virkistyskalastus

Anonyymi

Olen tässä miettinyt että miksi kaloja pitää vetää kuivalle maalle rääkättäväksi.
Onko kyseessä joku fetissi ja siitää saa seksuaalisia kiksejä?
Miksi rääkätty kala usein kuvataan? saako saman nautinnon uudestaan myöhemmin kun katselee kuvia?
Kosketteleeko virkistyskalastajat itseään kauppojen kalatiskien välittömässä läheisyydessä?

1

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On käsittämätöntä että tämä c&r kalastus on ylipäätään tänäpäivänä sallittua ja siitä on tullut joku uusi musta. Ennen kalastettiin kotitarve kalat ja ne syötiin. Nyt kalan arvostus ruokana on loppunut näiltä ihmisiltä mutta kiduksista retuuttaminen ja roikottaminen kameran edessä nähdään muka suojelu toimenpiteenä.
      "Pieniä kaloja ei voi ottaa kun ovat alamittaisia ja isoja ei voi ottaa kun ovat emokaloja ja keskikokoisia ei voi ottaa kun ostin kirjolohen kaupasta"
      Nykyään en lue yhtään kalastukseen liittyviä artikkeleja saati katso ohjelmia koska näiden pääpaino on vain vapauttamisessa ei kalaruokien teossa.
      Itse virvelöin ja otan kaikki saamani kalat. Näitä paistan, savustan, teen kalapullia yms ja verkotan lisäksi särkikaloja purkkiin. Kala on äärimmäisen hyvää ruokaa! C&R kalastajat eivät edes tiedä mitä kalaruoat on.
      Lisäksi on todistettukin että moni vapautettu kala on niin vahingoittunut että kuolee muutamien tuntien tai päivien sisään. Poissa silmistä poissa mielestä.
      Kala on valitettavasti vielä sitä eläin kastia jota ei olla inhimillistetty vaan kuuluu hyönteisten ja nilviäisten sekä sammakkoeläimien kanssa "hyi yök iik" kastiin. Siksi näiden rääkkäämisestäkään ei nouse kohua kuten inhimillistetyistä nisäkkäistä ja linnuista nousee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6854
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3522
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2860
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2538
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2113
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      359
      1861
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1760
    8. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1652
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1638
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      51
      1556
    Aihe