Polttonesteet kallistuvat heinäkuun alusta kun hallitus pistää 10 senttiä per litra lisää.veroa.
koko palkannousu menee polttoaineen hinnannousuun.
9
73
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin pientä tuo korotus verraten siihen, miten persut korotti käyttöveroa yli puolella.
- Anonyymi
Ja persut leikkasi vielä palkkojakin kikyn nimissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja persut leikkasi vielä palkkojakin kikyn nimissä.
Persut alensi kaksi kertaa takuueläkettä.
- Anonyymi
Mitä käyttöveroa Persut ovat korottaneet puolella ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut alensi kaksi kertaa takuueläkettä.
Koska tuollaiset alennukset ovat tapahtuneet ?
- Anonyymi
Niin, jos ajaa 1000 km kuukaudessa, tuo tarkoittaa 5-6 euroa lisää menoja kuukaudessa. Kahvirahoja.
Mutta persu ajaa tietenkin enemmän kuin 1000 km. Persu rakastaa bensan polttamista ja ympäriinsä ajelemista. 5000 km kuussa on kaupungissakin asuvalle persulle ihan normaalia. Joten ymmärrän persujen harmin. 30 euroa kuussa lisämenoja pakottaa jo vähentämään muita menoja. Ei tietenkään viina- ja tupakkamenoja. Mutta lasten joululahjat jäävät ostamatta.- Anonyymi
Kun menee 35-40 litraa satasella se alkaa tuntua 6,9 sentin korotus dieseliin kuten rekat bussit yms jotka kuluttavat paljon polttoainetta. Nämä näkyvät hinnoissa tietenkin .Tämä hallitus kurittaa kaikista eniten juuri pienituloisia nämähän ovat tasaveroja . Mitä tämä halitus lupasi pienituloisille se syödään pois korkojen kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun menee 35-40 litraa satasella se alkaa tuntua 6,9 sentin korotus dieseliin kuten rekat bussit yms jotka kuluttavat paljon polttoainetta. Nämä näkyvät hinnoissa tietenkin .Tämä hallitus kurittaa kaikista eniten juuri pienituloisia nämähän ovat tasaveroja . Mitä tämä halitus lupasi pienituloisille se syödään pois korkojen kera.
Trump nosti bensan hintaa Suomessa. Bensan hinta nousi 10 centtiä litra.
Itkekää sitä.
isäm maaliset persu natsit, nämä Suomen tien tukot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624