauLambi 😆, olen herkästi innostuva ja elämän ilmiöitä ihasteleva jollon Wau tulee herkästi. Aloin palstailemaan korona aikana, jolloin WC-paperi on kova juttu, myöskin pääsiäinen ja uskovaisuuteni yhdistyisi tuohon lampaaseen, jos on jollekin liikaa, niin teurastakoon🤣
        Harvemmin täällä kukaan kyselee nimimerkin merkitystä🙂

        WC- paperi siis pehmeä juttu😆, pehmeä itsekkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta se Tiuhtin ja Viuhtin tarina alkoi myös kiehtoa, siitäkin vois kehitellä jonkun nimimerkin🤔 siinä oli niin hieno koskettava tarina, just ku itsekkin vasta herännyt.

        Oisko Wauhti mittään 😄 Vastaan tuohon sun nimmarikysymykseen vähän myöhemmin 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tossa sun nimmarissa on tietty rytmitys, mitä olit silloin kirjoittelemassa, kun päätit sen laittaa? Mihin se liittyi? Onko siinä kevyttä itsekritiikkiä?

        Mun nimimerkki vois olla vaikka WauLambi 😆, olen herkästi innostuva ja elämän ilmiöitä ihasteleva jollon Wau tulee herkästi. Aloin palstailemaan korona aikana, jolloin WC-paperi on kova juttu, myöskin pääsiäinen ja uskovaisuuteni yhdistyisi tuohon lampaaseen, jos on jollekin liikaa, niin teurastakoon🤣
        Harvemmin täällä kukaan kyselee nimimerkin merkitystä🙂

        Nyt mun täytyy tunnustaa, jotta mä en ihan tarkkaan enää muista, että mitä kaikkea mun päässä pyöri, kun nimmarini kyhäsin 😄 On tainnu ikä tehä tehtävänsä, tai sitten mulla vain (hetkellisesti) pätkii, niinku Fazerin lakukone tekkee hihnan loppupäässä.
        Kerron nyt kuitenkin sen mitä/miten asian muistan 😁 Mä olin täällä jo kauan ennen *Korona-aikaa". Mulla ei ollu vakiintunutta nimmaria, vaan kirjotin vaihtelevalla nimellä. Silloin tuo nimi vielä vaadittiin Anonyymin kohalle. Täällä palstalla riimitteli "Osaavat kädet"ja hienosti riimittelikin 😊 Siitä tuli sitten itelle tuo En_osaa. En_tunne taas tuli siitä, että mulla kuohus tunteet erästä naista kohtaan ja vaikkakin se oli toisaalta mukavaa, niin välillä olisin halunnu napsauttaa sen tunteen pois päältä.
        Jotenkin tällä tavalla se meni 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt mun täytyy tunnustaa, jotta mä en ihan tarkkaan enää muista, että mitä kaikkea mun päässä pyöri, kun nimmarini kyhäsin 😄 On tainnu ikä tehä tehtävänsä, tai sitten mulla vain (hetkellisesti) pätkii, niinku Fazerin lakukone tekkee hihnan loppupäässä.
        Kerron nyt kuitenkin sen mitä/miten asian muistan 😁 Mä olin täällä jo kauan ennen *Korona-aikaa". Mulla ei ollu vakiintunutta nimmaria, vaan kirjotin vaihtelevalla nimellä. Silloin tuo nimi vielä vaadittiin Anonyymin kohalle. Täällä palstalla riimitteli "Osaavat kädet"ja hienosti riimittelikin 😊 Siitä tuli sitten itelle tuo En_osaa. En_tunne taas tuli siitä, että mulla kuohus tunteet erästä naista kohtaan ja vaikkakin se oli toisaalta mukavaa, niin välillä olisin halunnu napsauttaa sen tunteen pois päältä.
        Jotenkin tällä tavalla se meni 😉

        Selkeintä olisi jos kaikilla olisi nimimerkit.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oisko Wauhti mittään 😄 Vastaan tuohon sun nimmarikysymykseen vähän myöhemmin 😉

        Joo siinä voisi olla ideaa. Olen kuitenkin aika rauhallinen, vaikka innostuikin helposti, annan hautua.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt mun täytyy tunnustaa, jotta mä en ihan tarkkaan enää muista, että mitä kaikkea mun päässä pyöri, kun nimmarini kyhäsin 😄 On tainnu ikä tehä tehtävänsä, tai sitten mulla vain (hetkellisesti) pätkii, niinku Fazerin lakukone tekkee hihnan loppupäässä.
        Kerron nyt kuitenkin sen mitä/miten asian muistan 😁 Mä olin täällä jo kauan ennen *Korona-aikaa". Mulla ei ollu vakiintunutta nimmaria, vaan kirjotin vaihtelevalla nimellä. Silloin tuo nimi vielä vaadittiin Anonyymin kohalle. Täällä palstalla riimitteli "Osaavat kädet"ja hienosti riimittelikin 😊 Siitä tuli sitten itelle tuo En_osaa. En_tunne taas tuli siitä, että mulla kuohus tunteet erästä naista kohtaan ja vaikkakin se oli toisaalta mukavaa, niin välillä olisin halunnu napsauttaa sen tunteen pois päältä.
        Jotenkin tällä tavalla se meni 😉

        Kiva tarina!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo siinä voisi olla ideaa. Olen kuitenkin aika rauhallinen, vaikka innostuikin helposti, annan hautua.

        Joo, anna hautua. Ei kannata hätiköidä niinkuin ite tein 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tarina!

        Nimenomaan. Kiva keksitty tarina samallalailla kuin kaikki muutkin Enosaan kirjoittamat :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Kiva keksitty tarina samallalailla kuin kaikki muutkin Enosaan kirjoittamat :D :D

        Yrität ärsyttää 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Kiva keksitty tarina samallalailla kuin kaikki muutkin Enosaan kirjoittamat :D :D

        Tuo ei ole mun suurin pahe 😄😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt mun täytyy tunnustaa, jotta mä en ihan tarkkaan enää muista, että mitä kaikkea mun päässä pyöri, kun nimmarini kyhäsin 😄 On tainnu ikä tehä tehtävänsä, tai sitten mulla vain (hetkellisesti) pätkii, niinku Fazerin lakukone tekkee hihnan loppupäässä.
        Kerron nyt kuitenkin sen mitä/miten asian muistan 😁 Mä olin täällä jo kauan ennen *Korona-aikaa". Mulla ei ollu vakiintunutta nimmaria, vaan kirjotin vaihtelevalla nimellä. Silloin tuo nimi vielä vaadittiin Anonyymin kohalle. Täällä palstalla riimitteli "Osaavat kädet"ja hienosti riimittelikin 😊 Siitä tuli sitten itelle tuo En_osaa. En_tunne taas tuli siitä, että mulla kuohus tunteet erästä naista kohtaan ja vaikkakin se oli toisaalta mukavaa, niin välillä olisin halunnu napsauttaa sen tunteen pois päältä.
        Jotenkin tällä tavalla se meni 😉

        Kiva tietää 😊 Olisin jossain sopivassa kohtaa kysynyt mutta kannatti kelata ensin taaksepäin.


    • Anonyymi

      Tehkää kaikki profiilit:)

      • Missäs sun? 😉


      • Anonyymi

        Niin, mikä vois olla sulle hyvä nimimerkki🤔?


      • Anonyymi

        Minä en ainakaan tee semmoista, kun en tarvii sitä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan tee semmoista, kun en tarvii sitä mihinkään.

        Sinut tunnistaa helposti ilmanKin nimimerkkiä, nasevista kommenteista 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut tunnistaa helposti ilmanKin nimimerkkiä, nasevista kommenteista 😉

        Toimittajan tunnistaa kaukaa.


    • Anonyymi

      Olit kyllä taas niin lumoavan kaunis
      Säteilevän hyväntuulisen iloinen
      Saat kyllä katseeni jumittumaan suhun
      Sun ihaniin säihkysilmiisi sinä kaunokainen
      Sun ilosi tarttuu ja nostaa mun suupielet hymyyn
      Kohtaamisesi tuo energiaa päivääni
      Ihana yllätys oli nähdä sut pitkästä aikaa
      Voi kun taas pian sut nähdä saisin
      Sun energiasta akkujani lataisin

      • Anonyymi

        Näitkö työpaikalla? ☺❤


    • Sinä olet niin kaunis.

      Kun viimeksi nähtiin,
      niin sua näkyi hyvin vähän maskin ja hupun alta.

      Sun kauneus kuului sun äänestä, ja jokaisesta sanasta joka sanoit.

      Juuri nyt ajattelen sinua.
      Sitä miten kovin olen sinua kaivannut.

      Ajattelen unta, jossa olimme yhdessä.
      Painoin huulet sun kauniita huulia vasten,
      Pitelin sun kasvoja käsieni välissä.
      Katsoin sua,
      (niin, kuin salaa katson)
      Ihaillen ja himoiten

      Katsoit takasin

      sama syvä yhteys

      Yhteinen,
      ihailu ja himo

      Herätessä niin kevyt olo,
      Näitköhän samaa unta?

      • Anonyymi

        Olitko sairaalassa vai miksi maski ja huppu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko sairaalassa vai miksi maski ja huppu?

        Turhaan kyselette, Naakkatar on salaperäinen eikä kerro mitään:)


      • Anonyymi

        Toivottavasti Naakkatarkin ymmärtää lähestyä ihailemaansa naista tosielämässä. Netissä "haaveilu" on siitä vielä kaukana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Naakkatarkin ymmärtää lähestyä ihailemaansa naista tosielämässä. Netissä "haaveilu" on siitä vielä kaukana...

        Ei turkulaiset hevin lähesty ketään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei turkulaiset hevin lähesty ketään :D

        Eikä hämäläiset 😉


    • Anonyymi

      Sun pulppuava iloisuus tarttuu
      Jo pelkkä sun näkeminen
      Lataa mut virtaa täyteen
      Saan tehtyä asioita paljon paremmin
      Sun seurasi saa parhaat puoleni esiin
      Odotan jo niin aikaa jolloin voi olla vapaammin
      Jolloin voi nähdä ees hetkittäin useammin
      Juuttua sun katseeseesi taas kellumaan

      • Anonyymi

        Juuri niin
        Pidä elämässäsi ne ihmiset
        Jotka saa sinusta parhaat puolet esiin
        Ne joiden seurassa on helppo olla
        Ne jotka saa sut iloiseksi
        Ne jotka antaa energiaa - ei vie sitä


    • Anonyymi

      Kertoisin, että luulin merkitseväni enemmän

    • Anonyymi

      On hetkiä, jolloin on vaikea teeskennellä etten haluaisi sinua. Tiedämme molemmat, että on pysyttävä ystävinä, mutta onko se sinulle helppoa...

      • Anonyymi

        Se ei ole helppoa. Onko sinulle? Mikä omassa tilanteessasi saa ajattelemaan, että ystävyys on ainut mitä pystyt toiselle antamaan?


      • Anonyymi

        Selittäkää minulle, miksi on vaikeaa ystävä, minun on ihan mahdoton ymmärtää tuommoista, pyöriikö teillä vaan seksi mielessä, eikä yhtään tunteellinen ja henkinen kohtaaminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selittäkää minulle, miksi on vaikeaa ystävä, minun on ihan mahdoton ymmärtää tuommoista, pyöriikö teillä vaan seksi mielessä, eikä yhtään tunteellinen ja henkinen kohtaaminen?

        Siis vaikeaa olla ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selittäkää minulle, miksi on vaikeaa ystävä, minun on ihan mahdoton ymmärtää tuommoista, pyöriikö teillä vaan seksi mielessä, eikä yhtään tunteellinen ja henkinen kohtaaminen?

        Se henkinen kohtaaminen ja tunneyhteys on niin syvä. Kaikki se mistä keskustellaan ja miten syvälle sukelletaan asioihin. Se kaikki on niin voimaannnuttavaa ja tärkeää. Ystävyys syvenee rakkaudeksi, ystävän rakkaudeksi. Romanttiset sävyt hiipivät mieleen ja kaipuu syliin tiukemmin. Vaan rikkooko se herkän ja kauniin yhteyden, jos romanttinen rakkaus tulee mukaan. Onko sille tilaa. Tunteet on aitoja, mutta onko nille tilaa ilmentyä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole helppoa. Onko sinulle? Mikä omassa tilanteessasi saa ajattelemaan, että ystävyys on ainut mitä pystyt toiselle antamaan?

        En ole koskaan joutunut tilanteeseen, jossa ystäväni olisi ihastunut minuun. Tuli nyt mieleen, kun täällä siitä puhutaan, että mitä jos näin kävisi. Miten haluaisit, että ystävä käyttäytyisi/ kohtelisi sinua, jos itse olet täysin kaverirasolla, ei romanttista tunteita, vaikka muuten läheinen? Entä, miten haluaisit että ystävä kohtelisi sinua, jos olet ihastunut, mutta hän ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se henkinen kohtaaminen ja tunneyhteys on niin syvä. Kaikki se mistä keskustellaan ja miten syvälle sukelletaan asioihin. Se kaikki on niin voimaannnuttavaa ja tärkeää. Ystävyys syvenee rakkaudeksi, ystävän rakkaudeksi. Romanttiset sävyt hiipivät mieleen ja kaipuu syliin tiukemmin. Vaan rikkooko se herkän ja kauniin yhteyden, jos romanttinen rakkaus tulee mukaan. Onko sille tilaa. Tunteet on aitoja, mutta onko nille tilaa ilmentyä..

        Täydellinen kuvaus.
        Juuri samassa tilanteessa itse.
        Tietäen, että jotain erityistä on meneillään, mutta se raja ystävyyden ja ihastumisen välillä on häilyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selittäkää minulle, miksi on vaikeaa ystävä, minun on ihan mahdoton ymmärtää tuommoista, pyöriikö teillä vaan seksi mielessä, eikä yhtään tunteellinen ja henkinen kohtaaminen?

        Etkö ymmärrä ystävyyden ja romanttisen ihastustumisen eroa?
        Ja ei, ihastuneena ei todellakaan pyöri vain seksi mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se henkinen kohtaaminen ja tunneyhteys on niin syvä. Kaikki se mistä keskustellaan ja miten syvälle sukelletaan asioihin. Se kaikki on niin voimaannnuttavaa ja tärkeää. Ystävyys syvenee rakkaudeksi, ystävän rakkaudeksi. Romanttiset sävyt hiipivät mieleen ja kaipuu syliin tiukemmin. Vaan rikkooko se herkän ja kauniin yhteyden, jos romanttinen rakkaus tulee mukaan. Onko sille tilaa. Tunteet on aitoja, mutta onko nille tilaa ilmentyä..

        Niin, minä ymmärrän, että tuommoinen"prosessi" voi olla, missä syvästä ystävyydestä kehittyy rakkaus, vaikka minä en ole ihan semmoista kokenutkaan, kun minulla on aina tunteet menneet jompaan kumpaan suuntaan jo ennen tuommoista vaihetta ystävyydessä.

        Minä oikeastaan tarkoitin semmoista tilannetta, että on ihastuminen, tai rakastuminen, ja jostain syystä parisuhde ei ole mahdollinen, niin en ymmärrä, miksi silloin ei voisi sen sijaan olla ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä ystävyyden ja romanttisen ihastustumisen eroa?
        Ja ei, ihastuneena ei todellakaan pyöri vain seksi mielessä.

        Ymmärrän tietenkin, sinä et itse ymmärrä, mitä minä tarkoitin. Minä ihmettelen sitä, miksi ei voi olla ystävä, jos parisuhde ei ole jostain syystä mahdollinen, miksi on parempi, ettei ole mitään suhdetta, mikä siinä on muka niin mahdottoman vaikeaa, silloin kiinnostus vaikuttaa pelkästään seksuaaliselta, jos ystävyys on muka mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä ymmärrän, että tuommoinen"prosessi" voi olla, missä syvästä ystävyydestä kehittyy rakkaus, vaikka minä en ole ihan semmoista kokenutkaan, kun minulla on aina tunteet menneet jompaan kumpaan suuntaan jo ennen tuommoista vaihetta ystävyydessä.

        Minä oikeastaan tarkoitin semmoista tilannetta, että on ihastuminen, tai rakastuminen, ja jostain syystä parisuhde ei ole mahdollinen, niin en ymmärrä, miksi silloin ei voisi sen sijaan olla ystävä.

        Se nyt ei mene vain niin että vaihdetaan sitten ystävyyteen ojs toiselle ei suhde sovi. Kaksi aivan eri asiaa ja siinä toinen joutuu ns. tyytymään ystävyyteen. En oikein tajua että tuollaista pitää edes kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt ei mene vain niin että vaihdetaan sitten ystävyyteen ojs toiselle ei suhde sovi. Kaksi aivan eri asiaa ja siinä toinen joutuu ns. tyytymään ystävyyteen. En oikein tajua että tuollaista pitää edes kysyä.

        Minä taas en tajua tuommoista ajattelutapaa yhtään, ystävyyssuhteessa ja romanttisessa suhteessa on paljon samoja elementtejä, seksiä ystävyydessä ei ole, mutta miksi seksi pitää korottaa jumalan asemaan suhteissa nykyään, se on vaan semmoista fyysistä kumminkin, ja ihmisten välillä on paljon tärkeämpiäkin asioita, silloin ei kyllä välitä toisesta tippaakaan alunperinkään, jos mieluummin ei ole missään tekemisissä, kuin on ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en tajua tuommoista ajattelutapaa yhtään, ystävyyssuhteessa ja romanttisessa suhteessa on paljon samoja elementtejä, seksiä ystävyydessä ei ole, mutta miksi seksi pitää korottaa jumalan asemaan suhteissa nykyään, se on vaan semmoista fyysistä kumminkin, ja ihmisten välillä on paljon tärkeämpiäkin asioita, silloin ei kyllä välitä toisesta tippaakaan alunperinkään, jos mieluummin ei ole missään tekemisissä, kuin on ystävä.

        Niin kuin kirjoitin jo, romanttinen ihastuminen on paaljon muutakin kuin pelkkä seksi. Tai itsellä ei seksi ihastuneena ole edes ensimmäisenä mielessä.
        Romanttinen suhde ja ystävyys syntyvät usein aivan eri tavalla. Asetapa ajatuksesi vaikka heteromaailmaan hetkeksi, jos se helpottaa hahmottamaan asiaa. Jos mies on ihastunut naiseen tai päin vastoin, ja toista ei toinen romanttisesti kiinnostakaan, niin olisiko luontevaa sitten todeta että "hei, mut ruvetaan ystäviksi, tehdään ruoaa yhdessä ja käydään leffassa ja muuta kivaa" . Ja sitten heistä tulee parhaat ystävät. Ei.

        Taidat olla se joka on katkera kun seksinaiselle ei ystävyys kelvannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin kirjoitin jo, romanttinen ihastuminen on paaljon muutakin kuin pelkkä seksi. Tai itsellä ei seksi ihastuneena ole edes ensimmäisenä mielessä.
        Romanttinen suhde ja ystävyys syntyvät usein aivan eri tavalla. Asetapa ajatuksesi vaikka heteromaailmaan hetkeksi, jos se helpottaa hahmottamaan asiaa. Jos mies on ihastunut naiseen tai päin vastoin, ja toista ei toinen romanttisesti kiinnostakaan, niin olisiko luontevaa sitten todeta että "hei, mut ruvetaan ystäviksi, tehdään ruoaa yhdessä ja käydään leffassa ja muuta kivaa" . Ja sitten heistä tulee parhaat ystävät. Ei.

        Taidat olla se joka on katkera kun seksinaiselle ei ystävyys kelvannut?

        Kyllä minä tiedän mikä on ystävyyden ja romanttisen suhteen ero, ja miten ne syntyvät, ei minulla ole mitään hahmotusongelmaa, olen vaan eri mieltä, minä en näe tuommoisia asioita noin mustavalkoisesti ja yksioikoisesti, myös sinun heteroesimerkissäsi minusta ystävyys on mahdollista, miksi ihmeessä ei olisi, minulla on ihan käytännön elämänkokemusta suhdeasioista, en puhu minkään kuvitelman perusteella.

        Mitä minun mahdollinen katkeruuteni tähän keskusteluun kuuluu, sinä et osaa keskustella asiatasolla ja kestä eriäviä mielipiteitä, vaan sinulla on jostain syystä tarve olla ilkeä, ilmeisesti saat siitä jotain iloa, minä en arvosta semmoista keskustelutyyliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän mikä on ystävyyden ja romanttisen suhteen ero, ja miten ne syntyvät, ei minulla ole mitään hahmotusongelmaa, olen vaan eri mieltä, minä en näe tuommoisia asioita noin mustavalkoisesti ja yksioikoisesti, myös sinun heteroesimerkissäsi minusta ystävyys on mahdollista, miksi ihmeessä ei olisi, minulla on ihan käytännön elämänkokemusta suhdeasioista, en puhu minkään kuvitelman perusteella.

        Mitä minun mahdollinen katkeruuteni tähän keskusteluun kuuluu, sinä et osaa keskustella asiatasolla ja kestä eriäviä mielipiteitä, vaan sinulla on jostain syystä tarve olla ilkeä, ilmeisesti saat siitä jotain iloa, minä en arvosta semmoista keskustelutyyliä.

        Totta kai on mahdollista mutta ei mikään yleinen kuvio ole kyseessä.

        En ole ilkeä mutta itse en ymmärrä tuollasta samasta asiasta jankuttamista (siis kun ilmeisesti olet samasta asiasta aiemminkin tänne kirjoittanut). Ei ketään voi pakottaa ystävyyteen, sellainen pitää vain hyväksyä, vaikka sinä näkisit asiat millä tavoin tahansa. Mun mielestä se on samaa kategoriaa kun itkisi ettei joku suostu seurustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en tajua tuommoista ajattelutapaa yhtään, ystävyyssuhteessa ja romanttisessa suhteessa on paljon samoja elementtejä, seksiä ystävyydessä ei ole, mutta miksi seksi pitää korottaa jumalan asemaan suhteissa nykyään, se on vaan semmoista fyysistä kumminkin, ja ihmisten välillä on paljon tärkeämpiäkin asioita, silloin ei kyllä välitä toisesta tippaakaan alunperinkään, jos mieluummin ei ole missään tekemisissä, kuin on ystävä.

        Seksi on joillekkin äärettömän tärkeää ja jollekkin toiselle taas lisämauste hyvään suhteeseen jota ilman voi olla helpostikkin. Siksi kai näkemykset siitä voiko ihastunut olla ystävä, jos ei saa vastakaikua vaihtelee. Elämä on siitä ihmeellistä, että sillä on tapana tuoda ennenpitkään omaan kokemusmaailmaan asioita joita jossain tilanteessa ei millään ymmärtänyt. Ainakin minulla ne on olleet niitä elämänkovimpia oppikokemuksia. Toisaalta ne on kyllä kasvattaneet ihmisenä eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellinen kuvaus.
        Juuri samassa tilanteessa itse.
        Tietäen, että jotain erityistä on meneillään, mutta se raja ystävyyden ja ihastumisen välillä on häilyvä.

        No aiotko edetä asiassa jotenkin?


    • Anonyymi

      Vedän sinut syliini sängyllä
      kietoudun ympärillesi kuin köynnös
      Sinun lämmin ja pehmeä kehosi minua vasten
      Siinä on hyvä, sinun vierelläsi
      Samaan aikaan sydämeni meinaa pakahtua
      Suren
      koska tiedän, että minun on kohta lähdettävä
      En tahdo irroittaa
      kietoudun sinuun lujemmin
      Tahtoisin jäädä viereesi yön yli.

    • Anonyymi

      Huomenta päivää ihanuudelleni!
      Tekis mieli jakaa sun kanssa kaikenlaista. Nyt ei vaan näytä olevan sellainen hetki. Ehkä tässä jossakin vaiheessa taas on. Olet tärkeä. Olet ihana. Olet ahkera. Olet kaunis. Olet sydämessäni. Jos tahdot menen eteenpäin raskain mielin pettyneenä. Kokoan itseni vähin äänin uudelleen. Sinua silti vain rakastan tiedän sen jo nyt. En vain hyviä ominaisuuksiasi vaan myös noita muita. Valoa päivään!

      • Anonyymi

        Mitkä on ne muut (huonot, joita kaikilla on) ominaisuudet?


      • Anonyymi

        Kaunis kirjoitus


    • Anonyymi

      Kertoisin miten mietin sinua joka aamu ja ilta. Pienikin merkki tai viesti tekevät päivistä parempia. Välillä tuntuu, että missä tahansa kuljen tai mitä teen: kaikki muistuttaa sinusta. Odotan, että saan nähdä sinut taas ihan tässä lähellä. Naurusi, kasvonpiirteesi ja tapasi olla ovat iskostuneet mieleeni, sinä minun sydämeeni.

      • Anonyymi

        Tämä oli kuin suoraan omat mietteeni. Vaikka et varmasti olekaan minun ihastukseni, niin anna vihje missä näitte viimeksi tai milloin näette taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli kuin suoraan omat mietteeni. Vaikka et varmasti olekaan minun ihastukseni, niin anna vihje missä näitte viimeksi tai milloin näette taas.

        Minun mietteeni myös...


      • Anonyymi

        Kerro jokin hänen tapansa tai maneerinsa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli kuin suoraan omat mietteeni. Vaikka et varmasti olekaan minun ihastukseni, niin anna vihje missä näitte viimeksi tai milloin näette taas.

        Sama täällä! 😌🌈☺️🦹🏽‍♀️


    • Anonyymi

      Teen kaikkeni että päivä on hyvä ja kaunis. Ajattelen sua lämmöllä. Toivon sulle parasta.

      • Anonyymi

        Tähänkin on helppo yhtyä😌


    • Anonyymi

      Ystävä
      Sä pelkäät rakkautta.
      Pelkäät,
      ehkä ettet riitä ?
      Ehkä se ei kestä?

      Uskalla heittäytyä.

      Leijaile, kuin unessa.

      Nauti.

      Olet jokaisen kauniin hetken arvoinen.

      Päästä vihdoin irti pelosta

      Täyty Rakkaudesta.

      • Anonyymi

        Sinun kanssasi
        Sukeltaisin vaikka
        maailman ääriin
        Saat minut rohkeaksi
        Kutsut seireenin tavoin
        Vastustamaton on kutsuhuutosi


      • Anonyymi

        Ystävä
        Sun kanssasi mä uskaltaisin
        Sukeltaa vaikka maailman ääriin
        Sun kutsuhuutosi on lumoava
        Olet kuin seireeni joka mua johdattaa
        Heittäytymään hetken vietäväksi
        Antautumaan rakkauteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kanssasi
        Sukeltaisin vaikka
        maailman ääriin
        Saat minut rohkeaksi
        Kutsut seireenin tavoin
        Vastustamaton on kutsuhuutosi

        Jos et ole Naakkatar, niin tämä voisi minun ihastukseni kutsu veden maailmaan ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole Naakkatar, niin tämä voisi minun ihastukseni kutsu veden maailmaan ☺️

        Runo on toisen, ei naakattaren kirjoittama. Kutsuhuuto se on..


    • Anonyymi

      Tahtoisin niin sut syliini sulkea
      Kulkea tään elämän sun kanssa
      Sun vierellä yhdessä matkaten
      Ottaa sut syliin maailman murjoessa
      Iloita sun kanssa onnistumisista
      Elää arkea ja juhlaa, varsinkin arkea
      Jakaa ilot ja surut tasoittaen matkaa saumattomasti yhteen sulautuisimme
      Itsenäisyyteemme säilyttäen
      Omia juttuja yhteisten lisäksi pitäen
      Rakastaen ja yhteen sitoutuen

      • Anonyymi

        Ihana! Tämä sopii minunkin haaveisiin.


      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä, toivottavasti meet hakemaan sen naisen itselles:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, toivottavasti meet hakemaan sen naisen itselles:)

        Ei häntä noin vaan saa lähestyä. En tiedä enää mistään mitään. Varmaan kuvittelin kaikenlaista. Olen pakkomielteinen tollo.
        Ihan vaan pelkkä arkinen kuuleminen tai viesti merkkaisi enemmän kuin mikään tässä maailmassa. Muita ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei häntä noin vaan saa lähestyä. En tiedä enää mistään mitään. Varmaan kuvittelin kaikenlaista. Olen pakkomielteinen tollo.
        Ihan vaan pelkkä arkinen kuuleminen tai viesti merkkaisi enemmän kuin mikään tässä maailmassa. Muita ajatuksia.

        Mikset laittaisi itse kuulumisviestiä hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei häntä noin vaan saa lähestyä. En tiedä enää mistään mitään. Varmaan kuvittelin kaikenlaista. Olen pakkomielteinen tollo.
        Ihan vaan pelkkä arkinen kuuleminen tai viesti merkkaisi enemmän kuin mikään tässä maailmassa. Muita ajatuksia.

        Kai häntä nyt jotenkin voi lähestyä?


    • Anonyymi

      En kertoisi, että haluan hänet
      En kertoisi, että tämä kaikki saa minut hajoamispisteeseen
      En kertoisi, että tekisin mitä vain

      Kertoisin hänen olevan silmissäni kaunein ihminen jonka tunnen. Hänen onnensa on minulle ensisijaista ja jos en voi olla se, joka hänelle onnen antaa olkoon sitten niin. Kertoisin: minä olisin valmis heittäytymään johonkin suurempaan jos hän tuntee minusta samoin kuin minä hänestä.

      • Anonyymi

        En tiedä , mitä tunnet, mutta luulen meidän olevan samalla sivulla.

        Joko luit sen kirjan, se on must.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä , mitä tunnet, mutta luulen meidän olevan samalla sivulla.

        Joko luit sen kirjan, se on must.

        Riippuu mistä kirjasta puhutaan?


      • Anonyymi

        Tekisit mitä vain. Teetkö kuitenkaan mitään, muuta kuin odotat?


      • Anonyymi

        Rakastuneen puhetta
        On huoli siitä
        Onko toisen hyvä olla.
        Halu heittäytyä
        Suhteeseen hänen kanssaan,
        Jos tunteet kohtaavat.
        Musertava suru, jos
        Hänet näkee allapäin.
        Pakahduttava ilo, jos
        Hän on onnellinen.
        Suunnaton kaipaus ja
        Hänen kimpussaan
        Ahertava mieli.
        Kalvava epävarmuus
        Siitä saako tunteilleen vastetta.
        Suuria tunteita suoraan sydämestä.


    • Anonyymi

      En halua sotkea elämääsi
      Tuskin pystyisinkään siihen
      Polttava halu ja tarve vain kertoa
      Miten kaipaan sinua
      (toivon kosketustasi)
      Miten ihana olet
      (sulan katseestasi)
      Miten kiehdot minua
      Jo toista vuotta
      Tiedän ettet tunne samoin
      Silti hullu toive kytee
      (otan sua kädestä)
      Sillä tapahtuuhan ihmeitä
      (suutele mua)
      Joillekin ainakin

      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei tunne samoin? Oletko lähestynyt häntä? Kertonut tunteistasi? Oon vähän samassa tilanteessa ja suunnilleen yhtä kauan oon ollut kiinni hänen ihanissa silmissään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei tunne samoin? Oletko lähestynyt häntä? Kertonut tunteistasi? Oon vähän samassa tilanteessa ja suunnilleen yhtä kauan oon ollut kiinni hänen ihanissa silmissään...

        No en tiedäkään mutta ihme se olisi.
        Kierrän kuin kissa kuumaa puuroa, ja jollain tasolla lähestynytkin, mutta en osaa sanoa miten lähestymiset on tulkittavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedäkään mutta ihme se olisi.
        Kierrän kuin kissa kuumaa puuroa, ja jollain tasolla lähestynytkin, mutta en osaa sanoa miten lähestymiset on tulkittavissa.

        Oletko lähestynyt häntä selvästi ei-kaverillisesti? Koskettanut..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedäkään mutta ihme se olisi.
        Kierrän kuin kissa kuumaa puuroa, ja jollain tasolla lähestynytkin, mutta en osaa sanoa miten lähestymiset on tulkittavissa.

        No siltä vähän tuntui kuin hänet viimeksi näin. Kuin olis kiertänyt hän kuin kissa kuumaa puuroa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lähestynyt häntä selvästi ei-kaverillisesti? Koskettanut..?

        Ei oikein ole mahdollista lähestyä kuin kaverillisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein ole mahdollista lähestyä kuin kaverillisesti.

        On vähän kipeä olo.


      • Anonyymi

        Tämä oli kaunis! Meneekö sille musiikinopettajalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein ole mahdollista lähestyä kuin kaverillisesti.

        Sulkeutuvatko mahdollisuudet syystä että toisella suhde? Tai molemmilla? mikä estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein ole mahdollista lähestyä kuin kaverillisesti.

        Sama juttu. Ootko lähestynyt kaverillisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein ole mahdollista lähestyä kuin kaverillisesti.

        Sama juttu. Ootko lähestynyt kaverillisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein ole mahdollista lähestyä kuin kaverillisesti.

        No oletko lähestynyt kaverillisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein ole mahdollista lähestyä kuin kaverillisesti.

        Oletko lähestynyt häntä kaverillisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedäkään mutta ihme se olisi.
        Kierrän kuin kissa kuumaa puuroa, ja jollain tasolla lähestynytkin, mutta en osaa sanoa miten lähestymiset on tulkittavissa.

        Mun tilanteessa hänen on aloite tehtävä, jos niin haluaa. Hän on varattu ja minä en. Jos voisi päättää, en olisi häneen ihastunut. Olen aina ajatellut, että ei varattua... Vaan hän vetää minua puoleensa kuin magneetti. Eikä tunne laannu, on jatkunut vuosia. Tiedän etten häntä pysty vastustamaan, jos hän tekee aloitteen ja haluankokaan vastustaa. Tää tunne on niin voimakas. Itse en tee aloitetta, odotan tunteen laantumista, vaan koska se laantuis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletko lähestynyt kaverillisesti?

        Jonkin verran, kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tilanteessa hänen on aloite tehtävä, jos niin haluaa. Hän on varattu ja minä en. Jos voisi päättää, en olisi häneen ihastunut. Olen aina ajatellut, että ei varattua... Vaan hän vetää minua puoleensa kuin magneetti. Eikä tunne laannu, on jatkunut vuosia. Tiedän etten häntä pysty vastustamaan, jos hän tekee aloitteen ja haluankokaan vastustaa. Tää tunne on niin voimakas. Itse en tee aloitetta, odotan tunteen laantumista, vaan koska se laantuis?

        Jos on molemminpuolista ihastumista, ei sillä paljon ole väli kumpi tekee aloittaan. Ja itse olen sitä mieltä että ketä tahansa saa lähestyä (paitsi esim. kaverin kumppania), jokaisella on kuitenkin se oma tahto ja valinta.


    • Anonyymi

      Että onpas kiva tehdä siun kanssa etätöitä.

    • Anonyymi

      Tummanvihreä pukee sinua, saa kasvosi loistamaan.

    • Anonyymi

      Haluaisin pyytää anteeksi että käyttäydyin huonosti ja olin pelkuri. Pyytäisin uutta mahdollisuutta.

      • Anonyymi

        Saat ehdottomasti uuden mahdollisuuden! ☺️ Ihan hyvä, että välillä viilenneltiin tunteita.


    • Anonyymi

      Miksi et pyydä?

      • Anonyymi

        Koska me ei olla nähty muutamaan kuukauteen, ja tämän korona tilanteen takia ei olla nähty. En tiedä milloin nähdään seuraavan kerran. Haluan pyytää anteeksi kasvotusten enkä tekstiviestitse/sähköpostitse tai muulla vastaavalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska me ei olla nähty muutamaan kuukauteen, ja tämän korona tilanteen takia ei olla nähty. En tiedä milloin nähdään seuraavan kerran. Haluan pyytää anteeksi kasvotusten enkä tekstiviestitse/sähköpostitse tai muulla vastaavalla tavalla.

        Laita viesti tai sähköposti, että toinen saa sulatella ja valmistautua kohtaamisemme.


    • Anonyymi

      Sinä oot tullut mun uniin. Herään siinä kohtaa, kun me suudellaan intohimoisen hellästi. Lämmin aalto käy päästä varpaisiin.

      • Tiedätkö, kun katsot häntä silmiin, hän näkee sen.
        Tuntee varmasi miten katse viipyy, ja miten suupielet nousevat mielihyvästä.
        Hän näkee, että päässyt uniisi.


      • Anonyymi

        Sinäkin olet päässyt uniini. Haaveisiin. Joskus leikittelen ajatuksilla, mitä jos? Mitä jos sinäkin sittenkin olet ihastunut minuun. Saan voimaa, kun mietin tulevia kesäpäiviä ja yhteisiä hetkiä. Toivon edes niiden olevan vielä tulossa. Kevään kanssasi jo menetin.


    • Anonyymi

      Mikä on tää tunne,
      Sinua katson silmin uusin
      Katseestani punastut,
      olet kaunis silloin.
      Toistemme seurassa sanoja
      usein haemme molemmat.
      Sitäkö tää on,
      että toisistamme hämmennymme,
      Kaksi yleensä sanavalmista naista.
      Mikä on tää tunne.
      Tällaiseen tottunut ole en.

    • Anonyymi

      Miksi te tänne kirjoittelette?
      Kertokaa ihastuksen kohteelle, ei kukaan lue ajatuksia ja ihmiset arkailee liikaa.
      Nyt teette asioiden eteen jotain niin ei jää jossiteltavaa! Itse tein niin, kannatti.
      Pahinta mitä voi tapahtua? Sydänsuruja. Elämää. Sitten voi siirtyä eteenpäin.

    • Anonyymi

      Et ehkä huomaa, tarvitsisin sinua nyt enemmän kuin koskaan. Mietin, mitä oikeasti tahdot minusta vai tahdotko mitään.

      • Anonyymi

        Kysy häneltä ketä kaipaat kysymyksesi nuo niin saat ehkä vastauksen. Jos olisit minun kaipaamani. Niin tahtoisin tutustua sinuun paremmin. Katsoa kantaako siipemme meitä yhdessä. Olisiko meistä toinen toistemme turvaksi. Voisiko sinusta tulla rakas minulle ja minusta sinulle. Kaipaan syliä ja kosketusta. Naista jota helliä ja rakastaa. Naista jonka kanssa muodostuu sanallinen hyvä yhteys ja myös muuten läheinen yhteys.


    • Anonyymi

      Silmäsi ovat kauneimmat maailmassa, huulesi ovat niin punaiset ja pehmeät ja haluaisin vain suudella sinua. Haluaisin upottaa käteni pehmeisiin hiuksiisi. Haluaisin vain halata sinua ja olla päästämättä koskaan pois. Painaa sinut vasten seinää ja suudella lujaa. Haluaisin herätä loppu elämäni vierestäsi. Katsella kun nukut. Silittää sinut uneen. Valvoa untasi. Herätä aamulla niin, että näen sinut ja pörröön menneet hiuksesi. Vain katsella sinua. Pitää sinut ikuisesti luonani. Olisit vain minun.

      • Anonyymi

        Pelkkää haaveiluako vai onko jotain tapahtunut teidän välillä?


    • Anonyymi

      Nähtiinkö tänään? :)

      • Anonyymi

        Nähtiin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin 😊

        Missä päin me nähtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin me nähtiin?

        En kerro, muuten illuusio että sinä olet Sinä särkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro, muuten illuusio että sinä olet Sinä särkyy.

        Ulkona? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kerro, muuten illuusio että sinä olet Sinä särkyy.

        Minä & sinä
        ❤️Yliminä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkona? :)

        Niin nähtiin 😘 mullakin on ollut sua ikävä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nähtiin 😘 mullakin on ollut sua ikävä!

        Oliko siellä muita paikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siellä muita paikalla?

        Paljonkin, niin kuin aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkin, niin kuin aina.

        Mikä sai sinut kiinnostumaan minusta? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sai sinut kiinnostumaan minusta? :)

        Kiinnostunut olen kyllä ollut jo jonkin aikaa, mutta pitkät katseet oli ne jotka herätti ensin huomion. Sulla on sellainen katse, joka vie jalat alta ;) Entä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostunut olen kyllä ollut jo jonkin aikaa, mutta pitkät katseet oli ne jotka herätti ensin huomion. Sulla on sellainen katse, joka vie jalat alta ;) Entä sinä?

        Se tapa, miten kannat itsesi oikeanlainen huumori. Lisäksi sun piirteesi ovat niin kauniit, että jään ihastelemaan niitä. Jos olet Hän, niin sussa vaan on jotain salaperäisyyttä, joka vetoaa muhun ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siellä muita paikalla?

        Oli, t. alkuperäinen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tapa, miten kannat itsesi oikeanlainen huumori. Lisäksi sun piirteesi ovat niin kauniit, että jään ihastelemaan niitä. Jos olet Hän, niin sussa vaan on jotain salaperäisyyttä, joka vetoaa muhun ;)

        Uskaltaisitko antaa jonkin vinkin josta voisin ehkä oikeasti tunnistaa itseni tai sinut? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaisitko antaa jonkin vinkin josta voisin ehkä oikeasti tunnistaa itseni tai sinut? :)

        En ollut aiempi kirjoittaja. Mutta olisin tuon voinut myös kirjoittaa. Ihastuksellani on punaiset hiukset joista mm. Tykkään kovasti. Se olisi minun vinkkini joka voisi ehkä vähän vihjata. Enempää en paljasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaisitko antaa jonkin vinkin josta voisin ehkä oikeasti tunnistaa itseni tai sinut? :)

        Hänellä on vihreät silmät, minulla siniset. Melkein samanpituisia ollaan, molemmilla lyhyet hiukset. Ehkä muuta en vielä paljasta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on vihreät silmät, minulla siniset. Melkein samanpituisia ollaan, molemmilla lyhyet hiukset. Ehkä muuta en vielä paljasta :)

        MINÄ PUTOAN NYT, en kestä, sinä olet ihastunut johonkin muuhun. Sattuu ihan hirveästi.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        MINÄ PUTOAN NYT, en kestä, sinä olet ihastunut johonkin muuhun. Sattuu ihan hirveästi.

        En ymmärrä miksi sun pitää joka ainoaan ketjuun ja kommenttiin sekaantua ja heittää jotain väliin... rauhoitu vähän


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi sun pitää joka ainoaan ketjuun ja kommenttiin sekaantua ja heittää jotain väliin... rauhoitu vähän

        Olen Pikkukarhu ja Tiikeri tarina kultaisesta omenoista.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Olen Pikkukarhu ja Tiikeri tarina kultaisesta omenoista.

        Ei välttämättä ihan helppo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkona? :)

        Missä päin nähtiin ulkona? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin nähtiin ulkona? :)

        Jos paikkakuntaa tarkoitat, niin Savoon menee. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on vihreät silmät, minulla siniset. Melkein samanpituisia ollaan, molemmilla lyhyet hiukset. Ehkä muuta en vielä paljasta :)

        Onko sinulla ihan vaalea tukka? Ollaanko saman ikäisiä suunnilleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ihan vaalea tukka? Ollaanko saman ikäisiä suunnilleen?

        Minulla vaalea tukka, mutta ei olla samanikäisiä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla vaalea tukka, mutta ei olla samanikäisiä. :)

        Oletko vanhempi vai nuorempi minua?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3466
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3257
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2964
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1885
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1496
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1291
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe