Kiihoittuminen

Anonyymi

Olen kaupan kassa. Nautin asiakaspalvelusta. Edessäni käy mitä erilaisimpia ihmisiä.
Istun ns. satulatuolilla. Huomaan, kun miehet ja joskus naisetkin katsovat haaroihini.
Pidän usein legginsejä. Minusta ne tihkuvat täydellisen seksikkyyden mahdollisuuden. Istun sinä haarat levällään, asiakkaiden armoilla. Joskus nousen seisomaan, niin että housuni liimautuvat tiukasti pilluvakoon.
On kiimaista huomata asiakkaiden reaktioita. Kassalleni on usein aikamoinen jono...
Huh, tykkään ja lämmitän itseäni näin...

66

1766

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin Suomea?

      • Anonyymi

        Tervetuloa Kuopioon 👠👙
        PS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa Kuopioon 👠👙
        PS

        Olisitko kiinnostunut Kik keskustelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko kiinnostunut Kik keskustelu?

        En ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä?

        Onko sulla se Kik viesti sovellus puhelimessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa Kuopioon 👠👙
        PS

        Mieli tekisi tulla, mytta on vähän pitkä matka 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa Kuopioon 👠👙
        PS

        Mihin kauppaan?


    • Anonyymi

      Todellista työn iloa😊 ja hyvää asiakaspalvelua

    • Anonyymi

      Kiihottumiseni on tullut kuultuani työtovereiden kertomusten myötä.
      Itse olen jo 40 ja vasta vähän aikaa saanut olla tässä työssä.
      Kuultuani juttuja tauoilla kaveriltani, olen alkanut kiinnittää huomiota asiakkaiden käyttäytymiseen. On kuumottavaa, kun huomaa asiakkaan jotenkin huomaavan minut.
      Kun puen päälleni legginsit, jätän pikkarit pois. Olen siis melkein paljaana. Himottaa ajatus niin pienestä kankaan ja sen varsinaisen pillun näkymisestä. Nyt kosteena kirjoitan.

      • Anonyymi

        Kyllä mun ainakin rupee paineet nousee kun tuollaista näkee


      • Miksei meidän lähikaupassa ole tuollaista myyjää? On hauska kuulla, että saat ilon irti tuosta asiasta. Mikäs siinä katsellessa, kiihottavaahan se on.


      • Anonyymi

        Olisi mukava tulla ostoksille kauppaan jossa on noin kiihottava myyjä. Tuollaisia myyjiä pitäs saada lisää kauppoihin.


    • Anonyymi

      Kyllä siinä miettii kaikenlaista kun pimpsan vako näkyy. Todella kiva katsella.

    • Anonyymi

      Olen mies ja asun Kuopiossa. Kotona en saa. Valitettavasti olen sinua vanhempi.. käyn usein ruokaostoksilla, en nyt sano kauppaa...

    • Anonyymi

      Mikä kauppa?

      • Anonyymi

        Sano sinä


    • Anonyymi

      Työkaverini eivät tiedä mun haarojeni esittelystä. On vaan kiihottavaa kuulla kun he kertovat minkälaisia katseita he saavat. Minua kiihottaa tietynlainen kiusoittelu.
      Kun olen järjestelmässä ja täydentämässä hyllyjä, kumartelen ja pyllistelen aika reilusti. Pilluvakoni varmaan erottuu. Ilmeisesti minulla on jonkinlainen exhibitionistinen tarve. Viimeaikoina seksuaalinen ajattelu on lisääntynyt. Kiimoittelen itseäni erilaisilla mielikuvilla. Olenpa joutunut käymään tauolla sormittamassa itseäni. Nyt vapaapäivä, mutta huomenna taas. Työpäivät kuluvat seksikkäissä ajatuksissa.

      • Anonyymi

        Porvooseen pitäis saada myös Sinunlaisesi kassa😍


      • Anonyymi

        Mikä kauppa?


      • Anonyymi

        Sinun kanssa olis varmaan kivaa kahdestaan, täällä olis 39v. Mies


      • Anonyymi

        Tässä samoja juttuja harrastava sukulaissielu. Työskentelen kampaamoalalla. Kiihottavaa on kiusoitella suhteellisen paljastavalla pukeutumisella asiakkaita. Olen huomannut, että legginseissä on helppo esitellä itseään. Ensin oikein rentouttava pään hieronta hiustenpesun yhteydessä. Sitten psrturituoliin. Peilin kautta on suora näköyhteys. Ilman pikkareita ja leggarit aivan tiukasti kiinni haaroissa. Voi viedä lantion aika lähelle asiakkaan käsivarsia, joskus jopa hieman hipaista pillulla. Uh kyllä kuumottaa. Vakoni on aivan näkyvissä jos uskaltaa vain katsoa.
        Sitäpaitsi eivät ainoastaan miehet seurailee työskentelyä. Naisetkin ilmiselvästi tarkkailevat. Lehden lukeminen usein loppuu ja katse siirtyy haaroihini.
        Ihan kostuu tätä kirjoittaessani.
        Emmi46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä samoja juttuja harrastava sukulaissielu. Työskentelen kampaamoalalla. Kiihottavaa on kiusoitella suhteellisen paljastavalla pukeutumisella asiakkaita. Olen huomannut, että legginseissä on helppo esitellä itseään. Ensin oikein rentouttava pään hieronta hiustenpesun yhteydessä. Sitten psrturituoliin. Peilin kautta on suora näköyhteys. Ilman pikkareita ja leggarit aivan tiukasti kiinni haaroissa. Voi viedä lantion aika lähelle asiakkaan käsivarsia, joskus jopa hieman hipaista pillulla. Uh kyllä kuumottaa. Vakoni on aivan näkyvissä jos uskaltaa vain katsoa.
        Sitäpaitsi eivät ainoastaan miehet seurailee työskentelyä. Naisetkin ilmiselvästi tarkkailevat. Lehden lukeminen usein loppuu ja katse siirtyy haaroihini.
        Ihan kostuu tätä kirjoittaessani.
        Emmi46

        Kiinnostaisi viestitellä sun kaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi viestitellä sun kaa

        Oletko tämän keskustelun aloittaja?
        Kysyy Emmi46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tämän keskustelun aloittaja?
        Kysyy Emmi46

        En ole tän keskustelun aloittaja, mutta olisin kiinnostunut jutteleenn kanssasi jos tykkäät, siis olen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tämän keskustelun aloittaja?
        Kysyy Emmi46

        Haluaisitko Emmi46 viestitellä keskustelun aloittajan (eli minun) kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä samoja juttuja harrastava sukulaissielu. Työskentelen kampaamoalalla. Kiihottavaa on kiusoitella suhteellisen paljastavalla pukeutumisella asiakkaita. Olen huomannut, että legginseissä on helppo esitellä itseään. Ensin oikein rentouttava pään hieronta hiustenpesun yhteydessä. Sitten psrturituoliin. Peilin kautta on suora näköyhteys. Ilman pikkareita ja leggarit aivan tiukasti kiinni haaroissa. Voi viedä lantion aika lähelle asiakkaan käsivarsia, joskus jopa hieman hipaista pillulla. Uh kyllä kuumottaa. Vakoni on aivan näkyvissä jos uskaltaa vain katsoa.
        Sitäpaitsi eivät ainoastaan miehet seurailee työskentelyä. Naisetkin ilmiselvästi tarkkailevat. Lehden lukeminen usein loppuu ja katse siirtyy haaroihini.
        Ihan kostuu tätä kirjoittaessani.
        Emmi46

        Onko Kuopiossa tuollaista parturia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä samoja juttuja harrastava sukulaissielu. Työskentelen kampaamoalalla. Kiihottavaa on kiusoitella suhteellisen paljastavalla pukeutumisella asiakkaita. Olen huomannut, että legginseissä on helppo esitellä itseään. Ensin oikein rentouttava pään hieronta hiustenpesun yhteydessä. Sitten psrturituoliin. Peilin kautta on suora näköyhteys. Ilman pikkareita ja leggarit aivan tiukasti kiinni haaroissa. Voi viedä lantion aika lähelle asiakkaan käsivarsia, joskus jopa hieman hipaista pillulla. Uh kyllä kuumottaa. Vakoni on aivan näkyvissä jos uskaltaa vain katsoa.
        Sitäpaitsi eivät ainoastaan miehet seurailee työskentelyä. Naisetkin ilmiselvästi tarkkailevat. Lehden lukeminen usein loppuu ja katse siirtyy haaroihini.
        Ihan kostuu tätä kirjoittaessani.
        Emmi46

        Mitenkähän pääsis Emmin parturituoliin 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kuopiossa tuollaista parturia?

        Kuopiosta löytyy. En tietenkään voi tässä mainostaa parturi/kampaamoa nimeltä. Kokeilemalla voit löytää.
        T. Emmi46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko Emmi46 viestitellä keskustelun aloittajan (eli minun) kanssa?

        Olisihan se mukavaa vaihtaa ajatuksia aiheesta. Itse olen viime kuukausina ollut varsin eroottisessa mielentilassa. Molemmat sukupuolet kiihottavat. Fantasiat alkavat herkästi ja itsensä "esittely" on kiihottavaa.
        Emmi46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se mukavaa vaihtaa ajatuksia aiheesta. Itse olen viime kuukausina ollut varsin eroottisessa mielentilassa. Molemmat sukupuolet kiihottavat. Fantasiat alkavat herkästi ja itsensä "esittely" on kiihottavaa.
        Emmi46

        Minuun saat Emmi yhteyttä [email protected] postin kautta mielelläni kanssasi jatkaisin ajatustenvaihtoa
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopiosta löytyy. En tietenkään voi tässä mainostaa parturi/kampaamoa nimeltä. Kokeilemalla voit löytää.
        T. Emmi46

        Kauniskin olet ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä samoja juttuja harrastava sukulaissielu. Työskentelen kampaamoalalla. Kiihottavaa on kiusoitella suhteellisen paljastavalla pukeutumisella asiakkaita. Olen huomannut, että legginseissä on helppo esitellä itseään. Ensin oikein rentouttava pään hieronta hiustenpesun yhteydessä. Sitten psrturituoliin. Peilin kautta on suora näköyhteys. Ilman pikkareita ja leggarit aivan tiukasti kiinni haaroissa. Voi viedä lantion aika lähelle asiakkaan käsivarsia, joskus jopa hieman hipaista pillulla. Uh kyllä kuumottaa. Vakoni on aivan näkyvissä jos uskaltaa vain katsoa.
        Sitäpaitsi eivät ainoastaan miehet seurailee työskentelyä. Naisetkin ilmiselvästi tarkkailevat. Lehden lukeminen usein loppuu ja katse siirtyy haaroihini.
        Ihan kostuu tätä kirjoittaessani.
        Emmi46

        Jos tulisin parranajoon asiakkaaksesi istahtaisitko polvellenikin myös ainakin jossainvaiheessa parranajoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä samoja juttuja harrastava sukulaissielu. Työskentelen kampaamoalalla. Kiihottavaa on kiusoitella suhteellisen paljastavalla pukeutumisella asiakkaita. Olen huomannut, että legginseissä on helppo esitellä itseään. Ensin oikein rentouttava pään hieronta hiustenpesun yhteydessä. Sitten psrturituoliin. Peilin kautta on suora näköyhteys. Ilman pikkareita ja leggarit aivan tiukasti kiinni haaroissa. Voi viedä lantion aika lähelle asiakkaan käsivarsia, joskus jopa hieman hipaista pillulla. Uh kyllä kuumottaa. Vakoni on aivan näkyvissä jos uskaltaa vain katsoa.
        Sitäpaitsi eivät ainoastaan miehet seurailee työskentelyä. Naisetkin ilmiselvästi tarkkailevat. Lehden lukeminen usein loppuu ja katse siirtyy haaroihini.
        Ihan kostuu tätä kirjoittaessani.
        Emmi46

        Porvoossa ei ole osunut kohdalle tuollaista parturia, valitettavasti.....
        Saattahan täällä toki olla, jos vaan tulee käytyä väärällä parturilla....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä samoja juttuja harrastava sukulaissielu. Työskentelen kampaamoalalla. Kiihottavaa on kiusoitella suhteellisen paljastavalla pukeutumisella asiakkaita. Olen huomannut, että legginseissä on helppo esitellä itseään. Ensin oikein rentouttava pään hieronta hiustenpesun yhteydessä. Sitten psrturituoliin. Peilin kautta on suora näköyhteys. Ilman pikkareita ja leggarit aivan tiukasti kiinni haaroissa. Voi viedä lantion aika lähelle asiakkaan käsivarsia, joskus jopa hieman hipaista pillulla. Uh kyllä kuumottaa. Vakoni on aivan näkyvissä jos uskaltaa vain katsoa.
        Sitäpaitsi eivät ainoastaan miehet seurailee työskentelyä. Naisetkin ilmiselvästi tarkkailevat. Lehden lukeminen usein loppuu ja katse siirtyy haaroihini.
        Ihan kostuu tätä kirjoittaessani.
        Emmi46

        Oih, sattuisipa samanlainen parturi kohdalle


    • Anonyymi

      Tänään työt alkavat iltapäivällä. Tässä kotona kiimoittelen itseäni erilaisilla mielikuvilla. Mustat legginsit tiukkana haaroista testattu. Uskon ettei tarvitse lehtiä etsiä asiakkaille.
      Tänään on asiakkaana Päivi, joka pukeutuu tosi seksikkäästi. Minusta tuntuu, että hän vähän koskettelee itseään kampaamon viitan alla. Ainakin hän seuraa työskentelyäni kiimaisen näköisenä. Tämä kirjoittaminen jo laittaa haaravälin märäksi. Uhh
      Emmi46

      • Anonyymi

        Teet kuitenkin parranajojakin myös vai eikö sellaiset kuulukaan palveluihisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet kuitenkin parranajojakin myös vai eikö sellaiset kuulukaan palveluihisi?

        Totta kai. Parturointi on listalla. Kaikkea mitä parturi/kampaaja tekee.
        Emmi46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai. Parturointi on listalla. Kaikkea mitä parturi/kampaaja tekee.
        Emmi46

        No istahtaisitko polvelleni ajon ajaksi? Eikä haittais vaikka hieroisitkin itseäsi mua vasten ;)


      • Anonyymi

        Kyllä minullakin rupeis kalu ottamaan eteen viitan alla kun sinä leikkaisit hiuksiani, uh huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No istahtaisitko polvelleni ajon ajaksi? Eikä haittais vaikka hieroisitkin itseäsi mua vasten ;)

        No nyt. En voi kyllä syliin istahtaa. Vois toiset asiakkaat vähä ihmetellä. Kaiken täytyy olla hienovaraista liikkumista siinä lähellä. Hipaisuja tulee tehtyä käsivarsiin tai kyynärpäihin. Useat "osaavat" istua aika ryhdikkäästi kyynärpäät reilusti käsinojilla. Silloin on helppo hipaista pillulla ohimennen, vahingossa.
        Mitä markettiin 👠👙kuuluu?
        T. Emmi46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minullakin rupeis kalu ottamaan eteen viitan alla kun sinä leikkaisit hiuksiani, uh huh

        Sen huomaan aika usein, että valmiutta sieltä monelta, varsinkin nuorilta pojilta löytyy. Varovainen täytyy olla, hienovarainen kuumottelu tarttuu helposti.
        Emmi46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt. En voi kyllä syliin istahtaa. Vois toiset asiakkaat vähä ihmetellä. Kaiken täytyy olla hienovaraista liikkumista siinä lähellä. Hipaisuja tulee tehtyä käsivarsiin tai kyynärpäihin. Useat "osaavat" istua aika ryhdikkäästi kyynärpäät reilusti käsinojilla. Silloin on helppo hipaista pillulla ohimennen, vahingossa.
        Mitä markettiin 👠👙kuuluu?
        T. Emmi46

        Markettiin? Sekoitat mua johonkin toiseen? Olen siis se mies joka haluaa sulta parranajoa polvella istuessasi. Tuun joskus hiljaisemmal ajal ettei oo niin paljon uteliaita kyttäämäs ja häiritsemäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen huomaan aika usein, että valmiutta sieltä monelta, varsinkin nuorilta pojilta löytyy. Varovainen täytyy olla, hienovarainen kuumottelu tarttuu helposti.
        Emmi46

        Juu itsekkin oon melko nuori mies, ja kyllä vois vähän kuumottavaa olla siinä tuolilla, haluaisin kyllä tuollaisen toteutuvan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu itsekkin oon melko nuori mies, ja kyllä vois vähän kuumottavaa olla siinä tuolilla, haluaisin kyllä tuollaisen toteutuvan

        Älkää nyt vittu oikeesti sekaantuko kaikki tähän koht ei tiedä kuka on mitäkin kirjoitellu saatanan urpot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minullakin rupeis kalu ottamaan eteen viitan alla kun sinä leikkaisit hiuksiani, uh huh

        Kuopiossa käyn parturissa Haapaniemenkadulla. Uskomattoman taivaallinen päänhieronta. Sitten seksikkäästi liikkuva nainen (tiedän kyllä nimenkin, mutten tohdi sitä tähän kirjoittaa) leikkaa hiukseni. Istun juuri niinkuin Emmi46 sanoi. Kyynärpäät vähän ulkona. Parturin haarat ihan siinä hipaisu etäisyydellä.
        Seksuaalisuus tihkuu hänestä. On kyllä runkattava sitten kotona.
        Suosittelen.


    • Anonyymi

      Mun mielestä esim. tiukat farkut on hyvin seksikkäät vaikka ne ei niin yksityikohtaisen paljastavia olekaan kuin vaikka legginsit. Naisparturi tiukoissa farkuissa olisi kyllä hyvin kiihottava... Mies olen, sinkku ja keski-ikäinen, mutta välillä on mieli ja ajatukset kuin nuorella miehellä.

    • Anonyymi

      Ohoh, tämä aloitukseni on tuottanut kiihottavaa keskustelua.
      Tiedoksi Emmi46, aikaisemmin ilmoittautunut aloittaja on feikki. Ikävää, että näihin keskusteluihin tulee näitä.
      Olen tänään ilta kymmeneen töissä. Monta kiimaista katsetta olen kassaltani tavoittanut. Illalla kotona taas Satisfyer hyrrää. Kerro Emmi46 omasta päivästäsi. Kosketitko pillullasi käsivarsia....kiihottaa tuo ajatus.
      Kassa👠👙

      • Anonyymi

        No feikkejähä te ootte kaikki täällä eihän tää koko sivustokaan oo ku pelkkää huijausta ja fantasiaa. Yhtä suurta valetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No feikkejähä te ootte kaikki täällä eihän tää koko sivustokaan oo ku pelkkää huijausta ja fantasiaa. Yhtä suurta valetta.

        Fantasia ja mielikuvathan ne ihmisiä juuri kiimoittelee. Jotkut niitä myös toteuttaa ja saa vinkua himosta, toiset vaan vinkuu...
        Mullakin on oikeasti kostea kiimapillu


    • Anonyymi

      Kyllä kampaamossa kävin taas kiihkeenä.
      Päivi jotenkin antautui keskustelulle, leikille ja vähän kiihoituksellekin.
      Hän ei sanonut mitään. Oli vaan ja nautti pienistä vihjeistä.
      Hän on uskomattoman hieno asiakas. On nautinto olla hänen kanssaan tuo pari tuntinen.
      Siinä ei tyrkytetä. Hän on läsnä hipaisuissa, vähän pitemmissä viipyillyyssä. Koskaan ei mennä adtettakaan pidemmälle.
      Kuitenkin selvästi näen, että hän viitan alla koskettaa ja nauttii tilanteesta..
      Taas märkyyttä välissä
      Uhh
      Emmi46

      • Anonyymi

        Moi Emmi
        Olemme molemmat ilmeisesti Kuopiosta?
        Kyllä on kiihottava tuo tarinasi. Itse en pääse koskettelu tai edes hipaisu läheisyydelle. Kateellinen olen.
        Ajatus kyllä rientää vaikka mihin.
        Nyt alkaa kuumottaa.
        Yö saa meidät. Himo yltyy. Aloitan....
        👠👙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Emmi
        Olemme molemmat ilmeisesti Kuopiosta?
        Kyllä on kiihottava tuo tarinasi. Itse en pääse koskettelu tai edes hipaisu läheisyydelle. Kateellinen olen.
        Ajatus kyllä rientää vaikka mihin.
        Nyt alkaa kuumottaa.
        Yö saa meidät. Himo yltyy. Aloitan....
        👠👙

        T. Kassa👠👙


      • Anonyymi kirjoitti:

        T. Kassa👠👙

        Joskus on pakko, kaupassa käydessäni, käydä sovituskopissa poistamassa paineita. Onpas kiihottavaa tietää, että jossain Kuopion kaupassa on näin kuumana käyvä kassaneiti. Itse siis myös Kuopiosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        T. Kassa👠👙

        Ymmärrän tuon kiihottumisen oikein hyvin. Valitettavasti en voi kovin tarkasti kertoa, mutta olin siellä lavalla, kun muut tanssi. Ne vastareaktiot sieltä lattialta sinnne lavan reunalla soittavalle nuorukaislle sai jalat notkumaan. Joskus langattomalla lähettimellä tuli heiluttua seassa, ja toki tauolla oli hauskaa....

        Parturit vaan nyjyään on itämaan miehiä ja kaupassa ankeaa. Rulen siis kuopioon 😘


    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa asiakasta tuollainen esittely. Olen nainen ja viime aikoina seksuaalisuus on kohonnut kummallisiin sfääreihin. Kiihotun helposti, varsinkin kun luen myyjä- ja kampaamojuttuja. Kyllä haluaisin käydä tuossa kaupassa (marketissa?) tai kampaamossa. Nytkin pillu valuu märkyyttään. Ehkä hitaasti runkkaisin Emmin kampaamotuolissa viitan alla. Tulisin sinne hameessa ja ilman pikkareita. Voin vaan kiimoitellut ajatuksella, kun Emmi hipaisisi pilluaan käsivarteeni. Siinä on vain ohut kangas ihoni ja pillun välissä. Uhh
      Nyt laitan käteni märkään haaraväliin. Hieron, runkkaan...

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit päästämään kissan ulos.


    • Anonyymi

      Valmistauduin kassalle töihin. Laitoin tänään stringit legginsien alle. Kuumottavaa olo koko työmatkan. Kun pääsin töihin, huomasin parin muunkin kassan laittaneet vähän tiukempaa päälle. Työnantaja on kyllä kehottanut pukemaan myyjän asun kokonaisuudessaan (myös housut) päälle. Olen sanonut, että joustavat vaatteet varsinkin istuessa ovat olleet hyvät. Veri kiertää paremmin. Todellakin kiertää.
      Taitaa tulla naisten kanssa kisa, kenen kassalle eniten muodostuu jonoa.
      Kävin vessassa ja totesin olevani aika kuuma ja turvonnut.
      T. Kassa👙👠

    • Anonyymi

      Sinä olet melko varmasti se nainen huoltoaseman kassalla Kuopiossa. Minä ainakin olen vakioasiakkaana Shellillä Kuopiossa sinun takaisi. Olet todella kuuma pakkaus. Istun pitkään kahvilla tai lounaalla, seuraan kiimaisena työskentelyäsi. Seksiä tihkuva asiakaspalvelija.
      T. Pena

      • Anonyymi

        Ei shellillä ole satulatuoleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei shellillä ole satulatuoleja.

        Mut Motonetissa on satulatuolit kassalla ja aika usein legginseissä oleva nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut Motonetissa on satulatuolit kassalla ja aika usein legginseissä oleva nainen.

        Vaan ei kuopiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan ei kuopiossa.

        Käyhän tsekkaamassa, Yllätyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyhän tsekkaamassa, Yllätyt.

        Nimenomaan yllätyt eikä todellakaan positiivisesti.


    • Anonyymi

      Olen käynyt nyt Motonetissa ja Shelliillä. Molemmissa satulatuolit, hyvännäköiset naiset palvelemassa. Tulen uudestaan.

      • Anonyymi

        Unissasi tai piripäissäsi taisit käydä juu koska noinkin valehtelet.


      • Anonyymi

        Ei edelleenkään kuopiossa


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1884
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      236
      1555
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      243
      1507
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      53
      1406
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1338
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1189
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1139
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1133
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe