Herään aamuuni yksin ja ajattelen sinua. Illalla menen sänkyyni yksin ja ajattelen sinua.
On niin raskasta elää näin. En olisi ikinä halunnut kokea tätä tuskaa.
Ikävä on niin musertava
10
58
Vastaukset
Ehkä tuleva kevät tuo muutoksen..toivotaan niin.
- Anonyymi
Kiitos ajatuksesta kiltti ihminen, mutta aikaa menee enemmän... niin paljon enemmän.
- Anonyymi
Oliko teillä suhde?
- Anonyymi
Oliko teillä suhde?
- Anonyymi
Oliko teillä suhde?
- Anonyymi
Ei kuha lämpimikseni teitä wedätän 100-0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuha lämpimikseni teitä wedätän 100-0
Onks ny kivaa?
- Anonyymi
En minäkään. Jokaikinen aamu olet ensimmäisenä mielessäni. Ja joka ikinen ilta menen nukkumaan toivoen että olisit vieressäni.
- Anonyymi
Sama tilanne täällä. Mutta eihän asialle mitään mahda, kun tunteet ovat yksipuolisia.
- Anonyymi
Totuin nukkumaan Hänen sylissään, vieressään. Eron jälkeen oli vaikeaa nukkua yksin. Heräsin kun hapuilin häntä viereltäni. Turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462