Kumpaa suosittelette ekaks jyrsijäksi?? :P Kumpi haisee vähemmän?! :P Nopeit vastauksii! kiitos :P
HAMSTERI VS. HIIRI?!?!?!
14
3151
Vastaukset
- vanu
Periaatteessa molemmat käyvät hyvin ekaksi jyrsijäksi. Molemmat ovat helppohoitoisia ja veikeitä lemmikkejä. Hamsterilla miinuksena on se, että ne on yöeläimiä. Hiirten miinus taas on voimakkaampi pissanhaju. Moni hamsterilaji on erakko eli vain yksi samaan asumukseen, hiirityttöjä taas pitää olla vähintään kaksi samassa. Eli ihan kumpi eläin itseäsi enemmän miellyttää.
- eetu hiiri
kannattaa ottaa ekaks hamsteri sit vasta hiiri ku se hamseri on kuallu. mullaki oli ekaks hamsteri sit ku se oli kuallu niin hankiin hiiren. hiiret kyllä haisee mut on kyllä söpöjä jos ne ei kakkaa kädelle.
- ronjaliini
Kumpikin käy ensimmäiseksi jyrsijäksi.
Hamterilla naaras tuoksuu voimakkaalle ja hiirillä uros.
Hamsteri uros ja hiiri naaras eivät tuoksu oikeastaan millekään=)- kitty
meillä on tyttä hamsteri eikä haise yhtään:P suosittelen hamsterii....miten vaa....
- vanu
kitty kirjoitti:
meillä on tyttä hamsteri eikä haise yhtään:P suosittelen hamsterii....miten vaa....
Joo ei tyttöhamsteri tuoksu kuin kiima-aikana ehkä hiukan, ja se on neljän päivän välein siis. Täällä asustaa 4 tyttöhamsteria ja 2 uroshiirtä ja hamsterit eivät haise lainkaan, mutta nuo uroshiiret kyllä haisevat jopa siinä määrin, että niitä täytyy pitää erillisessä huoneessa :( Tyttöhiiriäkin jos on iso lauma niin nekin haisevat.
- qwertty
vanu kirjoitti:
Joo ei tyttöhamsteri tuoksu kuin kiima-aikana ehkä hiukan, ja se on neljän päivän välein siis. Täällä asustaa 4 tyttöhamsteria ja 2 uroshiirtä ja hamsterit eivät haise lainkaan, mutta nuo uroshiiret kyllä haisevat jopa siinä määrin, että niitä täytyy pitää erillisessä huoneessa :( Tyttöhiiriäkin jos on iso lauma niin nekin haisevat.
Itselläni oli hamsteri, mutta kun aina oli niin paljon harrastuksia ei aika melkeen millään riittänyt siihen, kun se vanheni ja lopulta pääsi taivaaseen otin hiiriä, sillä ne voivat olla laumassa (naaraat), eikä niitä haittaa vaikka en ihan joka päivä paijailisi niitä, kunhan vaan ruokaa ja vettä ja puhtaat purut on tarjolla.
Vaikka hamsteri ei ole lauaeläin (syyrialainen), minusta se tunsi olonsa yksinäiseksi kun en jokapäivä voinut pitää sitä.
- Nimetön
hamserin mulla on ollu jo neljä
- Tellu
Musta hamsteri ois helpompi. Ne haisee vähemmän vaikka maksaa enemmän jane elää kauemmim mutta ei mulla oo mitään hiiriä vastaan...
Omistaja - hamsuli
mulla on kultahamsteri ja venäjän kääpiöhamsteri hiiristä en tiedä paljon. mutta oman kokemuksen mukaan kultahamsut haisevat kun niillä on kiima-aika (eli 4:n päivän välein)ja vielä lisäys VAIN tytöt haisevat.no joka tapauksessa ottaisin hamsun mutta päätös on sinun. kukaan muu ei sitä sinun puolesta voi päättää.
- KITSU
HIIRI HAISEE EHDOTTOMASTI ENEMMÄN!!!!!!!!!!!!!
- Nice ihminen
Mulla on hasmu>3
Kyllä hamsut kivoja ovat, mutta purenta herkkiä. Ei se kyllä satu.
EN TIIÄ GERBIILESITÄ PÄTKÄÄKÄÄN :( - Hiirifani
Ota hiiri, mulla on hiiriä eikä haise noi mun tytöt yhtään, pitää vaa siivota häkki kerran viikossa. :)
- jyrsijäfanii
Mul oli kans ekaks hamsteri ja nyt oon ostamas 2 tyttöhiirtä;) (vähä myöhään)
- Anonyymi
Molemmat kävee ihan hyvin ekaks jyrsijäksi. Mulla on vaa vähän tietoa hiiristä ja hamsuista, Mutta ehdotan hamsterii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208039Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3311514- 3741268
- 61235
- 601095
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2351070Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331000- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48938