Kuinka te kuvailisitte allergiaoireitanne? Onko ne elämänlaatua huonontavia? Minun kumppani ei ymmärrä että oikeasti kärsin kun hänen mukanaan tulee allergeeneja joihin reagoin silmä- ja iho-oireilla. Hänen mukaan minulle tulee "muutama näppylä" ja suhtautuminen on hyvin vähättelevää. Olen harkinnut parisuhteen looettamista tämän takia.
Kumppani ei ymmärrä
10
835
Vastaukset
- Anonyymi
Moni allergikko suurentelevat oireitansa, huomionhaun toivossa. Realistinen näkemys allergiaan onkin siksi paikallaan,
- Anonyymi
Eli sinunko mielestäsi ihottumat, silmä ja hengitysoireet ovat huomionhakua? Totta varmaan se on että allergiaa sairastamaton ei voi käsittää sitä tunnetta mikä oirehtivalla alueella on, mutta ei se sitä tarkoita että jos ei päällepäin näykään etteikö tuntemukset ole allergiasta kärsivälle todellisia ja häiritseviä. Tiesit varmaan että allergioista voi kehittyä jopa astma tai pahimmassa tapauksessa anafylaksinen reaktio eli allergeenien välttely voi todella olla tarpeellista mikäli se vain on mahdollista.
- Anonyymi
Tiedän toki kaiken tuon. Siksi sanonkin, huomionhakua hyvin pitkälti.
- Anonyymi
Jos noin olisi, niin miten selität keväisin siitepölyaikaan saamani hengitysvaikeudet?
- Anonyymi
Kevättä ja luulotautia odotellessa. Numeroa asiasta ei kannata tehdä.
- Anonyymi
Kunnes sen itse koet.
- Anonyymi
Kunnes en koe. Luulotauti korvien välissä.
- Anonyymi
Itsepä sen luulosi sanoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsepä sen luulosi sanoit.
Sillä on taas rumpupalikat hukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on taas rumpupalikat hukassa.
Rumpupalikat hukassa. Enpä ole aikaisemmin noin hauskaa lohkaisua kuullut. Pitää ottaa vitsivarastoon. Rumpupalikat hukassa hi hii hi hii. Todella hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi392173Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2241736Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931608Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781358Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1181293- 901284
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v1031203- 901185
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa751097- 841090