Eikö olisi ihanaa tähän aikaan yöstä seikkailla sen omansa kanssa jossain ulkona ja rakastella siellä. Tuuli pauhaisi ja luonto villinä kiehuisi ympärillä.
Ihan oikeasti
50
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tammikuisessa vesisateessa ei. Sisätiloissakin voi keksiä paljon ihanaa.
- Anonyymi
Miksei?
- Anonyymi
Miksei?
- Anonyymi
Kyllä pitäisi nuotio olla ja laavu tai jokin tai jäätyisi pakkasella.
- Anonyymi
Eihän se olisi pakko kokonaan riisua. Pikapano puuta vasten, takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se sellainen on pikapano?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peppu paleltuisi :((
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housut kintuissa mies läykyttää takaapäin niin rajusti kuin lähtee ja nainen seisoo vähän pylly pystyssä nojaten puuta vasten. En tiijä, kävuskös lopulta niin että pitäs hoidella kuitenkin loppu maassa.
Anonyymi kirjoitti:
Pikapanopuu, suomen kaunein yhdyssana.
Anonyymi kirjoitti:
Housut kintuissa mies läykyttää takaapäin niin rajusti kuin lähtee ja nainen seisoo vähän pylly pystyssä nojaten puuta vasten. En tiijä, kävuskös lopulta niin että pitäs hoidella kuitenkin loppu maassa.
No sinne vesloskaan ette rojaha!
- Anonyymi
minkkilaukku kirjoitti:
No sinne vesloskaan ette rojaha!
Vois minkkilaukku kastua ;)
- Anonyymi
Olis joo. Fantasioin että nainen heittäis minut selälleen loskaan ja veteen ja ratsastais päällä.
- Anonyymi
En minä kultaani mihinkään kyllmään nakkaisi ja millä voimilla sen tekisin?
- Anonyymi
Sitten joku koiranulkoiluttaja tulisi paikalle ja koira tunkisi kuononsa sun perseeseen ennenkuin juoksisi vinkuen pois.
Koiranulkoiluttaja soittaisi poliisit paikalle ja lähtisitte käsiraudoissa maijan kyydillä pois. - Anonyymi
Ei yhtään huonompi idea.
- Anonyymi
Ei yhtään huonompi idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten joku koiranulkoiluttaja tulisi paikalle ja koira tunkisi kuononsa sun perseeseen ennenkuin juoksisi vinkuen pois.
Koiranulkoiluttaja soittaisi poliisit paikalle ja lähtisitte käsiraudoissa maijan kyydillä pois.Tuskin poliisi setä olisi moksiskaan. Taitaisi koiran taluttaja itse joutua käsirautoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiranulkoiluttaja soittaisi poliisit paikalle ja lähtisitte käsiraudoissa maijan kyydillä pois.Pitäs mennä sellaiseen paikkaan missä ei oo koiranulkoiluttajia. Kaikkia kivoja paikkoja olis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin poliisi setä olisi moksiskaan. Taitaisi koiran taluttaja itse joutua käsirautoihin.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/pariskunta-harrasti-seksia-laikunlavan-puistossa-hella-hetki-paattyi-ikavalla-tavalla-200984746
Ei se ole sallittua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs mennä sellaiseen paikkaan missä ei oo koiranulkoiluttajia. Kaikkia kivoja paikkoja olis.
Esim?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim?
Pimeä metsän laita, jonne eivät toiset näe, mutta touhuajat näkevät sieltä pimeästä valaistulle tielle. Hylätty autio talo. Pimeä ranta. Pensaikko. Mikä vain niin hämärä tai pimeä kohta kaupungilla tai kylällä jossa ei ole valaistusta, vaikka hämärä talon nurkkaus. Kesällä luontoon. Luolassa olis kokeilun arvoinen juttu. Kalliolla vesisateessa.
- Anonyymi
Pikapanot ei käy mulle 😑
- Anonyymi
Kylmässä ja rajuilmaisessa vesisateessa pikapanot sitten muualla pidemmän kaavan kautta. Eikö sekin oo kuvaa kun välillä saa rajusti päästellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmässä ja rajuilmaisessa vesisateessa pikapanot sitten muualla pidemmän kaavan kautta. Eikö sekin oo kuvaa kun välillä saa rajusti päästellä?
Etkö muuta tekemistä keksi hänen kanssaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt ees lähtis tonne panemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt ees lähtis tonne panemaan?
Minä. Vartalot liukkaina ja hiukset märkinä. Olis rajua menoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö muuta tekemistä keksi hänen kanssaan?
Miksi pitäisi tehdä jotain muuta rakastellessa? Silloin kun rakastellaan niin rakastellaan ja sitten kun tehdään jotain muuta niin silloin tehdään sitä muuta.
- Anonyymi
Oletko hänen kanssaan aikaisemmin rakastellut?
- Anonyymi
Jäänteitä suomi24:n asiakaspalvelusta.
- Anonyymi
luonto villinä kiehuisi ympärillä? Ei tällä säällä kiehu kyllä mikään.
- Anonyymi
luonto killinä, säällä kyllinä....?
- Anonyymi
Mieluummin sisällä, kesällä ulkona olisi kiva ;)
- Anonyymi
Eikö olisi ihanaa tähän aikaan yöstä siemailla juomaa sen omansa kanssa jossain sisällä ja rakastella siellä. Tuli pauhaisi takassa ja luonto villinä kiehuisi ulkona.
- Anonyymi
Vois alotella ulkona ja sit mennä sisälle roskasäiliöön nautiskelemaan ihan ajan kanssa.
- Anonyymi
Tämä on hyvä ehdotus!
- Anonyymi
Eikö olisi ihanaa tähän aikaan yöstä siemailla juomaa sen omansa kanssa jossain sisällä ja rakastella siellä. Tuli pauhaisi takassa ja luonto villinä kiehuisi verisuonissa.
- Anonyymi
Mikset sitten tee niin?
- Anonyymi
eikö olisi yöstä ihanan aikaan rakastella kiehuvia juomia sisällä tähän siellä takassa ja verisuonissa omansa pauhaisi, tai mistä minä tiärä.............
https://www.youtube.com/watch?v=FS8p_F0Stog
- Anonyymi
Nyt minä sen keksin. Tähtitaivaan alla jossain aavalla peltoaukealla. Revontulet olis kyllä huippu.Tulisikohan alkukantaisen universaalinen yhdentymä.
- Anonyymi
Mulla on mies isot häpyhuulet ja naturelli ajattelin että haluaisit tietää.
- Anonyymi
Hoh-hoijaa
- Anonyymi
Et ole aloittaja.
- Anonyymi
Siis aivan kaunista minusta rakastelu kaipaamansa miehen kanssa. En minä muuta halunnut kuin maalailla kauniita mielikuvia luonnollisesta asiasta vai miksi huokaat? Näistäkin haaveista voi keskustella asiallusesti eikä likaisesti.
- Anonyymi
Aloittaja on mies. Siinä ei ole mitään likaista jos kertoo kehostaan kaivatulle.
- Anonyymi
Nainen olen ja kirjoitin kuin naiset mitenhän et tunnistanut aloitustani naisen tekemäksi. Kunhan herätin keskustelua ihan tavallisesta asiasta. Hyvää yötä kaikille palstalaisille.
- Anonyymi
En usko että aloittaja pelkää naisen kehossa vaginaa. Siinä ei ole mitään likaista.
- Anonyymi
Joo anteeksi kun en tiennyt että olet nainen.
- Anonyymi
naisen kanssa ois kiva vaikka käydä kahvilla ja turista kuulumiset
- Anonyymi
Niinpä. Tuotakin voi tehdä. Kaikkea kivaa voisi tehdä kaivattunsa kanssa. Sitten voisi myös tehdä yhdessä vaikkapa pihatöitä ja remppaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244252Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43935PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763- 37754
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38746- 107699
- 135667