K.A. Applegate

blackelf

Mielestäni paras kirjailija maailmassa =)! Olen lukenut kaikki tähän mennessä suomeksi ilmestyneet osat sarjoista Animorphs, EverWorld ja Remnants. Mitä mieltä olette? Suosikkihahmonne?
Animorphsista en tiedä...ehkä Marco tai Tobias. EverWorldista Christopher ja Remnantsista varmaankin Mo'Steel tai Billy. Kaikki kirjat on mukaansa tempaavia ja etenkin Remanats saa olon tuntumaan välillä jotenkin ahdistuneelta. Mutta kommentoikaa! :)

28

1643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minätäällähei.

      olen kaikki nämä lukenut, mitä kirjastosta olen löytänyt.
      eniten pidän animorpheista. animorpheissa paras päähenkilö on mielestäni... ööh, en muista nyt sen nimee, mutta se on se, jonka isällä on villieläinten kuntoutus hoitola, mikä lie. ;D

      • hotdevil-92

        sen tyypin nimi on cassie... must se on aika tylsä...enemmänki kiva on ax!!!!! :)


      • Öö...
        hotdevil-92 kirjoitti:

        sen tyypin nimi on cassie... must se on aika tylsä...enemmänki kiva on ax!!!!! :)

        Joo, huippuja kirjoja! Oon yrittäny (turhaan) houkutella mun kamujakin lukemaan, mut niistä niissä on ällöt kannet ja muutenki ihan outoja..:(
        Kaipais toverii jonka kaa jutella niist. Ite oon lukenu kaikki ilmestyneet ja ootan innolla uusia!
        Lempparit: Animorphs: Marco Ever World: Christopher Remnants: D-Caf
        Etenki toi D-Caf on ihana. ;)
        Eiks oo hassuu et remnants on suomeks jäännökset?


      • tmn90
        Öö... kirjoitti:

        Joo, huippuja kirjoja! Oon yrittäny (turhaan) houkutella mun kamujakin lukemaan, mut niistä niissä on ällöt kannet ja muutenki ihan outoja..:(
        Kaipais toverii jonka kaa jutella niist. Ite oon lukenu kaikki ilmestyneet ja ootan innolla uusia!
        Lempparit: Animorphs: Marco Ever World: Christopher Remnants: D-Caf
        Etenki toi D-Caf on ihana. ;)
        Eiks oo hassuu et remnants on suomeks jäännökset?

        Minäkin yritin houkutella kavereitakin lukemaan kun haluisin jonkun jonka kanssa keskustella animorfeista


    • Queen

      Olen aivan hulluna Applegaten kirjasarjoihin. Ehdoton suosikki on Animorphs, josta lempihahmoni on Rachel tai Tobias. Myös Ax on mukava heppuli. :)
      Remnants ei ole kolahtanut samalla lailla kuin Animorphs, mutta luen sitäkin yhtä innostuneesti. Siitä lempihahmoni on Yago, jostain kummallisesta syystä. :)
      EverWorld... Siinä minulla ei ole erityistä suosikkihahmoa. Zeus oli tosin aika huvittava tyyppi. x)

    • lukutoukka88

      Mulla on just sama juttu, oon lukenu kaiken mitä siltä on ilmestyny kirjastoon.. (en oo kovin innokas kirjojen ostaja..)
      Animorpsit on suorastaan mahtavia! Ainoo huono puoli, ku ne on niin hyviä, et ne tulee luettuaki niin äkkiä...
      Mulla ei oo varsinaista suosikkihenkilöä, mut Axin touhuja on hauskin seurata ku se ihmisenä...

      • paskaa

        ihan feikkiä!


      • hotdevil-92
        paskaa kirjoitti:

        ihan feikkiä!

        animorphsit rulez! älä sää siinä soita suutas!!!
        >:(


      • hotdevil-92

        oon samallainen! en viiti ostaa niit kirjoi mut oon niiten fani!!!!! ax onkin niist paras ku se on söpö,hassu,urhee ja sillee vaa kiva!:)ne kirjat tosiaan tulee luettua about kahessa tunnissa!!!(kork.)tiiätkö millon ilmestyy niiten 19-kirja??


      • blackelf
        hotdevil-92 kirjoitti:

        oon samallainen! en viiti ostaa niit kirjoi mut oon niiten fani!!!!! ax onkin niist paras ku se on söpö,hassu,urhee ja sillee vaa kiva!:)ne kirjat tosiaan tulee luettua about kahessa tunnissa!!!(kork.)tiiätkö millon ilmestyy niiten 19-kirja??

        totta luettua tulee huippuvauhtia. Kirjojen ilmestymisestä löytyy ajankohtaisia tietoja ainakin tästä osoitteesta: http://www.risingshadow.net mutta vielä ei näytä 19. kirjaa olevan heti tulossa. Sen sijaan megamorbhs 1 Andaliitin lahja on jo ilmestynyt. Oletteko lukeneet? Itselläni oli jo hyppysissä kaupassa, mutta on niin paljon muuta luettavaa, joten päätin olla vielä ostamatta. EverWorld 10. ilmestyy 15.4. eli aivan tällä viikolla.


      • hotdevil-92
        blackelf kirjoitti:

        totta luettua tulee huippuvauhtia. Kirjojen ilmestymisestä löytyy ajankohtaisia tietoja ainakin tästä osoitteesta: http://www.risingshadow.net mutta vielä ei näytä 19. kirjaa olevan heti tulossa. Sen sijaan megamorbhs 1 Andaliitin lahja on jo ilmestynyt. Oletteko lukeneet? Itselläni oli jo hyppysissä kaupassa, mutta on niin paljon muuta luettavaa, joten päätin olla vielä ostamatta. EverWorld 10. ilmestyy 15.4. eli aivan tällä viikolla.

        kiitti ku kerroit osotteen... :D
        oot hullu ku et lue sitä kirjaa viä! mä ainakin lukisin :) tiiätkö millon megamorphs1 tulee kirjastoihin?


      • blackelf
        hotdevil-92 kirjoitti:

        kiitti ku kerroit osotteen... :D
        oot hullu ku et lue sitä kirjaa viä! mä ainakin lukisin :) tiiätkö millon megamorphs1 tulee kirjastoihin?

        ainakin joissakin kirjastoissa se on jo. Jos vilkaiset http://www.kirjastot.fi -sivuja ja sieltä kotipaikkakuntasi kirjastot ja kirjojen haku, niin sieltä näkee, onko kirja jo lähimmässä kirjastossasi. Täälläpäin näyttäisi olevan.


    • hotdevil-92

      mäkin oon lukenu kaikki animorphsit!!!!!!!
      ne on sairaan hyvii ja musta paras hahmo on ax koska se on hauska ja söpö ja sillee onnettoman urhee!

      • joku vaan

        Sen animorphs pelin saa ladattuu piratebaysta


    • blackelf
      • hotdevil-92

        olin marko ku tein sen testin joskus about kk. sitten :) oon zoukkailija XD


      • blackelf
        hotdevil-92 kirjoitti:

        olin marko ku tein sen testin joskus about kk. sitten :) oon zoukkailija XD

        hmm. minä taidan olla tälläinen johtaja-tyyppi. Oon aina testeissä sellanen...


    • hopeanuoli.3

      paras on. Ite olen lukenut kaikki tähän mennessä ilmestyneet osat enkä malta odottaa uutta...


      milloin se tulee onko kellään tietoo?

    • hopeanuoli.3

      Tein testin ja olin Tobias. Se on aina ollut mun mielestä paras. SUPERIA!!!

    • Conchobarre

      Juu, pienempänä luin Animorphseja, mutta lukeminen sitten pysähtyi kun suomennetut sarjat loppui kirjastossa ja kasvoin... :) muistelen niitä kyllä lämpimästi vaikken lue enää.

      Mutta Remnants, se on lumoava sarja. En malta odottaa uusia julkaisuja. Tosin minusta niissä viimeisimmissä kirjoissa saisi olla enemmän Yagosta ja troikasta ym, jotka jäivät alukseen...

      Yago on lemppari. En tiedä, siksi kai koska se on pahis, ilkeä, mielipuoli ja sairaallollisen itserakas :) ja hänellä on Kosketus ;)

      ja tein tuon animorphs-testinkin joskus, olin Tobias, lempparini

      • tmn90

        minäkin olin tobias se on ihan mahtava tyyppi itse olen lukenut kaikki animorphs sarjan kirjat ja osan Remnants sarjasta


    • blackelf
      • tmn90

        toi foorumi ei toimi ollenkaan missä vika


      • tmn90

      • tmn90

    • Näkkileipä

      Animorphseista tykkään (muuten, onko 22 osa jo ilmestynyt suomeksi?) mutta Remnants oli aika epäaito ja vähän turhan liioiteltu. Kansikuvat ovat minusta huonoja, vaikka se nyt ei olekaan olennaista. :)

      • -

        Pöh, jaksoin lukea 15 osaa ennen kuin alkoi tuntua siltä että lukisi samaa kirjaa uudestaan ja uudestaan. Kaikkien kirjojen perusjuoni meni jotakuinkin näin: yeerkit yrittää vallata maailman, päätyypit saapuu paikalle ja pelastaa päivän. Ja sama seuraavassa osassa.


    • joo joo

      Sarjaa kirjoittaa useapi henkilö jos et oo huomannut.
      Tää on tätä kioskikirjallisuutta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe