Edullinen uusi Megane

Anonyymi

140 heppainen farkku 20 000 kantturoissa ei paha hinta ollenkaan. Pitäisiköhän päivittää tuohon vanhempi malli, vaikka ei tässä nyt vikaa ole.
Onkohan noissa Meganen uusissa koneissa mitään ongelmakohtaa?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos koneena on energiasäästöpikkuturbo niin perinteiseen renun vääntökoneeseen tottunut tulee pettymään.

      • Anonyymi

        No nyt alla Megane 1.4 tce enkä nyt erityisemmin ole siihen pettynyt , kone on aika vahvan oloinen, vaikkei tietysti sama kuin iso vapaastihengittävä moottori. En kyllä ole ajanut tuolla uudella 140 heppaisella yhteistyökoneella, voihan se olla vaisumpi paketti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt alla Megane 1.4 tce enkä nyt erityisemmin ole siihen pettynyt , kone on aika vahvan oloinen, vaikkei tietysti sama kuin iso vapaastihengittävä moottori. En kyllä ole ajanut tuolla uudella 140 heppaisella yhteistyökoneella, voihan se olla vaisumpi paketti.

        No se miltä kone tuntuu on varmasti monen tekijän summa. Itse olen(olin) laiska vaihtaja ja vedätin väännöllä silloinkin kun joku toinen olisi jo vaihtanut pienempään. Siksi olenkin nyt usein "pulassa" tuon turbomoottorin kanssa, se joko ei vedä ollenkaan tai sitten auto ryntää eteenpäin kun painaa vähän liikaa kaasua ja turbo tulee mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se miltä kone tuntuu on varmasti monen tekijän summa. Itse olen(olin) laiska vaihtaja ja vedätin väännöllä silloinkin kun joku toinen olisi jo vaihtanut pienempään. Siksi olenkin nyt usein "pulassa" tuon turbomoottorin kanssa, se joko ei vedä ollenkaan tai sitten auto ryntää eteenpäin kun painaa vähän liikaa kaasua ja turbo tulee mukaan.

        Aika jouhevasti tuossa 1.4 tce-koneessa turbo tulee mukaan ja ei erityisemmin ole kuollutta kohtaa. Miten lie 1.2 tce: n laita tai tämän uuden 1.3 tce;n?


    • Anonyymi

      Älä vaan erehdy.

    • Anonyymi

      No juu 1.2 tce tosiaan jos lähdet 2 vaihteella on kohtia jolloin vääntöä ei ole mutta ei nyt maatakaatava juttu muuten pirtsakka peli eikä kulutakkaan paljoa ois kiva kyllä kokeilla 150hp mallia tosin vaihto uuteen ei houkuttele välirahan takia

      • Anonyymi

        Et kai nyt kakkosella lähde liikkeelle Meganella...nykymallit on käsittääkseni 115, 140 ja 160 hevosta.


    • Anonyymi

      Olen itse ajellut nyt parisen vuotta 1.2tce 132-hevoksisella manualivaihteisella farmari "Megsulla" ja tyytyväinen olen ollut. Eihän laite mikään raketti ole, mutta kuka nyt sitä odottaisikaan lukujen valossa. Tuotteella pystyy kuitenkin suorittamaan päivittäiset lyhyehköt siirtymät työpaikan ja kodin välillä. Varustelutaso on "Bose" eli paras mahdollinen, yhtä sun toista laitetta on. Suosittelen tutustumaan näihin käsittääkseni aliarvostettuihin kulkupeleihin vaihtoehtona 10 tuhatta euroa kalliimmille muiden merkkien vastaaville.

      • Anonyymi

        Juu, uusi Megane kampanja tosin mutta silti vähän päälle 20 donaa. Kolme vuotta vanha Golf, ajettu päälle 40 000, niin maksaa vielä tonnin pari enemmän!
        Ei Megane voi olla niin surkea, että kannattaa maksaa tonni tai pari enemmän kolmivuotisesta Golfista . Uusi on uusi, on takuut jne.
        Vai mitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe