Voi lentoemon tekokyynel

Anonyymi

Instan tarina... Voivoi tytön kuivaa leikki-itkua. Keneen tuo uppoo.... Kamalaa kun jää kiinni omista jatkuvista valheistaan. Sitä saa mitä tilaa. Go Seven go!

46

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silmälasit ja peittävä pooloneule kuuluu hyvin tähän lavastukseen🙈 Miks ei nyt tissit tyrkyllä?

      • Anonyymi

        Moniko äiti, vaimo, avovaimo ja tyttöystävä on itkenyt tuon varattuja miehiä saalistavan itsekkään tyrkyn takia? Turhaa, Maisa vollottaa. Kaikki tietävät millainen itsekäs, empatiakyvytön, kieroilija sinä olet 😡 Myöhäistä alkaa esittää petettyä, loukattua ja viatonta ihmistä. Viaton ja siveä et ole millään mittapuulla. Tuollainen nainen, joka vetää lokaan fiksun miehen, on pettänyt parhaan ystävättärensä makaamalla tämän miehen kanssa, pettänyt aviomiestään, rikkonut nykyisen hoitonsa avoliiton ja omansa siinä samalla ym. Ei ansaitse minkäänlaista sympatiaa.


      • Anonyymi

        Tissit kohti taivasta se makasi tuolla lemmenlomalla 😂🤣 Nyt on täällä kotimaassa ”se toinen Maisa”, siveä ja väärinymmärretty gold digger 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissit kohti taivasta se makasi tuolla lemmenlomalla 😂🤣 Nyt on täällä kotimaassa ”se toinen Maisa”, siveä ja väärinymmärretty gold digger 😃

        Kyllä Maisa on ihan täällä Suomessakin rietas, pornahtava tissityrkky. Mutta sitten, kun Maisalla on tarve valehdella, sitten vedetään tuo kiltin, nuhteettoman enkelin rooli päälle silmälaseineen ja poolopaitoineen. Ja kuvassa/haastattelussa ollaan niin totista Maisulia, ei pienintäkään hymyä. Kun yleensä tämä pornotähti tykkää anteliaasti esitellä paitsi silareitaan, myös hammaskuoriaan.


      • Anonyymi

        Nyt on otettu käyttöön storyssa seuraava "lavastus"....my everything🙄


      • Anonyymi

        Täytyy sanoa että on taas varsin erikoista moderointia täällä 🙈 Mutta kiitos sulle vastauksestasi.

        Nimimerkki En Instassa


    • Anonyymi

      Kyllä oli niin teennäistä p...skaa!
      Ai niin ja ne äänikirjat .. mainos loppuun .. ja nyyh nyyh .. 🤮
      Ottais mallia Jari-Matista, joka osaa käsitellä mediaa, eikä hauku Maisaa kuin hienotunteisesti ehkä vihjaa miten median suhteen kannattaisi toimi.
      Maisa on Maisa . Ei se miksikään muutu saati viisaastu. Samat virheet parin kolmen vuoden välein.

    • Anonyymi

      Kyllä oli niin teennäistä p...skaa!
      Ai niin ja ne äänikirjat .. mainos loppuun .. ja nyyh nyyh .. 🤮
      Ottais mallia Jari-Matista, joka osaa käsitellä mediaa, eikä hauku Maisaa kuin hienotunteisesti ehkä vihjaa miten median suhteen kannattaisi toimi.
      Maisa on Maisa . Ei se miksikään muutu saati viisaastu. Samat virheet parin kolmen vuoden välein.

      • Anonyymi

        On se härski!! Vieläköhän joku uskoo ja säälii tuota pelleä? Vielä saat tyrkky rukka itkeä ihan oikeasti, etkä voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi.


      • Anonyymi

        Voi sitä myötähäpeän määrää, kun tuota teennäistä kuivasilmäistä itkuesitystä katsoo. Maisalle on kaikki keinot sallittuja. Nyt vetäisee tuollaisen itkuvirsi teatteriesityksen ja yrittää sillä saada myötätuntoa ja synninpäästön. Maisan pitää kyllä vielä treenata, tuolla ei pääse teatterikorkeaan. Ja lapset tulevat päiväkodista ja pitää ryhtyä ruoanlaittoon. Lapsikortti siis taas käytetty.. Mutta mitkä lapset? Eikös nyxällä lle yksi lapsi ja eilös Maisan poika ole jo koulussa? Taisi unohtaa todiseikat esityksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se härski!! Vieläköhän joku uskoo ja säälii tuota pelleä? Vielä saat tyrkky rukka itkeä ihan oikeasti, etkä voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi.

        Maisa on ällöttävä, teeskentelevä, kiero ja paha nainen, jonka kynsissä on todella moni itkenyt. Monenko suhteen tuo henkilö on onnistunut/yrittänyt pilata? Kiristäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä myötähäpeän määrää, kun tuota teennäistä kuivasilmäistä itkuesitystä katsoo. Maisalle on kaikki keinot sallittuja. Nyt vetäisee tuollaisen itkuvirsi teatteriesityksen ja yrittää sillä saada myötätuntoa ja synninpäästön. Maisan pitää kyllä vielä treenata, tuolla ei pääse teatterikorkeaan. Ja lapset tulevat päiväkodista ja pitää ryhtyä ruoanlaittoon. Lapsikortti siis taas käytetty.. Mutta mitkä lapset? Eikös nyxällä lle yksi lapsi ja eilös Maisan poika ole jo koulussa? Taisi unohtaa todiseikat esityksessä.

        Maisa ei muista, että poikansa on jo koulussa. Ja asuu ihan muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se härski!! Vieläköhän joku uskoo ja säälii tuota pelleä? Vielä saat tyrkky rukka itkeä ihan oikeasti, etkä voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi.

        IG seuraajamäärä kasvaa, rahaa kilahtaa kirstuun, Maisa kumartaa ja kiittää 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IG seuraajamäärä kasvaa, rahaa kilahtaa kirstuun, Maisa kumartaa ja kiittää 🤗

        Niin, raha edellä tuo tyrkky menee. Viis muista ihmisistä tai edes jonkinlaisesta moraalista ja rehellisyydestä 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa ei muista, että poikansa on jo koulussa. Ja asuu ihan muualla.

        Ja nyxän tyttö äidillänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa ei muista, että poikansa on jo koulussa. Ja asuu ihan muualla.

        Ja nyxän tyttö äidillänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa on ällöttävä, teeskentelevä, kiero ja paha nainen, jonka kynsissä on todella moni itkenyt. Monenko suhteen tuo henkilö on onnistunut/yrittänyt pilata? Kiristäjä.

        Lukekaa ”Maisan porttikielto ralleihin, sieltä löytyy settiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä myötähäpeän määrää, kun tuota teennäistä kuivasilmäistä itkuesitystä katsoo. Maisalle on kaikki keinot sallittuja. Nyt vetäisee tuollaisen itkuvirsi teatteriesityksen ja yrittää sillä saada myötätuntoa ja synninpäästön. Maisan pitää kyllä vielä treenata, tuolla ei pääse teatterikorkeaan. Ja lapset tulevat päiväkodista ja pitää ryhtyä ruoanlaittoon. Lapsikortti siis taas käytetty.. Mutta mitkä lapset? Eikös nyxällä lle yksi lapsi ja eilös Maisan poika ole jo koulussa? Taisi unohtaa todiseikat esityksessä.

        Ehkä hänellä ei ole kyyneliä.. Mietin vaan kun esim. kun kuuntelin ikuisten hautajaisvieraiden puheita Ari Behnin hautajaisissa niin välillä tuskin sai selvää mitä puhuivat kun ää I meni falsettiin.. Mutta toki en voi tietää miten kaikki itkee. Yleensä on paha nyyhkytys.. Oli miten oli ei tää seiskan uutinen nyt niin erikoinen ollut. Itse en olisi kommentoinut lainkaan koko asiaa..


    • Anonyymi

      Oikeastiko seuraatte Maisan juttuja? Buhahaha

      • Anonyymi

        Niin sinäkin, juuri tätä ketjua kun luet.


    • Jos navasta vääntää meisselillä, niin putoaako pylly?

    • Anonyymi

      Toivottavasti Seiska kaivaa tuosta ihmisestä kaiken paskan julkisuuteen, että loppuu tuo viattoman ja siveän esittäminen. Nyt sitten vaan MeNaisten valkopesulaan taas haukkumaan Jari-Mattia ja mediaa ja nolaamaan itsensä 😁👍

      • Anonyymi

        Seiska on selkeästi nykyään Maisan vihollinen. Aina kun Maisa on taas pettänyt, valehdellut, kiristänyt tms, Seiska kyllä kaivaa faktat esiin ja läväyttää "skandaalin" koko kansan nähtäväksi👍
        Maisalla ei ole enää ystävyyssuhdetta Seveniin, toisin kuin kuin esim. Pia Nykäsellä ja Janita Lukkarisella. Maisan on turha haaveilla mistään Seiskan kustantamasta silikonien grillaus- reissusta etelän lämpöön. Tai Nurmijärven lukaalin esittelemisestä paksua setelinippua vastaan. Vain Me Naiset-lehti on Maisan ystävä, sinne voi sitten mennä tällä nuttura-silmälasit-pooloneule lookilla sepittämään valheita ja valkopesemään omia töppäilyjä.


    • Anonyymi

      Miten yksinkertainen ja lapsellinen voi ihminen olla? Narisee somessa ääneen ja kerjää myötätuntoa. Häipyis julkisuudesta.

    • Anonyymi

      Oliko yhtään teatterimainen esitys. Mimmillä ei ole silmät turvonnut yhtään muka "kahden päivän itkusta", ja ja meikkikin oli kohdallaan. Silmälasit on minun suosikki, ne kaivetaan aina, kun halutaan pontta asialle. Äänikirjoista puhumattakaan. Oliko tuo mainos se työ, mihin oli kiire päästä, hehehh.

      • Anonyymi

        Viimeksi oli silmälasit Päivärinnan haastattelussa kun oli päällä kohu tekaistuista raskauksista. Ja tukka letillä ja pitsikauludpsita. Ja eiköhän ne oo ihan nollalasit.


    • Anonyymi

      En hirveästi seuraa Maisaa mutta nyt kävin katsomassa Insta Storyn ja oli todella teennäinen esitys. Myötähäpeää 🙈.
      Ottais nyt lusikan kiltisti käteen ja toteaisit paskat tuli housuun 💩. Mutta ei, pitää saada se viimeinen sana. Selittelyä, selittelyä 🤦‍♀️. Kuka ylipäätään on aiheuttanut kaiken tämän, josta paskaa tippuu niskaan. Jari-Matti, Seiska, äiti, setä, kummin kaima... vai Maisa itse?

      Lopeta selittely. Nokka kohti uusia haasteita, Maisa 💜.

      • Anonyymi

        Aargh! Mua harmittaa... Ku mä en ole instassa!! Ja mäki haluaisin päästä näkemään tuon bimbon instastoryt.. Kai se pitää hitto ihan Maisan takia tehä tunnukset instaan.. Multa menee paljon ohi, kun en näe tuon patologisen valehtelijan krokotiilinkyynel-olen niin viaton-ikinä en ole valehdellut-silmälasit taas päähän- esitystä......


    • Anonyymi

      Katsokaa ihmeessä tuo esitys, varsinkin tuo lopun mainoskohta, tsiisus.

    • Anonyymi

      Hah, hah, hah Tuo lopun itsensä kokoaminen ja äänikirjamainos oli ihan paras!

      • Anonyymi

        On taatusti päässyt helpolla elämässään, kun pitää kanssaihmisiä tyhmänä. Härregud, missä tuon mamma on?


      • Anonyymi

        Voi kamala, mikä "kaunotar"!!Järkyttävä narisija. Syy on kaikissa muissa kuin tuossa hirviössä itsessään, hänen mielestä. Kyllä täytyy olla tyhmä, jos vielä kuvittelee olevansa joku kadehdittu tähti. Säälittävä, valehteleva luuseri!


    • Anonyymi

      Missä Maisan puolustajat? Pitäiskö huolestua...

    • Anonyymi

      Missä Maisan puolustajat? Pitäiskö huolestua...

      • Anonyymi

        Onpas hassu esitys!!! 😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Kuka on tuo Laura..., jota Maisa 'kiittää'?

      • Anonyymi

        Oisko tää se Maisan ainoa naispuolinen ystävä, jonka kanssa kävi joulun alla Berliinissä vai missä nyt olikaan..


    • Anonyymi

      Kuvottavaa narinaa ja myötätunnon kerjäämistä. Itse on pettänyt ja kiristänyt minkä ehtii. Puhuuko koskaan totta missään asiassa? Tyhmä kuin saapas, pumpatut huulet, tällä kertaa peitetyt airbagit ja tihrusilmät. Voi helvetti mikä vinkuva luuseri.

      • Anonyymi

        Äläpäs nyt. Maisahan on Suomen, kenties koko maailman kaunein olento huippumallin pitkine ja ohuine säärineen. Aina ruskettunut, hampaat hohtaa luntakin valkoisempina. Suuren suuret kauriinsilmät. Meikki ja hiukset aina viimeisen päälle ojennuksessa, hän jopa herää meikatun näköisenä. Suuret tissit törröttää pystyssä. Hän on Suomen ahkerin veronmaksaja, koska toimii useammassa arvostetussa ammatissa. Tienaa ruhtinaallisesti, siksi pystyy matkustelemaan ympäri maailmaa ja elämään glamour elämää. Varmasti antaa myös huomauttavia summia hyväntekeväisyyteen. Kaiken tämän lisäksi on hyväsydäminen, vaatimaton, kiltti, pullantuoksuinen äiti ja rakastava puoliso.


    • Anonyymi

      Arvauksia, mikä on seuraava draama, jolla saadaan lehtiin Maisa- palstatilaa?

    • Anonyymi

      menee telkkariin kertoo kiusamisesta..ehkä kirja tulossa pian..joku hyväntekeväisyys/julkisuus temppu nollalasit silmillä..ja muutto ulkomaille,ehkä Dubai.heheeh..siellä on luxusta;) ..tosin joutuu tutustumaan ei-niin-kivoihin-juttuhin,mutta hei,joskus on vähän joustettava (= levitettävä ) vielä lisää..ja paikalliset setämiehet kun tykkää vaaleista A-level blondeista -ninni-( joo olen itse seurannut paikanpäällä asuessani ex-ukkoni kanss)

    • Anonyymi

      Ei oikein lähde kyynel vierimään. Varjele mitä tyhjänpäiväistä vaikerrusta.

    • Anonyymi

      Vastemielinen muovinen tyrkky. Ilman järkyttävää määrää pakkelia ja tekoripsiään oli tosi hönön näköinen tihrusilmä 😂 pidä Maisuli vaan maali naamassa ja tekokarvaa silmissä jatkossakin, niin saatat pysyä frameilla vielä pari vuotta.

    • Anonyymi

      Kamalaa tekonarinaa! Eikä edes yhtä kyyneltä saa tikistettyä vaikka yritys on hurja 😂

      Joo se mainonta loppuun on paha ja vielä pahempi on nähdä se uusi lapsi kainalossa ja mainostaa ihkuna, kun oma kersa ei kelvannut.

      Kamala akka.

      • Anonyymi

        Mahtaa Latvala tykätä suudelmista oikeilta huulilta, eikä tuommoisilta kylmiltä, epämuodostuneilta ankkahuulilta. Muutenkin ärsyttävä vikisijä, härski bimbo.


    • Anonyymi

      Luin totuuden matkan maksajasta ja katsoin Maisan narina tekoitku marttyyri valehtelija videon ja nauroin.

      Nyt on tässä parissa match made in heaven. Toivottavasti keräävät yhteistä karmaa paljon, ainakin iso kasa sitä ruskeaa tippui juuri ja taas nyt Maizzulin niskaan!

      Onnea kaameaan parisuhteeseenne!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe