virkistyskalastus

Anonyymi

Olen tässä miettinyt että miksi kaloja pitää vetää kuivalle maalle rääkättäväksi.
Onko kyseessä joku fetissi ja siitää saa seksuaalisia kiksejä?
Miksi rääkätty kala usein kuvataan? saako saman nautinnon uudestaan myöhemmin kun katselee kuvia?
Kosketteleeko virkistyskalastajat itseään kauppojen kalatiskien välittömässä läheisyydessä?

1

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On käsittämätöntä että tämä c&r kalastus on ylipäätään tänäpäivänä sallittua ja siitä on tullut joku uusi musta. Ennen kalastettiin kotitarve kalat ja ne syötiin. Nyt kalan arvostus ruokana on loppunut näiltä ihmisiltä mutta kiduksista retuuttaminen ja roikottaminen kameran edessä nähdään muka suojelu toimenpiteenä.
      "Pieniä kaloja ei voi ottaa kun ovat alamittaisia ja isoja ei voi ottaa kun ovat emokaloja ja keskikokoisia ei voi ottaa kun ostin kirjolohen kaupasta"
      Nykyään en lue yhtään kalastukseen liittyviä artikkeleja saati katso ohjelmia koska näiden pääpaino on vain vapauttamisessa ei kalaruokien teossa.
      Itse virvelöin ja otan kaikki saamani kalat. Näitä paistan, savustan, teen kalapullia yms ja verkotan lisäksi särkikaloja purkkiin. Kala on äärimmäisen hyvää ruokaa! C&R kalastajat eivät edes tiedä mitä kalaruoat on.
      Lisäksi on todistettukin että moni vapautettu kala on niin vahingoittunut että kuolee muutamien tuntien tai päivien sisään. Poissa silmistä poissa mielestä.
      Kala on valitettavasti vielä sitä eläin kastia jota ei olla inhimillistetty vaan kuuluu hyönteisten ja nilviäisten sekä sammakkoeläimien kanssa "hyi yök iik" kastiin. Siksi näiden rääkkäämisestäkään ei nouse kohua kuten inhimillistetyistä nisäkkäistä ja linnuista nousee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe