Etsin miestä, joka tykkää, että nainen lyö ja kuristaa aktin aikana. Saisit lopuksi kyllä hellyyttä.
Miestä joka nauttii väkivaltaisesta naimisesta
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkääthän sinäkin siitä että joku sekopää jännämies saa kiksejä siitä kun saa hakata naiselta molemmat siomöt mustiksi? Seuraavana päivä laitetaan jo anteeksipyyntö viestejä: kulta anna anteex, ota mut takas.
- Anonyymi
Onkohan nyt kyseessä BDSM vai väkivalta?
- Anonyymi
Kerrankin näin päin, eikä perinteisen koodin mukaan. Suositellaan todella !!!
- Anonyymi
Siinä on tosimiehelle hellyyttä riittämiin, mikäli nainen vähän läpsii, puristelee, raapii ja puree aktin aikana !
Minä haluan sellainen nainen!Siis nainen joka lyö ja kuristaa!
Se on just sellainen naine minä haenut koko elämäni,nainen joka lyö ja kuristaa!Minun e-posti on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265