Saako mmj kaapelin asentaa suojaputken sisään maahan?
mmj maahan suojaputkeen
6
4286
Vastaukset
- Anonyymi
Kaapelin saa tietenkin asentaa putkeen. Jos putki on riittävän luja kestämään maassa olevia olosuhteita, saa putkenkin asentaa maahan.
Järkvvintä olisi tietenkin käyttää varsinaista maakaapelia. - Anonyymi
Olen 70-luvulla tehnyt näin. Parin vuoden päästä tuli oikeaa MCMKta
-Ei kannata hiirien takia, tänä vuonna syövät kupariin saakka.
Tuli nähtyä omin silmin, laitoin läpireikään tukkeeksi MMJ pätkän, oli syöty
muovit, että pääsivät läpi. - Anonyymi
Me laitettiin aikoinaan isäukon eläketaloa rakentaessamme pihavaloja varten valmiiksi PEL-putket suojaputkiksi heti perustuksien maanrakennustöiden yhteydessä. Vedettiin sitten myöhemmin vasta kaapelit niihin suojaputkiin. PEL-putket on halpoja suojaputkina ja kestää maassa tosi hyvin, saa kaapelit vaihdettua myöhemmin tarpeen mukaan, jos nyt sattuu olemaan tarvetta. 100 metriä maksaa n. 100€ ja pidemmänkin vedon saa hyvin vedettyä vaikka muovinarulla.
- Anonyymi
Vähän aiemmin oli aloitus MMJ:n käytöstä ilmakaapelina, nyt aloittaja kyselee lupaa käyttää MMJ:tä maakaapelina ja arvatenkin seuraavassa MMJ:tä koskevassa aloituksessa aloittaja kyselee lupaa käyttää MMJ:tä vesistökaapelina ?
- Anonyymi
Tai seuraavksi kysyyään voiko nyt jäljelle j ääneeet maakapeli t laittaa. Sisälle olohuoneeseen kun maalaa valkoiseksi.
Ei voi palaessaa tuottaa mytkky kaasuja sisällä - Anonyymi
Tai seuraavksi kysyyään voiko nyt jäljelle j ääneeet maakapeli t laittaa. Sisälle olohuoneeseen kun maalaa valkoiseksi.
Ei voi palaessaa tuottaa mytkky kaasuja sisällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611