Kouhia Oy tuoreita kokemuksia

Anonyymi

Kokemuksia 2020 luvulla kouhiasta

11

1330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitkeä kotimainen kuljetusyritys, uuden karhealla kalustolla?

      • Anonyymi

        Niin kannattaa lukea netistä se juttu joka tehtiin vuosia sitten Ajolinja-lehteen.
        Siinä yrittäjä kertoi suoraan,että hän ei ala maksaa palkkaa siitä,että joku innokas
        menee jo edellisenä iltana määränpäähän ja nukkuu hytissä yön jotta voi aamulla avata
        perävaunun ovet. 35 vuotta olen lukenut näitä kommentteja kyseisestä yrityksestä ja yksi asia on aina mietityttänyt minua. Yrittäjä ei halua maksaa palkkaa kuin ajamisesta,mutta samaan aikaan autoihin hommataan 1000 eur erikoiskilvet. On siinä jotain sairasta ajattelutavassa.
        Ensin palkka miehille jotka tekevät särmästi työt ja sitten vasta leikitään rekisterikilpien teksteillä.Se on minun mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kannattaa lukea netistä se juttu joka tehtiin vuosia sitten Ajolinja-lehteen.
        Siinä yrittäjä kertoi suoraan,että hän ei ala maksaa palkkaa siitä,että joku innokas
        menee jo edellisenä iltana määränpäähän ja nukkuu hytissä yön jotta voi aamulla avata
        perävaunun ovet. 35 vuotta olen lukenut näitä kommentteja kyseisestä yrityksestä ja yksi asia on aina mietityttänyt minua. Yrittäjä ei halua maksaa palkkaa kuin ajamisesta,mutta samaan aikaan autoihin hommataan 1000 eur erikoiskilvet. On siinä jotain sairasta ajattelutavassa.
        Ensin palkka miehille jotka tekevät särmästi työt ja sitten vasta leikitään rekisterikilpien teksteillä.Se on minun mielipide.

        Kieltämättä sairasta, lähes joka autossa tonnin erikoiskilpi, alumiinista sorvautettua polttoainetankin korkkia jossa iso K kirjain, turkoosi erikoismaalaus ym. kallista tingentangelia johon rahaa käytetään asianmukaisen palkan sijaan.


    • Anonyymi

      Kouhia Oy liikevaihto oli 3,6 miljoonaa euroa 2018 ja työllisti 32 henkilöä. Liikevaihto laski 1,5 prosenttia. Tilikauden tulos oli -890000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -26,1. Yhtiön omavaraisuusaste oli 19,7 prosenttia.

      • Anonyymi

        Tilikauden tulos oli -890000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -26,1
        pahalta näytää


    • Anonyymi

      Onneton kilometri liksa...

      • Anonyymi

        Se on uskomaton suoritus Kouhia Oy:ltä jos liikevaihto oli 3.6 milj. euroa 2018 ja työllisti 32 ihmistä. Tiedän menestyviä pienyrityksiä kuljetusalalla joilla 8 hengen porukalla on tehty
        yli 5 miljoonan liikevaihto ja silti yrittäjä on sitä mieltä,että menee huonosti. Siinä on huima ero jos 3.6 mijl. euron liikevaihto/ 32 työntekijää ja 5 milj.euron liikevaidolla 8 henkilöllä tehty tulos. Mutta kaiken ratkaisee lopulta se kuinka paljon on firman kassassa rahaa mikä on yrityksen omavaraisuusaste eli paljonko on velkaa Kouhialla ... jos omavaraisuusaste on 19.7 niin minä yrittäjänä ainakin pitäisin autot aivan tehtaan valkoisina ja polttoainekorkit tylsän muovisina. Ei olisi aihetta hymyyn ollenkaan..... mutta minä olenkin vain kuski poloinen...........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on uskomaton suoritus Kouhia Oy:ltä jos liikevaihto oli 3.6 milj. euroa 2018 ja työllisti 32 ihmistä. Tiedän menestyviä pienyrityksiä kuljetusalalla joilla 8 hengen porukalla on tehty
        yli 5 miljoonan liikevaihto ja silti yrittäjä on sitä mieltä,että menee huonosti. Siinä on huima ero jos 3.6 mijl. euron liikevaihto/ 32 työntekijää ja 5 milj.euron liikevaidolla 8 henkilöllä tehty tulos. Mutta kaiken ratkaisee lopulta se kuinka paljon on firman kassassa rahaa mikä on yrityksen omavaraisuusaste eli paljonko on velkaa Kouhialla ... jos omavaraisuusaste on 19.7 niin minä yrittäjänä ainakin pitäisin autot aivan tehtaan valkoisina ja polttoainekorkit tylsän muovisina. Ei olisi aihetta hymyyn ollenkaan..... mutta minä olenkin vain kuski poloinen...........

        Eikös kouhialta saa 21 cent kilometri.. Vai miten nykysin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kouhialta saa 21 cent kilometri.. Vai miten nykysin?

        Kyllä torpparit Kouhialla päästelee 20 cent km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on uskomaton suoritus Kouhia Oy:ltä jos liikevaihto oli 3.6 milj. euroa 2018 ja työllisti 32 ihmistä. Tiedän menestyviä pienyrityksiä kuljetusalalla joilla 8 hengen porukalla on tehty
        yli 5 miljoonan liikevaihto ja silti yrittäjä on sitä mieltä,että menee huonosti. Siinä on huima ero jos 3.6 mijl. euron liikevaihto/ 32 työntekijää ja 5 milj.euron liikevaidolla 8 henkilöllä tehty tulos. Mutta kaiken ratkaisee lopulta se kuinka paljon on firman kassassa rahaa mikä on yrityksen omavaraisuusaste eli paljonko on velkaa Kouhialla ... jos omavaraisuusaste on 19.7 niin minä yrittäjänä ainakin pitäisin autot aivan tehtaan valkoisina ja polttoainekorkit tylsän muovisina. Ei olisi aihetta hymyyn ollenkaan..... mutta minä olenkin vain kuski poloinen...........

        Et oo ihan kartalla tässä sen suhteen mistä liikevaihto tulee ja mitä se tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Joko Kouhia on saneerauksessa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe