Miksi seurusteleva nainen pitää peliä toisen kanssa?

Anonyymi

Olen nyt törmännyt tällaiseen enkä tiedä mitä ajatella kyseisestä henkilöstä. Onko oikeasti ihastunut (myös) minuun vai esittääkö vaan?

24

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on se itsetunto jota pitää pönkittää

    • Anonyymi

      Millaista peliä?

      • Anonyymi

        Lyhyesti vain, että on kanssani aivan erilainen kuin muiden, todella hermostunut esimerkiksi. Ja kuitenkin tulee koko ajan lähelleni ja vilkuilee salaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti vain, että on kanssani aivan erilainen kuin muiden, todella hermostunut esimerkiksi. Ja kuitenkin tulee koko ajan lähelleni ja vilkuilee salaa.

        Oletteko puhuneet ja milloin viimeksi näit tämän naisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti vain, että on kanssani aivan erilainen kuin muiden, todella hermostunut esimerkiksi. Ja kuitenkin tulee koko ajan lähelleni ja vilkuilee salaa.

        Oletteko puhuneet ja milloin viimeksi näit tämän naisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko puhuneet ja milloin viimeksi näit tämän naisen?

        Ei mitään tunnistusleikkejä.


    • Anonyymi

      Mitä peliä?

    • Anonyymi

      Mitä peliä?

    • Anonyymi

      Olen itse parisuhteessa oleva nainen. Ihastuin edellisen suhteeni/ avioliittoni aikana ikään kuin työkaveriini. Meille syntyi syvä ystävyys, ihastuin ja rakastuin, mutta en kunnon ihmisenä ryhtynyt mihinkään.
      Erosin lasteni isästä joitakin vuosia myöhemmin ja ryhdyin itsekin uuteen suhteeseen noin 2 vuotta eroni jälkeen.
      Koko tämän ajan tämä työkaverimies on ollut jotenkin vieressä kulkijana.
      Nykyisellä miehelläni on samat ongelmat olleet alusta asti, kuin lasteni isälläkin, eli juo liikaa. Ja on silloin ilkeä, välinpitämätön, uhkailevat yms.
      Olen siinä vaiheessa, että mikäli tämä työkaverimies niin haluaisi, olisin valmis pitkään suhteeseen hänen kanssaan. Eli tunteet on olleet päällä koko tämän 15 vuotta kun olemme toisenne tunteneet.
      Nyt vain odotan milloin tekee aloitteen. Itse en siihen voi ryhtyä, sillä aina kun olen yrittänyt lähentyä, on tiet eronneet.
      Mies on omasta suhteestaan nyt eronnut ja odotan, odotan yhä vain että lähestyy ja tekee aloitteen.
      En voi muuta sanoa kuin sen että syvä rakkaus ja useiden vuosien aikana kertyneet ja pakkotukahdutetut tunteet voisivat olla varteenotettava syy myös sinun tilanteessasi...

      • Anonyymi

        Eli uusi mies pitäisi saada valmiiksi ennen kuin voi erota? Hän voi sitten teipata sut kasaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli uusi mies pitäisi saada valmiiksi ennen kuin voi erota? Hän voi sitten teipata sut kasaan?

        Älä vääristele sanojani!


    • Anonyymi

      Mistä tiedät että on ihastunut? Ei ystävällisyys,hymyily ym tarkoita välttämättä ihastumista. Itse olen luonteeltani ystävällinen ja hymyilevä. Se ei todellakaan tarkoita sitä että olisin ihastunut.

      • Anonyymi

        Se onkin juuri tuo, kun käyttäytyy normaalista poikkeavasti toisen seurassa, eli hymy jäätyy toisen seurassa vaikka lähelle haluaakin, sanaa ei tahdo saada suustaan ja puhuu sekavia vaikka muuten onkin puhelias. Mutta miksi näin käy, vaikka nainen on varattu? Onko se mahdollisesti ihan vain tahallista, esittämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin juuri tuo, kun käyttäytyy normaalista poikkeavasti toisen seurassa, eli hymy jäätyy toisen seurassa vaikka lähelle haluaakin, sanaa ei tahdo saada suustaan ja puhuu sekavia vaikka muuten onkin puhelias. Mutta miksi näin käy, vaikka nainen on varattu? Onko se mahdollisesti ihan vain tahallista, esittämistä?

        Milloin tämä on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin juuri tuo, kun käyttäytyy normaalista poikkeavasti toisen seurassa, eli hymy jäätyy toisen seurassa vaikka lähelle haluaakin, sanaa ei tahdo saada suustaan ja puhuu sekavia vaikka muuten onkin puhelias. Mutta miksi näin käy, vaikka nainen on varattu? Onko se mahdollisesti ihan vain tahallista, esittämistä?

        Tuohon ei voi varmaksi mitään sanoa. Ainostaan sun pitää kysyä häneltä suoraan asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä on tapahtunut?

        Ei milloinkaan.


    • Anonyymi

      Ei naisiin voi luottaa tänä päivänä, eikä pidäkään, se on viisautta, mutta hauskaa voi aina pitää aikansa, mutta älä erehdy luottamaan naisiin liikaa.

    • Anonyymi

      Tunteilleen ei voi mitään vaikka haluaisi. Itse olen juuri tuollainen hermostunut ja tärisevä yhden lähellä. Yritin vältellä häntä ja työntää tunteet pois mutta ei ne vain lähde.

    • Anonyymi

      Peliä? Olemalla hermostunut ja vilkuilemalla? Ei tuo ole mitään iskemistä. Pelkkään hermostumiseen tai kuviteltuun tai todelliseenkaan eri tavalla kuin muiden kanssa olemiseen ei kannata lukea liikaa. Sille voi olla miljoona syytä. Oisko tässä mahdollisesti sellainen tilanne, että oot itse kiinnostunut naisesta ja siksi etsit naisen käytöksestä merkkejä ihastumisesta? Miehille on tyypillistä arvioida naisen kiinnostus yläkanttiin.

      • Anonyymi

        Naiset katsos osaavat esittää vaikka mitä. Huomionkipeydessään varsinkin.


    • Anonyymi

      Jos olet kiinnostunut siitä naisesta niin kerro se hänelle. Jonkinlaisia tuntemuksia sinä ja mahdollinen käyttäytymisesi aiheuttaa.

    • Anonyymi

      Tollaset pelit päättyvät domino-efektiin.

    • Anonyymi

      Mene eteenpäin ja unohda.

    • Anonyymi

      Itse muutun usein tönköksi ja hymy jäätyy, kun näen ihastukseni. Toisaalta välillä hihitteen omituisissa paikoissa. Sopertelen outoja teinijuttuja, joita itsekin hämmästelen. Ihme sammakoita pulpahtelee suusta ja miehen kiinnostus lopahti siihen käytökseen. Nyt todennäköisesti kammoksuu mua kun oon niin outo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe