Yläasteelle meikkaaminen

Meen syksyllä yläasteelle ja oon aatellu, et voisin alkaa meikkaamaan. Ensinäkin miten mainitsisin/puhuisin tästä vanhemmimle? Kuinka runsas meikki ois hyvä mun ikäselle? Mitä meikkejä suosittelette?

4

304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sanot sun vanhemmil vaa et haluut ostaa nyt ylä-asteel meikkei... Siinä se... No siis jos et koskaa oo meikkii käyttäny ja sul on hyvä iho (esim et on vaa pari finnii) ni ÄLÄ TODELLAKAAN käytä meikkivoidetta seiskalla. Se tekee sun kouluajasta syöpää ja sun meikki yleensä menee ihan paskaks seittämännel. Kasil sitä sit voi miettii. Mut riippuu siitä kuinka paljon jaksat meikkaa. Jos oot luontasest ihan perus nätti ni ehkä tuuhentava ripsari, luomiväri ja kulmat on ihan fine. Ja tämä! Harjottele ENSIN kotona ennen ku meet niitten meikkien kanssa kouluun. Ja kysy vaik joltain onks se meikki hyvä. Mun perus meikki on vaalee luomiväri ja kulmat (mul on ripsien pidennykset joten en ripsarii käytä) Ja vielä tähä loppuun että, älä seiskalla mieti sitä meikkii liikaa, ihmiset vaa nauraa jos koitat näyttää joltai ikääs vanhemmalta. Nimimerkillä: 9lk tyttö :)

• Anonyymi

Ja vielä tohon mitä meikkejä, ni ei kannata ostaa kaikist halvinta paskaa.. Varsinkaa ripsaria ku levii..

• Anonyymi

Täräytä vaan sun äidille joskus kun ottee kaupassa että oisko mitenkää mahollista et kävisitte meikki hyllyil. Kyllä se siitä älyää, ja jos se ei jostain syystä hyväksy et haluisit meikata nii osta omilla rahoillas sitte niitä meikkei kun eihä sun äiti voi sun ulkonäköö enää sillää hallita. Ne on muutenki sun omat kasvot, ei sun äidin.
      Ja sitte et monet alkaa meikkaamaan yläasteelle ja siinä ei oo mitää väärää. Pääasia ettet vaa vedä ihan kauhee yli, koska siitä sit huomautellaan enemmän ku ei ois meikkii ollenkaa :DJuu kuulostan joltai banhalta paasaavalta mummolta mut kokemusta on xd

• Anonyymi

Kannattaa ostaa vaikka essence ripsari ne maksaa muutama euro ja super hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe