Edullinen uusi Megane

Anonyymi

140 heppainen farkku 20 000 kantturoissa ei paha hinta ollenkaan. Pitäisiköhän päivittää tuohon vanhempi malli, vaikka ei tässä nyt vikaa ole.
Onkohan noissa Meganen uusissa koneissa mitään ongelmakohtaa?

9

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos koneena on energiasäästöpikkuturbo niin perinteiseen renun vääntökoneeseen tottunut tulee pettymään.

      • Anonyymi

        No nyt alla Megane 1.4 tce enkä nyt erityisemmin ole siihen pettynyt , kone on aika vahvan oloinen, vaikkei tietysti sama kuin iso vapaastihengittävä moottori. En kyllä ole ajanut tuolla uudella 140 heppaisella yhteistyökoneella, voihan se olla vaisumpi paketti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt alla Megane 1.4 tce enkä nyt erityisemmin ole siihen pettynyt , kone on aika vahvan oloinen, vaikkei tietysti sama kuin iso vapaastihengittävä moottori. En kyllä ole ajanut tuolla uudella 140 heppaisella yhteistyökoneella, voihan se olla vaisumpi paketti.

        No se miltä kone tuntuu on varmasti monen tekijän summa. Itse olen(olin) laiska vaihtaja ja vedätin väännöllä silloinkin kun joku toinen olisi jo vaihtanut pienempään. Siksi olenkin nyt usein "pulassa" tuon turbomoottorin kanssa, se joko ei vedä ollenkaan tai sitten auto ryntää eteenpäin kun painaa vähän liikaa kaasua ja turbo tulee mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se miltä kone tuntuu on varmasti monen tekijän summa. Itse olen(olin) laiska vaihtaja ja vedätin väännöllä silloinkin kun joku toinen olisi jo vaihtanut pienempään. Siksi olenkin nyt usein "pulassa" tuon turbomoottorin kanssa, se joko ei vedä ollenkaan tai sitten auto ryntää eteenpäin kun painaa vähän liikaa kaasua ja turbo tulee mukaan.

        Aika jouhevasti tuossa 1.4 tce-koneessa turbo tulee mukaan ja ei erityisemmin ole kuollutta kohtaa. Miten lie 1.2 tce: n laita tai tämän uuden 1.3 tce;n?


    • Anonyymi

      Älä vaan erehdy.

    • Anonyymi

      No juu 1.2 tce tosiaan jos lähdet 2 vaihteella on kohtia jolloin vääntöä ei ole mutta ei nyt maatakaatava juttu muuten pirtsakka peli eikä kulutakkaan paljoa ois kiva kyllä kokeilla 150hp mallia tosin vaihto uuteen ei houkuttele välirahan takia

      • Anonyymi

        Et kai nyt kakkosella lähde liikkeelle Meganella...nykymallit on käsittääkseni 115, 140 ja 160 hevosta.


    • Anonyymi

      Olen itse ajellut nyt parisen vuotta 1.2tce 132-hevoksisella manualivaihteisella farmari "Megsulla" ja tyytyväinen olen ollut. Eihän laite mikään raketti ole, mutta kuka nyt sitä odottaisikaan lukujen valossa. Tuotteella pystyy kuitenkin suorittamaan päivittäiset lyhyehköt siirtymät työpaikan ja kodin välillä. Varustelutaso on "Bose" eli paras mahdollinen, yhtä sun toista laitetta on. Suosittelen tutustumaan näihin käsittääkseni aliarvostettuihin kulkupeleihin vaihtoehtona 10 tuhatta euroa kalliimmille muiden merkkien vastaaville.

      • Anonyymi

        Juu, uusi Megane kampanja tosin mutta silti vähän päälle 20 donaa. Kolme vuotta vanha Golf, ajettu päälle 40 000, niin maksaa vielä tonnin pari enemmän!
        Ei Megane voi olla niin surkea, että kannattaa maksaa tonni tai pari enemmän kolmivuotisesta Golfista . Uusi on uusi, on takuut jne.
        Vai mitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe