Mitä ihmettä on autoille käynyt? Ostin uuden auton ja on kyllä hieno peli. Kaikki härpäkkeet löytyy mutta ei tuhkakuppia missään eikä tupakansytytintä. En kaupantekohetkellä ei tullut mieleenkään että nämä puuttuisi. Ne härpäkkeet kai sokaisivat.
Kyllä ennen oli keskikonsolissa ja jokaisessa ovessa ja takapenkilläisillekin keskellä.
Miten on mahdollista että näin ilmeinen varuste puuttuu?
Missä on tuhkakupit
16
391
Vastaukset
- Anonyymi
Tupakointi on leimallisesti alempien sosiaaliluokkien harrastus, joten ani harva, jolla on varaa uuteen autoon, tupakoi.
Niipä tupakansytyttimet ja tuhkakupit ovat jääneet pois vakiovarustelusta jo vuosikymmen sitten. Lisävarusteena ne saattaa silti saada, mutta taisi rahat loppua kesken?- Anonyymi
Mulla on vanha, yli 30-vuotias iso Fiat, siinä takaovissa tuhkakupit, edessä tupakansytytin ja tuhkakuppi jossa kaksi koloakin johon savukkeet voi välillä laskea. On siinä muutenkin hyvät varusteet, sähköikkunat, sähköpeilit lämmityksellä, keskuslukko (johon kaukosäädin lisätty myöhemmin), ratin kork.säätö, usea sisävalo, keskikyynärnoja edessä ja takana, hienoa verhoilua katossakin jne.
- Anonyymi
Eihän nykyään enää polteta. Jos joku sattuu polttamaan, tekee sen ulkona.
- Anonyymi
Tyhjä ärtsäripurkki mukitelineeseen niin siinä sulla on oiva tuhkakuppi.
- Anonyymi
Mahtaako kuulua lisävarusteisiin :D
- Anonyymi
Nimenomaan lisävarusteena myydään. Tulee esim. mukitelineen paikalle.
- Anonyymi
aauton arvo tipuu jos haisee tupakalle venäjällä vain tupakoidaan ei suomessa.
- Anonyymi
esim e-ville myy kympillä tuhkakuppia autoon
- Anonyymi
kyllähän autossa pitää tuhkakuppi olla! poltti omistaja tupakkaa taikka ei!
minä säilyttelen tuhkiksessa kolikoita ja muuta pikkusälää, taitaa joku sulakekkin olla.
tupakin sytyttimestä latailen puhelimen ja otan työ lamppuun virran.- Anonyymi
Kunnon autossa on kolikkolokero, ei siihen tarvitse käyttää tuhkakuppia. Löytyy myös kaikenlaisia pikkulokeroita muidenkin tavaroiden säilytykseen. Olen jokaisesta vanhemmasta autostanikin hävittänyt tupakansytyttimet, sytyttimen lokerosta otan aina sähkön lisälaitteisiin.
Jos vaihtoautossa on ollut pieninkin tupakankatku tai esimerkiksi sisäkaton värjäytyminen, en edes harkitse mokoman ostamista.
- Anonyymi
Irwin Goodman tumppasi Ford Granadassaan suoraan kojelaudan pehmusteeseen. Toimii!!
Kannattaa koettaa jo koeajolla. - Anonyymi
Tuhkakuppeja ja sytyttimiä ei ole ollut vakiona vuosikymmeniin. On se kuitenkin hienoa, että ole saanut ostettua ensimmäisen uuden auton, onnittelen.
Kukaan ei polta autossa nykyään, se on moukkamaista ja tyhmää.- Anonyymi
Tupakointi on alempiin sosiaaliluokkiin jämähtänyt ongelma josta koko yhteiskunta joutuu maksamaan. Ei kovinkaan oikeudenmukaista!
- Anonyymi
Mitä minä oon kattellu, niin vaikka autossa olisi tuhkakupit ja muut roskikset, niin sinne katuojaan ne natsat ja tumpit kuiteskin aina heitetään. Liikennevaloristeyksissä niitä on oikein kasapäin.
- Anonyymi
Autosta saa paremman vaihtohinnan kun tuhkakuppi on puhdas ja käyttämätön, eli luullaan ettei autossa ole tupakoitu.
- Anonyymi
Eipä taida olla enää edes 12v tupakansytyttimiäkään. Pelkkä 12v pistoke löytyy mutta ei sytytintä ? Ennen oli autoissa -90 luvulla vakiovarusteena ponnahtava sytkäri. Nykyään sen joutuu hankkimaan motonetistä tai biltemasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875